Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:30 
 
Hardtraxx Addict

Toen ik de topic titel zag dacht ik eerst ; wtf :huh: die was toch al in 2006 uitgebracht?
Maar nee, dit is dus weer een nieuwe release. Erg goed dat alle opbrengsten naar
Dance 4 Life gaan. Heady blijft toch altijd een held voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Wil jullie ook nog even bedanken voor de Q&A destijds, die heeft me echt goed gedaan. Het is heerlijk om gewoon vrijuit te kunnen praten ook al wordt je vaak als artiest aangeleerd om afstand te houden. Fuck it.


Voor de fans is het ook altijd fijn als een DJ/Artiest tijd voor ze heeft, dat dit in 2 kanten een positieve invloed heeft gehad, is alleen maar mooi. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Willem nu je hier toch bent, wat gaat er gebeuren met de Left Some Answers Remix van Geck-o?

Verder goeie actie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:15 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Willem nu je hier toch bent, wat gaat er gebeuren met de Left Some Answers Remix van Geck-o?

Verder goeie actie :thumbup:


Heeft ie dat niet gezegd in Hard With Style 10? Nouja, hij zei iets over een remix en dat de releasedate nog moet worden vastgesteld door het label.
In ieder geval gewoon geduld hebben, komt vanzelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is zelf ook bezig met 2 remixen, denk dat hij dat bedoelde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Repsect Willem! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Repsect Willem! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon tof allemaal :thumbsup:
Ik zie wel welke tracks er op komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:06 
 
Hardtraxxer

Ben heel erg benieuwd wat je allemaal voor ons in petto hebt Willem!
Heb veel goede tracks van je gehoord het afgelopen jaar, ga vooral zo door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk komt er misschien nog een Antifact plaatje op maar ik denk niet dat het zal gebeuren.. zou wel leuk zijn :P
Natuurlijk harstikke leuk dat Headhunterz dit doet en zal zeker al de tracks kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Wat een gehaat weer op de eerste pagina's. Wordt volgens mij ook even vergeten dat heady met zijn podcast ook een mooie kans voor beginnende artiesten heeft gecreëerd. Dat kunnen niet veel artiesten zeggen.

Iedereen zat hier op het forum te klagen over de uitzending van powned en als heady hier dan iets mee doet dan is hij mediageil. Als iemand van het forum het naar powned had gestuurd waren ze niet langsgekomen bij je hoor.

Ik vind het zelf juist erg leuk om te zien hoe bekende artiesten werken in de studio. Dit mogen meer artiesten doen van mij en vaker.

Het gebruik van de media mogelijkheden is tegenwoordig ook gewoon een must voor artiesten maar ja heady is mainstream en mainstream is synoniem voor niet cool volgens mij....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet niet wat jij lult, maar 100% van de reacties zijn positief :lol:


Vind dit ook een top actie van Mr. Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Wat een gehaat weer op de eerste pagina's.


Gevalletje van zwaar uit je nek lullen dit. Heb je de reacties überhaupt wel gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:25 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Weet niet wat jij lult, maar 100% van de reacties zijn positief :lol:


Vind dit ook een top actie van Mr. Headhunterz


Mediageil vindt jij positief en zieltjes winnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Wat een gehaat weer op de eerste pagina's.


Gast :lol:

Ontopic: ik kan niet al z'n nummers even goed waarderen, maar moet wel zeggen dat ie heel hard op de weg terug is. Vorig jaar (periode From Within/Message Is Hardstyle) vond ik er echt helemaal niks aan. Maar nu vind ik hem toch af en toe wel gave nummers produceren (hoogtepunt: Dragonborn). Over de actie zelf: respect :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
roberttt schreef:
Weet niet wat jij lult, maar 100% van de reacties zijn positief :lol:


Vind dit ook een top actie van Mr. Headhunterz


Mediageil vindt jij positief en zieltjes winnen?


Zieltjes winnen is maar net hoe je het leest, voor zover ik weet bedoelde de poster het niet negatief, gezien de rest van zijn post. En mediageil, nou boehoe dat is eèn negatieve reactie over HHz z'n actie.

Ook je opmerking van mainstream is een synoniem van niet cool is een beetje outdated. Niet meer blindelings onzin gaan lopen spuien he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Phase 2 schreef:
roberttt schreef:
Weet niet wat jij lult, maar 100% van de reacties zijn positief :lol:


Vind dit ook een top actie van Mr. Headhunterz


Mediageil vindt jij positief en zieltjes winnen?


Zieltjes winnen is maar net hoe je het leest, voor zover ik weet bedoelde de poster het niet negatief, gezien de rest van zijn post. En mediageil, nou boehoe dat is eèn negatieve reactie over HHz z'n actie.

Ook je opmerking van mainstream is een synoniem van niet cool is een beetje outdated. Niet meer blindelings onzin gaan lopen spuien he.


Ik had ook nog een post in gelezen waarvan ik dacht dat hij in dit topic stond maar was in het wist je dat topic en dat ging ook over dat het zand in de ogen gooien was om het voor een goed doel te doen etc. Over het algemeen wordt alles wat mainstream is hier afgezeken maar als artiesten die niet mainstream zijn het doen is het vaak wel weer cool. Bijvoorbeeld over het artwork van Frontliner album las ik reacties met dat het stom is het hoofd van een artiest als cover voor een album te doen, maar die reacties zie ik niet komen bij de cover van het album van the machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:39 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Ik had ook nog een post in gelezen waarvan ik dacht dat hij in dit topic stond maar was in het wist je dat topic en dat ging ook over dat het zand in de ogen gooien was om het voor een goed doel te doen etc. Over het algemeen wordt alles wat mainstream is hier afgezeken maar als artiesten die niet mainstream zijn het doen is het vaak wel weer cool. Bijvoorbeeld over het artwork van Frontliner album las ik reacties met dat het stom is het hoofd van een artiest als cover voor een album te doen, maar die reacties zie ik niet komen bij de cover van het album van the machine.


Dit alles zeg je nu vanwege 1 of 2 negatieve posts in dit topic? :/ Iedereen is hier laaiend enthousiast over dit 'album' / verzameling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:42 
 
Hardtraxx Addict

TBA schreef:
Phase 2 schreef:
Ik had ook nog een post in gelezen waarvan ik dacht dat hij in dit topic stond maar was in het wist je dat topic en dat ging ook over dat het zand in de ogen gooien was om het voor een goed doel te doen etc. Over het algemeen wordt alles wat mainstream is hier afgezeken maar als artiesten die niet mainstream zijn het doen is het vaak wel weer cool. Bijvoorbeeld over het artwork van Frontliner album las ik reacties met dat het stom is het hoofd van een artiest als cover voor een album te doen, maar die reacties zie ik niet komen bij de cover van het album van the machine.


Dit alles zeg je nu vanwege 1 of 2 negatieve posts in dit topic? :/ Iedereen is hier laaiend enthousiast over dit 'album' / verzameling.


Je hebt gelijk in dit topic valt het eigenlijk wel mee. Ik las het otpic iets te snel door denk ik en dit viel me op.

Het komt vooral door de reacties in het algemeen met betrekking tot heady/mainstream artiesten hier op het forum denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:47 
 
Hardtraxxer

oke ik had headhunterz totaal niet hoog meer zitten, maar dit is dan wel weer een toffe actie van hem;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:

Het komt vooral door de reacties in het algemeen met betrekking tot heady/mainstream artiesten hier op het forum denk ik.

Kan dat gezever dan echt nooit ophouden. Kijk eens in het topic van de laatste dbsft nummers, dat laatste nummer van Brennan Heart, Noisecontrollers album, Josh & Wesz releases, Scope DJ, Wildstylez nummers. Voor het overgrote deel positieve reacties. Enige die hier op het forum wat minder liggen zijn Wasted Penguinz, The Prophet, Waverider, Audiofreq. Maar daar geeft iedereen duidelijk zijn eigen mening over, waarom ze het niks vinden. Kap er nou gewoon es een keer mee dat er hier gehaat wordt op 'mainstream'/ melodieuze nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Phase 2 schreef:

Het komt vooral door de reacties in het algemeen met betrekking tot heady/mainstream artiesten hier op het forum denk ik.

Kan dat gezever dan echt nooit ophouden. Kijk eens in het topic van de laatste dbsft nummers, dat laatste nummer van Brennan Heart, Noisecontrollers album, Josh & Wesz releases, Scope DJ, Wildstylez nummers. Voor het overgrote deel positieve reacties. Enige die hier op het forum wat minder liggen zijn Wasted Penguinz, The Prophet, Waverider, Audiofreq. Maar daar geeft iedereen duidelijk zijn eigen mening over, waarom ze het niks vinden. Kap er nou gewoon es een keer mee dat er hier gehaat wordt op 'mainstream'/ melodieuze nummers.


Zulke ventjes zien alleen wat ze willen zien. Ik laat het lekker gaan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2, VERSCHRIKKELIJKE EIKRANS!!!

Nette actie dit van Heady, ga zo door :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:17 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
wootum schreef:
Phase 2 schreef:

Het komt vooral door de reacties in het algemeen met betrekking tot heady/mainstream artiesten hier op het forum denk ik.

Kan dat gezever dan echt nooit ophouden. Kijk eens in het topic van de laatste dbsft nummers, dat laatste nummer van Brennan Heart, Noisecontrollers album, Josh & Wesz releases, Scope DJ, Wildstylez nummers. Voor het overgrote deel positieve reacties. Enige die hier op het forum wat minder liggen zijn Wasted Penguinz, The Prophet, Waverider, Audiofreq. Maar daar geeft iedereen duidelijk zijn eigen mening over, waarom ze het niks vinden. Kap er nou gewoon es een keer mee dat er hier gehaat wordt op 'mainstream'/ melodieuze nummers.


Zulke ventjes zien alleen wat ze willen zien. Ik laat het lekker gaan nu.


Zulke ventjes? Wat is dat voor domme opmerking. vooral als je zelf nog maar 20 jaar bent.

ik zie helemaal niet alleen maar wat ik wil zien, snap ook niet hoe je daar bij komt. Waarom zou ik dat alleen maar willen zien. Op het forum zie ik vaak genoeg dat wanneer bepaalde artiesten iets doen het niet kan en bij andere weer wel. En vaak heeft dat te maken met wel of geen mainstream (niet altijd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn (vrijwel) geen negatieve reacties, en dan kom je alsnog aan met 'al dat gezeik altijd'. Word je op den duur een keer moe van. Vooral aangezien Hardtraxx al een beetje een imago heeft van een 'raw-liefhebbend' forum, wat eigenlijk gewoon mee valt. Dat beeld versterk jij hier alleen maar mee.

En dat is dus inderdaad gewoon zien wat je wil zien.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle