Eens, ik wordt er niet warm of koud van.Jeffreylp wrote: Ja weet je, deze track heeft hele vette elementen maar er gebeurd eigenlijk ook vrij weinig.
vrij simpel en saai verder. En ja die onderbrekingen vind ik vrij hinderlijk. al denk ik dat zonder de onderbrekingen de track heel saai was geweest. Het is al een lege track. het had dan nog duidelijker geworden.
En daarbij vind ik de kicks niet zo.
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - The Power Of Music (Forever Lost Remix)
- View the latest post: [Free] Headhunterz - Forever Aiming 4 Ur Left Minded D-wave (Nuracore Mashup)
- View the latest post: Aversion - Live Forever (TCRECPRO178)
- View the latest post: Zatox -Who Wants To Live Forever (Stranger Things Tribute)
- View the latest post: The Pitcher - ID (Live Forever)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Beetje heeeel erg sus MitchMinispark wrote:Was dat voor mafketel op 1.50.30 dan hhahhaahaahaFantazoo wrote:View on YouTube
Nieuwe versie in HQ, wel met wat geblaat van Da Tweekaz erdoor ivm copyright.
Ontzettend vet sounddesign, stoor me ook niet aan de onderbrekingen in de climaxen hier.![]()
Zeg dan ook gelijk even wat er staat in dat rare alfabet
. Live Forever - November 1
Gelukkig niet ook nog lang wachten op de release datum
Gelukkig niet ook nog lang wachten op de release datum
laten we de TOTY poll maar opdoeken dan
liever niet boss, voor mij absoluut geen toty dezeRickzel wrote:laten we de TOTY poll maar opdoeken dan
Ga je nou je enige broeder tegen het harnas jagen?Zaagkick wrote:liever niet boss, voor mij absoluut geen toty dezeRickzel wrote:laten we de TOTY poll maar opdoeken dan
Onverstandig Emre...
Het steekt allemaal geweldig in elkaar hoor maar het is gewoon totaal niet dansbaar imo. Hoe goed iets in elkaar steekt is voor mij niet het enige dat een track toty maakt. Het is wel een parel van een luisterplaat, maar als ik er live niks mee kan, kan ik niet zeggen toty. Maar we blijven broeders neefRickzel wrote:Ga je nou je enige broeder tegen het harnas jagen?Zaagkick wrote:liever niet boss, voor mij absoluut geen toty dezeRickzel wrote:laten we de TOTY poll maar opdoeken dan
Onverstandig Emre...
Ben wel benieuwd nou, wat is voor jou dan tot nu toe TOTY?Zaagkick wrote:liever niet boss, voor mij absoluut geen toty dezeRickzel wrote:laten we de TOTY poll maar opdoeken dan
Melvin hoezo heb je een nieuwe account aangemaakt???Zaagkick wrote: dansbaar
Heb er niet echt 1 op dit moment, maar sowieso niks van wel mijn toty is zou men het hier mee eens zijn, dus niet zo relevant denk ik. Als ik er live echt niks met een plaat kan komt wel mss in mijn top10 als het echt goed is maar gewoon niet 1.Sven-O wrote:Ben wel benieuwd nou, wat is voor jou dan tot nu toe TOTY?Zaagkick wrote:liever niet boss, voor mij absoluut geen toty dezeRickzel wrote:laten we de TOTY poll maar opdoeken dan
Maar als je zegt dat deze plaat je toty is vind ik dat niet onlogisch hoor, als deze op 1 komt in de q top 100 zou dat een stuk logischer zijn dan Lost Without You in 2023, dat die track 1 kreeg is wel echt een ongelofelijke meme.
Nou godver, ga jij ineenkeer heldere doordachte comments plaatsen, daar kan ik toch niet semi grappig op inhaken.Zaagkick wrote: Het steekt allemaal geweldig in elkaar hoor maar het is gewoon totaal niet dansbaar imo. Hoe goed iets in elkaar steekt is voor mij niet het enige dat een track toty maakt. Het is wel een parel van een luisterplaat, maar als ik er live niks mee kan, kan ik niet zeggen toty. Maar we blijven broeders neef
Zou zonder Live Forever ook totaal niet weten welke plaat mijn TOTY zou zijn, enige die me zijn bijgebleven dit jaar zijn E-Force - Conflicts en Devin Wild - Unseen Beast
Een top 10 bedenken dit jaar wordt oprecht onmogelijk.
Moet zeggen dat voor mij, dit alle twee wel mijn TOTYs zijn. Bij Live Forever krijg ik nog steeds een beetje kippenvel en Lost Without You vind ik ook een hele fijne plaat, al had ik een Activation inderdaad eerder als TOTY verwacht.Zaagkick wrote: Maar als je zegt dat deze plaat je toty is vind ik dat niet onlogisch hoor, als deze op 1 komt in de q top 100 zou dat een stuk logischer zijn dan Lost Without You in 2023, dat die track 1 kreeg is wel echt een ongelofelijke meme.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Hele vette plaat, maar zoals meerdere zeggen zal deze op nummer 1 komen door gebrek aan alternatieven. Het algemene niveau van hardstyle is i.m.o. echt ontzettend naar beneden gekelderd de afgelopen jaren. Wordt weinig bijzonders meer gemaakt deze dagen.
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 19 hours ago
Geweldige plaat.
Jammer van die plofkicks in de mid (die oude kicks passen imo beter). Wel partij stevige kicks in de climax, pwoah. Heeft zo te horen ook geluisterd naar de kritiek. Laatste stuk van de climax heeft nu meer drive gekregen doordat er minder pauzes tussen de kicks zit.
Wordt geen TOTY denk ik, mist een beetje verhaal en gevoel wat Lost Without You wel heeft, vind ik.
Wordt geen TOTY denk ik, mist een beetje verhaal en gevoel wat Lost Without You wel heeft, vind ik.
Last edited by Jambekkieee on 01 Nov 2024 12:01, edited 1 time in total.
wat een bazenplaat dit zeg
maar idd wat hier boven al eerder aangehaald is, totaal niet dansbaar
Beste hardstyle plaat van de laatste 15 jaar.
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 1 day ago
Uitgespeeld

-
BHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
De plaat is hierdoor nu wel kickrollbaar, lekker!Jambekkieee wrote:Heeft zo te horen ook geluisterd naar de kritiek. Laaste stuk van de climax heeft nu meer drive gekregen doordat er minder pauzes tussen de kicks zit.
Nee, ik vind de update geen succes. Het 'trage' was juist een plus voor mij, een misterieuze, cinematische plaat.
Maar al met al voor mij zeker 1 van de beste releases dit jaar.
Ja het zit fantastisch in elkaar en de details zijn ontelbaar, maar toch ga ik hier niet vaker naar luisteren.
Die gekke stukjes die de kicks onderbreken zijn ontzettend hinderlijk. Er zit ook totaal geen flow in het nummer en de kicks zijn ook niet helemaal mijn ding. Totaal niet dansbaar.
+1 voor de productie, die is super, maar als hardstyle plaat zijnde vind ik dit net niks
Die gekke stukjes die de kicks onderbreken zijn ontzettend hinderlijk. Er zit ook totaal geen flow in het nummer en de kicks zijn ook niet helemaal mijn ding. Totaal niet dansbaar.
+1 voor de productie, die is super, maar als hardstyle plaat zijnde vind ik dit net niks
Waarom nou weer die kicks zo drastisch veranderen?
Verder nog steeds wel TOTY voor mij ook
Verder nog steeds wel TOTY voor mij ook
Producer masterclass dit
Deze dadelijk met vette show-elementen op Qlimax voorbij horen komen zou alleen het geld voor het ticket al waard zijn.
Deze dadelijk met vette show-elementen op Qlimax voorbij horen komen zou alleen het geld voor het ticket al waard zijn.
Dit dus..Rubrix wrote:Ja het zit fantastisch in elkaar en de details zijn ontelbaar, maar toch ga ik hier niet vaker naar luisteren.
Denk dat mijn laatste post iets van 6-7 jaar geleden was. Voor deze log ik weer in.
Wat een meesterwerk, bravo Willem.
Hopelijk draait deze track de hardstyle scene weer om in een positieve nieuwe richting
Wat een meesterwerk, bravo Willem.
Hopelijk draait deze track de hardstyle scene weer om in een positieve nieuwe richting
-
IHardtraxxer
- 77 posts member since 2024
- last seen 16 days ago
hahaJeffreylp wrote:vrij simpel