Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 10:42 

Hardtraxx Veteran

Jeffreylp schreef:
Ja weet je, deze track heeft hele vette elementen maar er gebeurd eigenlijk ook vrij weinig.

vrij simpel en saai verder. En ja die onderbrekingen vind ik vrij hinderlijk. al denk ik dat zonder de onderbrekingen de track heel saai was geweest. Het is al een lege track. het had dan nog duidelijker geworden.

En daarbij vind ik de kicks niet zo.

Eens, ik wordt er niet warm of koud van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 13:08 

Hardtraxx Addict

Minispark schreef:
Fantazoo schreef:

Nieuwe versie in HQ, wel met wat geblaat van Da Tweekaz erdoor ivm copyright.

Ontzettend vet sounddesign, stoor me ook niet aan de onderbrekingen in de climaxen hier.

Was dat voor mafketel op 1.50.30 dan hhahhaahaaha xd xd

Beetje heeeel erg sus Mitch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 17:39 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 17:57 

Hardtraxxer

Zeg dan ook gelijk even wat er staat in dat rare alfabet :P. Live Forever - November 1

Gelukkig niet ook nog lang wachten op de release datum :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 19:29 

Hardtraxx Veteran

laten we de TOTY poll maar opdoeken dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 14:12 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

liever niet boss, voor mij absoluut geen toty deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 15:20 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Rickzel schreef:

Ga je nou je enige broeder tegen het harnas jagen?

Onverstandig Emre...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 16:09 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
Rickzel schreef:

Ga je nou je enige broeder tegen het harnas jagen?

Onverstandig Emre...

Het steekt allemaal geweldig in elkaar hoor maar het is gewoon totaal niet dansbaar imo. Hoe goed iets in elkaar steekt is voor mij niet het enige dat een track toty maakt. Het is wel een parel van een luisterplaat, maar als ik er live niks mee kan, kan ik niet zeggen toty. Maar we blijven broeders neef :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 16:59 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Rickzel schreef:

Ben wel benieuwd nou, wat is voor jou dan tot nu toe TOTY?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 17:05 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
dansbaar

Melvin hoezo heb je een nieuwe account aangemaakt???
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 17:32 

Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:
Zaagkick schreef:
Rickzel schreef:

Ben wel benieuwd nou, wat is voor jou dan tot nu toe TOTY?

Heb er niet echt 1 op dit moment, maar sowieso niks van wel mijn toty is zou men het hier mee eens zijn, dus niet zo relevant denk ik. Als ik er live echt niks met een plaat kan komt wel mss in mijn top10 als het echt goed is maar gewoon niet 1.

Maar als je zegt dat deze plaat je toty is vind ik dat niet onlogisch hoor, als deze op 1 komt in de q top 100 zou dat een stuk logischer zijn dan Lost Without You in 2023, dat die track 1 kreeg is wel echt een ongelofelijke meme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 11:07 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Het steekt allemaal geweldig in elkaar hoor maar het is gewoon totaal niet dansbaar imo. Hoe goed iets in elkaar steekt is voor mij niet het enige dat een track toty maakt. Het is wel een parel van een luisterplaat, maar als ik er live niks mee kan, kan ik niet zeggen toty. Maar we blijven broeders neef :P

Nou godver, ga jij ineenkeer heldere doordachte comments plaatsen, daar kan ik toch niet semi grappig op inhaken.

Zou zonder Live Forever ook totaal niet weten welke plaat mijn TOTY zou zijn, enige die me zijn bijgebleven dit jaar zijn E-Force - Conflicts en Devin Wild - Unseen Beast :lol:

Een top 10 bedenken dit jaar wordt oprecht onmogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 11:09 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Maar als je zegt dat deze plaat je toty is vind ik dat niet onlogisch hoor, als deze op 1 komt in de q top 100 zou dat een stuk logischer zijn dan Lost Without You in 2023, dat die track 1 kreeg is wel echt een ongelofelijke meme.

Moet zeggen dat voor mij, dit alle twee wel mijn TOTYs zijn. Bij Live Forever krijg ik nog steeds een beetje kippenvel en Lost Without You vind ik ook een hele fijne plaat, al had ik een Activation inderdaad eerder als TOTY verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 15:06 

Hardtraxx Elite

Hele vette plaat, maar zoals meerdere zeggen zal deze op nummer 1 komen door gebrek aan alternatieven. Het algemene niveau van hardstyle is i.m.o. echt ontzettend naar beneden gekelderd de afgelopen jaren. Wordt weinig bijzonders meer gemaakt deze dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 01:08 

Hardtraxxer

Geweldige plaat. :thumbsup: Jammer van die plofkicks in de mid (die oude kicks passen imo beter). Wel partij stevige kicks in de climax, pwoah. Heeft zo te horen ook geluisterd naar de kritiek. Laatste stuk van de climax heeft nu meer drive gekregen doordat er minder pauzes tussen de kicks zit.

Wordt geen TOTY denk ik, mist een beetje verhaal en gevoel wat Lost Without You wel heeft, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 07:55 

Hardtraxxer

wat een bazenplaat dit zeg :drool: maar idd wat hier boven al eerder aangehaald is, totaal niet dansbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 09:49 

Hardtraxx Veteran

Beste hardstyle plaat van de laatste 15 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 10:02 

Hardtraxxer

Uitgespeeld :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 10:24 

Hardtraxx Newbie

Jambekkieee schreef:
Heeft zo te horen ook geluisterd naar de kritiek. Laaste stuk van de climax heeft nu meer drive gekregen doordat er minder pauzes tussen de kicks zit.

De plaat is hierdoor nu wel kickrollbaar, lekker! :whistle:
Nee, ik vind de update geen succes. Het 'trage' was juist een plus voor mij, een misterieuze, cinematische plaat.

Maar al met al voor mij zeker 1 van de beste releases dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 10:47 

Hardtraxxer

Ja het zit fantastisch in elkaar en de details zijn ontelbaar, maar toch ga ik hier niet vaker naar luisteren.
Die gekke stukjes die de kicks onderbreken zijn ontzettend hinderlijk. Er zit ook totaal geen flow in het nummer en de kicks zijn ook niet helemaal mijn ding. Totaal niet dansbaar.

+1 voor de productie, die is super, maar als hardstyle plaat zijnde vind ik dit net niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 11:11 

Hardtraxx Addict

Waarom nou weer die kicks zo drastisch veranderen? :cry:

Verder nog steeds wel TOTY voor mij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 11:12 

Hardtraxx Veteran

Producer masterclass dit :worship:

Deze dadelijk met vette show-elementen op Qlimax voorbij horen komen zou alleen het geld voor het ticket al waard zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 12:15 

Hardtraxx Veteran

Rubrix schreef:
Ja het zit fantastisch in elkaar en de details zijn ontelbaar, maar toch ga ik hier niet vaker naar luisteren.
Die gekke stukjes die de kicks onderbreken zijn ontzettend hinderlijk. Er zit ook totaal geen flow in het nummer en de kicks zijn ook niet helemaal mijn ding. Totaal niet dansbaar.

+1 voor de productie, die is super, maar als hardstyle plaat zijnde vind ik dit net niks

Dit dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 12:33 

Hardtraxxer

Denk dat mijn laatste post iets van 6-7 jaar geleden was. Voor deze log ik weer in.

Wat een meesterwerk, bravo Willem.

Hopelijk draait deze track de hardstyle scene weer om in een positieve nieuwe richting
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 12:43 

Hardtraxxer

Jeffreylp schreef:
vrij simpel

haha
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle