Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2024 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega plaat. Kan me in veel comments vinden. Niet perse super dansbaar maar wel heerlijke luisterplaat. Die mogen er ook prima zijn.

Vind zijn kwetsbaarheid in interviews juist mooi. Niks mis mee, hij moet vooral zichzelf blijven.

Rickzel schreef:
kbm_ schreef:
woke interview


haha wordt steeds maffer hier, klasse.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steekt beresterk in elkaar, maar vind het zelf eigenlijk maar een saaie plaat. Live 1x leuk om gehoord te hebben en met thuis luisteren heb ik precies hetzelde. Geïnteresseerd een keer zitten luisteren, maar dit heeft voor mij geen replay waarden. Dit is niet waarvoor ik naar hardstyle luister. Desalniettemin alleen maar credits, maar gewoon niet voor mij weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2024 14:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Een enorm lichtpuntje in een genre dat steeds meer neigt naar simplisticiteit en waarbij men gaat voor de meest gemakkelijke weg. Dit lijkt me juist waar je het als producer voor doet, in plaats van al die platen van tegenwoordig die je in een dag uit je studio zou moeten kunnen laten rollen. Het is ook niet voor niets dat de helden van toen nog steeds de dienst uitmaken als het op kwaliteit en creativiteit aankomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Een enorm lichtpuntje in een genre dat steeds meer neigt naar simplisticiteit en waarbij men gaat voor de meest gemakkelijke weg. Dit lijkt me juist waar je het als producer voor doet, in plaats van al die platen van tegenwoordig die je in een dag uit je studio zou moeten kunnen laten rollen. Het is ook niet voor niets dat de helden van toen nog steeds de dienst uitmaken als het op kwaliteit en creativiteit aankomt.

Ik ben het grotendeels met je eens. Toch durf ik ook wel te stellen dat juist sommige van deze ge-'simplificeerde' nummers heel populair zijn geworden. Het lijkt mij juist dat er een gouden middenweg is tussen kunst en energie, zodat het wel dansbaar blijft maar niet hetzelfde gaat klinken als elk ander nummer (van dezelfde artiest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Steekt beresterk in elkaar, maar vind het zelf eigenlijk maar een saaie plaat. Live 1x leuk om gehoord te hebben en met thuis luisteren heb ik precies hetzelde. Geïnteresseerd een keer zitten luisteren, maar dit heeft voor mij geen replay waarden. Dit is niet waarvoor ik naar hardstyle luister. Desalniettemin alleen maar credits, maar gewoon niet voor mij weggelegd.

Hier kan ik mij in vinden. Ik ben dan ook maar een simpele boer die blij is met een leipe kick en domme screech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 18:14 
 
Hardtraxxer

Oke plaatje, maar dan zet ik toch liever weer een Subsonic of Fear of Darkness op. Kom maar snel door met dat Project 1 album
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 20:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Deze plaat staat op eenzame hoogte in mijn top 10 van de laatste jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2024 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede productie, fucking vette sounds, maar ik zou live niet weten wat ik hiermee moet. Maar mooi dat wimpie gewoon lekker maakt wat ie vet vind zonder dat ie rekening moet houden met hoe de plaat live werkt enzo. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

niet elke track hoeft een track te zijn waarbij je met n gebalde vuist loopt te meppen.
Deze track is het perfecte voorbeeld daarvan.
geweldige track
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb echt geen idee wat dit is, wat een ontzettend rare track.

Ik vind het zelf echt helemaal niks, doe mij maar lekker zijn oude 2006-2009 producties
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 18:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Headhunterz bewijst maar weer eens dat die de koning nog steeds is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2024 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijf hem op repeat zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 00:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Echt enorm dik wat die gedaan heeft :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 16:54 
 
Hardtraxxer

Tsja....apart! Sound design :love: :worship: . Maar de track 'overall' pakt mij totaal niet.
Het verhaal op Youtube achter de track even gezien...ja, op zijn Headhunterz dus met :cry: . Maar het is er niet eentje die lang blijft hangen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2024 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 pagina's op het morsdode forum voor een nummer. Mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2025 14:45 
 
Hardtraxxer

50:05 min :lol:

Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle