Arboza schreef:
Een enorm lichtpuntje in een genre dat steeds meer neigt naar simplisticiteit en waarbij men gaat voor de meest gemakkelijke weg. Dit lijkt me juist waar je het als producer voor doet, in plaats van al die platen van tegenwoordig die je in een dag uit je studio zou moeten kunnen laten rollen. Het is ook niet voor niets dat de helden van toen nog steeds de dienst uitmaken als het op kwaliteit en creativiteit aankomt.
Ik ben het grotendeels met je eens. Toch durf ik ook wel te stellen dat juist sommige van deze ge-'simplificeerde' nummers heel populair zijn geworden. Het lijkt mij juist dat er een gouden middenweg is tussen kunst en energie, zodat het wel dansbaar blijft maar niet hetzelfde gaat klinken als elk ander nummer (van dezelfde artiest).