Ja, met een reversed bass sausje eroverheen. Ik vind die kick echt heel erg lekker. Hard en niet over de top.TkTT wrote:Heel dik, beetje Anyma vibes maar dan met een hardstyle sausje! vind die kicks ook wel dik, heeft wel iets weg van een vertile kick!
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - The Power Of Music (Forever Lost Remix)
- View the latest post: [Free] Headhunterz - Forever Aiming 4 Ur Left Minded D-wave (Nuracore Mashup)
- View the latest post: Aversion - Live Forever (TCRECPRO178)
- View the latest post: Zatox -Who Wants To Live Forever (Stranger Things Tribute)
- View the latest post: The Pitcher - ID (Live Forever)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
BHardtraxxer
- 249 posts member since 2022
- last seen Sep 2025
Ik vind de kick juist het enige smetje aan deze plaat.
Inderdaad een Vertile achtige kick die bij mij niet lekker binnen komt en ik maar "rommelig" vind klinken. Het zal producertechnisch best een hoogstandje zijn, maar door de distortion kan ik er niet zo veel mee.
Jammer dat hij er met zijn skills niet voor kiest zijn kick juist heel "clean" te laten klinken. Een beetje meer van wat ik voorbij heb horen komen in sommige nieuwe P1 platen, als daar nog ooit iets mee gedaan wordt.
Verder zijn de sounds wel echt dik, vet dat er weer eens iets nieuws wordt gedaan.
Inderdaad een Vertile achtige kick die bij mij niet lekker binnen komt en ik maar "rommelig" vind klinken. Het zal producertechnisch best een hoogstandje zijn, maar door de distortion kan ik er niet zo veel mee.
Jammer dat hij er met zijn skills niet voor kiest zijn kick juist heel "clean" te laten klinken. Een beetje meer van wat ik voorbij heb horen komen in sommige nieuwe P1 platen, als daar nog ooit iets mee gedaan wordt.
Verder zijn de sounds wel echt dik, vet dat er weer eens iets nieuws wordt gedaan.
Echt enorm dik wat die gedaan heeft met deze plaat. Echt compleet iets anders als wat alleen maar gedaan wordt door middel van die breaks. Ik vind het vet!
Okee ik hoor deze vandaag voor het eerst
wat een lijpe plaat
heb 'm al een stuk of 5 keer op gehad vandaag
Goeie bump, dat wordt weer 40 keer de LQ luisteren.

-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
zo weinig ? zit al op X10Rickzel wrote:dat wordt weer 40 keer luisteren
hij zegt alleen dat ie 'm nu nog 40 keer gaat luisteren
Bepaal ik zelf wel even vriend.THArdstyler wrote:hij zegt alleen dat ie 'm nu nog 40 keer gaat luisteren
Denk dat jij even op je woorden moet passen want ik weet waar je woontRickzel wrote:Bepaal ik zelf wel even vriend.THArdstyler wrote:hij zegt alleen dat ie 'm nu nog 40 keer gaat luisteren
Gezien How Far Can You Go 'pas' uit is, denk ik dat we deze wel ergens na de zomer kunnen verwachten.
Hoop dat ie er een klein zaagje in toevoegt
Ik hoop dat jij je enkel een klein beetje verzwikt.roy_ wrote:Hoop dat ie er een klein zaagje in toevoegt
Dan hoop ik dat jij op een klein lego steentje staatRickzel wrote:Ik hoop dat jij je enkel een klein beetje verzwikt.roy_ wrote:Hoop dat ie er een klein zaagje in toevoegt
Akkoordroy_ wrote:Dan hoop ik dat jij op een klein lego steentje staatRickzel wrote:Ik hoop dat jij je enkel een klein beetje verzwikt.roy_ wrote:Hoop dat ie er een klein zaagje in toevoegt
-
BHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Hoe zit het hiermee???
How Far You Can Go was van februari en Moonlight is deze maand uitgekomen. Ik denk dat je Live Forever pas na de zomer kan verwachten. Er zullen eerst nog wel 86 Aftershock releases tussen komen.
Na het laatste insta bericht van Heady, heeft Rooler nu een nieuwe versie van Live Forever gedraaid.
Eerste drop https://imgur.com/a/live-forever-first-drops-dnoKrRi
Tweede drop https://www.reddit.com/r/hardstyle/s/EHwIvloVpp
Zou hij nou dan eindelijk gereleased worden?
Eerste drop https://imgur.com/a/live-forever-first-drops-dnoKrRi
Tweede drop https://www.reddit.com/r/hardstyle/s/EHwIvloVpp
Zou hij nou dan eindelijk gereleased worden?
Jezus hij heeft hem nog vetter gemaakt.
Hoe dan...
Die eerste kick, die switch naar die "vertile" kick. Niet normaal. Wat een plaat.
Kom maar door
Die eerste kick, die switch naar die "vertile" kick. Niet normaal. Wat een plaat.
Kom maar door
Hoopte al op wat kleine aanpassingen sinds hij er zo lang mee bezig is. Gelukkig is er niet al te veel veranderd. Maar wat er veranderd is...
Helemaal eens met Rickzel!
Helemaal eens met Rickzel!
Ik ben door deze samples wel weer enthousiast geworden om deze live te horen! Super interessante plaat en echt een productieshowcase.
View on YouTube
Nieuwe versie in HQ, wel met wat geblaat van Da Tweekaz erdoor ivm copyright.
Ontzettend vet sounddesign, stoor me ook niet aan de onderbrekingen in de climaxen hier.
Ontzettend vet sounddesign, stoor me ook niet aan de onderbrekingen in de climaxen hier.
video van 4 uur en geen timestamp?
het is 03:15:54 btw.
Ja weet je, deze track heeft hele vette elementen maar er gebeurd eigenlijk ook vrij weinig.
vrij simpel en saai verder. En ja die onderbrekingen vind ik vrij hinderlijk. al denk ik dat zonder de onderbrekingen de track heel saai was geweest. Het is al een lege track. het had dan nog duidelijker geworden.
En daarbij vind ik de kicks niet zo.
het is 03:15:54 btw.
Ja weet je, deze track heeft hele vette elementen maar er gebeurd eigenlijk ook vrij weinig.
vrij simpel en saai verder. En ja die onderbrekingen vind ik vrij hinderlijk. al denk ik dat zonder de onderbrekingen de track heel saai was geweest. Het is al een lege track. het had dan nog duidelijker geworden.
En daarbij vind ik de kicks niet zo.
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen 23 days ago
Was dat voor mafketel op 1.50.30 dan hhahhaahaahaFantazoo wrote:View on YouTube