Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 13:22 

Hardtraxxer

Het zit uiteraard puik in elkaar. Maar wat vind ik dit een ontzettend saaie plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 13:47 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Hele vette plaat, maar zoals meerdere zeggen zal deze op nummer 1 komen door gebrek aan alternatieven. Het algemene niveau van hardstyle is i.m.o. echt ontzettend naar beneden gekelderd de afgelopen jaren. Wordt weinig bijzonders meer gemaakt deze dagen.

Benieuwd of het nu een beetje omhoog kan kelderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 14:20 

Hardtraxx Veteran

Heb het vast al ergens op de vorige pagina's geschreven, wat een heerlijke plaat :love: :worship:

De geluiden, de sfeer, de vocals, het thematische, het past allemaal perfect bij elkaar :loving:
Qua dansbaarheid misschien iets minder traditioneel toepasbaar maar dat vind ik niet erg in dit geval

Wat ik me wel afvraag, waarom heeft het nog 1,5 jaar geduurd na de 1e versie van vorig jaar.
Zo schokkend veel is er toch niet veranderd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 15:12 

Hardtraxxer

Ik vind het een mooi nummer, met de herkenbare stijl van Headhunterz. Toch is het eerder een kunststuk dan lekker energiek. Ik mis de bomvolle drive die zijn nummers hadden ten tijde van Power Of The Mind en Subsonic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 15:49 

Hardtraxx Newbie

Dit doet mij heel erg denken aan die keer dat ik met Janine een nieuwe schoonmaakster had. Prachtige dame om te zien, maar kon natuurlijk geen vieze dingen met haar doen. Ik had er dus als het ware niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 16:27 

Hardtraxx Veteran

Bijzonder bij een hardstyle plaat dat de breaks zo ontzettend goed gedaan zijn dat je daar naar wilt blijven luisteren. Alle kleine dingetjes die erin zitten, heel nice. Is het dansvloer muziek? Misschien niet. Is dat erg? Misschien ook wel niet. Ik vind het een hele frisse wind in het gerne, heel tof om te horen en te beleven. Petje af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 16:29 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Heb het vast al ergens op de vorige pagina's geschreven, wat een heerlijke plaat :love: :worship:

De geluiden, de sfeer, de vocals, het thematische, het past allemaal perfect bij elkaar :loving:
Qua dansbaarheid misschien iets minder traditioneel toepasbaar maar dat vind ik niet erg in dit geval

Wat ik me wel afvraag, waarom heeft het nog 1,5 jaar geduurd na de 1e versie van vorig jaar.

Denk dat het meer zit in het technische aspect binnen deze plaat dan echt het hoorbare verschil in kicks e.d.
Deze plaat is artistiek en design gezien gewoon heel sterk. Wel echt een producer's flex haha :lol: Maar commercieel gezien denk ik geen sterke plaat. Maar daar is hij ook niet voor bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 17:10 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 17:57 

Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:

Mooi om te zien :thumbsup: Dit vind ik altijd wel gaaf zulke interviews, waar is het begonnen en de hele weg naar het eindresultaat. En de traan bij Heady, dat kon niet ontbreken :cry: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 19:39 

Hardtraxx Elite

Wat een kutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2024 21:45 

Hardtraxx Veteran

Ondanks dat niet alle elementen mijn ding zijn echt een fantastische plaat. Briljant next level sounddesign dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2024 00:01 

Hardtraxx Elite

zeke schreef:
Wat een kutplaat.

Ach gossie knulletje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2024 00:30 

Hardtraxx Veteran

beste hardstyle plaat van de afgelopen 10 jaar bij deze bepaald door het forum toty toppa kan dicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2024 02:08 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:

Voor een perfectionist kan het best zo lang duren. Denk ook dat deze plaat wel 10+ versies heeft gehad in de tussentijd zonder dat iemand dat weet en dat dit het eindresultaat is waar Headhunterz zelf het meest trots op was. Legt die wel mooi uit in t filmpje hierboven, hij vindt er z'n geluk in. Hij denkt niet meer commercieel.

Leuk filmpje btw. Het blijft een impulsieve en emotionele artiest/persoonlijkheid met een gigantisch talent. Hoop dat hij lekker z'n dingetje blijft doen en dat wij er nog lang van mogen genieten. Hoop hem over 2 weken ook wel te zien op Qlimax. Over de track: vet sounddesign. Heeft ook een beetje Vangelis vibes. Hardstyle outside the box.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2024 02:37 

Hardtraxxer

Kan niet precies plaatsen wat ik er zo ziek aan vind, maar krijg er een partij kippenvel van. Niet normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2024 09:33 

Hardtraxxer

Je zou bijna zeggen dat ie samen met Anyma deze plaat gemaakt heeft, wat een gevoel en sfeer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2024 10:53 

Hardtraxxer

Ik vind de track echt subliem en staat zover boven alles wat betreft kwaliteit. Het enige wat ik niet begrijp is dat er bij elke track tegenwoordig een woke interview gegeven moet worden. Het voelt echt als een bijsluiter waar alle bijwerkingen in worden uitgelegd, al dan niet voorzien van een traan.

Ga gewoon muziek maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2024 11:02 

Hardtraxxer

kbm_ schreef:
Ik vind de track echt subliem en staat zover boven alles wat betreft kwaliteit. Het enige wat ik niet begrijp is dat er bij elke track tegenwoordig een woke interview gegeven moet worden. Het voelt echt als een bijsluiter waar alle bijwerkingen in worden uitgelegd, al dan niet voorzien van een traan.

Ga gewoon muziek maken

Woke interview? huh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2024 20:19 

Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2024 20:38 

Hardtraxxer

Hopelijk gaat ie ook weer eens iets catchy/vrolijks maken, vond ik vroeger altijd vet, zn laatste releases klinken allemaal zo beladen/zwaar, zo ook deze.

Vind dit toch meer een laser showcase achtige track. Vet sound design, dat zeker, maar niet een element wat me bij blijft.

Maat van me vroeg wanneer de rest kwam terwijl de plaat al afgelopen was. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2024 01:39 

Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2024 15:54 

Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
Het enige wat ik niet begrijp is dat er bij elke track tegenwoordig een woke interview gegeven moet worden. Het voelt echt als een bijsluiter waar alle bijwerkingen in worden uitgelegd, al dan niet voorzien van een traan.

Ga gewoon muziek maken

eens boss. overdreven gedoe allemaal, 10 minuten interview om te vertellen dat hij 1 jaar erover heeft gedaan om de kicks te veranderen. er zijn artiesten die 5+ top platen maken in de tijd dat hij deze heeft gemaakt terwijl ze erbij touren en die hoeven geen interview met een heel verhaal te geven. het moet echt altijd om de goat, de schepper van het heelal dj willem draaien. en dit moet dan de toty zijn, omdat er zoveel werk in zit en het kwalitatief zo goed is, maar je kan er niet op dansen en slechts 40ish seconden van de 3:42 lange plaat heeft kicks :x maak gewoon muziek gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2024 17:27 

Hardtraxx Veteran

Heftig man, hoop dat het goed gaat met je. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2024 17:46 

Hardtraxxer

De plaat is niet voor iedereen, prima. Maar wees blij dat er nog producers zijn die wel moeite in hun platen steken, en wel anders willen zijn. Beter dan die zaag/piepkicks bullshit van tegenwoordig imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2024 18:27 

Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
woke interview

haha wordt steeds maffer hier, klasse.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle