hurricane schreef:
Heb het vast al ergens op de vorige pagina's geschreven, wat een heerlijke plaat
De geluiden, de sfeer, de vocals, het thematische, het past allemaal perfect bij elkaar
Qua dansbaarheid misschien iets minder traditioneel toepasbaar maar dat vind ik niet erg in dit geval
Wat ik me wel afvraag, waarom heeft het nog 1,5 jaar geduurd na de 1e versie van vorig jaar.
Zo schokkend veel is er toch niet veranderd

Voor een perfectionist kan het best zo lang duren. Denk ook dat deze plaat wel 10+ versies heeft gehad in de tussentijd zonder dat iemand dat weet en dat dit het eindresultaat is waar Headhunterz zelf het meest trots op was. Legt die wel mooi uit in t filmpje hierboven, hij vindt er z'n geluk in. Hij denkt niet meer commercieel.
Leuk filmpje btw. Het blijft een impulsieve en emotionele artiest/persoonlijkheid met een gigantisch talent. Hoop dat hij lekker z'n dingetje blijft doen en dat wij er nog lang van mogen genieten. Hoop hem over 2 weken ook wel te zien op Qlimax. Over de track: vet sounddesign. Heeft ook een beetje Vangelis vibes. Hardstyle outside the box.