Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Het zit uiteraard puik in elkaar. Maar wat vind ik dit een ontzettend saaie plaat.
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 6 hours ago
hotymoty wrote:Hele vette plaat, maar zoals meerdere zeggen zal deze op nummer 1 komen door gebrek aan alternatieven. Het algemene niveau van hardstyle is i.m.o. echt ontzettend naar beneden gekelderd de afgelopen jaren. Wordt weinig bijzonders meer gemaakt deze dagen.
Benieuwd of het nu een beetje omhoog kan kelderen!
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Heb het vast al ergens op de vorige pagina's geschreven, wat een heerlijke plaat :love: :worship:

De geluiden, de sfeer, de vocals, het thematische, het past allemaal perfect bij elkaar :loving:
Qua dansbaarheid misschien iets minder traditioneel toepasbaar maar dat vind ik niet erg in dit geval

Wat ik me wel afvraag, waarom heeft het nog 1,5 jaar geduurd na de 1e versie van vorig jaar.
Zo schokkend veel is er toch niet veranderd :huh:
Hardtraxxer
227 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Ik vind het een mooi nummer, met de herkenbare stijl van Headhunterz. Toch is het eerder een kunststuk dan lekker energiek. Ik mis de bomvolle drive die zijn nummers hadden ten tijde van Power Of The Mind en Subsonic.
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2024
Dit doet mij heel erg denken aan die keer dat ik met Janine een nieuwe schoonmaakster had. Prachtige dame om te zien, maar kon natuurlijk geen vieze dingen met haar doen. Ik had er dus als het ware niks aan.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Bijzonder bij een hardstyle plaat dat de breaks zo ontzettend goed gedaan zijn dat je daar naar wilt blijven luisteren. Alle kleine dingetjes die erin zitten, heel nice. Is het dansvloer muziek? Misschien niet. Is dat erg? Misschien ook wel niet. Ik vind het een hele frisse wind in het gerne, heel tof om te horen en te beleven. Petje af!
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 42 minutes ago
hurricane wrote:Heb het vast al ergens op de vorige pagina's geschreven, wat een heerlijke plaat :love: :worship:

De geluiden, de sfeer, de vocals, het thematische, het past allemaal perfect bij elkaar :loving:
Qua dansbaarheid misschien iets minder traditioneel toepasbaar maar dat vind ik niet erg in dit geval

Wat ik me wel afvraag, waarom heeft het nog 1,5 jaar geduurd na de 1e versie van vorig jaar.
Denk dat het meer zit in het technische aspect binnen deze plaat dan echt het hoorbare verschil in kicks e.d.
Deze plaat is artistiek en design gezien gewoon heel sterk. Wel echt een producer's flex haha :lol: Maar commercieel gezien denk ik geen sterke plaat. Maar daar is hij ook niet voor bedoelt.
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 1 hour ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Sven-O wrote:View on YouTube
Mooi om te zien :thumbsup: Dit vind ik altijd wel gaaf zulke interviews, waar is het begonnen en de hele weg naar het eindresultaat. En de traan bij Heady, dat kon niet ontbreken :cry: :D
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat een kutplaat.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Ondanks dat niet alle elementen mijn ding zijn echt een fantastische plaat. Briljant next level sounddesign dit :worship:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
zeke wrote:Wat een kutplaat.
Ach gossie knulletje
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
beste hardstyle plaat van de afgelopen 10 jaar bij deze bepaald door het forum toty toppa kan dicht
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 5 days ago
hurricane wrote:Heb het vast al ergens op de vorige pagina's geschreven, wat een heerlijke plaat :love: :worship:

Voor een perfectionist kan het best zo lang duren. Denk ook dat deze plaat wel 10+ versies heeft gehad in de tussentijd zonder dat iemand dat weet en dat dit het eindresultaat is waar Headhunterz zelf het meest trots op was. Legt die wel mooi uit in t filmpje hierboven, hij vindt er z'n geluk in. Hij denkt niet meer commercieel.

Leuk filmpje btw. Het blijft een impulsieve en emotionele artiest/persoonlijkheid met een gigantisch talent. Hoop dat hij lekker z'n dingetje blijft doen en dat wij er nog lang van mogen genieten. Hoop hem over 2 weken ook wel te zien op Qlimax. Over de track: vet sounddesign. Heeft ook een beetje Vangelis vibes. Hardstyle outside the box.
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Kan niet precies plaatsen wat ik er zo ziek aan vind, maar krijg er een partij kippenvel van. Niet normaal
B
Hardtraxxer
90 posts member since 2021
last seen 22 days ago
Je zou bijna zeggen dat ie samen met Anyma deze plaat gemaakt heeft, wat een gevoel en sfeer :love:
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
Ik vind de track echt subliem en staat zover boven alles wat betreft kwaliteit. Het enige wat ik niet begrijp is dat er bij elke track tegenwoordig een woke interview gegeven moet worden. Het voelt echt als een bijsluiter waar alle bijwerkingen in worden uitgelegd, al dan niet voorzien van een traan.

Ga gewoon muziek maken
Hardtraxxer
227 posts member since 2020
last seen Jul 2026
kbm_ wrote:Ik vind de track echt subliem en staat zover boven alles wat betreft kwaliteit. Het enige wat ik niet begrijp is dat er bij elke track tegenwoordig een woke interview gegeven moet worden. Het voelt echt als een bijsluiter waar alle bijwerkingen in worden uitgelegd, al dan niet voorzien van een traan.

Ga gewoon muziek maken
Woke interview? huh?
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Hopelijk gaat ie ook weer eens iets catchy/vrolijks maken, vond ik vroeger altijd vet, zn laatste releases klinken allemaal zo beladen/zwaar, zo ook deze.

Vind dit toch meer een laser showcase achtige track. Vet sound design, dat zeker, maar niet een element wat me bij blijft.

Maat van me vroeg wanneer de rest kwam terwijl de plaat al afgelopen was. xd
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
:worship:
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 21 hours ago
kbm_ wrote:Het enige wat ik niet begrijp is dat er bij elke track tegenwoordig een woke interview gegeven moet worden. Het voelt echt als een bijsluiter waar alle bijwerkingen in worden uitgelegd, al dan niet voorzien van een traan.

Ga gewoon muziek maken
eens boss. overdreven gedoe allemaal, 10 minuten interview om te vertellen dat hij 1 jaar erover heeft gedaan om de kicks te veranderen. er zijn artiesten die 5+ top platen maken in de tijd dat hij deze heeft gemaakt terwijl ze erbij touren en die hoeven geen interview met een heel verhaal te geven. het moet echt altijd om de goat, de schepper van het heelal dj willem draaien. en dit moet dan de toty zijn, omdat er zoveel werk in zit en het kwalitatief zo goed is, maar je kan er niet op dansen en slechts 40ish seconden van de 3:42 lange plaat heeft kicks :x maak gewoon muziek gr.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 42 minutes ago
Heftig man, hoop dat het goed gaat met je. :P
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
De plaat is niet voor iedereen, prima. Maar wees blij dat er nog producers zijn die wel moeite in hun platen steken, en wel anders willen zijn. Beter dan die zaag/piepkicks bullshit van tegenwoordig imo
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
kbm_ wrote:woke interview
haha wordt steeds maffer hier, klasse.