Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:09 
 
Hardtraxx Addict

Als je filmpjes kijkt van vroeger met qlimax of wat dan ook dan zie je ook genoeg mensen die naar de ratten, en dat is altijd al zo geweest.
En ik gebruik niet omdat ik alleen maar naar de klote ga, voor mij is het ook een stukje extra beleving op een feest. Muziek komt dan net iets meer binnen om het zo maar te omschrijven.

En ik geef ook zeker toe dat er genoeg andere rondlopen die gebruiken om het gebruiken zelf. Mja volgens mij hebben sommige hier daar meer moeite mee en letten ze erop, die zullen dan wel alleenmaar klote feestjes hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:10 
 

Lenny schreef:
sandervanbruggen schreef:
Okay leuk weer, laten we hem even op leeftijd pakken.


Daar begin je zelf over toch? :huh:

Nee Steffnov en Raven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

CiRiXxX schreef:
Als je filmpjes kijkt van vroeger met qlimax of wat dan ook dan zie je ook genoeg mensen die naar de ratten, en dat is altijd al zo geweest.
En ik gebruik niet omdat ik alleen maar naar de klote ga, voor mij is het ook een stukje extra beleving op een feest. Muziek komt dan net iets meer binnen om het zo maar te omschrijven.

En ik geef ook zeker toe dat er genoeg andere rondlopen die gebruiken om het gebruiken zelf. Mja volgens mij hebben sommige hier daar meer moeite mee en letten ze erop, die zullen dan wel alleenmaar klote feestjes hebben :lol:


Ik let er niet op, maar het valt gewoon vaak op. Mensen die nauwelijks meer op hun benen kunnen staan tegen iedereen aanbeuken, gaan allemaal KO en staan alleen maar beetje in het rond te koekeloeren, slapen op de tribune. Dat valt op, ik ga naar genoeg feestjes en als iemand VDK is en lekker losgaat dan even goede vrienden. Maar tegenwoordig gaan ze allemaal vdk en kunnen ze alleen nog maar losgaan op de ekte ekte 'raw' alles wat daarvoor komt is kut.
En ik vermaak me altijd ontzettend goed op feestjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zegt toch zelf hoogmoedig ik ben 17 en heb alle grote namen al gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:14 
 

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:15 
 

Godver de reacties gaan sneller dan ik kan andwoorden xd
Maar ja tuurlijk heb ik minder ervaring op feesten dan jullie maar met de ervaringen die ik wel spreek ik mijn argument uit net zoals jullie dat doen en ik ervaar dat gewoon niet zo. Plus dat ik er ook weing aandacht aan besteed wat ik niet leuk vind op een feest want daarvoor kom ik nou juist net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:16 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Ik ga even een bout hachelen, zo terug hoor.

:P :thumbup:

Jordi schreef:
gek he dat ik dan een conclusie trek. En zou je me even kunnen aanwijzen waar ik inhoudelijk op deze plaat reageer? Enige waar ik op inga is jou debiele standpunt.

Haha misschien moet je juist niet zo snel je conclusie trekken :thumbup: gaat mij erom dat je zegt dat ik niks met de muziek heb omdat ik naar de klote ga. Ik kan de muziek juist extra waarderen. En is wel erg makkelijk gezegd dat een raw feest bijna alleen maar uit zulke mensen bestaat.
En trouwens ook al zou dat zo zijn, ik vermaak me prima op die feesten en het is altijd gezellig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:17 
 

Jordi schreef:
Je zegt toch zelf hoogmoedig ik ben 17 en heb alle grote namen al gezien :lol:

Ja om maar even aan te geven dat je die flauwe opmerking ook om kunt draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het ís toch zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net of kritisch zijn en jezelf niet helemaal vol met drugs stoppen automatisch betekent dat je het niet gezellig kunt hebben. Dat zegt meer over de junk in jezelf dan over degene die dat niet doen.

Mooie tijden beleefd met Gangster bijvoorbeeld. Combinatie van meest kritische én minst gebruikende lid zo ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:20 
 
Hardtraxx Addict

Pipa schreef:

Ik let er niet op, maar het valt gewoon vaak op. Mensen die nauwelijks meer op hun benen kunnen staan tegen iedereen aanbeuken, gaan allemaal KO en staan alleen maar beetje in het rond te koekeloeren, slapen op de tribune. Dat valt op, ik ga naar genoeg feestjes en als iemand VDK is en lekker losgaat dan even goede vrienden. Maar tegenwoordig gaan ze allemaal vdk en kunnen ze alleen nog maar losgaan op de ekte ekte 'raw' alles wat daarvoor komt is kut.
En ik vermaak me altijd ontzettend goed op feestjes


Haha oke nah ik zie dan dat in mindere mate als jou helemaal met dat KO gaan en niet meer op hun benen kunnen staan, komt misschien ook meer dat ik op een feest bijna de hele tijd vooraan sta en tussen mensen sta (ook van mijn eigen groep) die de hele avond losgaan. ik ben bezig met de muziek en de mensen om me heen ik ben niet bezig met wie wap is en hoe die eruit ziet.
Maar ik begrijp wat je bedoeld met mensen die de euforische kant niet kunnen waarderen en lopen te zeuren dat het harder moet enzo, als je mij op een volledig euforisch feest zet vermaak ik me net zo goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Godver de reacties gaan sneller dan ik kan andwoorden xd
Maar ja tuurlijk heb ik minder ervaring op feesten dan jullie maar met de ervaringen die ik wel spreek ik mijn argument uit net zoals jullie dat doen en ik ervaar dat gewoon niet zo. Plus dat ik er ook weing aandacht aan besteed wat ik niet leuk vind op een feest want daarvoor kom ik nou juist net niet.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Lenny schreef:
sandervanbruggen schreef:
Okay leuk weer, laten we hem even op leeftijd pakken.


Daar begin je zelf over toch? :huh:

Nee Steffnov en Raven

Hoe de fok kom je er nu weer bij dat ik hier ergens over begonnen ben :huh: ik vraag alleen hoeveel ervaring je hebt om je punt te kunnen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij begint toch eigenlijk altijd ergens over, Stefanofz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
andwoorden


Ga eens even heel snel terug naar school. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WAT EEN GRAFPLAAT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

:yay: :yay: Sandertje die Sander corrigeert, de cirkel is rond!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:09 
 

SL8492 schreef:
sandervanbruggen schreef:
andwoorden


Ga eens even heel snel terug naar school. :list:

Ja weet je hoe tering veel ik heb zitten typen xd Dan verslapt de aandacht soms ff.
Plus dat ik veel te goed ben voor school. Niet voor niks in 4 jaar geslaagd ipv 6 en dan ook nog met alleen maar achten en zevens :innocent:. Nog niet te spreken over mijn enorm hoge IQ maar dit boeit helemaal niemand dus doeii.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yeahhhhhh :cool: fuck school we live for the weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:10 
 

Voor de rest wel leuke plaat toch jongens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee! Nee!! Nee!!! Nee!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:12 
 

No!! No!! No!!! No!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
@ stefanov, ja
@Raven. Je kunt het ook anders bekijken: ik ben nu 17 maar heb wel al bijna iedere wat grotere naam live gezien, kon jij op die leeftijd denk ik nog niet zeggen of wel.


Haha wat is dit voor een achterlijke kinderachtige reactie?

Edit:

sandervanbruggen schreef:
Niet voor niks in 4 jaar geslaagd ipv 6 en dan ook nog met alleen maar achten en zevens :innocent:. Nog niet te spreken over mijn enorm hoge IQ maar dit boeit helemaal niemand dus doeii.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
No!! No!! No!!! No!!!!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard Affvall
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle