Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dramatische tracks zvan Hard Attakk. Hoe tragisch gaat die act worden.

Zowel de kwaliteit en de naam van de tracks en het feit dat er twee op de Qapital CD staan ondanks de baggerkwaliteit duidt op The Prophet. Wanneer gaat die man nou eens met pensioen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Die mixdown/mastering xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel slecht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist geluisterd, dacht dat het dieptepunt bereikt was met die rotzooi van Typhoon Warface en weet ik veel welke 'talenten' nog meer, maar dit gaat er nog eens flink overheen. Heb in die ruim 3 jaar tijd dat ik Hardstyle luister nog nooit zo'n foeilijke kick gehoord. Voor de rest is het ook niet veel soeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is toch wel bizar slecht. Dat je hier uberhaupt mee voor de dag durft te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja die kick kan ik nog beter maken

En dat is triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:01 
 
Hardtraxx Addict

Alles aan deze live-act ruikt naar uitmelken van een hype. En dan nog wel een hype die zijn einde aan het naderen is (hardcorekicks + screech). En wederom is het The Prophet die zijn graantje wil meepikken, net zoals toen de hype rondom The Record Breaking. Dan komt uitgerekend hij weer met een album aangekakt vol met van zulke tracks, en de kwaliteit liet te wensen over.

De kick is gewoon lachwekkend; gewoon een ''tok'' met een muur van bass die er dan achteraan lijkt te zijn geplakt. Ook die rare pakjes er weer bij wat gewoon traditie aan het worden is met live-acts, dat is allemaal nergens voor nodig. Hard Attakk had dan nog een leuke naam kunnen zijn, als het niet Attakk was met 2 k's, dan had het nog een enigszins originele insteek gehad, maarja gemiste kans. Ook de titel is niet goed over nagedacht, Go! Go!! Go!!! Go!!!! typt nou niet bepaald lekker weg (of er moet zo'n domme afkorting van gemaakt worden zoals 'GGGG' xd ).
Vreemd genoeg vind ik de climax dan wel weer echt wat hebben, tenminste als ik de kicks weg denk want die zijn gewoon echt niet goed. De melodie en sfeer die het met zich meebrengt vind ik echt wel gaaf, maar het totaalplaatje van deze track is gewoon héél matig, dus wederom een gemiste kans.

The Prophet overtuigt mij al jaren niet meer eigenlijk, Tracking The Beat en R3tro vond ik wel goed. Ik heb liever dat hij zich op zulk soort plaatjes focust. Misschien is hij wel te oud geworden om nog echt mee te kunnen met deze generatie. De koek lijkt een beetje op te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, deze is echt nog slechter dan die andere zeg. xd Die kick klinkt niet eens mooi als 1 geheel, je hoort dat die layers echt niet mooi op elkaar liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Toch wil ik dit wel live horen om te kijken hoe het dan gaat. die synth in de climax is wel heel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:52 
 

scantraxx op dt moment
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw die is origineel, nog maar 100 keer in de facebook reacties langs zien komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 07:45 
 

weet ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:01 
 

Jezus :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WTF xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet dat er iemand op zit te wachten, maar heb de beginpost even aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:36 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet dit, vette kick en ook heerlijk hoe die pitcht. Deze mannen(?) hebben het echt wel meer dan verdiend om op defqon te mogen staan na zo'n lange tijd! Zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 16:42 
 
Hardtraxxer

bah bah bah, kikkdrum van le Prophet vond ik dan wel weer leuk, maar deze boys hebben verder niks te zoeken in de raw hardstyle (als dat dit is?). :thumbdown: Ga maar beetje oude stijl maken ofzo

vraag me toch af hoe dit live klinkt en of er mensen gaan komen naar hun met defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dopaminer schreef:
bah bah bah, kikkdrum van le Prophet vond ik dan wel weer leuk, maar deze boys hebben verder niks te zoeken in de raw hardstyle (als dat dit is?). :thumbdown: Ga maar beetje oude stijl maken ofzo

vraag me toch af hoe dit live klinkt en of er mensen gaan komen naar hun met defqon


Om heel eerlijk te zijn, hebben ze juist alles te zoeken in de raw hardstyle. :thumbup:
Kijk er toch niet meer van op hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:30 
 

Blear schreef:
Om heel eerlijk te zijn, hebben ze juist alles te zoeken in de raw hardstyle.


Touché :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle