Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:42 
 

@Imark, even kinderachtig als de opmerking van Raven. En over opmerking 2: waarom zou ik serieus antwoorden op iemand die zeurt over een spelfout. Ik heb op iedere serieuze post serieus gereageerd en op die andere niet.
Plus dat ik het onzin vind dat jullie(ja ik zeg even jullie) in een discussie met een 16 of 17 jarige nagenoeg altijd even naar de leeftijd moeten verwijzen. Wat maakt een 17 jarigr minder dan een 23 jarige....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jij poste als eerst je leeftijd. Dan vraag je er imo om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sander je moet ff je leeftijd verbeteren in je profiel. Staat niet helemaal goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:51 
 

En beroep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:51 
 

Lenny schreef:
Jij poste als eerst je leeftijd. Dan vraag je er imo om.

Haha leuk Lenny, Raven doelde daar duidelijk op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:51 
 

TiMOTHYb schreef:
Sander je moet ff je leeftijd verbeteren in je profiel. Staat niet helemaal goed :)

Waarom denk je dat ik dat gedaan heb......
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
ik ben nu 17 maar heb wel al bijna iedere wat grotere naam live gezien, kon jij op die leeftijd denk ik nog niet zeggen of wel.

Op welke feesten ben je allemaal al geweest dan? Reverze, Intents, Rebirth? En verder?
Ben ik nu wel benieuwd naar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:13 
 

pecola-tje schreef:
sandervanbruggen schreef:
ik ben nu 17 maar heb wel al bijna iedere wat grotere naam live gezien, kon jij op die leeftijd denk ik nog niet zeggen of wel.

Op welke feesten ben je allemaal al geweest dan? Reverze, Intents, Rebirth? En verder?
Ben ik nu wel benieuwd naar..

Die ja haha.. Bass leader, last world en vorig jaar Hardbass. En verder veel plaatselijke feesjes (die ik niet mee reken). Denk aan Rodenburg en time out, waar ik vrijwel weekelijks te vinden was. Dus dan heb je al heel wat namen live gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
SL8492 schreef:
sandervanbruggen schreef:
andwoorden


Ga eens even heel snel terug naar school. :list:

Ja weet je hoe tering veel ik heb zitten typen xd Dan verslapt de aandacht soms ff.
Plus dat ik veel te goed ben voor school. Niet voor niks in 4 jaar geslaagd ipv 6 en dan ook nog met alleen maar achten en zevens :innocent:. Nog niet te spreken over mijn enorm hoge IQ maar dit boeit helemaal niemand dus doeii.

Hoog IQ met laag EQ dan.
Je gedraagt je echt als een autist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
pecola-tje schreef:
sandervanbruggen schreef:
ik ben nu 17 maar heb wel al bijna iedere wat grotere naam live gezien, kon jij op die leeftijd denk ik nog niet zeggen of wel.

Op welke feesten ben je allemaal al geweest dan? Reverze, Intents, Rebirth? En verder?
Ben ik nu wel benieuwd naar..

Die ja haha.. Bass leader, last world en vorig jaar Hardbass. En verder veel plaatselijke feesjes (die ik niet mee reken). Denk aan Rodenburg en time out, waar ik vrijwel weekelijks te vinden was. Dus dan heb je al heel wat namen live gezien.

Ongelofelijk hoe stoer jij bent zeg. Ik voel mijn stad gewoon groter worden nu jij er in woont ;) Allemaal grote namen al gezien, op je 16e al naar Hardbass, wauw. Ik ben echt onder de indruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Wtf ga lekker met ze alle op 1 lopen zeiken >.< Sander (maakt niet uit welke haha)
Ik zou er niet meer op in gaan want is toch een eindeloze discussie zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:48 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ongelofelijk hoe stoer jij bent zeg. Ik voel mijn stad gewoon groter worden nu jij er in woont ;) Allemaal grote namen al gezien, op je 16e al naar Hardbass, wauw. Ik ben echt onder de indruk.


Iemand stelt hem een vraag en hij geeft antwoord..

Afijn, natuurlijk ontzettende kutplaat. Discussie hiervoor gaat helemaal nergens over. Ik heb het nagenoeg altijd naar m'n zin op feesten (met of zonder drugs), en op het moment dat ik dat niet meer heb zal ik niet meer gaan. Wat het probleem is begrijp ik dan ook niet. Huilies die alleen maar vroeger-was-alles-beter benoemen (gast, begin je daar nu al mee?) zouden ook thuis moeten blijven, komt de sfeer niet ten goede. Als er genoeg vraag is naar andere (volgens jullie betere) raw (die er ook komt, denk alleen al aan Phuture Noize album), komt deze heus wel. En anders bel je toch je vrienden die wel 'voldoende begaafd zijn om muziek kritisch te beoordelen' (haha, is dit serieus?) om lekker te discussiëren over the good old days?

Groetjes en wellicht tot Qapital, lekker losgaan op harde kicks en schrijnende screeches :thumbsup: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoi, ik wou ook even graag wat zeggen, nou doei hè!

PS: ik heb onder de 20 feesten bezocht over 7 jaar ben ik nu niet stoer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 17:04 
 
Hardtraxxer

'pritty hard i know' :lol:

Weet ik iedergeval zeker dat ik dit op Defqon ook gewoon kan overslaan.

En voor de sander & sander discussie : :corn: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 17:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toch nog wat vermaak voor The Prophet in dit topic :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 21:44 
 
Hardtraxx Elite

JESUS CHRIST WAT EEN PURE AIDS DIT
En dat krijgt een plek in de line-up van Defqon?
Ik kan serieus wel janken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een discussie man. Laat mekaar lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee prima discussie, hou vol. Go! Go!! Go!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit topic is vetter dan de track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 00:48 
 

kevin-field schreef:
Dit topic is vetter dan de track :thumbup:

Net of dat zo moeilijk is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Verhaal.

Ik verbaas me eigenlijk iedere keer weer over je reacties op Hardtraxx, vaak tot ergernis toe, maar wat je allemaal aanhaalt in deze discussie is wel echt het toppunt. Wat ongelofelijk kansloos, echt, hoe krijg je het voor elkaar :lol: Dat statement ook over 'zowat iedere grote naam al live gezien hebben, kon jij toen niet zeggen' xd

Jordi schreef:
Ik ga me toch niet inschrijven voor een lekker eten forum en op een recept reageren, nou dit is me veel te veel werk ik smijt de frituur aan boeite me geen ene fuck wat ik elke dag eet als ik maar zat word.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:20 
 
Hardtraxxer

Die sander krijgt het toch voor elkaar elk topic uit de hand te laten lopen he met z'n gezwets xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:48 
 

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:02 
 
Hardtraxx Addict

Dan heb ik toch 10000keer liever deze: :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hoi, ik wou ook even graag wat zeggen, nou doei hè!

PS: ik heb onder de 20 feesten bezocht over 7 jaar ben ik nu niet stoer?


Hahaha, ik heb in een half jaar tijd meer feesten bezocht dan jij in 7 jaar, ik ben de definitie van stoer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle