Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, bij jou gaat er niks in idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Ja want 3/4 van de 'rawboys' gaat alleen maar los op die muziek omdat zo totaal naar de klote zijn..........
Sorry hoor maar dat wil er bij mij niet in.


Dat zie je toch duidelijk op feesten. De helft die fan zijn van Warface staan allemaal kei vdk vooraan met hun vlaggetjes los te gaan. Wanneer B-Front draait vroeg op de avond zoals op Supersized stonden ze allemaal stil. Dat zegt al genoeg dat ze alleen maar los gaan omdat ze naar de klote zijn. Feestjes komen tegenwoordig moeilijk op gang omdat iedereen dan nuchter is en dan stil staat. Pas als de drugs erin zit gaat men een beetje los
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Ik ga op een feestje ook overal op los, euforisch, raw, harcore maakt me niks uit

Wauw good for you. Voel je je aangesproken dat je gelijk jezelf even goed moet praten?

sandervanbruggen schreef:
Is toch juist goed voor de sfeer als iedereen losgaat of hebben jullie liever van die stront ventjes die meteen uit protest stil gaan staan met hun handen in hun broekzakken als ze een nummer horen wat ze niet leuk vinden


Nee. Wat de (raw) Scene juist nodig heeft op het moment is een publiek wat meer kritischer word. Digital punk die alweer precies dezelfde set draait. Een seven die al voor 5e keer voorbij komt. Publiek moet op zo'n moment stil gaan staan. De dj's moeten inzien dat het niet zo langer kan. Als je een goeie set draait met goede platen gaat het publiek heus wel los.

sandervanbruggen schreef:
Hij vind toch zat andere nummers wel leuk.


jaman ik heb van elke user een profiel in me hoofd op welke plaat ze wel en niet goed vinden en in welk toppa ze hebben gereageerd.

sandervanbruggen schreef:
Ja want 3/4 van de 'rawboys' gaat alleen maar los op die muziek omdat zo totaal naar de klote zijn. Sorry hoor maar dat wil er bij mij niet in.


Is inderdaad onzin. 9 van de 10 is een betere verhouding.


Sandervanbruggen hoe krijg je het wederom voor elkaar in bizar kleine tijd zoveel onzin te typen. Je hebt geen flauw idee waar je allemaal over lult en heb totaal geen beeld wat er allemaal gaande is. Snap niet dat ik (weer) moeite doe om je iets van verstand toe te brengen want volgens mij is het echt zinloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:09 
 

Pipa schreef:
sandervanbruggen schreef:
Ja want 3/4 van de 'rawboys' gaat alleen maar los op die muziek omdat zo totaal naar de klote zijn..........
Sorry hoor maar dat wil er bij mij niet in.


Dat zie je toch duidelijk op feesten. Die helft die fan zijn van Warface staan allemaal kei vdk vooraan met hun vlaggetjes los te gaan. Wanneer B-Front draaide vroeg op de avond op Supersized stonden ze allemaal stil. Dat zegt al genoeg dat ze alleen maar los gaan omdat ze naar de klote zijn. Feestjes komen tegenwoordig moeilijk op gang omdat iedereen dan nuchter is en dan stil staat. Pas als de drugs erin zit gaat men een beetje los

Ik weet niet hoeveel mensen er op Supersized waren maar jij doet nu net alsof er bijvoorbeeld op een feest van late we zeggen 15.000 man er 11.000 drugs gebruiken? Lijkt me echt zwaar overdreven.

@Lenny, als je het op de manier bedoeld dat ik nooit iets wil aanemen: Nee dit niet. Jullie doen nou net alsof deze hele raw hype te danken is aan een paar mensen die drugs gebruiken en niet van de muziek houden als ze nuchter zijn. Kijk even bij het drugs topic naar die poll, het overgrote gedeelte gebruikt helemaal geen drugs en over het algemeen zitten hier toch de echte feeste en festival bezoekers.

Ik ga ook niet ontkennen dat er figuren alleen maar losgaan als ze drugs op hebben, want die heb je zeker maar niet zo veel dat dat de hele scene beïnvloed en kapot maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Pipa schreef:
sandervanbruggen schreef:
Ja want 3/4 van de 'rawboys' gaat alleen maar los op die muziek omdat zo totaal naar de klote zijn..........
Sorry hoor maar dat wil er bij mij niet in.


Dat zie je toch duidelijk op feesten. Die helft die fan zijn van Warface staan allemaal kei vdk vooraan met hun vlaggetjes los te gaan. Wanneer B-Front draaide vroeg op de avond op Supersized stonden ze allemaal stil. Dat zegt al genoeg dat ze alleen maar los gaan omdat ze naar de klote zijn. Feestjes komen tegenwoordig moeilijk op gang omdat iedereen dan nuchter is en dan stil staat. Pas als de drugs erin zit gaat men een beetje los

Ik weet niet hoeveel mensen er op Supersized waren maar jij doet nu net alsof er bijvoorbeeld op een feest van late we zeggen 15.000 man er 11.000 drugs gebruiken? Lijkt me echt zwaar overdreven.

@Lenny, als je het op de manier bedoeld dat ik nooit iets wil aanemen: Nee dit niet. Jullie doen nou net alsof deze hele raw hype te danken is aan een paar mensen die drugs gebruiken en niet van de muziek houden als ze nuchter zijn. Kijk even bij het drugs topic naar die poll, het overgrote gedeelte gebruikt helemaal geen drugs en over het algemeen zitten hier toch de echte feeste en festival bezoekers.

Ik ga ook niet ontkennen dat er figuren alleen maar losgaan als ze drugs op hebben, want die heb je zeker maar niet zo veel dat dat de hele scene beïnvloed en kapot maakt.


Kerel het vdk gehalte elk feest is ontzettend hoog. Ik geef eerlijk toe ik gebruik af en toe ook eens. Maar het is neit dat ik pas los ga als die inslaat. Dat is juist precies het probleem tegenwoordig, het meerendeel gaat pas los als ze vdk zijn. En wat Jordii zegt, het maakt niemand wat uit als Seven 5x wordt gedraaid op een feest. Van hen apart mag met dat nummer elke set worden afgesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik weet niet hoeveel mensen er op Supersized waren maar jij doet nu net alsof er bijvoorbeeld op een feest van late we zeggen 15.000 man er 11.000 drugs gebruiken? Lijkt me echt zwaar overdreven.

Hoogstwaarschijnlijk nog wel meer, is echt niet te filmen tegenwoordig. Bij de één is het alleen wat duidelijker zichtbaar dan bij de ander.

Citaat:
@Lenny, als je het op de manier bedoeld dat ik nooit iets wil aanemen: Nee dit niet. Jullie doen nou net alsof deze hele raw hype te danken is aan een paar mensen die drugs gebruiken en niet van de muziek houden als ze nuchter zijn. Kijk even bij het drugs topic naar die poll, het overgrote gedeelte gebruikt helemaal geen drugs en over het algemeen zitten hier toch de echte feeste en festival bezoekers.

Eigenlijk geef je nu al zelf antwoord :P Het overgrote gedeelte van HT zijn echt liefhebbers en niet de 'rawboys' waar we het over hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:23 
 

@ Jordi:
Quote 1: Niet echt aangesproken maar wou alleen even laten weten dat het ook anders kan.

Quote 2:Hier heb je inderdaad wel een goed punt, alleen en dat is mijn mening wil ik dit op een feest niet zien gebeuren dat iedereen stilstaat.

Quote 3: Nee ik verwacht ook niet dat je dat van iedereen wat. Wel een beetje raar om iemand maar meteen af te schrijven als die 1 keer iets post wat je niet aanstaat.

Quote 4: geen reactie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sandervanbruggen, ff voor context, ben je zelf wel eens op feesten geweest? De niet gebruikers zijn op het grootste deel van de feesten, en zeker bij de raw, echt wel in de minderheid, en goed ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die knul komt net kijken, geef hem een paar jaartjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Quote 3: Nee ik verwacht ook niet dat je dat van iedereen wat. Wel een beetje raar om iemand maar meteen af te schrijven als die 1 keer iets post wat je niet aanstaat.


Is geen mening over een plaat ofzo, maar standpunt. Je zit hier toch op een forum om over muziek te discussiëren en meningen uit te wisselen? Ik ga me toch niet inschrijven voor een lekker eten forum en op een recept reageren, nou dit is me veel te veel werk ik smijt de frituur aan boeite me geen ene fuck wat ik elke dag eet als ik maar zat word.
Dan zit je hier gewoon niet op de juiste plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:43 
 

Ik ben zelf ook niet op echt van die pure raw feesten te vinden, waarschijnlijk ligt het vdk gehalte daar dan hoger, dat zou best kunnen en neem ik dan ook maar aan xd.

Maar wel een ding, hoe verklaar je dan dat de hardstyle toppen tegenwoordig ook helemaal vol stan met van die raw tracks. Die mensen die alleen maar losgaan en van de muziek houden op een feest als ze drugs gebruiken gaan al die tracks toch niet kopen lijkt me.

Ik bedoel een groot deel van de mensen hier gaat straks ook weer naar Qapital. Dat zijn dan wel echte liefhebbers van de muziek maar die gaan ook gewoon. De liefhebbers vinden dat dit uit de hand loopt als ik het allemaal goed begrijp nu, maar zouden dan juist zij geen kaartje meer voor z'n feest moeten kopen om een statement te maken. De rawboys gaan toch wel en daar doe je nu dan ook niet veel meer aan. Nu staat straks heel de zaal weer vol en is de organisator weer blij, die heeft lekker centjes verdient. Als die liefhebbers niet meer gaan scheelt dat een heel aanzienlijk aantal verkochten kaarten en geef je een duidelijk signaal af maar nu gaan we alleen maar hier zitten klagen en zaterdag staan we er weer lekker tussen in. Dat schiet toch niks op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:45 
 

@ stefanov, ja
@Raven. Je kunt het ook anders bekijken: ik ben nu 17 maar heb wel al bijna iedere wat grotere naam live gezien, kon jij op die leeftijd denk ik nog niet zeggen of wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
@Raven. Je kunt het ook anders bekijken: ik ben nu 17 maar heb wel al bijna iedere wat grotere naam live gezien, kon jij op die leeftijd denk ik nog niet zeggen of wel.

Ik ben op mijn 13e bij een optreden van Jovink en de Voederbietels geweest, nu jij weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:55 
 

oh persoonlijke aanval nee dat werkt lekker geloofwaardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
@ stefanov


wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
@Raven. Je kunt het ook anders bekijken: ik ben nu 17 maar heb wel al bijna iedere wat grotere naam live gezien, kon jij op die leeftijd denk ik nog niet zeggen of wel.

Goed zo knul, helemaal super top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
@ stefanov, ja
@Raven. Je kunt het ook anders bekijken: ik ben nu 17 maar heb wel al bijna iedere wat grotere naam live gezien, kon jij op die leeftijd denk ik nog niet zeggen of wel.


Dat zegt voor mij al genoeg dat je 17 bent. Dat betekent dat jij niet naar veel feestjes bent geweest en waardoor jij het niet vaak ziet hoe vdk het publiek is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:01 
 
Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
CiRiXxX schreef:
Zal er wel op losgaan bij een feest mja dat komt dan toch omdat ik naar de klote ben :P


Zie hier. Het succesverhaal van de raw hardstyle tegenwoordig. Ga eens heel gauw weg van dit forum als je toch niks om de muziek geeft en wel los gaat 'omdat je wel naar de klote bent". Mafkees.


Haha wat zit je nou te janken man! :lol: Ik heb het over deze track flapdrol. Ik luister al weet ik hoelang naar hardstyle en het is ook de muziek die bij mij de hele dag aan staat of dit nou euforisch is of raw. En jij maakt er zelf van dat ik niks om de muziek geef, wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet doe? Ik heb het nu puur over deze track omdat ie op een feest misschien nog enigszins wat kan mee brengen (waarschijnlijk niet) En als ik naar de klote ben ga ik ook meer op in de muziek en ben ik eerder een liefhebber van goede melodieuze tracks. Dus ga lekker ergens anders een bout hachelen, en als je toch niks met raw hebt doe zelf dan geen moeite om op zulke tracks te reageren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Ik bedoel een groot deel van de mensen hier gaat straks ook weer naar Qapital. Dat zijn dan wel echte liefhebbers van de muziek maar die gaan ook gewoon. De liefhebbers vinden dat dit uit de hand loopt als ik het allemaal goed begrijp nu, maar zouden dan juist zij geen kaartje meer voor z'n feest moeten kopen om een statement te maken. De rawboys gaan toch wel en daar doe je nu dan ook niet veel meer aan. Nu staat straks heel de zaal weer vol en is de organisator weer blij, die heeft lekker centjes verdient. Als die liefhebbers niet meer gaan scheelt dat een heel aanzienlijk aantal verkochten kaarten en geef je een duidelijk signaal af maar nu gaan we alleen maar hier zitten klagen en zaterdag staan we er weer lekker tussen in. Dat schiet toch niks op?

(bijna) Alle mensen met enig verstand van muziek / kader zijn hier weg en gaan niet meer naar hardstyle feesten dus die hebben in principe precies de weg die jij uit hebt gestippeld gevolgd. Dat waren veelal mensen die verder kwamen dan een mening als 'wauw vet' of 'dit vind ik maar saai' of 'BH is eigenlijk altijd wel goed'

Echter zit hier maar een zeer klein percentage van de gehele scene (liefhebbers/blabla) dus dat maakt echt geen ruk uit qua verkoop op feesten.

Het meest tyfusvervelend zijn w.m.b. mensen die geen mening kunnen vormen. zij het omdat ze zich lekker vol tyfen met drugs, of zij het omdat ze daar simpelweg (nog) niet begaafd genoeg voor zijn. Dankzij deze schappen vieren de kickscreech ellendelingen feest en is het varieren in setjes of producties nergens voor nodig. Voor deze mensen is er al allerhande social media dus ik begrijp werkelijk waar niet waarom die hier hoeven te posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:05 
 

Okay leuk weer, laten we hem even op leeftijd pakken.

Maar dit was wel serieus:
sandervanbruggen schreef:
Ik ben zelf ook niet op echt van die pure raw feesten te vinden, waarschijnlijk ligt het vdk gehalte daar dan hoger, dat zou best kunnen en neem ik dan ook maar aan xd.

Maar wel een ding, hoe verklaar je dan dat de hardstyle toppen tegenwoordig ook helemaal vol stan met van die raw tracks. Die mensen die alleen maar losgaan en van de muziek houden op een feest als ze drugs gebruiken gaan al die tracks toch niet kopen lijkt me.

Ik bedoel een groot deel van de mensen hier gaat straks ook weer naar Qapital. Dat zijn dan wel echte liefhebbers van de muziek maar die gaan ook gewoon. De liefhebbers vinden dat dit uit de hand loopt als ik het allemaal goed begrijp nu, maar zouden dan juist zij geen kaartje meer voor z'n feest moeten kopen om een statement te maken. De rawboys gaan toch wel en daar doe je nu dan ook niet veel meer aan. Nu staat straks heel de zaal weer vol en is de organisator weer blij, die heeft lekker centjes verdient. Als die liefhebbers niet meer gaan scheelt dat een heel aanzienlijk aantal verkochten kaarten en geef je een duidelijk signaal af maar nu gaan we alleen maar hier zitten klagen en zaterdag staan we er weer lekker tussen in. Dat schiet toch niks op?

En volgens mij zit ik er hier niet zo heel veel naast hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:07 
 

Sorry Timothy lees je post nu pas :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Haha wat zit je nou te janken man! :lol: Ik heb het over deze track flapdrol. Ik luister al weet ik hoelang naar hardstyle en het is ook de muziek die bij mij de hele dag aan staat of dit nou euforisch is of raw. En jij maakt er zelf van dat ik niks om de muziek geef, wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet doe? Ik heb het nu puur over deze track omdat ie op een feest misschien nog enigszins wat kan mee brengen (waarschijnlijk niet) En als ik naar de klote ben ga ik ook meer op in de muziek en ben ik eerder een liefhebber van goede melodieuze tracks. Dus ga lekker ergens anders een bout hachelen, en als je toch niks met raw hebt doe zelf dan geen moeite om op zulke tracks te reageren


Je zegt toch zelf
Citaat:
Zal er wel op losgaan bij een feest mja dat komt dan toch omdat ik naar de klote ben
gek he dat ik dan een conclusie trek. En zou je me even kunnen aanwijzen waar ik inhoudelijk op deze plaat reageer? Enige waar ik op inga is jou debiele standpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Okay leuk weer, laten we hem even op leeftijd pakken.


Daar begin je zelf over toch? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga even een bout hachelen, zo terug hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Okay leuk weer, laten we hem even op leeftijd pakken.

Maar dit was wel serieus:
sandervanbruggen schreef:
Ik ben zelf ook niet op echt van die pure raw feesten te vinden, waarschijnlijk ligt het vdk gehalte daar dan hoger, dat zou best kunnen en neem ik dan ook maar aan xd.

Maar wel een ding, hoe verklaar je dan dat de hardstyle toppen tegenwoordig ook helemaal vol stan met van die raw tracks. Die mensen die alleen maar losgaan en van de muziek houden op een feest als ze drugs gebruiken gaan al die tracks toch niet kopen lijkt me.

Ik bedoel een groot deel van de mensen hier gaat straks ook weer naar Qapital. Dat zijn dan wel echte liefhebbers van de muziek maar die gaan ook gewoon. De liefhebbers vinden dat dit uit de hand loopt als ik het allemaal goed begrijp nu, maar zouden dan juist zij geen kaartje meer voor z'n feest moeten kopen om een statement te maken. De rawboys gaan toch wel en daar doe je nu dan ook niet veel meer aan. Nu staat straks heel de zaal weer vol en is de organisator weer blij, die heeft lekker centjes verdient. Als die liefhebbers niet meer gaan scheelt dat een heel aanzienlijk aantal verkochten kaarten en geef je een duidelijk signaal af maar nu gaan we alleen maar hier zitten klagen en zaterdag staan we er weer lekker tussen in. Dat schiet toch niks op?

En volgens mij zit ik er hier niet zo heel veel naast hoor.


Je bent 17 jaar en je maakt statements over dingen die op feestjes gebeuren. Dat het wel meevalt over hoeveel procent van de kaart is. Tuurlijk zeggen we dan je bent 17 je hebt nog niet veel ervaring, omdat je niet naar veel feestjes bent geweest. Is toch logisch dat we zo'n argument gebruiken
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle