Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ben ik de enige die de collab met NC een beetje vind tegenvallen. Klinkt allemaal wel behoorlijk simpel vind ik. De synth vind ik ook enorm irritant om naar te luisteren. Vind bijna alle platen van NC vet, maar deze doet mij helemaal niks.


Ik snap wat je bedoelt, maar hoe vervolgens de climaxen erin klappen, zoals Nuracore al zei, vind ik echt enorm gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 07:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Human Enemy :worship: Heftig nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Human Enemy mist voor mij een beetje de wauw factor. Leuke plaat, maar nog niet meer dan dat. Misschien wat vaker luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 09:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Human Enemy staat op repeat (L) :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 09:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Human Emeny... wat een :drool: plaat..

Die sounds en sfeer.. i love it!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zak Met Brood schreef:


:woot:


bizar goed deze plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merkt wel echt de combinatie van beide kanten. Vooral die hoge screeches doen mij denken aan een ander donkey rollers nummer (?). De climax is wel echt ongelofelijk gaaf. Maar mis inderdaad wel een beetje de wow-factor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 10:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind m heel vet :)

Had juist geen hele hoge verwachtingen gezien DR toch niks meer als Silver Bullet oid maken, er zou toch geen 2008 stijl plaat komen, dus voor wat er is gekomen is het zeker vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 11:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wauw :cry: Ziek kippenvel gelijk. Moest ook wel een gouden combinatie worden :love:

Godverdomme die Fusion Of Sound Remix, hele lompigheid eruit gehaald. Klinkt gelijk als een 13/12 screech trackje (vooral die 2e climax >.< ). Mag hopen dat ik deze nooit live ga horen, dan ren ik jankend de zaal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat wil ik zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die climax, en dan vooral als dat riedeltje er door heen dendert is wel echt heel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry maar wat is er mis met die Warface kicks. Lekker remixje hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die collab met Noisecontrollers, geweldig! Precies hetgene wat ik tof vind. Donker, mysterieus, maar niet over de top. Gelikt sound design en een sterke melodie. Heel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Warface remix vind ik ook een prima plaat. Collab met NC niet al te veel woorden aan vuil maken, heerlijke plaat ook natuurlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:24 
 
Hardtraxxer

Ik vind die NC & DR collab echt zwaar tegenvallen. Heb 'm nog niet op goede monitoren geluisterd dus m'n oordeel kan iets te voorbarig zijn.. Anyway, ik hoopte op zéér fraai sounddesign, maar het enige wat ik hoor is een irritant, veel te schel screechachtig geluid. Heb ook het gevoel dat dat geluid veel te hard staat t.o.v. de kick. De manier waarop de kick pitcht (lijkt wel iets van portamento?) is wel weer grappig, en de drop is ook wel prima.

Komt IMO bij lange na niet in de buurt van bijvoorbeeld een Spirit of Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Human Enemy is vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 15:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Die climax van Human Enemy :love:
Ben alleen bang dat de mid intro na een tijdje gaat vervelen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette collab! Vooral de climax is echt fantastisch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan denk je bij de sounds van B-Front al "dit kan niet beter", krijg je die smerige sound van Human Enemy voorgeschoteld. Goeiedag wat goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
Ik vind die NC & DR collab echt zwaar tegenvallen. Heb 'm nog niet op goede monitoren geluisterd dus m'n oordeel kan iets te voorbarig zijn.. Anyway, ik hoopte op zéér fraai sounddesign, maar het enige wat ik hoor is een irritant, veel te schel screechachtig geluid. Heb ook het gevoel dat dat geluid veel te hard staat t.o.v. de kick.

Sound design is gewoon goed en er overtreft niets met elkaar. Wel is de intro ontzettend leeg wat het wel weer apart maakt. Maar ik denk dat de toppunt toch wel de climax is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had veel meer verwacht van de collab met NC dan een paar screeches. :(
Wat een tegenvaller. Ik had wat meer van de duistere kant verwacht. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een ding is mij behoorlijk duidelijk geworden na het luisteren van de remix previews...
De Donkey Rollers staan tot op de dag van vandaag op eenzame hoogte, meeste 'remixen', als je ze dat nog mag noemen doen pijn in 't hart.
Collab met NC is trouwens wel érg fijn, alleen jammer dat die lange noten @1:25 in de preview niet terug komen in de drop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 19:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind hem niet zo veel aan eerlijk gezegd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle