Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Broken Balance wrote:Vind hem niet zo veel aan eerlijk gezegd.
+1

Ben bang dat het een teleurstellend album gaat worden van mijn absolute hardstyle helden :( Tot nu toe is alleen Human Enemy (zeer) de moeite waard.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Human Enemy vind ik tering vet, althans die sounds. Als je hem een paar keer na elkaar opzet heb ik het ook wel weer gehoord.

Verder vind ik tot nu toe de RR, Warface en PN remixes geslaagd. Tippen allen niet aan het origineel, maar in mijn ogen hadden al deze remixes in eerste instantie nooit plaats mogen vinden. Ik hoop ook oprecht niet dat zij, Donkey Rollers zelf, deze remixes draaien in hun sets :/
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Der Rammashien vond ik altijd wel een degelijke Donkey Rollers plaat. Ook nooit gereleased, dus leuk om erbij te hebben. De remixen hadden van mij ook niet gehoeven, maar sommige zijn wel leuk.
Maar uiteindelijk is dit gewoon een verzamelalbum met alle donkey rollers klassiekertjes en die zijn natuurlijk meer dan prima
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Hekzitter wrote:De remixen hadden van mij ook niet gehoeven, maar sommige zijn wel leuk.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Donkey Rollers - Total Domination (Warface Remix)
Vette remix geworden! Pure Warface plaat die erg goed gelukt is naar mijn mening.

Donkey Rollers - Innocent (Dr Phunk Remix)
Dit is denk ik nog wel de beste remix. Kan komen, omdat de melodie grotendeels is gebleven.

Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (DJ Isaac Remix)
Man man, wat een klote plaat is dit geworden. Alle momenten in deze plaat waar je je op verheugde zijn naar de klote geholpen.

Donkey Rollers & Noisecontrollers - Human Enemy
Wauw wat een kneiter dikke plaat. Hele vette synth en een goede classics feeling.

Donkey Rollers - Der Rammachine
Dit is ook precies zo’n DR plaat. Dit verwacht je alleen bij hen haha. Vette plaat met goede kicks!

Al met al wordt het wel een leuk album, maar niks gaat boven de oude releases.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Human Enemy en Der Rammachine ^^
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Wat moet er in je fucking rotkop rondgaan als je dit bedenkt...
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Dra-ma-tisch.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Isaacje jonge kom maar ekkes wisselen. Jezus wat een verkrachting van het origineel :cry:
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
STVK wrote:Jezus wat een verkrachting van het origineel :cry:
Dat is met bijna alle remixen op deze Cd. NC had het goed gezien, hij heeft zijn vingers er niet aan gebrand.
Bierkoning
last seen 19 days ago
Ik zou dit als DR zijnde echt niet op mijn album willen hebben, wat een hopeloze remix. Zij moeten toch ook horen wat wij horen? Alles wat het origineel zo geniaal maakte (vooral het lompige) is er echt totaal uitgehaald en getransformeerd in een soort mislukt freestyle plaatje. Vind het eigenlijk gewoon een belediging voor DR, maarja als je voor Isaac kiest om deze plaat te remixen vraag je er eerlijk gezegd ook wel om.
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
dave wrote:
STVK wrote:Jezus wat een verkrachting van het origineel :cry:
Dat is met bijna alle remixen op deze Cd. NC had het goed gezien, hij heeft zijn vingers er niet aan gebrand.
Ben het hier wel mee eens. Al die remixen tot nu toe zijn nog niet veel soeps..
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pommer wrote:Ik zou dit als DR zijnde echt niet op mijn album willen hebben, wat een hopeloze remix. Zij moeten toch ook horen wat wij horen? Alles wat het origineel zo geniaal maakte (vooral het lompige) is er echt totaal uitgehaald en getransformeerd in een soort mislukt freestyle plaatje. Vind het eigenlijk gewoon een belediging voor DR, maarja als je voor Isaac kiest om deze plaat te remixen vraag je er eerlijk gezegd ook wel om.
Als je kijkt wat Zany tegenwoordig voor muziek maakt en wat er uit The Pitcher komt dan denk ik niet dat ze nog zo kritisch zijn.
Bierkoning
last seen 19 days ago
Broken Balance wrote:
Pommer wrote:Ik zou dit als DR zijnde echt niet op mijn album willen hebben, wat een hopeloze remix. Zij moeten toch ook horen wat wij horen? Alles wat het origineel zo geniaal maakte (vooral het lompige) is er echt totaal uitgehaald en getransformeerd in een soort mislukt freestyle plaatje. Vind het eigenlijk gewoon een belediging voor DR, maarja als je voor Isaac kiest om deze plaat te remixen vraag je er eerlijk gezegd ook wel om.
Als je kijkt wat Zany tegenwoordig voor muziek maakt en wat er uit The Pitcher komt dan denk ik niet dat ze nog zo kritisch zijn.
True, maar dan spreken we nog wel over nieuw werk. Dit is als het ware alsof Rembrandt De Nachtwacht aan een student meegeeft om te repliceren en hij krijgt een kleurtekening terug.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Je zou maar op een feest staan en tot de climax denken dat het het origineel is. Kom je ff van een koude kermis thuis.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Daveytl wrote:Je zou maar op een feest staan en tot de climax denken dat het het origineel is. Kom je ff van een koude kermis thuis.
Op een koude kermis zal dit nummer het wel goed doen overigens.
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Ik moet gewoon huilen van die remix van isaac wat ontiegelijk slecht :cry: . Een remix van een Mind Dimension of Delete was een stuk interessanter geweest.
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 24 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Ook nog Donkey Rollers - The Last City On Earth (Avana Remix)
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Appelsapman wrote:[Titan remix
Plaat heeft wel wat drive en opzicht niet verkeerd. Overtreft het origineel natuurlijk niet maar wel een van de betere remixjes.

Edit: die down pitch,, wat is dat joh :lol:
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 24 days ago
Donkey Rollers - The Last City On Earth (Avana Remix) vanaf 00:05:37
Donkey Rollers - Motherf*ck (Zany Rework) vanaf 00:17:58

View on YouTube

Motherf*ck rework gigantisch kut en de Avana remix vind ik ook niet heel spannend..
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
De remixes worden er niet beter op :lol:
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Het komt er voor mij op neer dat de remixen gewoon de kracht van de kicks missen die het origineel wel bezitten. Onbegrijpelijk met de hedendaagse sounds.. :( Waarom worden dan soort kicks niet meer/heel weinig gemaakt??

B-Front heeft ze recentelijk nog gebruikt in de mid van 'Eternal Voice' en ook EVP. Geweldig! Ik zou de artiesten willen aan raden om meer naar die kant toe te gaan, want dit slaat nergens meer op. :list: