Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 19:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind hem niet zo veel aan eerlijk gezegd.

+1

Ben bang dat het een teleurstellend album gaat worden van mijn absolute hardstyle helden :( Tot nu toe is alleen Human Enemy (zeer) de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Human Enemy vind ik tering vet, althans die sounds. Als je hem een paar keer na elkaar opzet heb ik het ook wel weer gehoord.

Verder vind ik tot nu toe de RR, Warface en PN remixes geslaagd. Tippen allen niet aan het origineel, maar in mijn ogen hadden al deze remixes in eerste instantie nooit plaats mogen vinden. Ik hoop ook oprecht niet dat zij, Donkey Rollers zelf, deze remixes draaien in hun sets :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Der Rammashien vond ik altijd wel een degelijke Donkey Rollers plaat. Ook nooit gereleased, dus leuk om erbij te hebben. De remixen hadden van mij ook niet gehoeven, maar sommige zijn wel leuk.
Maar uiteindelijk is dit gewoon een verzamelalbum met alle donkey rollers klassiekertjes en die zijn natuurlijk meer dan prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
De remixen hadden van mij ook niet gehoeven, maar sommige zijn wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Rollers - Total Domination (Warface Remix)
Vette remix geworden! Pure Warface plaat die erg goed gelukt is naar mijn mening.

Donkey Rollers - Innocent (Dr Phunk Remix)
Dit is denk ik nog wel de beste remix. Kan komen, omdat de melodie grotendeels is gebleven.

Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (DJ Isaac Remix)
Man man, wat een klote plaat is dit geworden. Alle momenten in deze plaat waar je je op verheugde zijn naar de klote geholpen.

Donkey Rollers & Noisecontrollers - Human Enemy
Wauw wat een kneiter dikke plaat. Hele vette synth en een goede classics feeling.

Donkey Rollers - Der Rammachine
Dit is ook precies zo’n DR plaat. Dit verwacht je alleen bij hen haha. Vette plaat met goede kicks!

Al met al wordt het wel een leuk album, maar niks gaat boven de oude releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 18:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Human Enemy en Der Rammachine ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet er in je fucking rotkop rondgaan als je dit bedenkt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dra-ma-tisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Isaacje jonge kom maar ekkes wisselen. Jezus wat een verkrachting van het origineel :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Jezus wat een verkrachting van het origineel :cry:


Dat is met bijna alle remixen op deze Cd. NC had het goed gezien, hij heeft zijn vingers er niet aan gebrand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 20:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zou dit als DR zijnde echt niet op mijn album willen hebben, wat een hopeloze remix. Zij moeten toch ook horen wat wij horen? Alles wat het origineel zo geniaal maakte (vooral het lompige) is er echt totaal uitgehaald en getransformeerd in een soort mislukt freestyle plaatje. Vind het eigenlijk gewoon een belediging voor DR, maarja als je voor Isaac kiest om deze plaat te remixen vraag je er eerlijk gezegd ook wel om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 21:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dave schreef:
STVK schreef:
Jezus wat een verkrachting van het origineel :cry:


Dat is met bijna alle remixen op deze Cd. NC had het goed gezien, hij heeft zijn vingers er niet aan gebrand.

Ben het hier wel mee eens. Al die remixen tot nu toe zijn nog niet veel soeps..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 09:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zou dit als DR zijnde echt niet op mijn album willen hebben, wat een hopeloze remix. Zij moeten toch ook horen wat wij horen? Alles wat het origineel zo geniaal maakte (vooral het lompige) is er echt totaal uitgehaald en getransformeerd in een soort mislukt freestyle plaatje. Vind het eigenlijk gewoon een belediging voor DR, maarja als je voor Isaac kiest om deze plaat te remixen vraag je er eerlijk gezegd ook wel om.


Als je kijkt wat Zany tegenwoordig voor muziek maakt en wat er uit The Pitcher komt dan denk ik niet dat ze nog zo kritisch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 09:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Ik zou dit als DR zijnde echt niet op mijn album willen hebben, wat een hopeloze remix. Zij moeten toch ook horen wat wij horen? Alles wat het origineel zo geniaal maakte (vooral het lompige) is er echt totaal uitgehaald en getransformeerd in een soort mislukt freestyle plaatje. Vind het eigenlijk gewoon een belediging voor DR, maarja als je voor Isaac kiest om deze plaat te remixen vraag je er eerlijk gezegd ook wel om.


Als je kijkt wat Zany tegenwoordig voor muziek maakt en wat er uit The Pitcher komt dan denk ik niet dat ze nog zo kritisch zijn.

True, maar dan spreken we nog wel over nieuw werk. Dit is als het ware alsof Rembrandt De Nachtwacht aan een student meegeeft om te repliceren en hij krijgt een kleurtekening terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou maar op een feest staan en tot de climax denken dat het het origineel is. Kom je ff van een koude kermis thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je zou maar op een feest staan en tot de climax denken dat het het origineel is. Kom je ff van een koude kermis thuis.

Op een koude kermis zal dit nummer het wel goed doen overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet gewoon huilen van die remix van isaac wat ontiegelijk slecht :cry: . Een remix van een Mind Dimension of Delete was een stuk interessanter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 19:12 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook nog Donkey Rollers - The Last City On Earth (Avana Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
[Titan remix


Plaat heeft wel wat drive en opzicht niet verkeerd. Overtreft het origineel natuurlijk niet maar wel een van de betere remixjes.

Edit: die down pitch,, wat is dat joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 20:53 
 
Hardtraxxer

Donkey Rollers - The Last City On Earth (Avana Remix) vanaf 00:05:37
Donkey Rollers - Motherf*ck (Zany Rework) vanaf 00:17:58



Motherf*ck rework gigantisch kut en de Avana remix vind ik ook niet heel spannend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De remixes worden er niet beter op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het komt er voor mij op neer dat de remixen gewoon de kracht van de kicks missen die het origineel wel bezitten. Onbegrijpelijk met de hedendaagse sounds.. :( Waarom worden dan soort kicks niet meer/heel weinig gemaakt??

B-Front heeft ze recentelijk nog gebruikt in de mid van 'Eternal Voice' en ook EVP. Geweldig! Ik zou de artiesten willen aan raden om meer naar die kant toe te gaan, want dit slaat nergens meer op. :list:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle