+1Broken Balance wrote:Vind hem niet zo veel aan eerlijk gezegd.
Ben bang dat het een teleurstellend album gaat worden van mijn absolute hardstyle helden
+1Broken Balance wrote:Vind hem niet zo veel aan eerlijk gezegd.
Hekzitter wrote:De remixen hadden van mij ook niet gehoeven, maar sommige zijn wel leuk.
Dat is met bijna alle remixen op deze Cd. NC had het goed gezien, hij heeft zijn vingers er niet aan gebrand.STVK wrote:Jezus wat een verkrachting van het origineel
Ben het hier wel mee eens. Al die remixen tot nu toe zijn nog niet veel soeps..dave wrote:Dat is met bijna alle remixen op deze Cd. NC had het goed gezien, hij heeft zijn vingers er niet aan gebrand.STVK wrote:Jezus wat een verkrachting van het origineel
Als je kijkt wat Zany tegenwoordig voor muziek maakt en wat er uit The Pitcher komt dan denk ik niet dat ze nog zo kritisch zijn.Pommer wrote:Ik zou dit als DR zijnde echt niet op mijn album willen hebben, wat een hopeloze remix. Zij moeten toch ook horen wat wij horen? Alles wat het origineel zo geniaal maakte (vooral het lompige) is er echt totaal uitgehaald en getransformeerd in een soort mislukt freestyle plaatje. Vind het eigenlijk gewoon een belediging voor DR, maarja als je voor Isaac kiest om deze plaat te remixen vraag je er eerlijk gezegd ook wel om.
True, maar dan spreken we nog wel over nieuw werk. Dit is als het ware alsof Rembrandt De Nachtwacht aan een student meegeeft om te repliceren en hij krijgt een kleurtekening terug.Broken Balance wrote:Als je kijkt wat Zany tegenwoordig voor muziek maakt en wat er uit The Pitcher komt dan denk ik niet dat ze nog zo kritisch zijn.Pommer wrote:Ik zou dit als DR zijnde echt niet op mijn album willen hebben, wat een hopeloze remix. Zij moeten toch ook horen wat wij horen? Alles wat het origineel zo geniaal maakte (vooral het lompige) is er echt totaal uitgehaald en getransformeerd in een soort mislukt freestyle plaatje. Vind het eigenlijk gewoon een belediging voor DR, maarja als je voor Isaac kiest om deze plaat te remixen vraag je er eerlijk gezegd ook wel om.
Op een koude kermis zal dit nummer het wel goed doen overigens.Daveytl wrote:Je zou maar op een feest staan en tot de climax denken dat het het origineel is. Kom je ff van een koude kermis thuis.
Plaat heeft wel wat drive en opzicht niet verkeerd. Overtreft het origineel natuurlijk niet maar wel een van de betere remixjes.Appelsapman wrote:[Titan remix