Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo mannen , normaal reageer ik niet zo veel maar voor deze release maak ik een uitzondering. Met mijn 39 jaartjes al lange tijd bekend met de hardstyle scene en GDVRD donkey rollers wat een pareltjes vind ik hierop:

Donkey Rollers & Noisecontrollers - Human Enemy :

Wat een sfeer plaat , wat een gevoel hebben ze er ingestoken. Van het zweverige naar de energieke climax met een melodie lijn waar je U tegen zegt, en de 2e climax net weer wat anders gedesigned. ... top plaat .. complimenten

Donkey Rollers - What We Are

Naja sluit me aan bij de rest van de kenners hier op dit forum. Kort maar wat een parel ! Voor mij persoonlijk vind ik human enemy wat beter omdat die net wat energieker is en deze wat meer neigt naar classic sound op een wat rustiger tempo.

Daarnaast alle classics !!! gewoon epic ! The good old days wat mooi om deze compilatie te kopen , goud voor de veteranen onder ons.

Dat wilde ik even kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 22:28 
 
Hardtraxx Addict

Nondeju zeg! :love: Human Enemy, What We Are, Chaos remix (origineel wordt hopelijk hierdoor ook wat vaker gedraaid), Magic of Immortality en zo kan ik er nog een aantal noemen, heel dik album! Precies wat ik een tijd heb gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
Ben benieuwd of je dat lukt, het is namelijk niet de kick van de originele Fusion Of Sound die er onder zit. Volgens mij zit er de zelfde kick onder als die in de 2e climax van What We Are.


Gewoon de Followers kick eronder zetten dan?

Ik heb m ook zo ge-edit, doe ermee wat je wil :P
soundcloud klik
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle