Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Donkey Rollers - Immeasurably (Axe Loves The Donkey Bass Edit)

Download: http://www.multiupload.com/F30QXQB5VL

Bron:

Bron: Youtube

Geen gezeur met youtube acties, facebook acties.. Enjoy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Geen gezeur met youtube acties, facebook acties.. Enjoy..


Dat zou wat zijn voor een amateur producer :P
edit: Neem hem wel ook gewoon mee. Danke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
p-stylez schreef:

Geen gezeur met youtube acties, facebook acties.. Enjoy..


Dat zou wat zijn voor een amateur producer :P
edit: Neem hem wel ook gewoon mee. Danke!

Inderdaad, soms wordt er gedaan of The Axe en of The Anim0l geweldig zijn.

Lekkere edit, beter dan die Mash-Up van jullie. Jammer dat de outro niet zo hard als in intro is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:

Geen gezeur met youtube acties, facebook acties.. Enjoy..
Hahahaha :lol: wat een onzin
freddyadu8 schreef:

Dat zou wat zijn voor een amateur producer :P
edit: Neem hem wel ook gewoon mee. Danke!

hehe zou inderdaad wat zijn, zo'n eigendunk heb ik nou ook weer niet. Zou niet durve :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette edit! neem hem graag mee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoonweg heerlijk dit :drool: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:33 
 
Hardtraxx Veteran

deze gaat mee, egt heeeeeeeeeel vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THX ,HELD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat van die actie was een geintje he, vind dat soort acties onzin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke edit dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:12 
 

gaat zeker mee.. heerlijk Edit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier heb ik maar 1 woord voor:

:yay: :thumbsup: :love: :drool: :worship: :clap: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig Axe! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:40 
 
Hardtraxxer

Normaal trekken me de tenen al krom als ik alleen al zie dat iemand aan een Donkey track heeft lopen knutselen, die platen zijn me heilig!
Maarrr moet het je nageven, deze Edit is echt DIK hoor!! :thumbsup: Immeasurably (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt voor de reacties :)

hehe was er alleen maar aan begonnen zodat ik voor mezelf een leuke edit had om te draaien.. ^^
Mja blijkbaar was er op een gegeven moment vraag naar nadat ik de "beta" versie op youtube had gezet.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:woot: :thumbsup: :clap: :yay: :worship: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:54 
 
Hardtraxxer

vind der niks aan :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:11 
 
Artiest

Ik heb die FX kicks nu zo vaak gehoord dat ik ze wel ken voor de komende tijd >.<
Is me allemaal te chaotisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook niet zo boeiend, doe mij het origineel maar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 23:47 
 
Hardtraxx Addict

als dit hier mag staan zou ik mijn edit ook wel ff hier kunnen neer plompe.
eigen productie topicvoer dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:52 
 
Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
als dit hier mag staan zou ik mijn edit ook wel ff hier kunnen neer plompe.
eigen productie topicvoer dit

als iedereen nou is kapt met dat gezeik dat dit soort dingen naar eigen productie topic moeten. het is gratis! je hoeft er niks mee te doen ;) er is niks mis met deze edit, gewoon leuk voor erbij imo. als de boel nou zou clipen en het klinkt nergens naar dan mag het van mij naar eigen productie topic :P maar als het gewoon strak klinkt en iemand heb ze tyd erin gestoken, en hij geeft het vervolgens gratis weg, wat zeur je dan nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ik vind het ook niet zo boeiend, doe mij het origineel maar. :)


Valt ook niet te overtreffen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 08:48 
 
Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
WZY schreef:
als dit hier mag staan zou ik mijn edit ook wel ff hier kunnen neer plompe.
eigen productie topicvoer dit

als iedereen nou is kapt met dat gezeik dat dit soort dingen naar eigen productie topic moeten. het is gratis! je hoeft er niks mee te doen ;) er is niks mis met deze edit, gewoon leuk voor erbij imo. als de boel nou zou clipen en het klinkt nergens naar dan mag het van mij naar eigen productie topic :P maar als het gewoon strak klinkt en iemand heb ze tyd erin gestoken, en hij geeft het vervolgens gratis weg, wat zeur je dan nog?

Dan zal ik ook al mijn edits eens gaan plaatse :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vindt hem supervet xD
puur omdat ze met die ene fx kick juist een hele drive hebben weten te maken, wat zeer vet klinkt!
lol @ iklustgeenuihoer :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks