Vette collab!
Related topics
- View the latest post: Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (FUSION054-5)
- View the latest post: Nuracore @ The Donkey Foundation (Donkey Rollers Tribute)
- View the latest post: Donkey Rollers - Immeasurably (Axe Loves The Donkey Bass Edit)
- View the latest post: Diffused - 15 Years of Donkey Rollers (The Tribute)
- View the latest post: dave - 15 Years Of Donkey Rollers
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Heerlijk 
Ik vind de mid-intro van What We Are veel te kort. Zeker omdat er zo'n vette kick in zit.Pommer wrote:Haha hier hetzelfde, denk oprecht dat dit de beste hardstyle plaat is die ik ooit heb gehoord. Dat heb ik nog nooit gezegd over een plaat die nog niet eens uit is. Sowieso niet gezegd de laatste 5/6 jaar. Maar dit is niet normaal meer, wat een perfectieDaveytl wrote:Kan er met de pet niet bij hoe vet What We Are is. Vooral het 2e stuk van de climax is huilen.![]()
Aan Magic of Immortality kan ik nog niet echt wennen, maar zo te horen kan dat nog wel komen. Die valse screech doet het voorlopig nog niet echt goed in m'n oren
Veel te kort, ook de climax zelf. Maar was erg genieten toen ik deze voor 't eerst live hoorde, echt grandioos!Delt-A wrote:Ik vind de mid-intro van What We Are veel te kort. Zeker omdat er zo'n vette kick in zit.
Ook The Human Enemy steekt er echt met kop en schouder bovenuit, en dan nog Life or Death
Ja eigenlijk is alles te kort, zoals iemand voor me ook al zei: dit moet eigenlijk gewoon een muziekstuk van 6 a 7 minuten zijn. Imo jet enige minpuntje aan deze track, maar alsnog ben ik er helemaal weg van.
Misschien omdat dit alleen de album radio edits zijn dat ze wat korter zijn. Hopen dat de volledige releases wat langer zijnPommer wrote:Ja eigenlijk is alles te kort, zoals iemand voor me ook al zei: dit moet eigenlijk gewoon een muziekstuk van 6 a 7 minuten zijn. Imo jet enige minpuntje aan deze track, maar alsnog ben ik er helemaal weg van.
Ik denk eerder dat dit de tracks zijn zoals ze uitkomen (maar dan zonder mix intro).Nuracore wrote:Misschien omdat dit alleen de album radio edits zijn dat ze wat korter zijn. Hopen dat de volledige releases wat langer zijnPommer wrote:Ja eigenlijk is alles te kort, zoals iemand voor me ook al zei: dit moet eigenlijk gewoon een muziekstuk van 6 a 7 minuten zijn. Imo jet enige minpuntje aan deze track, maar alsnog ben ik er helemaal weg van.
De spanningsboog van het publiek is tegenwoordig gewoon veel korter, daarom dat je tegenwoordig bijna alleen maar kortere tracks hebt.
Als iedereen ze nou even tweet of een FB bericht plaatst dat we daar een lange versie van willen.
"1 minuut geleden" geüpload en hij staat hier al haha, chapeau. Ik vind 'm heeeerlijk. Natuurlijk niet beter dan het origineel, maar dat hoeft ook niet. De eerste climax is heerlijk intact gelaten en de tweede een eigen draai aan gegeven. Hoop nu ook het origineel weer wat vaker live te horen. Of deze, ook geen probleem 
Ontzettend vet maar die anti is zo zonde, desondanks wel geslaagd imo.
In mijn ogen een prima remix, origineel goed terug te horen + een eigen twist
Ik vind hem dik
Ik vind hem dik
Gewoon een dikke remix met respect voor het origineel 
Goeie plaat maar pakt me niet helemaal. B-Front collab is daarentegen genieten
. Weer eens een unieke plaat van B-Front. Misschien dat ik hem zelfs beter vind dan al z'n album platen 
Ik vind m ook wel vet. In elk opzicht minder dan het origineel, maar toch een prima plaat!
Vet dat ie er vocals aan toegevoegd heeft ook.
Vet dat ie er vocals aan toegevoegd heeft ook.
enChroman wrote:Dikke remix met respect voor het origineel
Daveytl wrote:Vet dat ie er vocals aan toegevoegd heeft.
Kijk, zo remix je een plaat
Veruit de beste remix van het album.
Origineel is natuurlijk niet te overtreffen maar, vette eigen twist aangegeven. Hoe in die anti de melodie terug doorkomt is echt heerlijk.
Opzet van de remix doet me een beetje aan de yellow minute remix denken.
Origineel is natuurlijk niet te overtreffen maar, vette eigen twist aangegeven. Hoe in die anti de melodie terug doorkomt is echt heerlijk.
Opzet van de remix doet me een beetje aan de yellow minute remix denken.
Kon het zelf niet beter verwoorden! Hele vette remixChroman wrote:Gewoon een dikke remix met respect voor het origineel
Die kicks in het beginSkiggyRapz18 wrote:Kon het zelf niet beter verwoorden! Hele vette remixChroman wrote:Gewoon een dikke remix met respect voor het origineel
Daveytl wrote:In elk opzicht minder dan het origineel.
Vet dat ie er vocals aan toegevoegd heeft.
Holy shit die collab met B-Front
Die choir in heel het nummer, die 'versnelling' in de melodie, die synth. Wat gruwelijk vet weer!!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Radical remix

Geslaagde remix, één van de weinige van het album waar ik van onder de indruk ben. Inbreng van de vocals heeft echt een toevoeging.