Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste climax vind ik niet echt zo heel spannend, maar de sfeer in de opbouw is echt briljant, evenals de 2e climax die ik ook wel vet vind! Al bij al had ik wel wat meer van deze combi verwacht, maar alsnog dikke prima! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem heel dik. Vooral die sfeer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt zaterdag gewoon weer zo'n momentje dat ik het weer even helemaal ga verliezen. Echt geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alweer een Donkey Rollers & B-Front collab :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 20:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De sounds zijn heel vet gedaan, de synth vooral.
De melodie is verder wel vrij standaard B-Front. Kick is ook lekker, ik had echter zo gehoopt op een kick die er in komt zoals EVP.

Algeheel veel beter dan Vitruvius imo, niet zo vet als Life Or Death en What We Are maar zeker een enorm dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 20:53 
 
Hardtraxxer

holy shit wat een aparte plaat! super dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vette track, maar ik mis wat kracht in de kick! Kan ook komen doordat dit geen Soundcloud previews zijn, en de kwaliteit dus een stukje is gedaald. Nog even afwachten dus :)

Soundcloud is toch 128 kbps of ben ik nou gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
G1LL schreef:
Vette track, maar ik mis wat kracht in de kick! Kan ook komen doordat dit geen Soundcloud previews zijn, en de kwaliteit dus een stukje is gedaald. Nog even afwachten dus :)

Soundcloud is toch 128 kbps of ben ik nou gek?

Alsnog gaat het volume van soundcloud een stuk harder dan bij YouTube. Ook is de helderheid van het geluid beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Paling schreef:
G1LL schreef:
Vette track, maar ik mis wat kracht in de kick! Kan ook komen doordat dit geen Soundcloud previews zijn, en de kwaliteit dus een stukje is gedaald. Nog even afwachten dus :)

Soundcloud is toch 128 kbps of ben ik nou gek?

Alsnog gaat het volume van soundcloud een stuk harder dan bij YouTube. Ook is de helderheid van het geluid beter


SoundCloud veneukt mijn tracks vaak grandioos door het gebruik van compressietechnieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik vind de kicks juist enorm krachtig overkomen.

Vooral die pitchkicks van de Donkeys blijven altijd goed klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer is dik in orde, maar mis nog wat drive en de kick had op het eerste gehoor ook wat steviger gemogen. Kortom nog even wennen, wellicht dat ie vetter wordt naar mate ik hem meer geluisterd heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een mooi stukje muziek! Die schelle screeches gaan echt door merg en been :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
G1LL schreef:
Vette track, maar ik mis wat kracht in de kick! Kan ook komen doordat dit geen Soundcloud previews zijn, en de kwaliteit dus een stukje is gedaald. Nog even afwachten dus :)

Soundcloud is toch 128 kbps of ben ik nou gek?


YouTube doet naast het comprimeren ook andere dingen met het geluid. Dat pakt voor hardstyle in ieder geval nogal slecht uit. Soundcloud comprimeert meer, maar laat verder alles intact. Ik vind tracks iig "voller" overkomen op Soundcloud dan op YouTube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor eigenlijk geen verschil in geluid tussen soundcloud en Spotify streamen op 320 kbps. De previews van het E-Force album klinken zelfs beter via soundcloud xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet er nog even aan wennen. Klinkt heel goed, maar ik ben nog niet omver geblazen. Mja dat had ik met Silent Scream en andere B-Front platen ook, dus dat moment komt vast nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik hoor eigenlijk geen verschil in geluid tussen soundcloud en Spotify streamen op 320 kbps. De previews van het E-Force album klinken zelfs beter via soundcloud xd


Ik geloof dat Spotify ook dingen met het geluid doet, net zoals YouTube, maar dan minder heftig. Volgens mij heeft het te maken met het willen normaliseren van verschillende muziek, zodat je op een fijne manier naar allerlei dingen door elkaar kan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er met de pet niet bij hoe vet What We Are is. Vooral het 2e stuk van de climax is huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Magic Of Immortality wat een track, die eerste climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
RoyAPO schreef:
Ik hoor eigenlijk geen verschil in geluid tussen soundcloud en Spotify streamen op 320 kbps. De previews van het E-Force album klinken zelfs beter via soundcloud xd


Ik geloof dat Spotify ook dingen met het geluid doet, net zoals YouTube, maar dan minder heftig. Volgens mij heeft het te maken met het willen normaliseren van verschillende muziek, zodat je op een fijne manier naar allerlei dingen door elkaar kan luisteren.

Muziek normalisatie kan je uit zetten bij instellingen. Dat heb ik ook uit staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt typisch zo'n plaat die ik nu nog niet zo goed kan peilen en over een tijdje waarschijnlijk heeeelemaal geweldig vind xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 15:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kan er met de pet niet bij hoe vet What We Are is. Vooral het 2e stuk van de climax is huilen.

Haha hier hetzelfde, denk oprecht dat dit de beste hardstyle plaat is die ik ooit heb gehoord. Dat heb ik nog nooit gezegd over een plaat die nog niet eens uit is. Sowieso niet gezegd de laatste 5/6 jaar. Maar dit is niet normaal meer, wat een perfectie :cry:

Aan Magic of Immortality kan ik nog niet echt wennen, maar zo te horen kan dat nog wel komen. Die valse screech doet het voorlopig nog niet echt goed in m'n oren :P
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle