Zou toch eeuwig zonde zijn als What We Are "gewoon"een gehaaste 4 minuten track is, dat soort tracks zijn echt perfecte om een episch werk van 7+ minuten van te maken. Vrees het echter wel...
Related topics
- View the latest post: Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (FUSION054-5)
- View the latest post: Nuracore @ The Donkey Foundation (Donkey Rollers Tribute)
- View the latest post: Donkey Rollers - Immeasurably (Axe Loves The Donkey Bass Edit)
- View the latest post: Diffused - 15 Years of Donkey Rollers (The Tribute)
- View the latest post: dave - 15 Years Of Donkey Rollers
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Leuk track op zich.. maar dit is niks wat betreft een/de remix van het origineel 
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Beste remix voor het laatst bewaren he 
Vette remix van Digital Punk hoor!
Benieuwd naar die van Phuture Noize.
Dikke remix van Digital Punk zeg! 
Digital Punk remix doet me helemaal niks. Vind dat heel het warme/volle dat altijd in die Donkey (Fusion) tracks zat volkomen verdwenen is. Klinkt heel oppervlakkig zo. Ook dit soort kicks altijd -veel t.o.v. die in de originele track(s) zitten.
Damn, die Avana Remix
Die sfeer in het begin/door heel de track heen. Super gaaf gedaan. Kunt er niet heel veel meer uithalen t.o.v. het orgineel. Heerlijke twist aan gegeven! Beste plaat van CD1 tot nu toe.
Damn, die Avana Remix
Helaas niet de sfeer als in het origineel. Moet zeggen dat het eerder een plaat apart is, dan is hij leuk. Maar als remix is er gewoon zoals je zegt niet meer veel overgelaten van het origineel. Wat best jammer is.wootum wrote: Damn, die Avana RemixDie sfeer in het begin/door heel de track heen. Super gaaf gedaan. Kunt er niet heel veel meer uithalen t.o.v. het orgineel. Heerlijke twist aan gegeven! Beste plaat van CD1 tot nu toe.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Vocals zijn hier en daar een beetje irritant, maar verder is dit wel weer een pareltje hoor 
Eerste geslaagde remix! Heerlijk 
Man wat goed weer
Die vent is zo geniaal bezig de laatste tijd!
Ook hier wordt de plaat verneukt door de gare kicks.
Melodie is wel geweldig.
Melodie is wel geweldig.
Mitzinator wrote:![]()
![]()
![]()
Paultheone wrote:![]()
![]()
Ik sluit me hier bij aan. Wat een vent die Phuture NoizeRoyAPO wrote:Verdomme wat een plaat![]()
En een hele vette remix van Digital Punk niet te vergeten!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Hmm, vind die van PN niet bijzonder geweldig. Kicks komen niet echt lekker door bij mij, heb ik wel vaker bij zijn kicks. Melodie is wel top
Human Enemy, The Donkey Show & What we are

Human Enemy, The Donkey Show & What we are
Over de kicks kan je nog weinig zeggen in deze kwaliteit, vind ik. Komen niet echt goed door
Die midnintro kicks zijn echt ziek volgens mij hoordave wrote:Ook hier wordt de plaat verneukt door de gare kicks.![]()
Melodie is wel geweldig.