Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 02:11 
 
Hardtraxx Addict

Alle previews even aandachtig geluisterd tot nu toe. Wat een ellende zeg. Niet te geloven wat voor niveau alle tracks hebben. Als laatste What We Are even geluisterd. Stond met m'n bek vol tanden. Die zag ik dus totaal niet aankomen.. Geweldig plaat! Alles klopt gewoon. :D Jammer genoeg ook de enige plaat die me tot nu toe aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
TSFH schreef:
Eerste climax is wel lekker, maar doet me niet zoveel, maar die tweede climax mensen. God wat lekker zeg! Kippenvel! :loving:

Die eerste climax maakte die tweede juist mooier ^^

Eens. Hoe die melodie terugkomt in de overgang van de eerste naar de tweede climax is gewoon prachtig, zo feilloos en samenhangend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax van What Are We is wel heel erg mooi :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:49 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke duistere kick zeg!!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:20 
 
Hardtraxxer

Holy shit :yawn: what we are :loving: :loving: dit zijn gewoon de platen waar ik intens gelukkig van word. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond Human Enemy al vet maar What we Are is echt geweldig :drool: Roept toch een bepaald gevoel op, hoop deze zeker ook live te horen. De rest van het album vind ik echt niks.. Zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 16:11 
 
Hardtraxxer

What We Are is het beste nummer dat ik in jaren gehoord heb, wat een kippenvel! (L)
De remix van phuture noize klinkt ook dik, de rest vind ik nog niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verkrachting zeg. Vond de originele echt wel een lekkere track ondanks de matige kicks, maar dit is echt 3 keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die switch in de melo vind ik echt veel te raar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Vind het stuk waar de melodie terugkomt en de gated kick wordt verwisseld voor een pitch kick nog het vetst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Die switch in de melo vind ik echt veel te raar >.<


Ga dan lekker Beastmode luisteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

What We Are :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godverdomme wat kut weer die N2 Remix. Als ik geweten had dat CD1 een wedstrijdje zo hard mogelijk tracks verneuken was geweest had ik me ook wel opgegeven.

Overigens nog nooit een plaat in m'n leven zo vaak op repeat gehad in een paar dagen als What We Are denk ik, niet normaal wat een plaat :loving: Die vocals doen me ook weer helemaal denken aan die oude DR tracks als Immeasurably en Followers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je niet alleen CD2 kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Notorious Two remix :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
Notorious Two remix :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Godverdomme wat kut weer die N2 Remix. Als ik geweten had dat CD1 een wedstrijdje zo hard mogelijk tracks verneuken was geweest had ik me ook wel opgegeven.

Overigens nog nooit een plaat in m'n leven zo vaak op repeat gehad in een paar dagen als What We Are denk ik, niet normaal wat een plaat :loving: Die vocals doen me ook weer helemaal denken aan die oude DR tracks als Immeasurably en Followers.


Precies! Alle hoop ik gevestigd op CD 2, waar misschien nog wel een paar parels bij komen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Godverdomme wat kut weer die N2 Remix. Als ik geweten had dat CD1 een wedstrijdje zo hard mogelijk tracks verneuken was geweest had ik me ook wel opgegeven.

Overigens nog nooit een plaat in m'n leven zo vaak op repeat gehad in een paar dagen als What We Are denk ik, niet normaal wat een plaat :loving: Die vocals doen me ook weer helemaal denken aan die oude DR tracks als Immeasurably en Followers.


Kreeg het gevoel van deze twee platen ook gelijk :loving: Ik kan alleen niet helemaal achterhalen wat hij nu precies zegt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ik kan alleen niet helemaal achterhalen wat hij nu precies zegt :$


Tempted by sounds of different music currents (?), we keep our faith, our spin by far. That's what the Rollers are.

Zoiets denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Ik kan alleen niet helemaal achterhalen wat hij nu precies zegt :$


Tempted by sounds of different music currents (?), we keep our faith, our spin by far. That's what the Rollers are.

Zoiets denk ik.


Correct
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner goes raw? Tijd niks van gehoord ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Vind deze nog wel gaan. Beter dan al die rawwww remixes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een aardige plaat, Avana altijd sterke producties. Maar het waardige anthem gevoel uit het origineel is nergens meer te bekennen. Sowieso vreemd dat ze een anthem laten mixen(en dan al helemaal door een naam die nog niet heel groot is). Dus, net als voorgaande remixen op dit album is het als

Ook hier geldt weer
ThaBomba. schreef:
Nu ik die requiem remix hoor snap ik heel goed waarom noisecontrollers geen plaat wilde remixen. De requiem remix als op zichzelf staande plaat is wel oké, maar het is geen schim van het origineel.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle