Alle previews even aandachtig geluisterd tot nu toe. Wat een ellende zeg. Niet te geloven wat voor niveau alle tracks hebben. Als laatste What We Are even geluisterd. Stond met m'n bek vol tanden. Die zag ik dus totaal niet aankomen.. Geweldig plaat! Alles klopt gewoon.
Jammer genoeg ook de enige plaat die me tot nu toe aanspreekt.
Related topics
- View the latest post: Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (FUSION054-5)
- View the latest post: Nuracore @ The Donkey Foundation (Donkey Rollers Tribute)
- View the latest post: Donkey Rollers - Immeasurably (Axe Loves The Donkey Bass Edit)
- View the latest post: Diffused - 15 Years of Donkey Rollers (The Tribute)
- View the latest post: dave - 15 Years Of Donkey Rollers
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Eens. Hoe die melodie terugkomt in de overgang van de eerste naar de tweede climax is gewoon prachtig, zo feilloos en samenhangend.ShatterDJ wrote:Die eerste climax maakte die tweede juist mooierTSFH wrote:Eerste climax is wel lekker, maar doet me niet zoveel, maar die tweede climax mensen. God wat lekker zeg! Kippenvel!
2e climax van What Are We is wel heel erg mooi 
-
JHardtraxxer
- 148 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Wat een heerlijke duistere kick zeg!!! 
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Holy shit
what we are
dit zijn gewoon de platen waar ik intens gelukkig van word. 
Ik vond Human Enemy al vet maar What we Are is echt geweldig
Roept toch een bepaald gevoel op, hoop deze zeker ook live te horen. De rest van het album vind ik echt niks.. Zonde!
-
UHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Jul 2021
What We Are is het beste nummer dat ik in jaren gehoord heb, wat een kippenvel! 
De remix van phuture noize klinkt ook dik, de rest vind ik nog niet heel bijzonder.
De remix van phuture noize klinkt ook dik, de rest vind ik nog niet heel bijzonder.
Wat een verkrachting zeg. Vond de originele echt wel een lekkere track ondanks de matige kicks, maar dit is echt 3 keer niks.
Die switch in de melo vind ik echt veel te raar 
corneelwr wrote:Vind het stuk waar de melodie terugkomt en de gated kick wordt verwisseld voor een pitch kick nog het vetst.
Ga dan lekker Beastmode luisteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1STVK wrote:Die switch in de melo vind ik echt veel te raar
Godverdomme wat kut weer die N2 Remix. Als ik geweten had dat CD1 een wedstrijdje zo hard mogelijk tracks verneuken was geweest had ik me ook wel opgegeven.
Overigens nog nooit een plaat in m'n leven zo vaak op repeat gehad in een paar dagen als What We Are denk ik, niet normaal wat een plaat
Die vocals doen me ook weer helemaal denken aan die oude DR tracks als Immeasurably en Followers.
Overigens nog nooit een plaat in m'n leven zo vaak op repeat gehad in een paar dagen als What We Are denk ik, niet normaal wat een plaat
Precies! Alle hoop ik gevestigd op CD 2, waar misschien nog wel een paar parels bij komenPommer wrote:Godverdomme wat kut weer die N2 Remix. Als ik geweten had dat CD1 een wedstrijdje zo hard mogelijk tracks verneuken was geweest had ik me ook wel opgegeven.
Overigens nog nooit een plaat in m'n leven zo vaak op repeat gehad in een paar dagen als What We Are denk ik, niet normaal wat een plaatDie vocals doen me ook weer helemaal denken aan die oude DR tracks als Immeasurably en Followers.
Kreeg het gevoel van deze twee platen ook gelijkPommer wrote:Godverdomme wat kut weer die N2 Remix. Als ik geweten had dat CD1 een wedstrijdje zo hard mogelijk tracks verneuken was geweest had ik me ook wel opgegeven.
Overigens nog nooit een plaat in m'n leven zo vaak op repeat gehad in een paar dagen als What We Are denk ik, niet normaal wat een plaatDie vocals doen me ook weer helemaal denken aan die oude DR tracks als Immeasurably en Followers.
Tempted by sounds of different music currents (?), we keep our faith, our spin by far. That's what the Rollers are.SkiggyRapz18 wrote:Ik kan alleen niet helemaal achterhalen wat hij nu precies zegt
Zoiets denk ik.
CorrectMelvinFR wrote:Tempted by sounds of different music currents (?), we keep our faith, our spin by far. That's what the Rollers are.SkiggyRapz18 wrote:Ik kan alleen niet helemaal achterhalen wat hij nu precies zegt
Zoiets denk ik.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Frontliner goes raw? Tijd niks van gehoord ook
View on YouTube
Vind deze nog wel gaan. Beter dan al die rawwww remixes...
Vind deze nog wel gaan. Beter dan al die rawwww remixes...
Wel een aardige plaat, Avana altijd sterke producties. Maar het waardige anthem gevoel uit het origineel is nergens meer te bekennen. Sowieso vreemd dat ze een anthem laten mixen(en dan al helemaal door een naam die nog niet heel groot is). Dus, net als voorgaande remixen op dit album is het als
Ook hier geldt weer
Ook hier geldt weer
ThaBomba. wrote:Nu ik die requiem remix hoor snap ik heel goed waarom noisecontrollers geen plaat wilde remixen. De requiem remix als op zichzelf staande plaat is wel oké, maar het is geen schim van het origineel.