Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Alle previews even aandachtig geluisterd tot nu toe. Wat een ellende zeg. Niet te geloven wat voor niveau alle tracks hebben. Als laatste What We Are even geluisterd. Stond met m'n bek vol tanden. Die zag ik dus totaal niet aankomen.. Geweldig plaat! Alles klopt gewoon. :D Jammer genoeg ook de enige plaat die me tot nu toe aanspreekt.
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
:loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
ShatterDJ wrote:
TSFH wrote:Eerste climax is wel lekker, maar doet me niet zoveel, maar die tweede climax mensen. God wat lekker zeg! Kippenvel! :loving:
Die eerste climax maakte die tweede juist mooier ^^
Eens. Hoe die melodie terugkomt in de overgang van de eerste naar de tweede climax is gewoon prachtig, zo feilloos en samenhangend.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
2e climax van What Are We is wel heel erg mooi :loving:
J
Hardtraxxer
148 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Wat een heerlijke duistere kick zeg!!! (L)
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Holy shit :yawn: what we are :loving: :loving: dit zijn gewoon de platen waar ik intens gelukkig van word. :clap:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Ik vond Human Enemy al vet maar What we Are is echt geweldig :drool: Roept toch een bepaald gevoel op, hoop deze zeker ook live te horen. De rest van het album vind ik echt niks.. Zonde!
U
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Jul 2021
What We Are is het beste nummer dat ik in jaren gehoord heb, wat een kippenvel! (L)
De remix van phuture noize klinkt ook dik, de rest vind ik nog niet heel bijzonder.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Wat een verkrachting zeg. Vond de originele echt wel een lekkere track ondanks de matige kicks, maar dit is echt 3 keer niks.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Die switch in de melo vind ik echt veel te raar >.<
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
corneelwr wrote:Vind het stuk waar de melodie terugkomt en de gated kick wordt verwisseld voor een pitch kick nog het vetst.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
STVK wrote:Die switch in de melo vind ik echt veel te raar >.<
Ga dan lekker Beastmode luisteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
What We Are :worship: :worship: :worship: :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Godverdomme wat kut weer die N2 Remix. Als ik geweten had dat CD1 een wedstrijdje zo hard mogelijk tracks verneuken was geweest had ik me ook wel opgegeven.

Overigens nog nooit een plaat in m'n leven zo vaak op repeat gehad in een paar dagen als What We Are denk ik, niet normaal wat een plaat :loving: Die vocals doen me ook weer helemaal denken aan die oude DR tracks als Immeasurably en Followers.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Kan je niet alleen CD2 kopen?
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Notorious Two remix :sick: :sick:
Hardtraxxer
last seen Jul 2020
[+_+] wrote:Notorious Two remix :sick: :sick:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Pommer wrote:Godverdomme wat kut weer die N2 Remix. Als ik geweten had dat CD1 een wedstrijdje zo hard mogelijk tracks verneuken was geweest had ik me ook wel opgegeven.

Overigens nog nooit een plaat in m'n leven zo vaak op repeat gehad in een paar dagen als What We Are denk ik, niet normaal wat een plaat :loving: Die vocals doen me ook weer helemaal denken aan die oude DR tracks als Immeasurably en Followers.
Precies! Alle hoop ik gevestigd op CD 2, waar misschien nog wel een paar parels bij komen :innocent:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Pommer wrote:Godverdomme wat kut weer die N2 Remix. Als ik geweten had dat CD1 een wedstrijdje zo hard mogelijk tracks verneuken was geweest had ik me ook wel opgegeven.

Kreeg het gevoel van deze twee platen ook gelijk :loving: Ik kan alleen niet helemaal achterhalen wat hij nu precies zegt :$
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
SkiggyRapz18 wrote:Ik kan alleen niet helemaal achterhalen wat hij nu precies zegt :$
Tempted by sounds of different music currents (?), we keep our faith, our spin by far. That's what the Rollers are.

Zoiets denk ik.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
MelvinFR wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Ik kan alleen niet helemaal achterhalen wat hij nu precies zegt :$
Tempted by sounds of different music currents (?), we keep our faith, our spin by far. That's what the Rollers are.

Zoiets denk ik.
Correct
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Frontliner goes raw? Tijd niks van gehoord ook
Hardtraxxer
last seen Jul 2020
View on YouTube
Vind deze nog wel gaan. Beter dan al die rawwww remixes...
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Wel een aardige plaat, Avana altijd sterke producties. Maar het waardige anthem gevoel uit het origineel is nergens meer te bekennen. Sowieso vreemd dat ze een anthem laten mixen(en dan al helemaal door een naam die nog niet heel groot is). Dus, net als voorgaande remixen op dit album is het als

Ook hier geldt weer
ThaBomba. wrote:Nu ik die requiem remix hoor snap ik heel goed waarom noisecontrollers geen plaat wilde remixen. De requiem remix als op zichzelf staande plaat is wel oké, maar het is geen schim van het origineel.