Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 11:25 
 
Hardtraxx Newbie

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

die melo van it's a fine day is echt niet in woorden uit te leggen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
die melo van it's a fine day is echt niet in woorden uit te leggen :love:

Klinkt misschien raar, maar comments als deze :love:

Thanks so much! Ik heb nu ook al een basis klaar voor nog 2 van dit 'soort' tracks, zeg maar zang/euphorisch maar dan toch flink grof qua kicks enzo, buiten dat ik t zelf heel gaaf vind om te maken, is t dan extra motiverend als mensen t ook echt supervet vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maak ze dan maar snel af want kan niet wachten om ze te horen, net als je therabyte tracks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Forbidden Phobia schreef:
die melo van it's a fine day is echt niet in woorden uit te leggen :love:

Klinkt misschien raar, maar comments als deze :love:

Thanks so much! Ik heb nu ook al een basis klaar voor nog 2 van dit 'soort' tracks, zeg maar zang/euphorisch maar dan toch flink grof qua kicks enzo, buiten dat ik t zelf heel gaaf vind om te maken, is t dan extra motiverend als mensen t ook echt supervet vinden :D

kan gewoon niks anders zeggen over die melodie :love: :love: i'm in love with this track :loving:
en maak die andere dan idd maar snel af ik sta de poppelen om ze te horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:22 
 

Mo'j 'n bekske erbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is een bekske?
Zal vast wel iets van doen hebben met asslicken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 15:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wat is een bekske?
Zal vast wel iets van doen hebben met asslicken? :P


Een bakje misschien :P Voor z'n kwijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 17:08 
 

Meer tracks in de trant van 'It's A Fine Day'? Ik ben voor! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxxer

Dysphoria schreef:
Meer tracks in de trant van 'It's A Fine Day'? Ik ben voor! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 01:28 
 
Hardtraxx Elite

it's a fine day is zelfs voor mij prima te luisteren, die vrouwenstem doet het hem echt! Ik ben alleen wel wat commerciëlere kicks gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
it's a fine day is zelfs voor mij prima te luisteren, die vrouwenstem doet het hem echt! Ik ben alleen wel wat commerciëlere kicks gewend.

Skippybal commercial kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
emmerick schreef:
it's a fine day is zelfs voor mij prima te luisteren, die vrouwenstem doet het hem echt! Ik ben alleen wel wat commerciëlere kicks gewend.

Skippybal commercial kicks?


Ja die skippy kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Uberhout schreef:
emmerick schreef:
it's a fine day is zelfs voor mij prima te luisteren, die vrouwenstem doet het hem echt! Ik ben alleen wel wat commerciëlere kicks gewend.

Skippybal commercial kicks?


Ja die skippy kicks :D

Audiofreq - Gotta Have Ya Love :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:15 
 
Hardtraxx Elite

@wout1997, jij bent 15? (1997)
hoog niveau weer, ben blij dat iedereen zo fijn kan reageren.

ps: wel toevallig dat Mijn Skippy kicks +/- 25.000 keer worden bekeken op youtube en deze nummers +/- 5000.
Ook zie ik deze nummers nooit in de hardstyle top 10. Maargoed verder wel goed nummer hoor! Zou fijn zijn als jullie mijn mening respecteren net als dat ik die van jullie respecteer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
wel toevallig dat Mijn Skippy kicks +/- 25.000 keer worden bekeken op youtube en deze nummers +/- 5000. Ook zie ik deze nummers nooit in de hardstyle top 10.


Over smaak valt te twisten uiteraard. Populariteit of aantal Youtube views zegt verder ook echt heel veel over de kwaliteit van een plaat. *not* :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:29 
 
Hardtraxx Elite

BuzzLightyear schreef:
emmerick schreef:
wel toevallig dat Mijn Skippy kicks +/- 25.000 keer worden bekeken op youtube en deze nummers +/- 5000. Ook zie ik deze nummers nooit in de hardstyle top 10.


Over smaak valt te twisten. Daarnaast zegt populariteit of aantal Youtube views ook echt heel veel over de kwaliteit van een plaat. *not* :P


ben ik niet met je eens als een nummer erg pakkend is krijgt die echt wel meer views, logish gezien klopt dat gewoon. Als je zelf al aangeeft dat over smaak te twisten valt laat mij dan lekker die nummers goed vinden he :) (net als de andere 90% van hardstyle luisteraars)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:30 
 

Emmerick doe je broek is uit! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
BuzzLightyear schreef:
emmerick schreef:
wel toevallig dat Mijn Skippy kicks +/- 25.000 keer worden bekeken op youtube en deze nummers +/- 5000. Ook zie ik deze nummers nooit in de hardstyle top 10.


Over smaak valt te twisten. Daarnaast zegt populariteit of aantal Youtube views ook echt heel veel over de kwaliteit van een plaat. *not* :P


ben ik niet met je eens als een nummer erg pakkend is krijgt die echt wel meer views, logish gezien klopt dat gewoon. Als je zelf al aangeeft dat over smaak te twisten valt laat mij dan lekker die nummers goed vinden he :) (net als de andere 90% van hardstyle luisteraars)

Zegt nog steeds niks over de kwaliteit van een productie :P Dat zou betekenen dat bijv. Lose My Mind echt een legendarisch goede plaat zou zijn, kijkende naar de 3,5miljoen views.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
BuzzLightyear schreef:
emmerick schreef:
wel toevallig dat Mijn Skippy kicks +/- 25.000 keer worden bekeken op youtube en deze nummers +/- 5000. Ook zie ik deze nummers nooit in de hardstyle top 10.


Over smaak valt te twisten. Daarnaast zegt populariteit of aantal Youtube views ook echt heel veel over de kwaliteit van een plaat. *not* :P


ben ik niet met je eens als een nummer erg pakkend is krijgt die echt wel meer views, logish gezien klopt dat gewoon. Als je zelf al aangeeft dat over smaak te twisten valt laat mij dan lekker die nummers goed vinden he :) (net als de andere 90% van hardstyle luisteraars)

Dat zegt dus echt niks over of het kwaliteit is ja of nee -.- Zeker niet bij Youtube-volk, in tegendeel. Kijk naar BanHu, stuiterkicks van de kermis geript en het YT-volk gaat los :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:

Zegt nog steeds niks over de kwaliteit van een productie :P Dat zou betekenen dat Lose My Mind echt een legendarisch goede plaat zou zijn, kijkende naar de 3,5miljoen views.

ben ik niet met je eens. en lose my mind heeft een pakkende melodie dus vandaar.
Citaat:
Dat zegt dus echt niks over of het kwaliteit is ja of nee Zeker niet bij Youtube-volk, in tegendeel. Kijk naar BanHu, stuiterkicks van de kermis geript en het YT-volk gaat los

Dit soort reacties ook,'' het youtube volk''? Daar reageren idd mensen ja, ook mensen van hartraxx zullen daar gewoon kijken waar moet je anders je previews bekijken? De intentie die je wekt dat jij beter zou zijn dan andere mensen die bijvoorbeeld op youtube reageren is alleen al hatelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Zou fijn zijn als jullie mijn mening respecteren net als dat ik die van jullie respecteer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
ben ik niet met je eens. en lose my mind heeft een pakkende melodie dus vandaar.


Opnieuw gebaseerd op smaak :P Maar kwalitatief gezien is het weer een standaard mainstreamplaat. Of het lekker klinkt cared even niet.

Citaat:
Dit soort reacties ook,'' het youtube volk''? Daar reageren idd mensen ja, ook mensen van hartraxx zullen daar gewoon kijken waar moet je anders je previews bekijken? De intentie die je wekt dat jij beter zou zijn dan andere mensen die bijvoorbeeld op youtube reageren is alleen al hatelijk.


Over het algemeens slikt het YT-volk gewoon alles, terwijl een groot deel op HT gewoon kritisch is. Dan prefereer ik het 2e dan dat elke standaard stuiterplaat (zonder argumenten) de hemel in wordt geprezen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontopic maar weer? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Citaat:
Citaat:
Dat zegt dus echt niks over of het kwaliteit is ja of nee Zeker niet bij Youtube-volk, in tegendeel. Kijk naar BanHu, stuiterkicks van de kermis geript en het YT-volk gaat los

Dit soort reacties ook,'' het youtube volk''? Daar reageren idd mensen ja, ook mensen van hartraxx zullen daar gewoon kijken waar moet je anders je previews bekijken? De intentie die je wekt dat jij beter zou zijn dan andere mensen die bijvoorbeeld op youtube reageren is alleen al hatelijk.

Ik zeg nergens, en wek daarmee ook niet de intentie, dat ik beter zou zijn dan andere mensen van bijv. Youtube. Wat ik wel weet, en dat is een algemeen feit als je vanaf jongs af aan de Hardstyle-scene tot nu hebt meegemaakt, is dat het Youtube volk grotendeels uit dagjesvolk bestaat, met andere woorden ''kindjes van 14 die blij worden van elk commercieel melodietje en kickjes bestaande uit een snare en een basswall van hier tot Tokyo *kuch* Brennan Heart *kuch* Radical Redemption. Op basis hiervan beoordeel ik jouw mening, snappez-vous?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle