Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:41 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Over het algemeens slikt het YT-volk gewoon alles, terwijl een groot deel op HT gewoon kritisch is. Dan prefereer ik het 2e dan dat elke standaard stuiterplaat (zonder argumenten) de hemel in wordt geprezen. ;)


ik geef je gelijk dat er een hoop ''buitenlandse?'' mensen reageren op YT die bijvoorbeeld standaard wasted penguinz de hemel inprijzen maar dat betekend niet dat je zo'n grote groep over 1 kam kan scheren, daar zitten net zo goed mensen tussen die hier ook reageren. Al moet ik zeggen dat je dat ''zonder argumenten de hemen in prijzen'' hier ook wel is ziet, maar dan bij andere type platen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:44 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Ik zeg nergens, en wek daarmee ook niet de intentie, dat ik beter zou zijn dan andere mensen van bijv. Youtube. Wat ik wel weet, en dat is een algemeen feit als je vanaf jongs af aan de Hardstyle-scene tot nu hebt meegemaakt, is dat het Youtube volk grotendeels uit dagjesvolk bestaat, met andere woorden ''kindjes van 14 die blij worden van elk commercieel melodietje en kickjes bestaande uit een snare en een basswall van hier tot Tokyo *kuch* Brennan Heart *kuch* Radical Redemption. Op basis hiervan beoordeel ik jouw mening, snappez-vous?


De afgelope 5 youtube previews van brennan heart hadden top comments met de text: '' same synth and kick'' xd Zelfs die track die die eergister ofzo online heeft gezet had een top comment met : ''brennan heart always the same square synth'' terwijl iedereen hier die juist goed vondt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:45 
 
Hardtraxx Elite

maar nogmaals ik val hier niemand aan he, ik vind het een verrassend goed nummer ''it's a fine day'' ik zeg alleen dat ik andere kicks ''gewend'' ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
ik geef je gelijk dat er een hoop ''buitenlandse?'' mensen reageren op YT die bijvoorbeeld standaard wasted penguinz de hemel inprijzen maar dat betekend niet dat je zo'n grote groep over 1 kam kan scheren, daar zitten net zo goed mensen tussen die hier ook reageren. Al moet ik zeggen dat je dat ''zonder argumenten de hemen in prijzen'' hier ook wel is ziet, maar dan bij andere type platen. :whistle:

Over 1 kam scheren doe ik niet, maar bij het gros is het wel het geval :P En dat laatste klopt, maar een groot deel van de Hardtraxxers geeft wel vaak een korte uitleg wat hij/zij/het goed vindt aan de plaat. Maar sowieso het principe van 'de hemel in prijzen' zonder valid arguments kan al vervelend zijn :P Maar goed. Ontopic maar weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Citaat:
Ik zeg nergens, en wek daarmee ook niet de intentie, dat ik beter zou zijn dan andere mensen van bijv. Youtube. Wat ik wel weet, en dat is een algemeen feit als je vanaf jongs af aan de Hardstyle-scene tot nu hebt meegemaakt, is dat het Youtube volk grotendeels uit dagjesvolk bestaat, met andere woorden ''kindjes van 14 die blij worden van elk commercieel melodietje en kickjes bestaande uit een snare en een basswall van hier tot Tokyo *kuch* Brennan Heart *kuch* Radical Redemption. Op basis hiervan beoordeel ik jouw mening, snappez-vous?


De afgelope 5 youtube previews van brennan heart hadden top comments met de text: '' same synth and kick'' xd Zelfs die track die die eergister ofzo online heeft gezet had een top comment met : ''brennan heart always the same square synth'' terwijl iedereen hier die juist goed vondt :innocent:

Ach, dat zijn slechts een paar voorbeelden. Opnieuw kan ik BanHu er bij halen maar ik weet niet of dat nog veel zin heeft. Ik denk niet dat je graag wil aannemen dat YouTube gewoon vol met retards zit zonder ook maar enig verstand van Hardstyle. Maar dat is jouw keus natuurlijk. Als jij de kwaliteit van Hardstyle wil beoordelen via de reacties op YouTube, ga je gang, maar dan ben je exact hetzelfde als de rest dus, wat ik al verwachtte ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
emmerick schreef:
Citaat:
Ik zeg nergens, en wek daarmee ook niet de intentie, dat ik beter zou zijn dan andere mensen van bijv. Youtube. Wat ik wel weet, en dat is een algemeen feit als je vanaf jongs af aan de Hardstyle-scene tot nu hebt meegemaakt, is dat het Youtube volk grotendeels uit dagjesvolk bestaat, met andere woorden ''kindjes van 14 die blij worden van elk commercieel melodietje en kickjes bestaande uit een snare en een basswall van hier tot Tokyo *kuch* Brennan Heart *kuch* Radical Redemption. Op basis hiervan beoordeel ik jouw mening, snappez-vous?


De afgelope 5 youtube previews van brennan heart hadden top comments met de text: '' same synth and kick'' xd Zelfs die track die die eergister ofzo online heeft gezet had een top comment met : ''brennan heart always the same square synth'' terwijl iedereen hier die juist goed vondt :innocent:

Ach, dat zijn slechts een paar voorbeelden. Opnieuw kan ik BanHu er bij halen maar ik weet niet of dat nog veel zin heeft. Ik denk niet dat je graag wil aannemen dat YouTube gewoon vol met retards zit zonder ook maar enig verstand van Hardstyle. Maar dat is jouw keus natuurlijk. Als jij de kwaliteit van Hardstyle wil beoordelen via de reacties op YouTube, ga je gang, maar dan ben je exact hetzelfde als de rest dus, wat ik al verwachtte ^^


Ik heb hier net een goede discussie , kom jij er weer bij met een nietszeggende reactie. Kost me weer al die moeite om al je argumenten te ontkrachten :innocent: :

Citaat:
Ach, dat zijn slechts een paar voorbeelden
ik ging in op de brennan heart reactie vandaar dat ik dat zeg.

Citaat:
Ik denk niet dat je graag wil aannemen dat YouTube gewoon vol met retards zit zonder ook maar enig verstand van Hardstyle.
Jij kent ze? en je wilt zeggen dat ''lose my mind'' met 3 miljoen views , dat dat 3 miljoen retards zijn? Er zitten daar genoeg normale mensen. Zowiezo alsof youtube volk een bepaald soort type mens is? Daar komt iedereen gewoon bijeen. En waar zou iemand verstand van moeten hebben? je hoort toch met je oren of je iets lekker vindt klinken of niet.

Citaat:
Als jij de kwaliteit van Hardstyle wil beoordelen via de reacties op YouTube, ga je gang,
wtf? dit is een grap?


Citaat:
maar dan ben je exact hetzelfde als de rest dus

De rest v/d mensen beoordeeld hardstyle op de reacties op youtube? vreemd..


:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Citaat:

Ik heb hier net een goede discussie , kom jij er weer bij met een nietszeggende reactie. Kost me weer al die moeite om al je argumenten te ontkrachten :innocent: :

ik ging in op de brennan heart reactie vandaar dat ik dat zeg.

Jij kent ze? en je wilt zeggen dat ''lose my mind'' met 3 miljoen views , dat dat 3 miljoen retards zijn? Er zitten daar genoeg normale mensen. Zowiezo alsof youtube volk een bepaald soort type mens is? Daar komt iedereen gewoon bijeen. En waar zou iemand verstand van moeten hebben? je hoort toch met je oren of je iets lekker vindt klinken of niet.

:oh:

Haha, dit deed mijn mondhoeken omhoog kruipen. En zoals ik eerder al zei, als je vanaf jongs af aan de Hardstyle-scene volgt, ja, dan 'ken' je het YouTube volk, want je hebt ze zien 'opgroeien' tot wat ze nu zijn. Ja, gezien het hier over Hardstyle gaat is YouTube ten opzichte van dat een bepaald soort type mens. En dat laatste klopt helemaal wat je zegt, het is alleen jammer dat jij dat niet doet. Dat heb je in eerdere replies in dit topic al beweerd ;) En als mijn reactie zo nietszeggend was, waarom voel je je dan zo aangevallen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:04 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
emmerick schreef:
Citaat:

Ik heb hier net een goede discussie , kom jij er weer bij met een nietszeggende reactie. Kost me weer al die moeite om al je argumenten te ontkrachten :innocent: :

ik ging in op de brennan heart reactie vandaar dat ik dat zeg.

Jij kent ze? en je wilt zeggen dat ''lose my mind'' met 3 miljoen views , dat dat 3 miljoen retards zijn? Er zitten daar genoeg normale mensen. Zowiezo alsof youtube volk een bepaald soort type mens is? Daar komt iedereen gewoon bijeen. En waar zou iemand verstand van moeten hebben? je hoort toch met je oren of je iets lekker vindt klinken of niet.

:oh:

Haha, dit deed mijn mondhoeken omhoog kruipen. En zoals ik eerder al zei, als je vanaf jongs af aan de Hardstyle-scene volgt, ja, dan 'ken' je het YouTube volk, want je hebt ze zien 'opgroeien' tot wat ze nu zijn. Ja, gezien het hier over Hardstyle gaat is YouTube ten opzichte van dat een bepaald soort type mens. En dat laatste klopt helemaal wat je zegt, het is alleen jammer dat jij dat niet doet. Dat heb je in eerdere replies in dit topic al beweerd ;) En als mijn reactie zo nietszeggend was, waarom voel je je dan zo aangevallen? xd

laten we maar ophouden we denken er allebei blijkbaar anders over en elkaar overtuigen gaat hem ook niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter discussie topic nu. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Citaat:

Haha, dit deed mijn mondhoeken omhoog kruipen. En zoals ik eerder al zei, als je vanaf jongs af aan de Hardstyle-scene volgt, ja, dan 'ken' je het YouTube volk, want je hebt ze zien 'opgroeien' tot wat ze nu zijn. Ja, gezien het hier over Hardstyle gaat is YouTube ten opzichte van dat een bepaald soort type mens. En dat laatste klopt helemaal wat je zegt, het is alleen jammer dat jij dat niet doet. Dat heb je in eerdere replies in dit topic al beweerd ;) En als mijn reactie zo nietszeggend was, waarom voel je je dan zo aangevallen? xd


ik reageer op je reactie, voel ik mij dan aangevallen?

Naja, het is overduidelijk dat je jezelf beschouwt als dagjesmens, gezien je dat zo sterk aan het verdedigen bent afgelopen paar reacties. Wel ontopic blijven trouwens he, deze discussie dus, voordat je Thera er bij gaat halen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
laten we maar ophouden we denken er allebei blijkbaar anders over en elkaar overtuigen gaat hem ook niet worden

Ik denk dat het meer een kwestie is van iemand die denkt veel er van af te weten en dit probeert te verdedigen met belachelijke argumenten, beetje hetzelfde wat religieuzen ook doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:14 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
emmerick schreef:
Citaat:

Haha, dit deed mijn mondhoeken omhoog kruipen. En zoals ik eerder al zei, als je vanaf jongs af aan de Hardstyle-scene volgt, ja, dan 'ken' je het YouTube volk, want je hebt ze zien 'opgroeien' tot wat ze nu zijn. Ja, gezien het hier over Hardstyle gaat is YouTube ten opzichte van dat een bepaald soort type mens. En dat laatste klopt helemaal wat je zegt, het is alleen jammer dat jij dat niet doet. Dat heb je in eerdere replies in dit topic al beweerd ;) En als mijn reactie zo nietszeggend was, waarom voel je je dan zo aangevallen? xd


ik reageer op je reactie, voel ik mij dan aangevallen?

Naja, het is overduidelijk dat je jezelf beschouwt als dagjesmens, gezien je dat zo sterk aan het verdedigen bent afgelopen paar reacties. Wel ontopic blijven trouwens he, deze discussie dus, voordat je Thera er bij gaat halen ^^


ik had me reactie al veranderd met: dat we beter kunnen stoppen met discussiƫren hier. ik vind je reacties vaak ook moeilijk te volgen, nogal hak op de tak. Dus is lastig te begrijpen soms. Ik wil wel even op dat dagjesmens ding ingaan: Zo beschouw ik mezelf niet, ik verdiep mij toch wel redelijk in hardstyle om mijzelf geen dagjesmens te kunnen noemen, ik probeer zelf ook beetje te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:15 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
emmerick schreef:
laten we maar ophouden we denken er allebei blijkbaar anders over en elkaar overtuigen gaat hem ook niet worden

Ik denk dat het meer een kwestie is van iemand die denkt veel er van af te weten en dit probeert te verdedigen met belachelijke argumenten, beetje hetzelfde wat religieuzen ook doen :lol:


compleet belachelijke shit dit..,houd even op met reageren straks krijgen we waarschuwing voor offtopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Elexz schreef:
emmerick schreef:
laten we maar ophouden we denken er allebei blijkbaar anders over en elkaar overtuigen gaat hem ook niet worden

Ik denk dat het meer een kwestie is van iemand die denkt veel er van af te weten en dit probeert te verdedigen met belachelijke argumenten, beetje hetzelfde wat religieuzen ook doen :lol:


compleet belachelijke shit dit..,houd even op met reageren straks krijgen we waarschuwing voor offtopic

We zijn echt al LANG off-topic hoor, als je het nog niet door had xD Dude ben je een slaaf voor de admins hier of zo, dat je zo bang bent voor een waarschuwing? :lol: Als je mijn mening ziet als ''compleet belachelijke shit'' kom dan in ieder geval met argumenten. Je verdiepte je toch zo in Hardstyle? Kom op dan, ik wil je mening wel even horen waarom het niet klopt wat ik zeg :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:24 
 
Hardtraxx Addict

hier is een discussie topic voor. Ga daar maar lekker discussieren over youtube-volk etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WZY schreef:
hier is een discussie topic voor. Ga daar maar lekker discussieren over youtube-volk etc.

Ok

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:30 
 

algemeen/discussie-topic-t11071-650.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:31 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
hier is een discussie topic voor. Ga daar maar lekker discussieren over youtube-volk etc.

dat zeg ik dus. :thumbup:



Citaat:
Ok

Afbeelding


Citaat:
Dude ben je een slaaf voor de admins hier of zo
,
hilarisch als ik deze reactie hierboven lees :lol:

------------------------------------------------------------------------------
hieronder ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet ik het plaatje nog groter maken om mijn cynisme NOG duidelijker te maken? :lol: Haha Emmerick, jij bent niet echt heel slim of wel? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

xd xd Toch wil ik ff kort reageren, los of iets kwaliteit is of niet, een label als Scantraxx bestaat al jaaaaaaaaaaaren met artiesten die ook al jaren op elk topevenement over de hele wereld staan. Wij komen echt net pas kijken dus in dat opzicht is t logisch dat een track als Its A Fine Day van mij (NIET 5000 maar) 8500 :list: :lol: views heeft.

Verder kies ik in ieder geval ook niet voor de makkelijke weg, namelijk een gangbare kick namaken (of rippen :oh: al zal ik daar nix over zeggen want das momenteel een gevoelig onderwerp toch xd ). Ik streef liever een compleet eigen sound na en dat duurt logischerwijs ook veel langer voordat je dan 'geaccepteerd' bent als dat uberhaupt al gebeurd :)

Anyway, erg gaaf emmerick dat je de track kan waarderen en zowaar met andere kicks! In dat opzicht vind ik t super dat je er dus ook gewoon voor openstaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

beter een eigen soundn dan al die andere achter na lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:45 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
Moet ik het plaatje nog groter maken om mijn cynisme NOG duidelijker te maken? :lol: Haha Emmerick, jij bent niet echt heel slim of wel? xD


godver moet ik weer offtopic reageren :lol: ik doe vwo , iq 150 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
xd xd Toch wil ik ff kort reageren, los of iets kwaliteit is of niet, een label als Scantraxx bestaat al jaaaaaaaaaaaren met artiesten die ook al jaren op elk topevenement over de hele wereld staan. Wij komen echt net pas kijken dus in dat opzicht is t logisch dat een track als Its A Fine Day van mij (NIET 5000 maar) 8500 :list: :lol: views heeft.

Verder kies ik in ieder geval ook niet voor de makkelijke weg, namelijk een gangbare kick namaken (of rippen :oh: al zal ik daar nix over zeggen want das momenteel een gevoelig onderwerp toch xd ). Ik streef liever een compleet eigen sound na en dat duurt logischerwijs ook veel langer voordat je dan 'geaccepteerd' bent als dat uberhaupt al gebeurd :)

Anyway, erg gaaf emmerick dat je de track kan waarderen en zowaar met andere kicks! In dat opzicht vind ik t super dat je er dus ook gewoon voor openstaat :)

Klopt echt 100% en ik had het niet beter kunnen verwoorden :P Dat laatste ook, het probleem is alleen dat z'n argumentatie gatenkaas is ^^ Nevertheless. Klaar nu, voor dit topic althans :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:46 
 
Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
xd xd Toch wil ik ff kort reageren, los of iets kwaliteit is of niet, een label als Scantraxx bestaat al jaaaaaaaaaaaren met artiesten die ook al jaren op elk topevenement over de hele wereld staan. Wij komen echt net pas kijken dus in dat opzicht is t logisch dat een track als Its A Fine Day van mij (NIET 5000 maar) 8500 :list: :lol: views heeft.

Verder kies ik in ieder geval ook niet voor de makkelijke weg, namelijk een gangbare kick namaken (of rippen :oh: al zal ik daar nix over zeggen want das momenteel een gevoelig onderwerp toch xd ). Ik streef liever een compleet eigen sound na en dat duurt logischerwijs ook veel langer voordat je dan 'geaccepteerd' bent als dat uberhaupt al gebeurd :)

Anyway, erg gaaf emmerick dat je de track kan waarderen en zowaar met andere kicks! In dat opzicht vind ik t super dat je er dus ook gewoon voor openstaat :)


wat een eindbaas dat je gewoon reageert :thumbup: Ja ik ben vrij openminded, dubstep acepteerde ik ook vrij snel in hardstyle. Maar ik vind het een erg toffe plaat hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
beter een eigen soundn dan al die andere achter na lopen

Exact dat. Dat alleen respecteer ik al veel meer dan de 13/12-fabrieken in de Hardstyle. Dan maar wat minder bekend, zoals ik zei zegt dat niks over de kwaliteit van een plaat. :) Ik heb liever een wat onbekender label dat zich weet te onderscheiden op een wat kleiner feest waar de sfeer geweldig is, dan enkel mainstream op een massaal feest waar het overgrote deel stilstaat. :)


DjThera schreef:
xd xd Toch wil ik ff kort reageren, los of iets kwaliteit is of niet, een label als Scantraxx bestaat al jaaaaaaaaaaaren met artiesten die ook al jaren op elk topevenement over de hele wereld staan. Wij komen echt net pas kijken dus in dat opzicht is t logisch dat een track als Its A Fine Day van mij (NIET 5000 maar) 8500 :list: :lol: views heeft.

Verder kies ik in ieder geval ook niet voor de makkelijke weg, namelijk een gangbare kick namaken (of rippen :oh: al zal ik daar nix over zeggen want das momenteel een gevoelig onderwerp toch xd ). Ik streef liever een compleet eigen sound na en dat duurt logischerwijs ook veel langer voordat je dan 'geaccepteerd' bent als dat uberhaupt al gebeurd :)

Anyway, erg gaaf emmerick dat je de track kan waarderen en zowaar met andere kicks! In dat opzicht vind ik t super dat je er dus ook gewoon voor openstaat :)

Exact dit dus. :worship:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle