Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:01 
 
Hardtraxxer

wat vet! en dat op mijn verjaardag wat een cadeautje! :woot:

thera ur god! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Thera tracks doen mij niet zo veel, maar de Disturbia Remix is echt heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Alle 3 de tracks vind ik heerlijk.

Voorkeur naar IAFD en Therafied! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:33 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is nou heerlijk spul om je week mee te beginnen! :D Top release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:20 
 
Hardtraxxer

It's a fine day :love:
Die kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn! die Disturbia Remix! :loving:

staat op repeat hier!

R3belz kicks! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 00:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

It's A Fine Day - Ben die vocals echt meer dan zat. En dat is jammer want de rest van die plaat is geweldig en misschien wel het beste wat ik ooit van Pieter solo heb gehoord. Heerlijke melodie in de climax waar heel veel mainstream-producers nog wat van op kunnen steken.

Therafied - Mid intro is zwaar ziek! Dikke kicks en een fijne bassline. Climax is wel oké, kick is behoorlijk lomp dus ben benieuwd hoe dat op een zwaar systeem werkt. Hele dikke plaat die goed doorknalt!

Disturbia-remix - Duidelijk R3belz-stijltje met die geluidjes. Kicks missen imo behoorlijk kracht, zowel bij de reverse bass als in de climax. Verder wel een lekker beukplaatje, maar niet iets heel bijzonders.

Sterke release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAT een bazenrelease!! It's A Fine Day: heerlijke melodie, geweldige kicks, echt goud! Therafied: géniale midintro! De climaxen zijn weer lekker ramwerk, heerlijk! R3belz remix, ik vind hem beter dan het origineel. Die irritante piepjes zitten nu gelukkig niet in de midintro en de reversed kick van The R3belz vind ik wat lekkerder klinken als die in het origineel. De rest is een meer dan prima beukplaatje. Niet extreem bijzonder verder en de punchkicks missen wel wat diepte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 04:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga gelijk krijgen met het idee dat in 2012 Theracords me nog aangenaam gaat verrassen en me meer zal gaan boeien.
Bovendien is dit de eerste solo release van Dj Thera die ik echt nog goed vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
It's A Fine Day - Ben die vocals echt meer dan zat. En dat is jammer want de rest van die plaat is geweldig en misschien wel het beste wat ik ooit van Pieter solo heb gehoord. Heerlijke melodie in de climax waar heel veel mainstream-producers nog wat van op kunnen steken.

Therafied - Mid intro is zwaar ziek! Dikke kicks en een fijne bassline. Climax is wel oké, kick is behoorlijk lomp dus ben benieuwd hoe dat op een zwaar systeem werkt. Hele dikke plaat die goed doorknalt!

Disturbia-remix - Duidelijk R3belz-stijltje met die geluidjes. Kicks missen imo behoorlijk kracht, zowel bij de reverse bass als in de climax. Verder wel een lekker beukplaatje, maar niet iets heel bijzonders.

Sterke release!

Ben het hier mee eens maar kan je rev bass van disturbia nog herinneren op Loudness? Die ging echt onverwachts snoeihard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 11:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind dit een wat mindere Theracords release.
Hoewel de vocals uit It's a Fine Day verslavend zijn, kan ik ze niet meer aanhoren, omdat ze al in zoveel tracks gebruikt zijn. De melodie is wel oke, maar ook niet iets waar mijn haren van overeind gaan staan. De kicks zijn zo als altijd dik in orde.

Therafied begint goed, met een harde en energieke midintro. De climax vind ik echter een stuk minder, zowel de kicks als de melodie vind ik niet mooi. Ik vind de vocals in deze track in tegenstelling tot de meesten wel weer leuk.

En dan de remix, ik vind de climax van het origineel echt geniaal. Daar komt deze track bij lange niet in de buurt, alles is zwaar afgezwakt, zowel de kicks als de screeches. De midintro van het origineel vind ik echt tergend. Wat dat betreft ligt de midintro van deze track beter in het gehoor. Maar, hoewel die beter is dan het origineel, is ook de midintro niet echt bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet overigens wel zeggen dat It´s A Fine Day de track is van Thera die mij het meest trekt tot nu toe. Hele mooie melodie, maar ik blijf een beetje moeite hebben met de kicks die hard staan. Ik denk echter wel dat live dat "probleem" wel omgezet kan worden in iets heel moois.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals in Therafied :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:33 
 
Hardtraxxer

Disturbia remix (L) It's a fine day ook tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Track 02 en 03 zijn :drool:

Track 01 sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. It's A Fine Day (ft. Yuna-X)
Heb de vocal gelukkig weinig geluisterd dus stoor me daar niet aan.
Intro begint lekker energiek, nette diepe kick, lekker dus!
De break met melodie die volgt vind ik 'wel oke' melodie is wel catchy maar weet me toch niet helemaal te pakken.
Als de climax erinklapt klinkt het al beter maar nog niet helemaal overtuigend voor mij.
Al met al een prima plaatje.
02. Therafied
Dit moet em dan zijn Therafied, opzich moet de titel genoeg zeggen.
Als je dan vervolgens de Youtube Vid aanklikt krijg je een typische Thera vocal te horen die lekker catchy is.
Vervolgens klapt er een gated kick in die me erg aanstaat en energie met zich meebrengt! Herlich!
Ineens hoor je dan een breakje en word er een melodielijn opgebouwd die Rik had kunnen verzinnen, die word net zo snel als hij word opgebouwd weer afgekapt en de plaat klapt verder.
Als je de melodielijn apart neemt zou je zweren dat ie van Rik was haha. Mede daardoor ben ik er fan van!
De climax is een bult geweld met een keer een andere kick dan die we van Pieter gewend zijn, mij staat tie wel aan, gewoon lekker anders.
Climax geeft energie en ik vind de melodie heerlijk!
2e climax geeft net dat beetje meer met die kickrolls.
Meer hoef ik er niet over te zeggen, hoppa voor in de cd map, geslaagde plaat!
03. Disturbia (The R3belz Remix)
Moet zelf nog steeds wennen aan het origineel maar begin die steeds meer te waarderen.
De intro mist energie, de reverse klinkt niet lekker en de screeches klinken niet scherp genoeg....
De break volgt, allerlei random geluiden die niet echt wat toevoegen, vervolgens word de melodielijn opgebouwd ... nou doe mij die van het origineel maar.
Climax mist energie, die nieuwe mainstream kicks staan me niet aan en de screeches zijn ook hier niet scherp genoeg.
De outro bevat dezelfde verotte reverse, nee dankjewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It's A Fine Day : Hele dikke mid-intro wat een energie! Dan de break : Wat een gevoel in de vocals en opbouw naar naar de climax toe. De 1e climax : 1 woord wauw! Ik vind de 2e climax iets minder, maar die mag er zeker ook wezen. De outro heeft net zoals de mid-intro ook veel energie.

Therafied : Het begint al dik met die vocals! Dan de mid-intro (ook de outro) wat een drive zit daarin, heerlijke kicks.
De synth in de de climax klinkt ook heerlijk. Ik ben echt benieuwd hoe die 1e climax erop klapt zaterdag @ Xxlerator Raw.
De kickrolls in de 2e climax :thumbsup: .

Disturbia (The R3belz Rmx) :
Die mid-intro en outro vind ik echt zo vet he, wat een drive!! Hele vette reversebass :D .
Ik krijg van die break echt zo'n horrorfilm-achtig gevoel :P . Beetje van die creepy geluiden.
Dan de climax : wooo! :bomb: Net zoals de mid-intro heeft deze ook een hele dikke drive

Kortom een toprelease!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

It's a fine day, heerlijke plaat! Heb de vocalen nog niet kapot geluisterd dus kan ze zeker volop waarderen.
Melodie klinkt geweldig met deze synth> En de kicks spreken voor zichzelf natuurlijk!

Therafied verwachte ik eerlijk gezegd niet veel van, maar kan ik toch erg goed waarderen moet ik zeggen. Als ik anderen hoor praten over gated kicks e.d. Moet me toch maar eens in dat soort dingen gaan verdiepen :P
Ik beoordeel het voorlopig dus maar op gevoel en hoe het overkomt, en dat is ruim voldoende bij deze plaat!

Disturbia remix. Deze plaat doet me op het moment nog niet zoveel, ik mis een bepaalde drive die ik zoek in een plaat. Wat het precies is weet ik niet.. Misschien dat ik dit later wel weet te verwoorden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Therafied nu een aantal keer geluisterd en vind 'm nu nog wel echt heel dik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:54 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
De kicks zijn zo als altijd dik in orde


Aaaaaah nu wordt me toch alles in één keer duidelijk! :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

the r3belz remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gigantisch kippenvel bij Therafied.
Live komt ie magistraal over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn God wat ging het hard gister op XXlerator.

ONGEKEND zieke set. Echt, BRILJANT! Die kicks van Therafied, OMG!

Edit: Dat contrast met Radical Redemption daarvoor, HAHAHAHAHAHAHAHAHA, hilarisch xD Thera grootste held ter wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Mijn God wat ging het hard gister op XXlerator.

ONGEKEND zieke set. Echt, BRILJANT! Die kicks van Therafied, OMG!

Edit: Dat contrast met Radical Redemption daarvoor, HAHAHAHAHAHAHAHAHA, hilarisch xD Thera grootste held ter wereld.

Completely agreed. Kippenvel van begin tot eind. Gewoon WAUW. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle