Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
WZY schreef:
en het broertje van therafied dan? :cry:

Nou de EVIL TWIN van Therafied is zelfs al af hoor en die heet Stash xd die is misschien wel iets te belachelijk lomp?


:worship: Niet zo hard gaan met producen als achter de draaitafels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
WZY schreef:
en het broertje van therafied dan? :cry:

Nou de EVIL TWIN van Therafied is zelfs al af hoor en die heet Stash xd die is misschien wel iets te belachelijk lomp?

Te lomp bestaat niet :list: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:05 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
WZY schreef:
en het broertje van therafied dan? :cry:

Nou de EVIL TWIN van Therafied is zelfs al af hoor en die heet Stash xd die is misschien wel iets te belachelijk lomp?

Aah ok dat is goed nieuws :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 03:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lomper dan Lomperkennie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 11:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Anders lomp, meer industrieel zeg maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Anders lomp, meer industrieel zeg maar


Wut? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend, heel erg benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Anders lomp, meer industrieel zeg maar

:woot: ...heb jij trouwens in de toekomst ook plannen voor platen ala Done ofzo om eens te proberen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 10:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vet zeg! De release staat nog steeds op #1 bij Junodownload: http://www.junodownload.com/hardstyle/c ... ype=single

En heeft een hele tijd op #2 gestaan bij Trackitdown maar is daar nu ook op de 1e plek terechtgekomen :clap:
http://www.trackitdown.net/genre/hardstyle/top10.html

Bij hardstyle.com heeft ie overigens de 5e plek gehaald dus al met al ben ik echt superblij hoe de release t doet/gedaan heeft :woot:

Superbedankt iedereen voor jullie support :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind deze nummers, blijkbaar afgezien van anderen, jammer...

It's a fine day zit goed in elkaar. Leuke vocals, prima opbouw en redelijke melo. De lompe kicks vind ik echter ivm met de rustige vocals er juist helemaal niet onder passen. Zonde.

Therafied heeft ook behoorlijk wat potentie en is wat mij betreft een leuk nummer, totdat de climax kicks er in komen. WTF zijn dat voor een kicks? T'is net alsof tijgertje mee zit te springen.

En bij de Disturbia remix heb ik het gevoel alsof ik de hele tijd naar een intro zit te luisteren. Kortom, wat mij betreft nummers met niet waargemaakte potentie a.k.a. jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja je houdt van dit soort kicks of niet. Maar wat voor kicks had je dan liever onder Therafied gezien? Want ik vind ze er zeer goed bijpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 10:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Een kick moet imo nou eenmaal 'lomp' zijn anders ben ik voor mn gevoel trance aan t maken en dus is t logisch dat niet iedereen daar van houdt. Ligt er ook maar net aan waar je zelf veel naar luistert en wat je gewend bent. Ik heb bij veel tracks juist t idee dat de leadsounds harder staan dan de kicks en dat is voor mij de omgekeerde wereld aangezien t HARDstyle is, maar ik snap dat als je voornamelijk rustigere hardstyle luistert dat je dan n WTF momentje hebt bij de kicks haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Een kick moet imo nou eenmaal 'lomp' zijn anders ben ik voor mn gevoel trance aan t maken en dus is t logisch dat niet iedereen daar van houdt. Ligt er ook maar net aan waar je zelf veel naar luistert en wat je gewend bent. Ik heb bij veel tracks juist t idee dat de leadsounds harder staan dan de kicks en dat is voor mij de omgekeerde wereld aangezien t HARDstyle is, maar ik snap dat als je voornamelijk rustigere hardstyle luistert dat je dan n WTF momentje hebt bij de kicks haha!


Maar in die R3belz remix staat de "lead" duidelijk te hard in vergelijking met de kick... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 11:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zolang ik t zelf maar vet vind he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig Thera! Zie dat veel mensen de platen leuk vinden, vind ik leuk om te zien :D

It's a Fine Day ben ik zelf geen fan van, al vind ik hem al leuker dan toen ik hem voor het eerst luisterde. Vocals doen mij gewoon niet veel, die storen mij zelfs. Kicks vind ik juist wel tof. Denk dat een dub-versie mij veel meer zou doen, aangezien ik de melodie en de opbouw naar de climax ook best tof vind.

Therafied is erg vet. Heerlijke kicks, grappige vocals en een geinig melodietje. 2e climax :worship:

R3belz remix vind ik de topper van deze release, godsgruwelijk lekkere plaat :drool: Laat hem maar vaker iets van je remixen als er zulke dingen uit komen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Een kick moet imo nou eenmaal 'lomp' zijn anders ben ik voor mn gevoel trance aan t maken en dus is t logisch dat niet iedereen daar van houdt. Ligt er ook maar net aan waar je zelf veel naar luistert en wat je gewend bent. Ik heb bij veel tracks juist t idee dat de leadsounds harder staan dan de kicks en dat is voor mij de omgekeerde wereld aangezien t HARDstyle is, maar ik snap dat als je voornamelijk rustigere hardstyle luistert dat je dan n WTF momentje hebt bij de kicks haha!


Klopt helemaal! Je moet als DJ kicks maken die je zelf het mooist vindt. Helemaal mee eens. Ik ben gewoon geen fan van je kicks. Niet omdat ze te hard zijn, maar vind ze te rommelig en onbehouwen (als je begrijpt wat ik bedoel). Maar goed zoals je zelf ook al aangeeft, het is gewoon een kwestie smaak.

Neemt echter niet weg dat ik het wel jammer vind van de tracks, want voor de rest zitten je tracks naar mijn mening prima in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gouryella schreef:
Klopt helemaal! Je moet als DJ kicks maken die je zelf het mooist vindt. Helemaal mee eens. Ik ben gewoon geen fan van je kicks. Niet omdat ze te hard zijn, maar vind ze te rommelig en onbehouwen (als je begrijpt wat ik bedoel). Maar goed zoals je zelf ook al aangeeft, het is gewoon een kwestie smaak.

Neemt echter niet weg dat ik het wel jammer vind van de tracks, want voor de rest zitten je tracks naar mijn mening prima in elkaar.


Mensen vergeten vaak het onderscheid te maken tussen produceren en draaien... Niet om zeikerig te zijn, maar ik vind het wel een belangrijk verschil. Heel begrijpelijk, omdat je tegenwoordig als niet-producerende DJ eigenlijk niet meer aan de bak komt, maar toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Persoonlijk vind ik de kicks van Thera niet zo heel fijn om na te luisteren, maar It's a fine day is toch wel echt een fijn plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja ik focus mijn tracks dan ook veel meer op t feit dat t heerlijk losgaat in/op een club/feest/party en t boeit me eigenlijk vrij weinig hoe t bijvoorbeeld op een laptop of iPhone oid klinkt xd

Rustig luisteren naar hardstyle is ook niet echt wat voor mij maar ik denk dat dat op zich geen baanbrekend nieuws is he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ja ik focus mijn tracks dan ook veel meer op t feit dat t heerlijk losgaat in/op een club/feest/party en t boeit me eigenlijk vrij weinig hoe t bijvoorbeeld op een laptop of iPhone oid klinkt xd

Rustig luisteren naar hardstyle is ook niet echt wat voor mij maar ik denk dat dat op zich geen baanbrekend nieuws is he :lol:


Haha, zouden wat meer producers eens moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze release ook ff binnengehaald. Maar gaat het helaas niet halen tot in de CD map. De kicks in Fine Day verpesten echt het hele nummer, alles aan die track is vet maar die droge doffe kick past er totaal niet bij. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:19 
 

die remix van the r3bels is zo facking kut. had ik liever t orginal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:33 
 
Hardtraxx Addict

It's A Fine Day vind ik niet zo veel aan.
Therafied en The R3belz remix van Disturbia zijn echt super.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle