Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 't wel jammer dat Chris One geen tracks meer met melodietjes mag maken, B-Front alleen maar duister mag produceren en Headhunterz wss straks afgezeken wordt voor meeloper als ie een keer een harde track maakt.

Hokjes, hokjes, hokjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik luister ze niet! ik hoor ze wel op een feest en anders op het moment dat ik het album binnen krijg! erg benieuwd naar de track met scope dj, 2 geheel verschillende stijlen...benieuwd wat daar uit is gekomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
ik luister ze niet!


Ik ook niet, gewoon wachten op de CD, anders vind k er al niks meer aan straks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Vind 't wel jammer dat Chris One geen tracks meer met melodietjes mag maken, B-Front alleen maar duister mag produceren en Headhunterz wss straks afgezeken wordt voor meeloper als ie een keer een harde track maakt.

Hokjes, hokjes, hokjes.

Snap je gedachtengang, maar bij mij is het zo dat ik een bepaalde verwachting heb bij de naam Chris One en dat de track daarom tegen valt.. Het is verder geen slechte track, had persoonlijk liever een duistere track van deze 2 heren gezien. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Vind 't wel jammer dat Chris One geen tracks meer met melodietjes mag maken, B-Front alleen maar duister mag produceren en Headhunterz wss straks afgezeken wordt voor meeloper als ie een keer een harde track maakt.

Hokjes, hokjes, hokjes.


Waar zie je dat iemand zegt dat Chris One geen (blijere) melodietjes mag maken? Ik zeg alleen dat ik iets duisters had verwacht, wat helemaal niet onterecht is bij een Chris One productie aangezien echt alles van deze man duister is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 10:25 
 

voor dat de TL bekend was, was iedereen ontzettend benieuwd enzo en nu vind grotendeels het tegenvallen.. :P
ik heb nog niks gehoord behalve de tracks die al eerder bekend waren.. ben ook niet van plan om de samples te beluisteren.
hoop dat ik er toch anders over denk dan dat de rest hier doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:18 
 

Lol inevitable is robots dream v2... Bijna precies hetzelfde! Punk from the Block vind ik nog wel leuk. Forever lost beukt er ook aardig op los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ze ook beluisterd, omdat ik nieuwsgierig was door de reacties..
Valt inderdaad nogal tegen.

Tot nu toe weten alleen deze me enigszins te boeien:
- The Punk From The Block
- Forever Lost (Ft. Scope DJ)
- The Virus Spreads
- For The Girls (Ft. B-Front)
- Burn
- Universe Of Nothing

De 2 tracks die al uit zijn vallen al wel goed in de smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aardige cd.
Zitten een paar minderen bij, maar toch een hoop goede tracks vind ik.

Aardige tracks:
Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Digital Punk - Punk From The Block
Digital Punk & B-Front - Panic Attack
Digital Punk - Burn
Digital Punk & Profyler - Bringing the Funk (Zatox Remix)

:bomb: :
Digital Punk & B-Front - For The Girls
Digital Punk & Scope DJ - Forever Lost
Digital Punk - Intoxication (Waverider Remix)

Twijfel nog wel om de cd te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer, had deze CD graag gehad maar valt me toch teveel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

For the girls :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is even luisteren, eerste track met de album titel is in ieder geval wel netjes, toffe melodie imo. Ben benieuwd of het echt zo tegenvalt voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, even een korte beoordeling van de tracks, zo op het eerste gehoor dan!
Digital Punk - Escape from Reality: 7,8
Digital Punk - Inevitable: 6,7
Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon: 7,5
Digital Punk - The Punk from the Block: 7,7
Digital Punk & Scope DJ - Forever Lost: 8,2
Digital Punk - One Living World: 5,2
Marlon S meets Digital Punk - Intoxication (Waverider Remix): 8,3
Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads: 7,9
Digital Punk & B-Front - For the Girls: 8,8
Digital Punk - Burn: 6,3
Digital Punk & Max Enforcer - Universe of Nothing: 5,5
Marlon S meets Digital Punk - Bringin' the Funk (Zatox Remix): 5,4
Digital Punk & Waverider - Fuck the Hype: 7,5
Digital Punk & B-Front - Panic Attack: 7,0
Digital Punk - The Chosen Path: 9,1

Voor mij in ieder geval geen constant album, en vind het ook wel redelijk divers moet ik zeggen. Paar dikke dompers, en ook zeker een paar massive bombs! Hoogste cijfer (op het eerste gehoor) gaat voor mij naar The Chosen Path, je hoort weer zo lekker het oude Dark Symphony stijltje terug komen. En dat doet het in mijn oren altijd goed, vette track. Ook For the Girls is weer een knap staaltje werk, gruwelijke sounds.
2 grote verrassingen voor mij zijn toch wel de tracks met Scope DJ en Chris One. Had eerder de artiesten omgedraaid als ik moest gokken, Scope DJ dit keer eens met een ''duistere'' track en Chris One met een ''euforische'' track. En dat bevalt me niet eens heel erg slecht, die van Scope DJ en DP is echt dik hoor! En van mij mag Chris One mooi thuisblijven in z'n duistere stijl, daar is hij toch wel helemaal in zijn element denk ik zo. Maar zo voor een keer klinkt het echt niet heel slecht, lekker zomerse vibe in de melodie.
Paar flinke dompers vind ik de track met Max Enforcer, ongeïnspireerde melodie, heeft Max Enforcer zelf wel een beter gedaan! Remix van Zatox is een redelijke verkrachting van het origineel natuurlijk, als je zo'n wereldtrack mag remixen doe er dan wat mee. De sfeer van het origineel is deels verdwenen vind ik, en de kicks zijn nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Pitchen wel heel erg! Origineel is een van mijn favoriete tracks, dan is dit echt niet fijn om naar te luisteren.
En voor mij (tot nu toe) de slechtste track van het album is One Living World, heeft helemaal niets die track.

Al met al toch leuk voor het aantal tracks die wel vet zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 15:50 
 

Bringing the funk, je zegt dat je het niet echt fijn vindt om naar te luisteren.. En dan geef je het een 5.4? Je bent niet echt kritisch qua punten. Je beschrijft allemaal prima wat je vindt, maar laat dat niet terugzien in je rating.. Een 7 is echt al een best goed punt, en je hebt gewoon 10 tracks (dik) boven de 7.. En dan vind je het niet constant.

Wees eens kritisch! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Bringing the funk, je zegt dat je het niet echt fijn vindt om naar te luisteren.. En dan geef je het een 5.4? Je bent niet echt kritisch qua punten. Je beschrijft allemaal prima wat je vindt, maar laat dat niet terugzien in je rating.. Een 7 is echt al een best goed punt, en je hebt gewoon 10 tracks (dik) boven de 7.. En dan vind je het niet constant.

Wees eens kritisch! :D

Ik kan op het eerste gehoor niet echt heel kritisch zijn, zal ook niet helemaal juist zijn. Heb de tracks pas 1 of 2 keer geluisterd nu, en het klinkt allemaal wel professioneel, tracks van bijvoorbeeld de Ukrainian Hardstylerz geef ik echt wel onder de 4. Maar vind voor dit niveau een 5,4 best laag, ik kijk niet echt naar de 5,5 grens van voldoende of niet. Voor mij is een 6,5 al te weinig om naar te luisteren. Snap je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:31 
 

Je kan niet heel kritisch zijn, maar wel punten als een 9.1 / 8.8 uitdelen? Wees dan consequent en hou die dan ook wat meer naar het midden.

En alles wat dus professioneel klinkt krijgt dus een voldoende? Ik vind dat je een vreemd kader pakt om in te kiezen. 0 tot 10 gaat toch van ultiem knaken, tot perfect? Als je het niet wilt horen dan kan het toch onmogelijk een 6.5 krijgen.. Maar goed, ik hou mezelf maar voor dat je binnen het kader van 3 tot 10 punten geeft :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nog even wachten met luisteren. Ben er wel heel benieuwd naar! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Je kan niet heel kritisch zijn, maar wel punten als een 9.1 / 8.8 uitdelen? Wees dan consequent en hou die dan ook wat meer naar het midden.

En alles wat dus professioneel klinkt krijgt dus een voldoende? Ik vind dat je een vreemd kader pakt om in te kiezen. 0 tot 10 gaat toch van ultiem knaken, tot perfect? Als je het niet wilt horen dan kan het toch onmogelijk een 6.5 krijgen.. Maar goed, ik hou mezelf maar voor dat je binnen het kader van 3 tot 10 punten geeft :p

Ligt er allemaal aan wat je zelf al een heel laag cijfer vind, dat is bij mij een 4 a 5. En daar liggen voor mij slechte tracks van betere artiesten, die toch nog lange niet zo slecht zijn als die van mindere artiesten.
En die 9,1 is op het eerste gehoor he, daar blijft misschien over een tijd niet eens zo'n hoog cijfer van over. Zo herken je in je zelf ook je eigen klassiekers en favoriete tracks, die blijven dat hoge cijfer behouden. Neem voor mij bijvoorbeeld Atrocity, die is gewoon heel hoog gebleven, vanaf het eerste moment al. En nu nog steeds, dan is het voor mij een toptrack.
Die 9,1 zegt dus nog niet zoveel, ik kom hier over een paar maanden nog wel op terug. Benieuwd wat ik dan voor cijfers zal geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:17 
 

Nja ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind het zelf wel een beetje bullshit om die tracks als Ukrainian Hardstylerz ook erin mee te pakken. Een 6je zou ik nog wel kunnen aanhoren - waarbij ik lager dan een 5.5 liever niet hoor. Je wekt nu nog de indruk alsof je nummers die je blijkbaar niet zo heel leuk vind, al wel heel vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Nja ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind het zelf wel een beetje bullshit om die tracks als Ukrainian Hardstylerz ook erin mee te pakken. Een 6je zou ik nog wel kunnen aanhoren - waarbij ik lager dan een 5.5 liever niet hoor. Je wekt nu nog de indruk alsof je nummers die je blijkbaar niet zo heel leuk vind, al wel heel vet vind.

Die grens ligt bij mij dus aardig richting de 6,5. In setjes vind ik een cijfer daaronder niet zo erg, maar zou het zelf niet snel opzetten. En die laatste zin snap ik niet helemaal, achja, on topic weer. Geen heisa over een beoordeling na 1/2 keer luisteren, dan valt het extreme je op. Dus een vette track op het eerste gehoor ga je met alle enthousiasme hoog beoordelen, dat zal het wel geweest zijn. Later gaat de hele track (misschien) oppervlakkiger worden en verklein je die factoren die je op het eerste gehoor zo aantrokken, en zie je ook de mindere dingen en ga je het een normalere track vinden. Waardoor het cijfer dus ook weer zakt. Naja, dat heb ik in ieder geval vaak. En je hoort het ook vaak dat mensen lyrisch zijn na het horen van een track, maar dan na een paar luisterbeurten zakt het enthousiasme en wordt de track zelfs wat saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 23:04 
 

Zelfs achter de komma secuur beluisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Oke, even een korte beoordeling van de tracks, zo op het eerste gehoor dan!
Digital Punk - Escape from Reality: 7,8
Digital Punk - Inevitable: 6,7
Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon: 7,5
Digital Punk - The Punk from the Block: 7,7
Digital Punk & Scope DJ - Forever Lost: 8,2
Digital Punk - One Living World: 5,2
Marlon S meets Digital Punk - Intoxication (Waverider Remix): 8,3
Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads: 7,9
Digital Punk & B-Front - For the Girls: 8,8
Digital Punk - Burn: 6,3
Digital Punk & Max Enforcer - Universe of Nothing: 6,5
Marlon S meets Digital Punk - Bringin' the Funk (Zatox Remix): 6,0
Digital Punk & Waverider - Fuck the Hype: 7,5
Digital Punk & B-Front - Panic Attack: 8.0
Digital Punk - The Chosen Path: 8,1


Digital Punk & Max Enforcer - Universe of Nothing krijg van mijn wel iets hoger vind het zelf wel lekker klinken
arlon S meets Digital Punk - Bringin' the Funk (Zatox Remix) krijgt ook wat hoger voor mij ik stoor me totaal niet aan de zatox sounds ;)
Panic Attack ligt voor mij zeer lekker in mijn oren en The Chosen Path doet mij helaas niet veel al zit hij wel lekker in elkaar ;)
Voor de rest zelfde mening als katamaran
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 09:36 
 
Hardtraxx Addict

hmm.. Ik lees hierboven alweer beoordelingen en een discussie over de beoordeling. Ik vind t beetje krom om previews te gaan beoordelen. Al helemaal als je van jezelf weet dat je na meerdere keren luisteren wss toch lagere cijfers gaat geven. Beoordeel het dan gewoon niet en wacht dan lekker het album af. PReview beoordelingen lees ik normaal ook niet, maar de discussie erom heen vind ik wel boeiend. Dan heb ik liever dat je zo'n beoordeling voor jezelf schrijft en mocht het album uit zijn en er kritisch naar gekeken kunnen worden beoordeel het dan en vergelijk dan de beoordelingen voor jezelf. Daarnaast ontbreekt het 1 en ander aan de previews en zijn ze lang niet zo volledig, misschien zitten er wel hele dikke intro's op of juist bagger intro's..

Album gister nog ff beluisterd en ik vind hem wel heel dik klinken hoor! Nu wacht ik tot ie in de bus ligt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
hmm.. Ik lees hierboven alweer beoordelingen en een discussie over de beoordeling. Ik vind t beetje krom om previews te gaan beoordelen. Al helemaal als je van jezelf weet dat je na meerdere keren luisteren wss toch lagere cijfers gaat geven. Beoordeel het dan gewoon niet en wacht dan lekker het album af. PReview beoordelingen lees ik normaal ook niet, maar de discussie erom heen vind ik wel boeiend. Dan heb ik liever dat je zo'n beoordeling voor jezelf schrijft en mocht het album uit zijn en er kritisch naar gekeken kunnen worden beoordeel het dan en vergelijk dan de beoordelingen voor jezelf. Daarnaast ontbreekt het 1 en ander aan de previews en zijn ze lang niet zo volledig, misschien zitten er wel hele dikke intro's op of juist bagger intro's..

Vandaar dat ik ook zeg, van wat er van kan horen en op het eerste gehoor. Neem het met een korreltje zout. ;)

Almighty schreef:
Zelfs achter de komma secuur beluisteren :lol:

Vind jij dat er maar 10 verschillende niveaus tracks zijn? Ik kies voor deze notering omdat ik anders onterecht twee tracks een 7 waard vind terwijl er 1 toch beter is als de andere. Achja, dit is een korte review over mijn eerste gedachte. Dus ook voor jou; neem het met een korreltje zout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Almighty schreef:
Zelfs achter de komma secuur beluisteren :lol:

Vind jij dat er maar 10 verschillende niveaus tracks zijn? Ik kies voor deze notering omdat ik anders onterecht twee tracks een 7 waard vind terwijl er 1 toch beter is als de andere. Achja, dit is een korte review over mijn eerste gedachte. Dus ook voor jou; neem het met een korreltje zout.


Je kunt het ook afronden naar een half. Het lijkt me voor previews genoeg om bijv een 6,5 te geven en niet een 6,7 oid :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle