Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:58 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
hsgroningen schreef:
ErikZ schreef:
Snap jullie heel goed qua release's en het ontbreken van het anthem maar snap aub ook dat de mensen die voor naar het festival gaan voor de gezelligheid gaan. Deze cd (nr1) zet je lekker op in de auto opweg ernaar toe om goed in de sfeer te komen.

Ik begrijp je punt. Geniet ervan en koop het, of negeer het en koop het niet. Je hebt het maar te accepteren ; )
Natuurlijk had Coone wel wat gevarieërder mogen draaien, maar imo past het bij wel bij Defqon


Ik klaag hier in de hoop dat het volgend jaar iets beters word, dan koop ik 'm misschien wel.
Maar ik zie het somber in voor de Hardstyle, denk niet dat het volgend jaar beter is.


Ik zelf vind de CD ook niet echt geweldig hoor. De mix is niet representatief, maar dat ligt gewoon aan wie de
set draait. Zo is het gewoon, want als bijvoorbeeld B-Front een set mocht draaien voor deze CD was deze waarschijnlijk minder gericht op de Mainstream.
En dus blijf ik erbij; geniet ervan of geniet er niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:00 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
OK, maar jij zegt dat deze CD bij DefQon past. Ik snap wel wat je bedoelt maar het klopt maar tot op zekere hoogte, vind namelijk niet dat deze CD veel met bijvoorbeeld de Blue te maken heeft.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Misschien had ik het ook anders moeten verwoorden.
Ik doelde meer dat deze CD bij de 'sfeer' van het feest past. Qua trackkeuze, ja ik vind het ook niet echt netjes
van Coone om een set neer te zetten die alleen op de mainstream is gericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:09 
 
Hardtraxx Elite

Cd's van grote feesten zijn tegenwoordig allemaal hitjes parades. Verbaast me niet zoveel en omdat het hier door coone gemixt is natuurlijk weer de nodige hoeveelheid dwx tracks. Het feest zelf zal er niet minder op worden :innocent:

hoewel ik ook liever afwisseling in de track keuze had gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Lap onnozele tekst

You made my day :lol:
Ik zou deze CD echt niet in de auto opzetten en zeker niet als ik naar een feest ga, als jij dat doe, geen probleem, maar zeg niet dat dat voor iedereen geld -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[/quote]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
derniels schreef:
derniels schreef:
Net of Coone dan ook de tracklist bepaald.....?

Ik vind het wel een leuke cd. Staan gelukkig een paar promo's tussen. :thumbsup:

Wie zou anders de tracklisting doen? ;) Tuurlijk doet de DJ in kwestie dat. Vind het persoonlijk wel een mooie lijst - lekker zomers, zal zeker een Defqon gevoel opwekken (nu nog wat zon...) en een handvol promo's. Mooi toch! :)


Oja, logisch? waarom noemen ze het dan niet selected en mixed by...

Wordt allemaal gewoon uitgezocht door Q-dance zelf


Heb je een goede bron daarvoor?

Lijkt me toch niet zo. Je herkent de stijl van de dj altijd goed in de cd. Ik weet datvwat jaren geleden de hard bass altijd gewoon gemixt werden door de dj's. Die moesten het toen live mixen.


Er wordt eerst beweert dat coone de tracks selecteert. Daar wil ik dan een bron voor, anders lijkt het me logisch dat Q-dance het zelf bepaalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Wil je ook een officiele bron dat een DJ ECHT een bepaalde track heeft gemaakt? Ik zou het ook niet geloven zonder officiele bron...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil eigenlijk wel een officiële bron dat Coone zelf bestaat en niet is verzonnen zoals Sinterklaas. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gezeik op CD 1, zo gaat het ieder jaar al. Dus wat hadden jullie verwacht? Dat Coone platen van artiesten uit de blue/purple/magenta zou draaien? Haal je kop eens uit het zand en kom eens in de werkelijkheid. Ieder jaar weer, welke artiest hem ook maakt. Het represent zijn stijl en daarmee de stijl van de Main. Hieronder even een overzicht over hoe het al jaren gaat. Dus loop alsjeblieft niet zo te zeiken dat CD1 zo kut is, het is ook niet mijn smaak. Maar ik wist van te voren dat het een mainstream-cd werd, en dat wisten jullie ook.

2012 gemixed door Coone: 11/19 DWX Platen - 3 van hemzelf
2011 gemixed door Zatox: 11/19 Italiaanse platen - 6 van hemzelf
2010 gemixed door Wildstylez: 12/19 Scantraxx platen - 3 van hemzelf
2009 gemixed door Headhunterz: 10/20 scantraxx platen - 3 van hemzelf
2008 gemixed door DBSTF/Alpha2: 11/21 scantraxx paten - 5 van hunzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:16 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Wat een gezeik op CD 1, zo gaat het ieder jaar al. Dus wat hadden jullie verwacht? Dat Coone platen van artiesten uit de blue/purple/magenta zou draaien? Haal je kop eens uit het zand en kom eens in de werkelijkheid. Ieder jaar weer, welke artiest hem ook maakt. Het represent zijn stijl en daarmee de stijl van de Main. Hieronder even een overzicht over hoe het al jaren gaat. Dus loop alsjeblieft niet zo te zeiken dat CD1 zo kut is, het is ook niet mijn smaak. Maar ik wist van te voren dat het een mainstream-cd werd, en dat wisten jullie ook.

2012 gemixed door Coone: 11/19 DWX Platen - 3 van hemzelf
2011 gemixed door Zatox: 11/19 Italiaanse platen - 6 van hemzelf
2010 gemixed door Wildstylez: 12/19 Scantraxx platen - 3 van hemzelf
2009 gemixed door Headhunterz: 10/20 scantraxx platen - 3 van hemzelf
2008 gemixed door DBSTF/Alpha2: 11/21 scantraxx paten - 5 van hunzelf


Dit dus. Het is niets nieuws als je kijkt naar voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat betekent toch niet dat je er niet over mag klagen?
Line-ups op mainstages gaan ook al jaren achteruit, dat betekent niet dat ik er niet over mag zeiken.

Gezeik is terecht IMO. En Jurriën, ben je brak of zo? Kerel, zie nu al 2 rage-reacties van je xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wat een gezeik op CD 1, zo gaat het ieder jaar al. Dus wat hadden jullie verwacht? Dat Coone platen van artiesten uit de blue/purple/magenta zou draaien? Haal je kop eens uit het zand en kom eens in de werkelijkheid. Ieder jaar weer, welke artiest hem ook maakt. Het represent zijn stijl en daarmee de stijl van de Main. Hieronder even een overzicht over hoe het al jaren gaat. Dus loop alsjeblieft niet zo te zeiken dat CD1 zo kut is, het is ook niet mijn smaak. Maar ik wist van te voren dat het een mainstream-cd werd, en dat wisten jullie ook.

2012 gemixed door Coone: 11/19 DWX Platen - 3 van hemzelf
2011 gemixed door Zatox: 11/19 Italiaanse platen - 6 van hemzelf
2010 gemixed door Wildstylez: 12/19 Scantraxx platen - 3 van hemzelf
2009 gemixed door Headhunterz: 10/20 scantraxx platen - 3 van hemzelf
2008 gemixed door DBSTF/Alpha2: 11/21 scantraxx paten - 5 van hunzelf

2009 is gemixed door Noisecontrollers toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nee hhz hoor, maar dat is het punt niet. De tracks die op cd1 staan zijn gewoon belachelijk slecht, dat is het hele eiereten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
nee hhz hoor

Wel Noisecontrollers. De CD die bij de DVD zat is door Headhunterz gemixt.
delange schreef:
maar dat is het punt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus krijg er een slappe zak van, kan wel janken. Had me er zo op verheugd. Had een goed gevoel bij het anthem, staat het er nieteens op. Als een nummer niet meer dan 250k views op youtube heeft. komt hij er ook niet op(uitzonderingen daargelaten)

echt ongelofelijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.hardstyle.com/merchandise/de ... ess-cd/347
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:10 
 
Hardtraxx Addict

Ik pass dit keer. Normaal vind ik het wel leuk om zo'n album te hebben voor mijn collectie. Maar dit is wel zo KUT dat ik er echt geen 20 euro aan ga uitgeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wat een gezeik op CD 1, zo gaat het ieder jaar al. Dus wat hadden jullie verwacht?

Rare reactie zeg, ben ik niet van je gewend. Omdat het elk jaar zo gaat moeten we het maar gewoon slikken? Jij weet ook dondersgoed dat grote organisaties meelezen op fora en PF dus waarom zou je je overal maar bij neerleggen. Gaan zat fans van het hardere werk naar defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone op zijn facebook:
Citaat:
I know there are a lot of people wondering why this year's anthem is not on the Defqon Compilation...

It wasn't finished yet, before my mixing deadline. #shithappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dus praten Wildstylez, Noisecontrollers en Headhunterz complete onzin, omdat ze zeggen dat ze de track net als Tonight in 1 dag af hebben gemaakt.
Beetje stoer voordoen, van wow, wij zijn snel, en we kunnen goed produceren, maar uiteindelijk doen ze er 3 maanden over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Dus praten Wildstylez, Noisecontrollers en Headhunterz complete onzin, omdat ze zeggen dat ze de track net als Tonight in 1 dag af hebben gemaakt.
Beetje stoer voordoen, van wow, wij zijn snel, en we kunnen goed produceren, maar uiteindelijk doen ze er 3 maanden over!

Tonight is dan wel in een nacht gemaakt, maar ik kan me voorstellen dat dit meer om de opbouw van de track gaat. Er zal daarna vast en zeker nog het een en ander zijn getweaked aan de eerste versie voordat hij uitgebracht werd.

Waarschijnlijk is dat met het anthem niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
iMark schreef:
Dus praten Wildstylez, Noisecontrollers en Headhunterz complete onzin, omdat ze zeggen dat ze de track net als Tonight in 1 dag af hebben gemaakt.
Beetje stoer voordoen, van wow, wij zijn snel, en we kunnen goed produceren, maar uiteindelijk doen ze er 3 maanden over!

Tonight is dan wel in een nacht gemaakt, maar ik kan me voorstellen dat dit meer om de opbouw van de track gaat. Er zal daarna vast en zeker nog het een en ander zijn getweaked aan de eerste versie voordat hij uitgebracht werd.

Waarschijnlijk is dat met het anthem niet anders.

ze hebben gezegd dat ze het anthem in 19 uur afhadden (al bijna 2 maanden geleden volgens mij)
Ik had het al eerder gezegd toen ze weer tweette dat ze ermee bezig waren terwijl ze het toen 'zogenaamd' afhadden. Maarja, eigenlijk boeit het geen f*ck zolang het nummer maar goed is :thumbup:

Over de TL: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een absoluut gejank hier eigenlijk zeg. Verwachten jullie nou echt van Coone, nota bene ooit nog Jump producer, dat hij Theracords, Spoontech of iets dergelijks in een mix zou gooien? Want dat is wat een CD nu eenmaal is: een veredelde mix. Al jaren is er weinig tot niks van de Blue op de CDs te vinden, net als van de Green, Brown, Silver, Gold, Magenta en ga zo maar door. Mij hoor je ook niet zeiken dat ik Ophidian of Synapse op CD2 mis, omdat ik weet dat EA in janken uit zou barsten als hij die muziek zou horen.

Defqon is een feest met alle hardere stijlen, en dan vind ik de verdeling zoals hij nu is gewoon prima door populair (het blijft het grootste harder styles feest ter wereld) en gevarieerd (drie verschillende stijlen en alles komt nog terug op de 4e) goed te combineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:20 
 

wat is dit nou voor kut cd? GEEN THERACORDS? ER IS EEN THERACORDS ARTIEST EN ER KOMT NIETS OP DE CD? SRSLY?

EN DE INDUSTRIAL DAN? DNB?

Ja jonge zoek het uit met deze troep WALGELIJK IS DIT.

Echt q-dance heeft het verneukt bij mij wat een vieze gore K**#!R CD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle