Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat een absoluut gejank hier eigenlijk zeg. Verwachten jullie nou echt van Coone, nota bene ooit nog Jump producer, dat hij Theracords, Spoontech of iets dergelijks in een mix zou gooien? Want dat is wat een CD nu eenmaal is: een veredelde mix. Al jaren is er weinig tot niks van de Blue op de CDs te vinden, net als van de Green, Brown, Silver, Gold, Magenta en ga zo maar door. Mij hoor je ook niet zeiken dat ik Ophidian of Synapse op CD2 mis, omdat ik weet dat EA in janken uit zou barsten als hij die muziek zou horen.

Defqon is een feest met alle hardere stijlen, en dan vind ik de verdeling zoals hij nu is gewoon prima door populair (het blijft het grootste harder styles feest ter wereld) en gevarieerd (drie verschillende stijlen en alles komt nog terug op de 4e) goed te combineren.


Het gaat er mij vooral om dat ik het slechte tracks in vergelijking met vorige jaren, ik houd wél van mainstream Hardstyle, vond eerdere CD's vrij goed.

Op welk label het uitgebracht is maakt me niet uit, op elk label komen tracks uit die ik goed of slecht vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat een absoluut gejank hier eigenlijk zeg. Verwachten jullie nou echt van Coone, nota bene ooit nog Jump producer, dat hij Theracords, Spoontech of iets dergelijks in een mix zou gooien? Want dat is wat een CD nu eenmaal is: een veredelde mix. Al jaren is er weinig tot niks van de Blue op de CDs te vinden, net als van de Green, Brown, Silver, Gold, Magenta en ga zo maar door. Mij hoor je ook niet zeiken dat ik Ophidian of Synapse op CD2 mis, omdat ik weet dat EA in janken uit zou barsten als hij die muziek zou horen.

Defqon is een feest met alle hardere stijlen, en dan vind ik de verdeling zoals hij nu is gewoon prima door populair (het blijft het grootste harder styles feest ter wereld) en gevarieerd (drie verschillende stijlen en alles komt nog terug op de 4e) goed te combineren.


Ga toch weer lekker terug naar je industrial hoekje.. Deze cd is gewoon waardeloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone heeft gewoon oogkleppen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Crypsis staat wel op de main dus MiM verdiende wel 1 miniscuul kansje als eindklapper :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee joh, Resistance rawwww mangg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:30 
 
Hardtraxx Newbie

De meesten missen hier wat meer échte hardstyle op de cd's, en daar ben ik het wel mee eens. Maar er staan ook slechts 2 jumptracks op alle vier cd's samen. Liefhebbers van dat genre hebben het pas zwaar ;) En zo zijn er nog wel meer muziekstijlen te noemen die wel op Defqon zelf te vinden zijn. Voor Defqon blijft gewoon gelden: wat scoort, komt op een plaatje. wat niet scoort, zoek je maar in een uithoek op het festival.

Tracklist van de Coone-cd vind ik overigens ook waardeloos, maar wel te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het eind draait Defqon toch het meest om Hardstyle en dan kan je klagen over dat je Jump/Tek of Industrial mist, maar dat is niet hetgene wat je het meeste tegen komt op Defqon..
Op de CD van bijv. Dominator staat ook geen Hardstyle, moeten we dan gaan klagen 'ER STAAT GEEN HARDSTYLE MAAR ER IS WEL EEN HARDSTYLE STAGE!'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:08 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Op het eind draait Defqon toch het meest om Hardstyle en dan kan je klagen over dat je Jump/Tek of Industrial mist, maar dat is niet hetgene wat je het meeste tegen komt op Defqon..
Op de CD van bijv. Dominator staat ook geen Hardstyle, moeten we dan gaan klagen 'ER STAAT GEEN HARDSTYLE MAAR ER IS WEL EEN HARDSTYLE STAGE!'?


Dat was mijn punt inderdaad. Op zo'n cd vind je nu eenmaal de populairste muziekstijl en dat is op Defqon gewoon mainstream hardstyle. Kunnen we jammer vinden dat er raw hardstyle of welk ander genre mist, maar hoeven we niet verontwaardigd of verbaasd over te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:41 
 
Hardtraxx Elite

Dirtcrunch schreef:
patrickjeb schreef:
Op het eind draait Defqon toch het meest om Hardstyle en dan kan je klagen over dat je Jump/Tek of Industrial mist, maar dat is niet hetgene wat je het meeste tegen komt op Defqon..
Op de CD van bijv. Dominator staat ook geen Hardstyle, moeten we dan gaan klagen 'ER STAAT GEEN HARDSTYLE MAAR ER IS WEL EEN HARDSTYLE STAGE!'?


Dat was mijn punt inderdaad. Op zo'n cd vind je nu eenmaal de populairste muziekstijl en dat is op Defqon gewoon mainstream hardstyle. Kunnen we jammer vinden dat er raw hardstyle of welk ander genre mist, maar hoeven we niet verontwaardigd of verbaasd over te zijn.


best wel waar eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klopt wel wat je zegt. maar een mainstream-cd hoeft toch niet haast alleen maar kuttracks te bevatten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:49 
 
Hardtraxx Elite

Uiteindelijk gaat het toch om het festival en niet om zo'n stom verzamel cd'tje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Uiteindelijk gaat het toch om het festival en niet om zo'n stom verzamel cd'tje?


Zo'n CD moet toch wel een goede afspiegeling geven van het feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:09 
 
Hardtraxx Elite

W0uT3R schreef:
jambekkie schreef:
Uiteindelijk gaat het toch om het festival en niet om zo'n stom verzamel cd'tje?


Zo'n CD moet toch wel een goede afspiegeling geven van het feest?


Ja, dat zal wel moeten ja, gebeurd toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Ja, dat zal wel moeten ja, gebeurd toch niet.

Gewoon accepteren :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:29 
 

SLOTJE GEEN CATID
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n tracklist CD moet je gewoon niet laten maken door een artiest, maar door de organisatie zelf o.i.d.
Dat houdt die vreselijke zelfpromotie tenminste wat tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zo'n tracklist CD moet je gewoon niet laten maken door een artiest, maar door de organisatie zelf o.i.d.
Dat houdt die vreselijke zelfpromotie tenminste wat tegen.

Could not have said it any better :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
SLOTJE GEEN CATID



indd , als je iets doet , moet je et goed doen G1LL ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

delange schreef:
klopt wel wat je zegt. maar een mainstream-cd hoeft toch niet haast alleen maar kuttracks te bevatten?


Jij vind het kuttracks (ik ook) inderdaad. Maar Coone wellicht niet en QD blijkbaar ook niet. Ik denk dat er meer mensen zijn die deze cd waarderen dan mensen die het niet waarderen. Daar wordt gewoon winst op gedraaid. En dan nog. Je ziet meteen dat Coone en EA de eerste twee cd's hebben gemixed. Verwacht je dan echt een verdomd goede tracklist? Dream on.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

InsaneJunkie schreef:
Almighty schreef:
SLOTJE GEEN CATID

indd , als je iets doet , moet je et goed doen G1LL ;-)

BYMCD012
EN de datum was ook bekend: Pre-order, leverbaar vanaf 22-06-2012.
Zo moeilijk was dat toch niet? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Daar wordt gewoon winst op gedraaid. Verwacht je dan echt een verdomd goede tracklist? Dream on.

Helemaal gelijk, er wordt winst gedraaid dus het is allemaal ok. Dream on, spacebril op en laat gaan joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 23:58 
 
Hardtraxxer

Voor zover ik weet is Q-dance gewoon een bedrijf. Een bedrijf is jou helemaal niks verschuldigd, behalve dan dat ze iets met de ''harder styles in dance music'' gaan doen, omdat ze dat claimen. Voor zover ik weet vallen alle tracks die op de CD's staan daar onder, dus kiezen ze een DJ/TL die populair is omdat het dan verkoopt omdat het wel heel leuk en aardig is als ze keiharde beuknummers neer zetten maar dan houden ze geen geld over om volgend jaar weer een feest te geven/lonen te betalen. Of je die nummers nou goed of niet goed vind moet je zelf weten, maar je hoeft er niet over Q-dance/Coone te gaan klagen (als je ze slecht vind toont dit vooral het niveau van mainstream aan de komende maanden). :aww:

Over de CD: Meeste tracks spreken me niet aan, gaat dus niet mee, ga misschien wel even kijken of ik wat van CD3/4 vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

Mechanical schreef:
[*]1[*]Voor zover ik weet is Q-dance gewoon een bedrijf. Een bedrijf is jou helemaal niks verschuldigd, behalve dan dat ze iets met de ''harder styles in dance music'' gaan doen, omdat ze dat claimen. Voor zover ik weet vallen alle tracks die op de CD's staan daar onder, dus kiezen ze een DJ/TL die populair is omdat het dan verkoopt omdat het wel heel leuk en aardig is[*]2[*] als ze keiharde beuknummers neer zetten maar dan houden ze geen geld over om volgend jaar weer een feest te geven/lonen te betalen. Of je die nummers nou goed of niet goed vind moet je zelf weten,[*]3[*] maar je hoeft er niet over Q-dance/Coone te gaan klagen (als je ze slecht vind toont dit vooral het niveau van mainstream aan de komende maanden). :aww:

Over de CD: Meeste tracks spreken me niet aan, gaat dus niet mee, ga misschien wel even kijken of ik wat van CD3/4 vind.


1: Wow, wat een logica.
2: Ze betalen de lonen niet van de cd's die 19,95 per stuk kost, aangezien een biertje 2.50 kost.
3: Wat doen we dan nog hier als we niet meer mogen klagen/discussiëren? Er wordt hier gezegd dat het geen passende tracklist is bij het hele evenement Defqon.1! Niks over de artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 00:24 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
1: Wow, wat een logica.
2: Ze betalen de lonen niet van de cd's die 19,95 per stuk kost, aangezien een biertje 2.50 kost.
3: Wat doen we dan nog hier als we niet meer mogen klagen/discussiëren? Er wordt hier gezegd dat het geen passende tracklist is bij het hele evenement Defqon.1! Niks over de artiesten.


1: Ik ga niet met je in discussie over schrijftechnieken.
2: Ook daar betalen ze de lonen van, natuurlijk, waar gaat het geld anders naar toe? Een CD'tje maken kost maar een paar euro.
3:Je mag wel klagen/discusseren, ik zeg alleen dat ik geen begrip heb voor mensen die Q-dance bekritiseren. Wat moet je dan? 20 Tracks eropgooien die wij geweldig vinden zodat niemand meer komt opdagen? Coone promoot z'n label (vrij schaamteloos) en q-dance wil winst draaien. Precies wat je zegt, wat een logica, zo moeilijk is het niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Over hoe q zn geld betaald aan personeel interesseert me geen fuck, maar over punt 3 vind ik het wel interessant.

Code:
 ik zeg alleen dat ik geen begrip heb voor mensen die Q-dance bekritiseren

Moeten we alles schaamteloos pikken?
Ik vind het vrij bizar dat er geen tracks van bijvoorbeeld Alphaverb en The Machine opstaan. Hun zijn alle twee aan een project bezig/gefinished, en ze worden keihard geweigerd. Ziet Q zelf dan niet dat mensen op de Red alleen maar stil staan, en dat de mensen op de Blue stage gewoon een feestje aan het maken zijn? Dat betekend dus dat de muziek die daar gedraaid word, ook gepromoot moet worden.

Code:
Coone promoot z'n label

Kan hij dan niet beter een Dirty Workz cd uitbrengen. Want volgens mij staat er toch echt Defqon.1 op de cover van de cd, en niet DWX. Tuurlijk, hij mag wel een paar tracks van zn label erop gooien, maar dit is zeer overdreven. Allemaal meuk, van Inner Heat bijvoorbeeld. Heeft slechts 2 releases gehad, en om gelijk op een DQ cd te komen? Het publiek heb dan liever een track van iemand als Radical Redemption/Titan/Geck-o. Hun worden gewoon keihard geweigerd, waarom? Om dat coone zo graag zijn label wil promoten. Hou dan lekker een Dirty Workz Showcase op defqon, daar heb je veel meer aan.

Ben benieuwd hoe jij hier over denkt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle