Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 00:56 
 
Hardtraxxer

Nah, ik denk dat je me een beetje verkeerd begrijpt.
iMark schreef:
Moeten we alles schaamteloos pikken?
Ik vind het vrij bizar dat er geen tracks van bijvoorbeeld Alphaverb en The Machine opstaan. Hun zijn alle twee aan een project bezig/gefinished, en ze worden keihard geweigerd. Ziet Q zelf dan niet dat mensen op de Red alleen maar stil staan, en dat de mensen op de Blue stage gewoon een feestje aan het maken zijn? Dat betekend dus dat de muziek die daar gedraaid word, ook gepromoot moet worden.

Ik denk wel dat Q het ziet, ik denk niet dat Q het uitmaakt. Als er 5.000 betalende mensen in Blue staan, en 30.000 betalende bij Red, ligt het grootste commerciele belang bij de mensen die bij Red staan. Bovendien gaat deze CD waarschijnlijk gekocht worden door mensen die ook naar defqon gaan/willen, en de groep die bij Red staat is dus de grootste afzetmarkt. We zijn allemaal wel principieel op dit forum, maar als het zou gaan om 5.000x20 of 30.000x20 dan zou ik ook wel weten wat ik op mijn rekening wil. Bovendien is het niet eens bekend of de mensen die hoog zitten bij Q wel van rauw houden.

iMark schreef:
Kan hij dan niet beter een Dirty Workz cd uitbrengen. Want volgens mij staat er toch echt Defqon.1 op de cover van de cd, en niet DWX. Tuurlijk, hij mag wel een paar tracks van zn label erop gooien, maar dit is zeer overdreven. Allemaal meuk, van Inner Heat bijvoorbeeld. Heeft slechts 2 releases gehad, en om gelijk op een DQ cd te komen? Het publiek heb dan liever een track van iemand als Radical Redemption/Titan/Geck-o. Hun worden gewoon keihard geweigerd, waarom? Om dat coone zo graag zijn label wil promoten. Hou dan lekker een Dirty Workz Showcase op defqon, daar heb je veel meer aan.

Ben benieuwd hoe jij hier over denkt.

Ik vind dat je hier deels wel gelijk hebt, ik denk dat een deel van het publiek liever meer afwisseling wil (ik denk niet dat die afwisseling Radical redemption/titan/geck-o is maargoed). Het is nou eenmaal zo dat Q-dance Coone regelt, en Coone geen belang heeft bij het werk van A², the Machine of de 3 bovenstaande artiesten (hoe hard ze er ook voor gewerkt hebben en hoe goed jij het ook vind). Daarintegen heeft hij wel belangen in z'n label (hoe slecht jij het ook vind). Ik zeg niet dat het daar een betere CD van wordt, maar het is begrijpelijk dat Coone zo denkt. Het is alleen tegen te houden door de CD massaal niet te kopen, want je stemt met je portemonnee.

Ik zeg dus niet dat het een goede CD is, of een gelukkige trackkeuze, ik zeg alleen dat ik er wel begrip voor heb. Zo werkt de markt nou eenmaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 01:12 
 
Hardtraxx Veteran

Mechanical schreef:
Ik vind dat je hier deels wel gelijk hebt, ik denk dat een deel van het publiek liever meer afwisseling wil (ik denk niet dat die afwisseling Radical redemption/titan/geck-o is maargoed). Het is nou eenmaal zo dat Q-dance Coone regelt, en Coone geen belang heeft bij het werk van A², the Machine of de 3 bovenstaande artiesten (hoe hard ze er ook voor gewerkt hebben en hoe goed jij het ook vind). Daarintegen heeft hij wel belangen in z'n label (hoe slecht jij het ook vind). Ik zeg niet dat het daar een betere CD van wordt, maar het is begrijpelijk dat Coone zo denkt. Het is alleen tegen te houden door de CD massaal niet te kopen, want je stemt met je portemonnee.
Ik zeg dus niet dat het een goede CD is, of een gelukkige trackkeuze, ik zeg alleen dat ik er wel begrip voor heb. Zo werkt de markt nou eenmaal

Had een hele hoop tekst geschreven, maar dit waren ook mijn bevindingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Zo werkt het nou eenmaal'. >.< Betekent natuurlijk niet dat je het moet accepteren ;)

Vooral met zo'n Defqon CD vind ik dat het een redelijke afspiegeling van de scene moet zijn, en dat de mainstream dan daarin domineert zou ik niet eens erg vinden. Maar een paar plaatjes die iets harder/ rauwer zijn kunnen toch geen kwaad? Die CD verkoopt zich toch al wel door de naam, en dat mensen dan het/ de iets rauwere/ minder toegankelijke nummers hoort lijkt me alleen maar een goede zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:52 
 
Hardtraxx Addict

Wat een belachelijke CD zeg :(
Misschien wel de minst goede van de afgelopen jaren! >.<
Ben benieuwd hoe defqon aankomende week word, lekker veel dagjesvolk natuurlijk maargoed lekker veel blue staan komt het wel denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

@hs.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 06:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
@hs.com


Jij hoort ook bij het clubje HS oplichters?

@HS.com: 192 kbps MP3 €9,95

@TrackItDown: MP3 320kbs € 9.28
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Wildstylerz schreef:
@hs.com


Jij hoort ook bij het clubje HS oplichters?

@HS.com: 192 kbps MP3 €9,95

@TrackItDown: MP3 320kbs € 9.28[/quote :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:20 
 

cd4 klinkt erg lekker! de rest mwoah mwoah
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle