Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 4 cd's alles behalve intressant, nee hele zwakke cd dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een troep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Het is niet eens een hitjesparade. Er staan gewoon ontzettend veel kutplaten op.

Eens, had liever de top 25 grijsgedraaide platen allertijde op cd gezien dan dit. Wat een regelrechte ramp, dat je het af durft te leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dieptepunt der Defqon CD's :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


2012 zal dus ontbreken in mijn collectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
18. The Viper & Neophyte - Coming Home

Seriously? :lol:

CD4 ziet er wel aardig uit, genoeg variatie daarin iig.
Die anderen weten me niet tot nauwelijks te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Het is niet eens een hitjesparade. Er staan gewoon ontzettend veel kutplaten op.

Precies.


En alle tracks die Coone gemaakt heeft na zijn album, lijken op de minder goede tracks van dat album. Ik vond ongeveerde helft van dat album wel vet namelijk.

Behalve de tracks die ik nog niet ken van CD 1, vind ik er maar 3 goed :/
Dat ze het anthem pas die vrijdag voor het eerst willen draaien is ook belachelijk, het is juist leuker als mensen de track al een beetje kennen en 'm 2 of 3 keer eerder hebben gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal niks dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Acti & Stana - Creeple
Benieuwd! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Acti & Stana - Creeple
Benieuwd! :cool:


Ik ben ook erg benieuwd naar deze collab :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ben stiekem een beetje blij dat deze mensen niet naar het festival gaan....

Snap jullie heel goed qua release's en het ontbreken van het anthem maar snap aub ook dat de mensen die voor naar het festival gaan voor de gezelligheid gaan. Deze cd (nr1) zet je lekker op in de auto opweg ernaar toe om goed in de sfeer te komen. De subground sound van Acti ken ik niet zo goed en Hardcore net echt mijn ding (maar af en toe lekker) dus al met al voor mij een prima cd.

Wordt mijn 7e x DefQon dit jaar en ''vier'''mijn 10 jarige Hardstyle jubileum dit jaar dus heb de verandering goed meegemaakt en weet prima waar ik het over heb. Zie het voor ogen dat je op het veld staat, in een tent of tegen over de mainstage met je vrienden en een gezellige tijd hebt dan passen deze platen er prima bij. Wat bekende nummer, wat promo's en genieten van de sound is meer dan genoeg wat je nodig hebt voor zo'n cd/feest/festival.

Is het niet jou stijl (te soft/te hard) dan laat je hem lekker liggen maar imo geeft dit een perfect fesitvalsfeer weer met voor ieder wat wils
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 21:24 
 
Hardtraxx Addict

Alsof ik zei dat ik hem ging kopen, hoe stom zou je ook zijn om iets te kopen waar je bijna niks aan vind xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ben stiekem een beetje blij dat deze mensen niet naar het festival gaan....

Snap jullie heel goed qua release's en het ontbreken van het anthem maar snap aub ook dat de mensen die voor naar het festival gaan voor de gezelligheid gaan. Deze cd (nr1) zet je lekker op in de auto opweg ernaar toe om goed in de sfeer te komen. De subground sound van Acti ken ik niet zo goed en Hardcore net echt mijn ding (maar af en toe lekker) dus al met al voor mij een prima cd.

Wordt mijn 7e x DefQon dit jaar en ''vier'''mijn 10 jarige Hardstyle jubileum dit jaar dus heb de verandering goed meegemaakt en weet prima waar ik het over heb. Zie het voor ogen dat je op het veld staat, in een tent of tegen over de mainstage met je vrienden en een gezellige tijd hebt dan passen deze platen er prima bij. Wat bekende nummer, wat promo's en genieten van de sound is meer dan genoeg wat je nodig hebt voor zo'n cd/feest/festival.

Is het niet jou stijl (te soft/te hard) dan laat je hem lekker liggen maar imo geeft dit een perfect fesitvalsfeer weer met voor ieder wat wils

Coone is vergeten dat er ook nog een blue / purple is? Wat meer variatie was meer dan welkom geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Coone is vergeten dat er ook nog een blue / purple is? Wat meer variatie was meer dan welkom geweest.

Zoals EA vergeten is dat er een Grey en Silver is op cd 2? Of Acti een Magenta (Acid) ?
Cd 1 is altijd voor de mainstage/mainstream geweest.

Nogmaals: een cd is er om van voor/na te genieten en niet bedoelt voor mensen die thuis blijven en er over willen "zeuren".
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Genieten van deze meuk... :')

Als het dan nog alleen mainstream was die ook goed was, ok. Dit is echter gewoon schaamteloze reclame voor z'n label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
urbandesigner schreef:
Coone is vergeten dat er ook nog een blue / purple is? Wat meer variatie was meer dan welkom geweest.

Zoals EA vergeten is dat er een Grey en Silver is op cd 2? Of Acti een Magenta (Acid) ?
Cd 1 is altijd voor de mainstage/mainstream geweest.

Nogmaals: een cd is er om van voor/na te genieten en niet bedoelt voor mensen die thuis blijven en er over willen "zeuren".


Dus de CD is alleen voor mensen die er naar toe gaan? Het zou juist reclame voor het feest moeten zijn, om mensen over te halen er volgende keer heen te gaan.
Heb hier thuis wel 20 CD's liggen van feesten waar ik niet ben geweest hoor. En dit is trouwens niet zeuren, maar terechte kritiek op de CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 00:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Achja, weer een duidelijk meningsverschil tussen mensen die voor de gezelligheid naar een feest gaan en mensen die om de kwaliteit van de muziek geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
urbandesigner schreef:
Coone is vergeten dat er ook nog een blue / purple is? Wat meer variatie was meer dan welkom geweest.

Zoals EA vergeten is dat er een Grey en Silver is op cd 2? Of Acti een Magenta (Acid) ?
Cd 1 is altijd voor de mainstage/mainstream geweest.

Nogmaals: een cd is er om van voor/na te genieten en niet bedoelt voor mensen die thuis blijven en er over willen "zeuren".

Gast. Je benoemt precies de punten die ergerlijk zijn. De dj's die van deze CD een compilatie moeten maken, vergeten teveel. Maarja, veel mensen die de CD downloaden/kopen, dus veel gewin voor eigen label.

CD 1 is idd altijd mainstream geweest, maar meestal met wat hardere klappers op het einde. Die vind ik hier niet op terug. Het enige wat Coone kan is 'reclame' maken voor z'n eigen label.


Enne, als je er geïntereseerd in bent, ik ga dit jaar ook weer naar Defqon (extended) :). Ik blijf dus zeker niet thuis om te zeuren ;')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ben stiekem een beetje blij dat deze mensen niet naar het festival gaan....

Snap jullie heel goed qua release's en het ontbreken van het anthem maar snap aub ook dat de mensen die voor naar het festival gaan voor de gezelligheid gaan. Deze cd (nr1) zet je lekker op in de auto opweg ernaar toe om goed in de sfeer te komen. De subground sound van Acti ken ik niet zo goed en Hardcore net echt mijn ding (maar af en toe lekker) dus al met al voor mij een prima cd.

Wordt mijn 7e x DefQon dit jaar en ''vier'''mijn 10 jarige Hardstyle jubileum dit jaar dus heb de verandering goed meegemaakt en weet prima waar ik het over heb. Zie het voor ogen dat je op het veld staat, in een tent of tegen over de mainstage met je vrienden en een gezellige tijd hebt dan passen deze platen er prima bij. Wat bekende nummer, wat promo's en genieten van de sound is meer dan genoeg wat je nodig hebt voor zo'n cd/feest/festival.

Is het niet jou stijl (te soft/te hard) dan laat je hem lekker liggen maar imo geeft dit een perfect fesitvalsfeer weer met voor ieder wat wils

WTF doe jij op een forum gast? Hier zitten mensen die iets om de scene en muziek geven en die om meer naar een feest gaan dan om zon, bier, een spacebril en gezelligheid. Als jij lekker met oogkleppen op de hele dag wilt spacen op de mainstage, vooral doen maar hou alsjeblieft je bek over dat wij lopen te zeiken want dit is gewoon een graftakke-CD. Dus tief op of zorg dat je eens open staat voor kritiek, die is namelijk in dit topic volledig terecht en gegrond, en bovendien onderbouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:46 
 
Hardtraxx Addict

Wat een drama hier weer op Hardtraxx
En Gangsterdwerg, jou reactie slaat echt nergens op.
Neem eens wat antidepressiva ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:50 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Snap jullie heel goed qua release's en het ontbreken van het anthem maar snap aub ook dat de mensen die voor naar het festival gaan voor de gezelligheid gaan. Deze cd (nr1) zet je lekker op in de auto opweg ernaar toe om goed in de sfeer te komen.

Ik begrijp je punt. Geniet ervan en koop het, of negeer het en koop het niet. Je hebt het maar te accepteren ; )
Natuurlijk had Coone wel wat gevarieërder mogen draaien, maar imo past het bij wel bij Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
ErikZ schreef:
Snap jullie heel goed qua release's en het ontbreken van het anthem maar snap aub ook dat de mensen die voor naar het festival gaan voor de gezelligheid gaan. Deze cd (nr1) zet je lekker op in de auto opweg ernaar toe om goed in de sfeer te komen.

Ik begrijp je punt. Geniet ervan en koop het, of negeer het en koop het niet. Je hebt het maar te accepteren ; )
Natuurlijk had Coone wel wat gevarieërder mogen draaien, maar imo past het bij wel bij Defqon


Ik klaag hier in de hoop dat het volgend jaar iets beters word, dan koop ik 'm misschien wel.
Maar ik zie het somber in voor de Hardstyle, denk niet dat het volgend jaar beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Natuurlijk had Coone wel wat gevarieërder mogen draaien, maar imo past het bij wel bij Defqon

DefQon heeft 3 hardstyle stages, dit is alleen main materiaal. Dit slaat echt helemaal nergens op, waar heb je het in godsnaam over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Wat een drama hier weer op Hardtraxx
En Gangsterdwerg, jou reactie slaat echt nergens op.
Neem eens wat antidepressiva ofzo

... :lol: Ben niet depressief hoor, alleen gepast kritisch en geïrriteerd door die nephardstylers die hier interessant komen doen tegen de kern van de scene terwijl ze sinds 3 maanden HWS luisteren. Opzouten, verdiep je eerst eens voordat je gaat blaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:50 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
hsgroningen schreef:
Natuurlijk had Coone wel wat gevarieërder mogen draaien, maar imo past het bij wel bij Defqon

DefQon heeft 3 hardstyle stages, dit is alleen main materiaal. Dit slaat echt helemaal nergens op, waar heb je het in godsnaam over?


Dat probeer ik ook aan te geven. Coone had niet alleen mainstream moeten draaien imo.
Ben ik het helemaal mee eens. Aan de andere kant, als er op CD1 alleen rauwe tracks hadden gestaan
was er ook geen probleem en hoorde je ook geen kritiek.
En bovendien doet de CD van dit jaar qua trackkeuze niks onder voor de CD van vorig jaar.
Cd1 is sws de laatste jaren wel aan de mainstream kant geweest.
Deze nummers passen er dus goed bij imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OK, maar jij zegt dat deze CD bij DefQon past. Ik snap wel wat je bedoelt maar het klopt maar tot op zekere hoogte, vind namelijk niet dat deze CD veel met bijvoorbeeld de Blue te maken heeft.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle