Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb deze plaat al ontelbare keren gehoord op feestjes en rips geluisterd het afgelopen half jaar, maar het blijft gewoon een hele vette combinatie waar je allebei de stijltjes heel duidelijk in hoort. Staat nog steeds op repeat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Heb deze plaat al ontelbare keren gehoord op feestjes en rips geluisterd het afgelopen half jaar, maar het blijft gewoon een hele vette combinatie waar je allebei de stijltjes heel duidelijk in hoort. Staat nog steeds op repeat ^^


Dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 19:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Super :D Combinatie van beide stijlen die ik erg kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Super :D Combinatie van beide stijlen die ik erg kan waarderen.


Sluit me hier ook helemaal bij aan. Kickswitches die het goed doen, fijne melodie en een flinke bak drive. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 21:39 
 

hele vette track!

maar

heb er een probleem mee en dat is dat de dynamic range compleet kut is (de tt dr meter geeft een DR van 1 aan) betekend dus dat deze track waarschijnlijk flink gecompressed it en dit is ook wel te horen. het is van begin tot eind een muur van geluid met bijna geen volumeverschil (wat die dr van 1 ook wel aantoont).

een dynamischere mastering had wat mij betreft een stuk beter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
hele vette track!

maar

heb er een probleem mee en dat is dat de dynamic range compleet kut is (de tt dr meter geeft een DR van 1 aan) betekend dus dat deze track waarschijnlijk flink gecompressed it en dit is ook wel te horen. het is van begin tot eind een muur van geluid met bijna geen volumeverschil (wat die dr van 1 ook wel aantoont).

een dynamischere mastering had wat mij betreft een stuk beter geweest.


-3 dB LUFS in de climax. Net iets luider dan World Renounced als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2020 14:30 
 

Mark With A Tarrel schreef:
jeffrey2107 schreef:
hele vette track!

maar

heb er een probleem mee en dat is dat de dynamic range compleet kut is (de tt dr meter geeft een DR van 1 aan) betekend dus dat deze track waarschijnlijk flink gecompressed it en dit is ook wel te horen. het is van begin tot eind een muur van geluid met bijna geen volumeverschil (wat die dr van 1 ook wel aantoont).

een dynamischere mastering had wat mij betreft een stuk beter geweest.


-3 dB LUFS in de climax. Net iets luider dan World Renounced als ik het goed heb.

kan, maar de rest van de track is bijna net zo luid terwijl dat niet per se hoeft.

ik vind het een vervelende track om te luisteren omdat die volumeverschillen er nauwelijks zijn en je de distorion hoort. (meer dan wat mij betreft hoort bij Hardstyle)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle