Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Heb deze plaat al ontelbare keren gehoord op feestjes en rips geluisterd het afgelopen half jaar, maar het blijft gewoon een hele vette combinatie waar je allebei de stijltjes heel duidelijk in hoort. Staat nog steeds op repeat ^^
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
FransBezig wrote:Heb deze plaat al ontelbare keren gehoord op feestjes en rips geluisterd het afgelopen half jaar, maar het blijft gewoon een hele vette combinatie waar je allebei de stijltjes heel duidelijk in hoort. Staat nog steeds op repeat ^^
Dit :D
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Super :D Combinatie van beide stijlen die ik erg kan waarderen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Magnetron wrote:Super :D Combinatie van beide stijlen die ik erg kan waarderen.
Sluit me hier ook helemaal bij aan. Kickswitches die het goed doen, fijne melodie en een flinke bak drive. :)
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
hele vette track!

maar

heb er een probleem mee en dat is dat de dynamic range compleet kut is (de tt dr meter geeft een DR van 1 aan) betekend dus dat deze track waarschijnlijk flink gecompressed it en dit is ook wel te horen. het is van begin tot eind een muur van geluid met bijna geen volumeverschil (wat die dr van 1 ook wel aantoont).

een dynamischere mastering had wat mij betreft een stuk beter geweest.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
jeffrey2107 wrote:hele vette track!

maar

heb er een probleem mee en dat is dat de dynamic range compleet kut is (de tt dr meter geeft een DR van 1 aan) betekend dus dat deze track waarschijnlijk flink gecompressed it en dit is ook wel te horen. het is van begin tot eind een muur van geluid met bijna geen volumeverschil (wat die dr van 1 ook wel aantoont).

-3 dB LUFS in de climax. Net iets luider dan World Renounced als ik het goed heb.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:
jeffrey2107 wrote:hele vette track!

maar

-3 dB LUFS in de climax. Net iets luider dan World Renounced als ik het goed heb.
kan, maar de rest van de track is bijna net zo luid terwijl dat niet per se hoeft.

ik vind het een vervelende track om te luisteren omdat die volumeverschillen er nauwelijks zijn en je de distorion hoort. (meer dan wat mij betreft hoort bij Hardstyle)