dennisje030 wrote:Voor mij is dit TOTY materiaal![]()
Related topics
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan & D-Sturb - Feel It! (Supremacy 2021 Edit)
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Ik vind serieus alle kicks hier in heel erg on-af klinken. Klinkt gewoon echt niet lekker in mijn oren/naar mijn smaak.
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Hele dikke plaat!
Over de kicks, hij werd natuurlijk op Defqon voor t eerst gedraaid dus misschien dat er hier en daar nog wat gesleuteld wordt.
Over de kicks, hij werd natuurlijk op Defqon voor t eerst gedraaid dus misschien dat er hier en daar nog wat gesleuteld wordt.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
balans is alles neefBroken Balance wrote:De plaat is best vet, maar die punches van de kicks zijn echt veel te luid/hol.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Jaar begint veelbelovend met die snelle releases 
Wat is hier snel aan?FransBezig wrote:Jaar begint veelbelovend met die snelle releases
Normaal komen zulke grote releases niet in de eerste maand van het jaar. Had wel verwacht dat ze tot het festival seizoen gingen wachten met deze plaat.THArdstyler wrote:Wat is hier snel aan?FransBezig wrote:Jaar begint veelbelovend met die snelle releases
Vind m wel ok, niet bijzonder verder.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Broken Balance wrote:Vind m wel ok, niet bijzonder verder.
Nu niet meer nee. Was rond de tijd van Defqon 2019 veel leuker.Broken Balance wrote:Vind m wel ok, niet bijzonder verder.
Heb dat niet zo.
Als ik m toen vet vond, dan zou ik het nu nog zo vinden. Had ik met Back 2 Sleep en World Outside ook.
Als ik m toen vet vond, dan zou ik het nu nog zo vinden. Had ik met Back 2 Sleep en World Outside ook.
Minste DBSTF plaat van afgelopen jaar, hoogstwaarschijnlijk door de D-Sturb invloeden die vaak niet mijn ding zijn. Met name de 2e mid intro vind ik mega irritant.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Prima plaat! Lekker euforisch met een flinke bak drive. 
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Prima nummer, vooral de mid(s) vindt ik geslaagd.
Voor de rest leuk/goed maar niet bijzonder naar mijn bescheiden mening.
Voor de rest leuk/goed maar niet bijzonder naar mijn bescheiden mening.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Broken Balance wrote:Vind m wel ok, niet bijzonder verder.
Jup, heb ik ook. Lelijke kicks ook.SL8492 wrote:Minste DBSTF plaat van afgelopen jaar, hoogstwaarschijnlijk door de D-Sturb invloeden die vaak niet mijn ding zijn. Met name de 2e mid intro vind ik mega irritant.
122Stan wrote:Release is 21 januari
Hele dikke plaat. Al het goede van beide acts samen in één track.
Vette plaat. Alleen beetje jammer dat we er zo lang op hebben moeten wachten. Ondertussen deze al te vaak live en in setjes thuis gehoord.
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Hele dikke plaat! Maar het speciale is er helaas een beetje vanaf door de late release