Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2021 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Believe (EVO067)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 04/05/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - Believe

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse zeker gewekt, ben benieuwd hoe de hele plaat er uiteindelijk uitkomt :D wel een leuke manier om een album te releasen. Mooi inkijkje in hun manier van werken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 09:51 
 
Hardtraxxer

Idd dikke plus voor de heren, hun houden het interessant, maar als ik het dus ook goed begrepen heb wordt elke track een week naar elke episode gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt alweer goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hemaal zin in da album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

S-te-Fan

:list: :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
S-te-Fan

:list: :x :D


Oepsie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 00:09 
 
Hardtraxx Crew

Doet me een beetje denken aan hun stijl van een paar jaar terug. Fijne plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 08:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijn hoor :loving: Kijk echt zo uit naar de rest van dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 09:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb hem nu 5x geluisterd, maar ik ben er niet zo over te spreken als de rest.

Ten eerste vind ik de vocalen totaal niet lekker uit de verf komen. Ze zijn echt een klein gedeelte in de plaat, had dat graag anders gezien, zonde want in GS platen vind ik het altijd een stuk fijner.
Dat ze dan aangeven dat het hier iets minder om de vocalen draait snap ik, maar het voelt nu echt als een bijzaak. De mannelijke vocalen voegen w.m.b. ook totaal niks toe.

De melodie is echt niet te volgen vanaf het tweede stuk. Ik vind er geen fijne lijn in zitten. Daarnaast helpen de chords in het begin ook niet mee, deze huppelen ook maar wat op en neer. Het is wel typisch DBSTF met die korte nootjes die op en neer gaan, maar deze pakt me helemaal niet.

De kicks in de midintro klinken nergens naar. Er zit een hele vervelende sound in (in de punch) die mij helemaal van het pad brengt. Ik denk dat ze wel iets doorslaan in de hype "gekke kicks in de mid!!!11!1elf". Mag wel iets cleaner allemaal. De kicks in de 1ste climax zijn te doen, maar dit zijn ook de kicks die we van ze gewend zijn met die uitgesproken punch.

De tweede climax is iets beter met die hoge melodie, maar de tweede kicks klinken wel wat krachtloos t.o.v. de eerste.

Ik vind het eerlijk gezegd een van de minste platen van DBSTF van de afgelopen jaren. Kan er weinig mee. Misschien dat hij het live leuk doet, maar dat mogen we helaas nog niet meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij een plaat met wat plussen en minnen. Kicks in de mid-intro vind ik niet echt lekker overkomen, de vocals die in het 2e gedeelte van de mid er doorheen komen (die niet van Evelyn zijn) al helemaal niet. Melodie in de eerste climax is dan wel weer heel lekker en ook de vocals van Evelyn zijn weer fijn :) Kicks zijn hier ook al beter. Helaas vind ik de melodie in de 2e climax dan weer te random.

Kortom: geen slechte plaat, maar ben beter gewend van DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet nog erg wennen aan het verloop van de melodie, kicks stoor ik me niet zo aan. Vocals van Evelyn blijven wat mij betreft erg sterk. Ga deze nog wel een paar keer moeten beluisteren om er echt een oordeel over te kunnen vellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het een prima plaatje, vooral de mid kan ik wel waarderen. Climax vind ik wat minder dan hun voorgaande plaatjes, maar alsnog prima. Benieuwd naar het album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 10:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik krijg echt geen genoeg van dit stijltje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 10:57 
 
Hardtraxxer

Cryex schreef:
Ik krijg echt geen genoeg van dit stijltje :yay:

Precies dit, ook voor mij laat ze maar lekker door gaan, 1 voor 1 lekkere en in mijn ogen topplaten! :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, meer DBSTF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Voor mij een plaat met wat plussen en minnen. Kicks in de mid-intro vind ik niet echt lekker overkomen, de vocals die in het 2e gedeelte van de mid er doorheen komen (die niet van Evelyn zijn) al helemaal niet. Melodie in de eerste climax is dan wel weer heel lekker en ook de vocals van Evelyn zijn weer fijn :) Kicks zijn hier ook al beter. Helaas vind ik de melodie in de 2e climax dan weer te random.


Sluit me hier wel bij aan. Die eerste climax is echt heel vet, de rest had beter gekund maar dit is toch wel hardstyle op het allerhoogste niveau. Het klinkt echt wel next-level allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pakt mij minder dan de platen van de afgelopen jaren, maar denk dat 'ie 't live in het zonnetje wel prima doet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 16:08 
 
Donateur

Cryex schreef:
Ik krijg echt geen genoeg van dit stijltje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Pakt mij minder dan de platen van de afgelopen jaren, maar denk dat 'ie 't live in het zonnetje wel prima doet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: Die mid alleen al, top! Melodie geeft ook echt een goed festival feeling bij mij. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 18:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Melodie in de eerste climax is dan wel weer heel lekker en ook de vocals van Evelyn zijn weer fijn :) Helaas vind ik de melodie in de 2e climax dan weer te random.

Hier wel mee eens. Vind de eerste climax ook het beste van de hele plaat. Al met al geen slechte plaat, maar had meer verwacht (na de teaser).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt tegen. Helaas nergens spannend waardoor ik deze snel zal vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 18:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wauw, wat een bizar vette plaat weer :worship: Die midintrokicks en sounds zijn mega. Ook de 2e climax blaast me omver (L)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle