Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Valt tegen. Helaas nergens spannend waardoor ik deze snel zal vergeten.

Mid is top maar inderdaad, de rest is wat minder.
Vind de vocalen ook niet echt passen, mist gewoon wat kracht waardoor het lijkt alsof het niet echt klopt met het geen wat er achter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2021 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe geniaal ik het duo ook bezig vind de laatste jaren, valt me deze toch eigenlijk weer een beetje tegen.

Ja het bekende recept werkt, de mid is tof en de productie van hoge kwaliteit, maar de melodie pakt me niet. De tweede climax met lelijke plopkick is er wat mij betreft zelfs één om snel te vergeten. De melodie gaat alle kanten op en het lijkt mij dat als je deze synchroon mee wilt blèren dat je óf bezopen moet zijn, 5 pillen in je mik moet hebben gegooid of het Down syndroom in beginnende staat moet hebben.

Het lijkt altijd een beetje het gevaar van een 'album', waardoor artiesten zichzelf toch een deadline opleggen en er zodoende iets afgeleverd móet worden. Ik zie dan ook liever dat artiesten eens in de zoveel maanden iets uitbrengen, wat wel echt een 10/10 is. Al zullen smaken altijd blijven verschillen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2021 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
De melodie gaat alle kanten op en het lijkt mij dat als je deze synchroon mee wilt blèren dat je óf bezopen moet zijn, 5 pillen in je mik moet hebben gegooid of het Down syndroom in beginnende staat moet hebben.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2021 08:06 
 
Hardtraxx Newbie

De vocal pakt mij jammer genoeg niet echt, ook vind ik hem niet zo sterk als sommige andere releases de afgelopen jaren. Verder wel een leuke plaat gewoon.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2021 11:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg lekkere track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2021 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de intro kicks echt mokervet, vierkant rammen.

Vocals ook leuk, afwisseling met die mannelijke 'tegenvocal'ook cool
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle