Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 20:09 
 
Hardtraxx Crew

Code Black - THE FUTURE (IAH116)

Label: I Am Hardstyle
WEB release: 11/05/2023

Tracks:
Code Black - THE FUTURE

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 20:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Anderex is mijn fovoriete artiest op het moment en dit is een voorbeeld waarom, super dikke track weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Creatief plaatje, alleen zo ontzettend jammer van die geforceerd harde kicks, daardoor valt de hele sfeer van de plaat weg voor mijn gevoel. Als er gewoon normale kicks zoals in Down together hadden gezeten was het naar mijn mening veel beter uit zijn verf gekomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Creatief plaatje, alleen zo ontzettend jammer van die geforceerd harde kicks, daardoor valt de hele sfeer van de plaat weg voor mijn gevoel. Als er gewoon normale kicks zoals in Down together hadden gezeten was het naar mijn mening veel beter uit zijn verf gekomen!

Hier mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Creatief plaatje, alleen zo ontzettend jammer van die geforceerd harde kicks, daardoor valt de hele sfeer van de plaat weg voor mijn gevoel. Als er gewoon normale kicks zoals in Down together hadden gezeten was het naar mijn mening veel beter uit zijn verf gekomen!


Wat is er precies geforceerd aan, dat zijn gewoon herkenbare harde Anderex kicks, je gaat toch geen "softe" kicks doen in een collab met een raw artiest? Lijkt me heel onlogisch.

@niels kom er maar in met je opmerking over mijn anderex liefde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

piew piew piew piew
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat en sounds maar wat een grafkicks zitten hiertussen zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Fusionmania schreef:
Creatief plaatje, alleen zo ontzettend jammer van die geforceerd harde kicks, daardoor valt de hele sfeer van de plaat weg voor mijn gevoel. Als er gewoon normale kicks zoals in Down together hadden gezeten was het naar mijn mening veel beter uit zijn verf gekomen!


Wat is er precies geforceerd aan, dat zijn gewoon herkenbare harde Anderex kicks, je gaat toch geen "softe" kicks doen in een collab met een raw artiest? Lijkt me heel onlogisch.


Dan is het toch juist geforceerd (als het niet past) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
je gaat toch geen "softe" kicks doen in een collab met een raw artiest? Lijkt me heel onlogisch.

Heh? Het is toch net zo goed een collab van Code Black, dus waarom zouden 'softe' kicks er niet in kunnen? Of mag dat niet als je een collab doet met een raw artiest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zonde van de kicks in de climax :(. Voor de rest wel een fijne plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 14:18 
 
Hardtraxx Crew

Is dus volgens Anderex geen collab, en ook geen solo van hem. :huh:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/y759jg/anderex_code_black_id_welcome_to_the_future/isusdif/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 16:13 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt alsof ik naar een star wars gevecht aan het luisteren ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 17:07 
 
Hardtraxxer

Vind het echt slecht, geen reet aan.
Terwijl hij zo goed platen kan maken, vooral euforisch en dan komt die hiermee :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 17:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo jammer dat Code Black deze kant op gaat, meteen geen interessante artiest meer :( Mijn god wat een kutkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 19:54 
 
Hardtraxxer

Code Black wordt opeens een interessante naam! Goed dit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet, code black vanaf nu maar eens vaker aanklikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meh, nee doe mij de oude Code Black maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 11:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Slechtere versie van Anderex - Digital Dystopia.

Code Black was al niet heel bijzonder meer, maar met dit soort gejat spul wordt het helemaal een makkelijke skip elke keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 11:40 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Slechtere versie van Anderex - Digital Dystopia.

Code Black was al niet heel bijzonder meer, maar met dit soort gejat spul wordt het helemaal een makkelijke skip elke keer.

Dit is kwalitatief toch echt wel een niveautje hoger dan die Anderex platen hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stiebie schreef:
Broken Balance schreef:
Slechtere versie van Anderex - Digital Dystopia.

Code Black was al niet heel bijzonder meer, maar met dit soort gejat spul wordt het helemaal een makkelijke skip elke keer.

Dit is kwalitatief toch echt wel een niveautje hoger dan die Anderex platen hoor :lol:


Iets hoeft niet altijd kwalitatief hoog te zijn om "beter" te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 19:31 
 
Hardtraxxer

Tomyio schreef:
Klinkt alsof ik naar een star wars gevecht aan het luisteren ben.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 21:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stiebie schreef:
Broken Balance schreef:
Slechtere versie van Anderex - Digital Dystopia.

Code Black was al niet heel bijzonder meer, maar met dit soort gejat spul wordt het helemaal een makkelijke skip elke keer.

Dit is kwalitatief toch echt wel een niveautje hoger dan die Anderex platen hoor :lol:


Deze plaat is zo goed als het zelfde als Digital Dystopia. Wat lul je nou kwalitatief beter, ze klinken exact het zelfde, zit geen wezenlijk kwaliteitsverschil tussen, het zijn exact de zelfde soort sounds. Er is alleen een gebrek aan creativiteit bij Code Black.

Ben ook geen Anderex fan, maar gejat is gejat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

er zitten wel goede elementen in deze track. het is alleen jammer dat het weer een piepkick raw plaat moet zijn.

jammer. het is nu een hele standaard raw plaat terwijl hij best goede tracks kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 22:58 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
stiebie schreef:
Broken Balance schreef:
Slechtere versie van Anderex - Digital Dystopia.

Code Black was al niet heel bijzonder meer, maar met dit soort gejat spul wordt het helemaal een makkelijke skip elke keer.

Dit is kwalitatief toch echt wel een niveautje hoger dan die Anderex platen hoor :lol:


Deze plaat is zo goed als het zelfde als Digital Dystopia. Wat lul je nou kwalitatief beter, ze klinken exact het zelfde, zit geen wezenlijk kwaliteitsverschil tussen, het zijn exact de zelfde soort sounds. Er is alleen een gebrek aan creativiteit bij Code Black.

Ben ook geen Anderex fan, maar gejat is gejat.

Deze plaat van Code Black klinkt een heel stuk strakker man. Houd beide platen maar eens naast elkaar. Die track van Anderex verzuipt in de reverb. Lead is ook een stuk slechter afgemixt, al helemaal gecombineerd met de kick. Qua stijl lijken ze idd behoorlijk op elkaar maar je kan zeker horen dat Code Black een stuk meer ervaring heeft.

Maargoed als jij dat als kwaliteit beschouwt dan valt er weinig te discussiƫren ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle