Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Code Black - THE FUTURE (IAH116)

Label: I Am Hardstyle
WEB release: 11/05/2023

Tracks:
Code Black - THE FUTURE

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2022
last seen Jul 2024
Anderex is mijn fovoriete artiest op het moment en dit is een voorbeeld waarom, super dikke track weer.
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Creatief plaatje, alleen zo ontzettend jammer van die geforceerd harde kicks, daardoor valt de hele sfeer van de plaat weg voor mijn gevoel. Als er gewoon normale kicks zoals in Down together hadden gezeten was het naar mijn mening veel beter uit zijn verf gekomen!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Fusionmania wrote:Creatief plaatje, alleen zo ontzettend jammer van die geforceerd harde kicks, daardoor valt de hele sfeer van de plaat weg voor mijn gevoel. Als er gewoon normale kicks zoals in Down together hadden gezeten was het naar mijn mening veel beter uit zijn verf gekomen!
Hier mee eens.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Fusionmania wrote:Creatief plaatje, alleen zo ontzettend jammer van die geforceerd harde kicks, daardoor valt de hele sfeer van de plaat weg voor mijn gevoel. Als er gewoon normale kicks zoals in Down together hadden gezeten was het naar mijn mening veel beter uit zijn verf gekomen!
Wat is er precies geforceerd aan, dat zijn gewoon herkenbare harde Anderex kicks, je gaat toch geen "softe" kicks doen in een collab met een raw artiest? Lijkt me heel onlogisch.

@niels kom er maar in met je opmerking over mijn anderex liefde
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
piew piew piew piew
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Dikke plaat en sounds maar wat een grafkicks zitten hiertussen zeg
A
Rickzel wrote:
Wat is er precies geforceerd aan, dat zijn gewoon herkenbare harde Anderex kicks, je gaat toch geen "softe" kicks doen in een collab met een raw artiest? Lijkt me heel onlogisch.
Dan is het toch juist geforceerd (als het niet past) xd
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:je gaat toch geen "softe" kicks doen in een collab met een raw artiest? Lijkt me heel onlogisch.
Heh? Het is toch net zo goed een collab van Code Black, dus waarom zouden 'softe' kicks er niet in kunnen? Of mag dat niet als je een collab doet met een raw artiest?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Echt zonde van de kicks in de climax :(. Voor de rest wel een fijne plaat.
M
Hardtraxx Veteran
Is dus volgens Anderex geen collab, en ook geen solo van hem. :huh:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... e/isusdif/
M
Hardtraxx Veteran
Verplaatst.
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Klinkt alsof ik naar een star wars gevecht aan het luisteren ben.
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Vind het echt slecht, geen reet aan.
Terwijl hij zo goed platen kan maken, vooral euforisch en dan komt die hiermee :sick:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zo jammer dat Code Black deze kant op gaat, meteen geen interessante artiest meer :( Mijn god wat een kutkicks
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Code Black wordt opeens een interessante naam! Goed dit :bomb:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Vet, code black vanaf nu maar eens vaker aanklikken
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Meh, nee doe mij de oude Code Black maar
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Slechtere versie van Anderex - Digital Dystopia.

Code Black was al niet heel bijzonder meer, maar met dit soort gejat spul wordt het helemaal een makkelijke skip elke keer.
S
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2022
Broken Balance wrote:Slechtere versie van Anderex - Digital Dystopia.

Code Black was al niet heel bijzonder meer, maar met dit soort gejat spul wordt het helemaal een makkelijke skip elke keer.
Dit is kwalitatief toch echt wel een niveautje hoger dan die Anderex platen hoor :lol:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
stiebie wrote:

Dit is kwalitatief toch echt wel een niveautje hoger dan die Anderex platen hoor :lol:
Iets hoeft niet altijd kwalitatief hoog te zijn om "beter" te zijn :)
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 23 hours ago
Tomyio wrote:Klinkt alsof ik naar een star wars gevecht aan het luisteren ben.
:lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
stiebie wrote:

Deze plaat is zo goed als het zelfde als Digital Dystopia. Wat lul je nou kwalitatief beter, ze klinken exact het zelfde, zit geen wezenlijk kwaliteitsverschil tussen, het zijn exact de zelfde soort sounds. Er is alleen een gebrek aan creativiteit bij Code Black.

Ben ook geen Anderex fan, maar gejat is gejat.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
er zitten wel goede elementen in deze track. het is alleen jammer dat het weer een piepkick raw plaat moet zijn.

jammer. het is nu een hele standaard raw plaat terwijl hij best goede tracks kan maken.
S
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2022
Broken Balance wrote:
stiebie wrote:

Deze plaat is zo goed als het zelfde als Digital Dystopia. Wat lul je nou kwalitatief beter, ze klinken exact het zelfde, zit geen wezenlijk kwaliteitsverschil tussen, het zijn exact de zelfde soort sounds. Er is alleen een gebrek aan creativiteit bij Code Black.

Ben ook geen Anderex fan, maar gejat is gejat.
Deze plaat van Code Black klinkt een heel stuk strakker man. Houd beide platen maar eens naast elkaar. Die track van Anderex verzuipt in de reverb. Lead is ook een stuk slechter afgemixt, al helemaal gecombineerd met de kick. Qua stijl lijken ze idd behoorlijk op elkaar maar je kan zeker horen dat Code Black een stuk meer ervaring heeft.

Maargoed als jij dat als kwaliteit beschouwt dan valt er weinig te discussiƫren ;)