Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 18:23 

Hardtraxx Crew

Code Black & Anderex - Polarized (Back To The Future) (DQ005)

Label: Defqon.1 Records
WEB release: 10/05/2024

Tracks:
Code Black & Anderex - Polarized (Back To The Future)

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 18:30 

Hardtraxx Veteran

Wat is dat toch voor ziekelijke trend geworden met zulke ontiegelijke schelle klote kicks? Dat mensen en de producers zelf dit mooi vinden kan ik met mijn kop echt niet bij, puur en alleen om een dopamine momentje te kunnen pakken, maak gewoon fatsoenlijke muziek zoals Brighter Day… :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 18:41 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Wat is dat toch voor ziekelijke trend geworden met zulke ontiegelijke schelle klote kicks? Dat mensen en de producers zelf dit mooi vinden kan ik met mijn kop echt niet bij, puur en alleen om een dopamine momentje te kunnen pakken, maak gewoon fatsoenlijke muziek zoals Brighter Day… :/

Brighter Day :drool: . De Code Black van tegenwoordig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 19:14 

Hardtraxx Veteran

Ja die eerste kick is helemaal niks, rest is top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 20:09 

wat een trieste herrie dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 18:38 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:

Refuzion antwoorde tijd geleden op instagram dat hardstyle niet meer voor iedereen is en dat ze maken wat ze willen, ze hebben blijkbaar gehoorbeschadiging opgelopen want het klinkt nergens naar, Tiktok etc maakt meer kapot dan we denken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 17:38 

Hardtraxx Addict

Anderex is ook behoorlijk afgegleden zeg, dit klinkt namelijk echt helemaal nergens naar.. Ik vond hem twee jaar geleden nog één van de meest veelbelovende talenten in de raw met tracks als Simulation en Renaissance. Jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2024 17:28 

Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2024 18:15 

Hardtraxx Addict

PEPii schreef:
Anderex is ook behoorlijk afgegleden zeg, dit klinkt namelijk echt helemaal nergens naar.. Ik vond hem twee jaar geleden nog één van de meest veelbelovende talenten in de raw met tracks als Simulation en Renaissance. Jammer..

Imo z'n beste plaat, en uberhaupt heel hoog in m'n all time favourites lijst in de hardstyle, maar heeft echt niets met raw te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2024 19:14 

Hardtraxxer

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind dit gewoon tering dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2024 11:23 

Hardtraxx Newbie

Verschrikkelijk, even op z'n fame naam nog even een paar t*fys plaatjes maken in de hoop nog wat te scoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2024 22:43 

Hardtraxxer

Zo’n producer als Code Black kan hier toch niet met z’n volle verstand achter staan? Dit moet een poging zijn om in de hype nog iets mee kunnen pikken en relevant te zijn, want na alle pareltjes uit het verleden geloof ik oprecht niet dat je tegen jezelf kan zeggen: “Zo, dat heb je weer puik gedaan jongen.”

Ik word misschien oud, maar dit vind ik echt bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2024 08:52 

Hardtraxxer

PEPii schreef:

Dit inderdaad.

Volgens mij een generatiekloof tussen oude en de nieuwe garde. Veel artiesten maken wat goed werkt op de dansvloer of wat ze denken dat het publiek wil horen om relevant te blijven. Ik zie dit voornamelijk bij de raw platen waarbij harder = altijd beter mindset overheerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2024 11:14 

Hardtraxxer

Dit moet toch gewoon een grap zijn.. :x xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle