Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
M
Hardtraxx Veteran
14176 posts member since 2013
Code Black & Anderex - Polarized (Back To The Future) (DQ005)

Label: Defqon.1 Records
WEB release: 10/05/2024

Tracks:
Code Black & Anderex - Polarized (Back To The Future)

Samples:

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 29 minutes ago
Wat is dat toch voor ziekelijke trend geworden met zulke ontiegelijke schelle klote kicks? Dat mensen en de producers zelf dit mooi vinden kan ik met mijn kop echt niet bij, puur en alleen om een dopamine momentje te kunnen pakken, maak gewoon fatsoenlijke muziek zoals Brighter Day… :/
K
Hardtraxxer
132 posts member since 2019
last seen 2 days ago
Fusionmania wrote:Wat is dat toch voor ziekelijke trend geworden met zulke ontiegelijke schelle klote kicks? Dat mensen en de producers zelf dit mooi vinden kan ik met mijn kop echt niet bij, puur en alleen om een dopamine momentje te kunnen pakken, maak gewoon fatsoenlijke muziek zoals Brighter Day… :/
Brighter Day :drool: . De Code Black van tegenwoordig :cry:
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 20 minutes ago
Ja die eerste kick is helemaal niks, rest is top.
J
wat een trieste herrie dit
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
Fusionmania wrote:Wat is dat toch voor ziekelijke trend geworden met zulke ontiegelijke schelle klote kicks? Dat mensen en de producers zelf dit mooi vinden kan ik met mijn kop echt niet bij, puur en alleen om een dopamine momentje te kunnen pakken, maak gewoon fatsoenlijke muziek zoals Brighter Day… :/
Refuzion antwoorde tijd geleden op instagram dat hardstyle niet meer voor iedereen is en dat ze maken wat ze willen, ze hebben blijkbaar gehoorbeschadiging opgelopen want het klinkt nergens naar, Tiktok etc maakt meer kapot dan we denken!
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Anderex is ook behoorlijk afgegleden zeg, dit klinkt namelijk echt helemaal nergens naar.. Ik vond hem twee jaar geleden nog één van de meest veelbelovende talenten in de raw met tracks als Simulation en Renaissance. Jammer..
M
Hardtraxx Veteran
14176 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
PEPii wrote:Anderex is ook behoorlijk afgegleden zeg, dit klinkt namelijk echt helemaal nergens naar.. Ik vond hem twee jaar geleden nog één van de meest veelbelovende talenten in de raw met tracks als Simulation en Renaissance. Jammer..
Imo z'n beste plaat, en uberhaupt heel hoog in m'n all time favourites lijst in de hardstyle, maar heeft echt niets met raw te maken.
K
Hardtraxxer
390 posts member since 2021
last seen Nov 2025
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind dit gewoon tering dik
B
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Verschrikkelijk, even op z'n fame naam nog even een paar t*fys plaatjes maken in de hoop nog wat te scoren?
J
Hardtraxxer
277 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Zo’n producer als Code Black kan hier toch niet met z’n volle verstand achter staan? Dit moet een poging zijn om in de hype nog iets mee kunnen pikken en relevant te zijn, want na alle pareltjes uit het verleden geloof ik oprecht niet dat je tegen jezelf kan zeggen: “Zo, dat heb je weer puik gedaan jongen.”

Ik word misschien oud, maar dit vind ik echt bagger.
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 17 days ago
PEPii wrote:Anderex is ook behoorlijk afgegleden zeg, dit klinkt namelijk echt helemaal nergens naar.. Ik vond hem twee jaar geleden nog één van de meest veelbelovende talenten in de raw met tracks als Simulation en Renaissance. Jammer..
Dit inderdaad.

Volgens mij een generatiekloof tussen oude en de nieuwe garde. Veel artiesten maken wat goed werkt op de dansvloer of wat ze denken dat het publiek wil horen om relevant te blijven. Ik zie dit voornamelijk bij de raw platen waarbij harder = altijd beter mindset overheerst.
A
Hardtraxxer
242 posts member since 2023
last seen 8 hours ago
Dit moet toch gewoon een grap zijn.. :x xd