Brainkicker en Bass Modulators mogen een mooie 8,0 bijschrijven op hun CV, wat ze naar een gedeelde 6e plek brengt in de ranglijst. Deze week is het de beurt aan de online vechtersbazen Frontliner en Wildstylez. Laat maar horen!
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind ze beiden niet heel bijzonder, weinig origineel ook. Een zesje.
Last edited by Bouke on 17 Aug 2015 15:32, edited 1 time in total.
7 ,allebei wel leuk maar niet zo super spannend, scope dj remix vind ik ietsje beter ook
Gewoon een 9 vanwege de Scope DJ remix.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Hier sluit ik me bij aanjeffrey2107 wrote:7 ,allebei wel leuk maar niet zo super spannend, scope dj remix vind ik ietsje beter ook
Een 8
Origineel vind ik wat beter dan de remix.
Origineel vind ik wat beter dan de remix.
Een 8. Heb beide tracks regelmatig op staan 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
jeffrey2107 wrote:7 ,allebei wel leuk maar niet zo super spannend
Een 7,3 voor Spin That Shit. Deze week gaan we een stukje verder terug in de tijd, naar 2002 om precies te zijn. Laat maar horen!
Ook een bedankje richting de gastauteur van deze week: Bouke!
Ook een bedankje richting de gastauteur van deze week: Bouke!
Lekkere reverse in de Überdruck Mix, maar wat ik eigenlijk het leukste vind is de soort 'reverse anticlimax' om het zo maar te noemen
In de break wordt geen enkele indicatie gegeven van wat er in de climax gaat gebeuren (vandaar anticlimax, je verwacht iets heel anders) maar in plaats van dat er opgebouwd wordt met een melodietje en je vervolgens een kick-screech-climax krijgt is het hier juist andersom. Die vrolijke synth die er pas inkomt als de climax begint kwam voor mij als een verrassing in ieder geval
Ook vind ik de afstelling kicks/synth (geen idee hoe dat heet) heel fijn, de kicks zijn niet overdreven aanwezig maar worden ook niet weggeduwd.
Ook bij de Crow & Arne Mix vind ik de kicks in de mid-intro heel fijn, geven veel drive mee. Veel details in de track, altijd een pluspuntje, maar ik mis in bepaalde stukken een beetje de percussie.
Een 8
Ook bij de Crow & Arne Mix vind ik de kicks in de mid-intro heel fijn, geven veel drive mee. Veel details in de track, altijd een pluspuntje, maar ik mis in bepaalde stukken een beetje de percussie.
Een 8
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
9 op basis van de (Überdruck Mix), echt een bazennummer
Andere kant eigenlijk nooit zoveel geluisterd 
6, de Überdruck Mix is erg vet maar de DJ The Crow Meets DJ Arne L II Mix vind ik echt kut en die haalt het cijfer dus ook omlaag
7. Had wel een 8 gegeven als het alleen de Überdruck Mix was. 
-
H
Ik vind deze beiden retevet, een 9.
Het is maandag, dus het is tijd voor een nieuwe editie van de classic release! Zou deze release in de buurt kunnen komen van de koploper, Hyperdrive - The Punishment? Laat maar horen wat jullie vinden van Outsiders - Infectious!
-
H
Ik geef deze in ieder geval een 10. Puur omdat ik ze beiden nog vaak luister en "vroeger" heb grijsgedraaid. Vind het nog altijd gewoon twee superplaten, geven mij altijd een heerlijk gevoel en steken wat mij betreft erg goed in elkaar.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Heerlijke nummers 
Een 9, fantastische platen. Beide volgens mij maar 1x live gehoord, en dat is ook alweer wat jaren geleden.
Maneater keertje op Loudness toch? Bob?Raven wrote:Een 9, fantastische platen. Beide volgens mij maar 1x live gehoord, en dat is ook alweer wat jaren geleden.
Fuzzylogic wrote:Gruwelijke platen! Een 8.
7 voor Maneater 8 voor infectious. Afgerond een 8.
Vind de originele Maneater niet heel veel aan, als het nou deze versie was geweest
:
View on YouTube
Nu voor Maneater een 6 en voor Infectious een 7,5, maak er een 7 gemiddeld van.
Even wat anders, het lijkt me vrij onterecht dat Hyperdrive alleen door The Punishment (want die andere luistert volgens mij niemand) helemaal bovenaan staat, tegenover 3 legendarische tracks Crump / Malboro Man / Aliens.
View on YouTube
Nu voor Maneater een 6 en voor Infectious een 7,5, maak er een 7 gemiddeld van.
Even wat anders, het lijkt me vrij onterecht dat Hyperdrive alleen door The Punishment (want die andere luistert volgens mij niemand) helemaal bovenaan staat, tegenover 3 legendarische tracks Crump / Malboro Man / Aliens.