Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende

Welk cijfer geef jij deze release?
1. 1%  1%  [ 1 ]
2. 0%  0%  [ 0 ]
3. 1%  1%  [ 1 ]
4. 0%  0%  [ 0 ]
5. 4%  4%  [ 3 ]
6. 4%  4%  [ 3 ]
7. 17%  17%  [ 13 ]
8. 47%  47%  [ 36 ]
9. 17%  17%  [ 13 ]
10. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 76
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alpha² - The Darkside (Qlimax Anthem 2006) (Q035)

Label: Q-Dance Records
Release: 27 November 2006 (WEB: 4 December 2006)

Tracks:
A. The Darkside (Qlimax 2006 Anthem)
B. The Darkside (The Darker Remix)

Samples
A. The Darkside (Qlimax 2006 Anthem)


B. The Darkside (The Darker Remix)


Fun Facts
- The Darkside is (mede) geproduceerd door JDX.
- Hoewel het 1 van de minder bekende Qlimax-anthems is, was de vinyl binnen no-time uitverkocht. Daarom zijn er ook 'represses' gemaakt; dezelfde platen in een nietszeggende zwarte hoes.
- Tijdens de betreffende Qlimax set openden Alpha Twins hun set met de A-kant van deze release, en sloten ze af met de B-kant.

Tussenstand:
1. JDX - Live The Moment / Wan Taim (SCAN047) 9,2
2. Low-E vs Alter Egosz – WTF / Vendetta 9
3. Headhunterz & Abject - Scantraxx Rootz / End of my Existence 8,9
4. Hyperdrive - The Punishment / The Oldskool Rule 8,8
5. The Beholder meets Zany – Euphoria / Fear Reigns Today 8,7
5. Davide Sonar - Natural / Dedication 8,7
7. Noisecontrollers - Crump / Malboro Man / Aliens 8,6
7. The Raiders - Disk Warrior 8,6
9. 2-Sidez - Listen EP 8,5
10. Activator & Zatox - Still Drunk / Freedom 8,4
10. Ran-D - Living For The Moment / Inner Child 8,4
10. Plasmaravers - Bust A Move / Synergy 8,4
13. Southstylers – Blending Beats EP 8,2
13. Dozer - Church of the Darkside / Phantom 8,2
15. Donkey Rollers - Motherf*ck EP 8,1
15. Outsiders - Maneater 8,1
15. Krusaders - Supernatural EP 8,1
18. Nagoom - Atmosphere / HAARP 8,0
18. Brainkicker vs Bass Modulators ‎– Fight The Future / Ring That Shit 8,0
18. Equal Mindz - Hardminded 8,0
21. Dutch Master - Insomnia EP 7,8
21. DJ The Crow Meets DJ Arne L II ‎– The Speed 7,8
21. DHHD- Indication / 30 Minutes 7,8
24. Jones & B-Front - Lunatick 7,7
24. DJ B-Front & DJ Dragan ‎– Shock 7,7
26. Marlon S Meets Digital Punk - Bringing The Funk 7,6
26. DJ Ki? - Art of Style / The Ideal Friend 7,6
28. Psyko Punkz - Ghostclass / 2 Follow 7,5
29. Hardheadz - Wreck Thiz Place 7,4
29. Luna & Thilo - Existence EP 7,4
29. Unknown Analoq - Blackout 7,4
29. Trilok - Equalize It / Convicted 7,4
29. Zanza Labs – Control the Mind / Industrial Bug 7,4
29. Philippe Rochard meets Nu-Pulse – The Survivors of Hardstyle 7,4
35. Frontliner & Wildstylez - Spin That Shit 7,3
36. Showtek - Save The Day Again 7,2
37. Technoboy – Guns 'N' Noses 6,9
38. DJ Mystery - Type Face EP 6,9
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 11:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waarom presenteer je het niet net als de rest van de releases in dit forum trouwens? Ziet er wat strakker uit en is zo volledig mogelijk. :)

Geknipt en geplakt, thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 11:30 
 

Zenda schreef:
Waarom presenteer je het niet net als de rest van de releases in dit forum trouwens?

Doen we dat de volgende keer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Een heel goed idee zeg :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

En wat nou als ik de ene track wel leuk vind en de andere niet van dezelfde release? Hoe stem ik dan? :P
Leuk idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze leuk, leren kennen door Italian Hardstyle 9, waarvan dit de openingstrack was. Leuke vocals, fijne kicks, niet heel hard maar wel lekker, en een sterke melodie die ook goed samenhangt met de mid-intro's.

Heel die Italian Hardstyle 9 is trouwens een aanrader als je meer van dit soort tracks wilt horen :) en geen week kan wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind deze leuk, leren kennen door Italian Hardstyle 9, waarvan dit de openingstrack was. Leuke vocals, fijne kicks, niet heel hard maar wel lekker, en een sterke melodie die ook goed samenhangt met de mid-intro's.

Heel die Italian Hardstyle 9 is trouwens een aanrader als je meer van dit soort tracks wilt horen :) en geen week kan wachten :P



Die cd's zijn sowieso baas, vooral 11 t/m 15 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zal de komende tijd de info verzorgen binnen deze rubriek, in samenwerking met Feteke. Verhaaltje voor volgende week heb ik net afgerond, maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom, liefst met een mooi verhaal natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wellicht eens in de maand ook een wat onbekendere track, maar wel met dezelfde kwaliteit als de klassiekers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Delt-A schreef:
Ik vind deze leuk, leren kennen door Italian Hardstyle 9, waarvan dit de openingstrack was. Leuke vocals, fijne kicks, niet heel hard maar wel lekker, en een sterke melodie die ook goed samenhangt met de mid-intro's.

Heel die Italian Hardstyle 9 is trouwens een aanrader als je meer van dit soort tracks wilt horen :) en geen week kan wachten :P



Die cd's zijn sowieso baas, vooral 11 t/m 15 :worship:


Ik vind 1, 2, 4, 8, 9 en 10 ook erg leuk (de anderen nooit geluisterd, moet nog een keer gebeuren :$ Maar ken de tracks die er op staan wel. )
En CD 2 van #11 heeft mijn liefde voor Early Hardstyle een enorme boost gegeven, wist niet eens dat dat Early was toendertijd xd Een van m'n favoriete CD's allertijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat! Hoorde de de Atomic Hard Mix voor het eerst op de Defqon DVD van 2006 (stukje Technoboy), was meteen verkocht. Voorkeur gaat ook nog steeds uit naar de Atomic Hard Mix. Vooral vanwege de geweldige build-up naar de climax en de melodie. De kicks in de Supa Bass Mix vind ik dan wel weer dikker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wellicht eens in de maand ook een wat onbekendere track, maar wel met dezelfde kwaliteit als de klassiekers?

Klinkt goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk initiatief :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof idee man :D .

Vind dit niet echt een hele bijzondere track, geen track die ik snel uit mezelf zou opzetten. Zijn vooral de vocals die het hem doen voor mij maar voor de rest vind ik 'm niet speciaal. Beetje saai melodietje ook. Voorkeur gaat uit naar de Supa Bass Mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet idee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kicke idee idd, en als de mensen met kennis die dan bij elke release kunnen delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:08 
 

Vet idee!

Maar naar mijn mening mag je 2008 nog net meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 03:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tof dat hier alsnog iets mee gedaan wordt :)

Over deze release:
Heel erg gaaf, al vind ik de Supa Bass versie een stuk beter. Kicks zijn heerlijk, vocalen zijn leuk toegepast en de melodie bevat flink wat energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 07:57 
 

Qlown schreef:
En wat nou als ik de ene track wel leuk vind en de andere niet van dezelfde release? Hoe stem ik dan? :P
Leuk idee!

Ik wilde de poll eigenlijk niet hetzelfde maken als dit topic. Dus eigenlijk gewoon een "yes" of "no" optie. Maar tips zijn welkom, als jullie het liever anders zien, zeg het maar :)

stefaneke schreef:
Vet idee!

Maar naar mijn mening mag je 2008 nog net meepakken.

Kunnen we doen, misschien wel leuk inderdaad.

Lyst schreef:
Wellicht eens in de maand ook een wat onbekendere track, maar wel met dezelfde kwaliteit als de klassiekers?

Doen we ook wel, volgende week een track uit 2001 :)

Nog even toelichten, dit idee kwam van Wootum, echter wilt Jordy het forum niet aanpassen en kunnen we dus geen aparte topics per track gaan maken in een apart subforum, helaas. Vandaar dus op deze manier. Ik zal wanneer ik de volgende week een nieuwe track post, ook een nieuw topic ergens aanmaken voor een "archief", zodat iedereen altijd nog gemakkelijk kan teruglezen en luisteren, want we zetten er ook verhaaltjes bij over de track :)

Als laatste, Zenda zal mij hierbij helpen en eigenlijk vanaf nu de tracks uitkiezen en het topic maken zeg maar zoals hij nu ook heeft gedaan, ik pas mijn eerste post dan telkens aan. Hij gaf aan hier interesse in te hebben dus vandaar.

Ohja, over de track zelf, stukje nostalgie zeg maar, is toch van 8 jaar geleden, in de tijd dat ik elke week wel weer kippenvel kreeg van de nieuwste tracks. Nu heb ik dat helaas niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat je niet iets meer opties geeft, of gewoon cijfers (schaal 1 tot 5).
Ik vind namelijk deze track niet echt super, maar ook niet slecht. Dus ik ga hier niet stemmen met alleen de opties leuk of niet leuk.

Verder zou ik het gewoon bij 1 track houden, want je kan inderdaad 1 track tof vinden van de release en de andere niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

tomac schreef:

Verder zou ik het gewoon bij 1 track houden, want je kan inderdaad 1 track tof vinden van de release en de andere niet.

Dan zou ik de poll weglaten. Is juist interessant om de volledige release hier neer te zetten imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:30 
 

We kunnen ook gewoon zonder poll onze mening en eventueel een cijfer geven, als iemand daar behoefte aan heeft. Mij maakt het niet uit, laat maar weten hoe je het wilt, het is alleen jammer dat we zo weinig opties hebben aangezien de admin ons hier niet meer bij gaat helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Poll is beter vanwege meer input. Reacties met cijfers systeem is voor velen blijkbaar een te grote hindernis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Een poll waarin je je cijfer voor de volledige release geeft, en eventueel als reactie je uitleg posten en een apart cijfer per track van die release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Een poll waarin je je cijfer voor de volledige release geeft, en eventueel als reactie je uitleg posten en een apart cijfer per track van die release?

:thumbup:
1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle