Klopt, maar ik pak het gemiddelde uit de poll. Blijkbaar vinden mensen The Punishment in zijn eentje de drie andere platen overschaduwen oidPommer wrote:Even wat anders, het lijkt me vrij onterecht dat Hyperdrive alleen door The Punishment (want die andere luistert volgens mij niemand) helemaal bovenaan staat, tegenover 3 legendarische tracks Crump / Malboro Man / Aliens.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
zesje, ze zijn wel goed maar er zijn voor mij zoveel tracks die dat ook zijn dat het cijfer gewoon niet hoog word
Een 10 voor Maneater want alles klopt gewoon aan die plaat; die kicks, die melodie, die scherpe sounds in de intro/outro
Een 8 voor Infectious remix, ook een plaat met veel drive en heb hem zelf nog met enige regelmaat opstaan.
Samen een 9 voor de release.
Een 8 voor Infectious remix, ook een plaat met veel drive en heb hem zelf nog met enige regelmaat opstaan.
Samen een 9 voor de release.
Maneater krijgt van mij een 8 en de remix een 6 dus wordt het een 7.
Een dagje te laat, excuses! Maneater scoorde een 8,1 gemiddeld. 
Laat maar horen wat jullie over hebben voor de remix ep van de southstylers!
Laat maar horen wat jullie over hebben voor de remix ep van de southstylers!
Pwoap en Pounding Senses
Een 8 van mij.
Een 8 van mij.
Pounding Senses kicks op 1:20
Vind het alle drie vette platen, erg goede remixes/updates van de originele platen.
8 voor deze release
Vind het alle drie vette platen, erg goede remixes/updates van de originele platen.
8 voor deze release
7, pounding senses blijft vet
, maar de rest vind ik wat minder
Een mager 6je
De Crystal/Tripp! release is vele malen beter.
De Crystal/Tripp! release is vele malen beter.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Krijgt een dikke 9 van mij. Stuk voor stuk hele dikke platen.
De Deeper Inside Remix van Pounding Senses is 1 van de beste hardstyle nummers ooit gemaakt. Het nummer bouwt zo goed op en knalt aan het eind zo lekker!
De andere 2 zijn ook niet verkeerd!
Een 10 voor de geweldige Deeper Inside remix!
-
SHardtraxxer
- 281 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Franske wrote:De Deeper Inside Remix van Pounding Senses is 1 van de beste hardstyle nummers ooit gemaakt. Het nummer bouwt zo goed op en knalt aan het eind zo lekker!
Een 9, Pwoap en Pounding Senses 
Een 10, Pounding Senses is toch wel één van de vetste platen ooit gemaakt en Pwoap en Wicked Generation zijn ook super beide.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Pounding Senses is voor mij een van de beste hardstyle nummers ooit: een 10.
Pwoap en Wicked Generation zijn ook geweldig, maar die verdienen wat lager. Deze release verdient een 9 en dat is vrij uitzonderlijk voor een 3-tracker.
Pwoap en Wicked Generation zijn ook geweldig, maar die verdienen wat lager. Deze release verdient een 9 en dat is vrij uitzonderlijk voor een 3-tracker.
Ontzettend gave release dit!!
Pounding Senses is een van mijn all-time favorites, hele mooie herinneringen aan dit track!
Pwoap is ook echt geniaal, die kicks
Daar kunnen maar weinig 'Raw' tracks van tegenwoordig aan tippen.
Wicked Generation doet mij zelf niet zoveel, maar overall krijgt deze release toch een dikke 9 van mij!
Pounding Senses is een van mijn all-time favorites, hele mooie herinneringen aan dit track!
Pwoap is ook echt geniaal, die kicks
Wicked Generation doet mij zelf niet zoveel, maar overall krijgt deze release toch een dikke 9 van mij!
-
H
Beter laat dan nooit. Een nieuwe 
6.
Beide tracks zijn wel aardig voor een keertje. Meer niet.
Beiden fu-cking baas. 2 van de beste platen van Psyko Punkz.
2 Follow heeft een grappige melodie en Ghostclass is de beste track van Psyko Punkz.
Een 9.
2 Follow heeft een grappige melodie en Ghostclass is de beste track van Psyko Punkz.
Een 9.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Leonidas wrote:5.
Eigenlijk had je de intro van Ghostclass en de climax van 2 Follow in 1 track moeten hebben, dat zijn de vetste delen imo. Maar evengoed een 8.
Een 8. Beste release van Psyko Punkz imo.
Ghostclass een 9
2 Follow een 8
2 Follow een 8