Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende

Welk cijfer geef jij deze release?
1. 1%  1%  [ 1 ]
2. 0%  0%  [ 0 ]
3. 1%  1%  [ 1 ]
4. 0%  0%  [ 0 ]
5. 4%  4%  [ 3 ]
6. 4%  4%  [ 3 ]
7. 17%  17%  [ 13 ]
8. 47%  47%  [ 36 ]
9. 17%  17%  [ 13 ]
10. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 76
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel wel prima. 6,5.

Die remix daarintegen :loving: die heb ik toen helemaal kapot geluisterd (heel die set van DBSTF @ Q-Base 2007 trouwens) :P Zo jammer dat ze niet meer zoiets als toen maken :( 8,5.

7,5, afgerond een 8 dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF remix nooit zo super gevonden als anderen toentertijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6 voor origineel en 7,5 voor dbstf remix. release krijgt een 7 van me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Beide leuke om zo af en toe voorbij te horen komen, maar heb er verder niet veel mee. Een 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Origineel eigelijk nooit geluisterd door die bazenremix. Ontzettend vaak opgezet, 8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Origineel is best 'n aardige track, 6.5.. Remix is echter één van m'n favoriete DBSTF platen (zo niet mijn absolute favoriet) :love: krijgt een 9.5. Gemiddeld dus een 8 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 19:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Origineel is een saaie plaat imo, DBSTF remix daarentegen vind ik een geweldige plaat van het niveau Keep It Coming/Evolutionz. Gemiddeld een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken beide platen niet al heb ik het idee dat ik de originele plaat wel eens in een nieuw jasje gehoord heb. Die vind ik dan ook best wel tof. Remix daarentegen is niets voor mij. 6je totaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 10:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Origineel een 6, DBSTF remix een 8, gemiddeld dus een 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

DBSTF Remix :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb trouwens alle voorgaande polls gemist. Is er nog een mogelijkheid om daar op te stemmen of zijn die gesloten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ik heb trouwens alle voorgaande polls gemist. Is er nog een mogelijkheid om daar op te stemmen of zijn die gesloten?

Die zijn gesloten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yo Zenda, tijd voor een nieuwe! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 12:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oh kak, deze rubriek is er inderdaad een beetje bij in geschoten de laatste tijd. Ik zal meteen eens gaan schrijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 12:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Beide erg vet. Voorkeur gaat uit naar Bringing the funk foor de geniale melodie en sfeer in de break.

7 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 12:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De nieuwe release staat online. Enjoy!

Voor de vorige release, Luna vs Thilo - Existence EP is een plek in de achterhoede weggelegd, met een gemiddelde score van 7,4!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bringin' The Funk is een van de beste platen ooit naar mijn mening.

Inoxication is redelijk. Gemiddeld een 8,5, ik rond het af op een 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bringin' The Funk pas gaan luisteren na de remix van zatox, blijft een bazenplaat. Intoxication wat minder maar de melodie blijft wel hangen.


8 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Beide 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bringing The Funk altijd een erg vette plaat gevonden :D Intoxication is ook wel lekker. Geef een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4,5 voor Bringing the Funk 7 voor Intoxication. Vind bij beide platen de remixes leuker ondanks de pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bringing The Funk... klassieker, maar eigenlijk verre van geniaal. Super simpele plaat met veel te vaak gebruikte vocals en een 1 op 1 kopie van een bekende melodie. Toch klinkt het heel vet en episch en ik vind het één van zijn beste platen (al zegt dat niet zo veel, vind Digital Punk op een paar nummers na geen boeiende producer).
Intoxication heeft een vette mid-intro die veel doet denken aan het oude seismic stijltje, de rest klinkt toch iets te leeg allemaal. Waverider heeft die track een paar jaar later aanzienlijk verbeterd :)
Een 7 voor het jeugdsentiment van Bringing The Funk.

Ik ben er overigens heilig van overtuigd dat The Beholder meer aan DP's eerste platen heeft gedaan dan de mastering. Digital Punk z'n eerste tracks (deze, Dark Symphony/Rock The Party) lijken qua stijl bizar veel op alles wat The Beholder in die tijd heeft gemaakt. Ik wil niet veronderstellen dat Digital Punk dat niet zelf heeft gemaakt want hij produceerde al heel lang jump, maar het kan toch niet anders alsof hij toen bijles heeft gehad van The Beholder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bringing The Funk blijft een hele vette plaat! Vocals zijn inderdaad wel vaker gebruikt, maar dat heb ik liever dan dat er 'nieuwe' vocals in staan waar ik me kapot aan erger. 8,5
Intoxication heb ik nooit zo speciaal gevonden, de Waverider remix vind ik toch vele malen beter. Was voor mij de beste plaat op het album samen met For The Girls. 5,5

Gemiddeld een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bringing The Funk blijft een heerlijk nummer, heerlijk apart en herkenbaar stijltje hadden ze toen. Een 8

Intoxication is wel oké, maar zet hem zelf eigelijk nooit op. Vind de Waverider remix vele malen gaver. Een 6.

Gemiddeld een 7 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 23:10 
 
Donateur

Een dikke vette 10!
Intoxication reken ik niet mee want die zou het cijfer omlaag halen, maar Bringing The Funk brengt zoveel emotie in me los, dit is 1 van die nummers die ik vroeger zo grijs heb gedraaid dat ik er gewoon een emotionele waarde aan heb gekregen/gegeven.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle