Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende

Welk cijfer geef jij deze release?
1. 1%  1%  [ 1 ]
2. 0%  0%  [ 0 ]
3. 1%  1%  [ 1 ]
4. 0%  0%  [ 0 ]
5. 4%  4%  [ 3 ]
6. 4%  4%  [ 3 ]
7. 17%  17%  [ 13 ]
8. 47%  47%  [ 36 ]
9. 17%  17%  [ 13 ]
10. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 76
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Met een 8,8 gemiddeld gaat Hyperdrive - The Punishment ~ The Oldskool Rule nu dik aan kop in de ranglijst. Later vanavond volgt de nieuwe release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De nieuwe release is toegevoegd! Het is de beurt aan Noisecontrollers met Crump / Marlboro Man / Aliens! Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb niet zo heel veel met Malboro Man, geef hem een 7.
Crump is echt een kneittervette plaat, goede kicks en dikke mid-intro. Geef hem een 8.
Aliens vind ik persoonlijk de vetste plaat van deze release, dikke mid en climax, lekkere vocal en typische oude Noisecontroller kick. Een 9.

Al met al een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crump verreweg het vetst, misschien wel een van de vetste platen uit die tijd. Zeer goeie kicks, zoals al genoemd een zeer vette mid en gewoon een heerlijk duister (maar niet overdreven) randje. Aliens een goede tweede, ook een heerlijk sfeertje.

Geef hem een 8 wegens iets minder interesse voor Malboro Man, maar wat een dikke release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 23:33 
 

Marlboro man 8,5 vanwege herinneringen aan dat nummer en de melodie die ik heerlijk vind.
Crump een 8, lekker duistere track van NC met heerlijke kicks.
Aliens een 7, pakt me gewoon net wat minder. Minste van de 3 voor mij maar alsnog een fijne plaat.
Al met al rond ik het af naar een 8 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 01:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Complete samenvatting van de 3 tracks: Ja Ja en Ja (L) Geweldige release dit: 9!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 01:24 
 

Alle tracks een 6. Vroeger vond ik ze wel aardig, maar als ik ze nu beluister zet ik ze liever gelijk weer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8,5 voor zowel Marlboro man en Aliens. Zeer vette sfeer, ijzersterke melodieën en lekkere sounds. Crump nooit heel bijzonder gevonden 7. Al met al een 8 voor de hele release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 09:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Crump / Aliens: 8 vroeger heel vaak geluisterd
Malboro Man: 7.5, vind die Re-Amp van The Pitcher leuker :$
Al met al een mooie 8 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Deze heb ik vinyl! Aliens draai ik zoiezo vaak omdat die bassswitch echt iets te leuk is. Dikke 8 voor aliens en die andere 2 platen een goede 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Aliens is absoluut één van m'n favoriete NC platen en krijgt een 9.5 :love: . Crump en Marlboro Man zijn allebei ook prima platen, krijgen van mij respectievelijk een 8 en een 7. Gemiddeld dus een 8 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Crump 9, Marlboro Man 6.5, Aliens 8.5 = 8 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crump en Aliens zijn 2 van mijn favoriete tracks ooit, die mij definitief het genre hebben ingetrokken (samen met wat Donkey Rollers platen uit die tijd). Marlboro Man iets minder, toch een mooie 9 voor deze (imo) iconische release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mwoah een 7 naar boven afgerond. Ik vind de meeste sounds wel vet uit deze platen, maar ik heb die kicks nog nooit wat gevonden, onafgewerkt en ongecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een onvoorstelbaar gouden release. Met afstand de beste Noisecontrollers-vinyl ooit gemaakt (ja ik vind hem ook beter dan Yellow Minute EP)!

Zowel Aliens als Crump hebben een fantastische melodie, waarbij Aliens als track net iets hoger scoort bij mij vanwege de heerlijke opbouw, die leipe geluidjes door de intro en outro en de korte break. Al met al denk ik mijn favoriete NC-nummer ooit samen met Venom en CTRL ALT Delete.
Crump is hoe dan ook dé signature-song van de Noisecontrollers. Denk dat iedereen die ook maar een beetje bekend is met hardstyle de melodie kan dromen.
Marlboro Man is een super sfeervolle en dromerige track, haast rustgevend. Heerlijk luistermateriaal, maar denk dat het op een feest wat moeilijk te plaatsen is.

En de kicks van Noisecontrollers in deze release zijn gewoon té heerlijk. Technisch gezien was het ruk, maar het paste perfect bij hun unieke stijl van die tijd. Juist dat artiesten in die tijd allemaal een totaal andere sound hadden, maakte de hardstyle-scene super interessant.

Dit is de eerste release die van mij een dikke 9 krijgt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aliens is zo fucking vet, al die wazige sounds en de melodie is heerlijk! Crump ook zo vaak afgespeeld. Malboro Man doet me niet zo veel. Al met al afgerond een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marlboro Man is misschien wel 1 van de beste NC platen ooit voor mij. Fantastische sfeer, melodie en nog van die lekker stevige oude NC kicks. Luister deze plaat nog dagelijks. = 9,5
Crump ook een dikke plaat, denk ook wel de bekendste uit die tijd van NC. Was op een gegeven moment wel wat overplayed (zeker met de edits), maar nu wel fijn om af en toe nog langs horen te komen. = 7,5
Aliens is wel oké, maar voor mij de minste van de 3 = 7

Totaal een 8 dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alle drie geniaal, met Marlboro Man als vetste van de drie.

Marlboro Man: 9
Crump: 8,5
Aliens: 8

Maakt een 8,5 gemiddeld (afgerond 9).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:56 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk dat oude NC werk, dikke 9 :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dikke 9 voor alle 3! Als ik er 1 moet kiezen dan kies ik voor Crump, dat is wel mijn favorietje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 04:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alle drie geniaal, met Marlboro Man als vetste van de drie.

Marlboro Man: 9
Crump: 8,5
Aliens: 8

Maakt een 8,5 gemiddeld (afgerond 9).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crump altijd een vervelend nummer gevonden. Marlboro Man ook tergend saai (Re-amp vond ik destijds dan wel weer leuk). Aliens is wel baas (mid-intro dan), maar de melodie kan ik weer niet uitstaan. Een 4 dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crump: 8,5. Een van de eerste tracks waar ik aan denk als ik denk aan Noisecontrollers. 2008 edit is beter maar deze verdient ook een heel hoog cijfer, vooral door de mooie opbouw naar de climax toe die van leeg naar heel vol gaat.

Marlboro Man: 7. Leuke track voor thuis, maar heb t gevoel dat er niet alles uitgehaald wordt wat er in zat. De remix van The Pitcher doet dat wel. Remix hiervan vind ik dus nog een stuk beter.

Aliens: 7,5. Leuk nummer, verder weinig aan toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nieuwe week, nieuwe classic release! Met een 8,6 gemiddeld staan de Noisecontrollers nu tweede in de ranglijst. Aan het eind van deze week weten we of Activator & Zatox - Still Drunk / Freedom daar overheen komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Een 9, 2 dikke tracks die ik nog vaak luister.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle