Welk cijfer geef jij deze release?

1.
1
1%
2.
0
No votes
3.
1
1%
4.
0
No votes
5.
3
4%
6.
3
4%
7.
13
17%
8.
36
47%
9.
13
17%
10.
6
8%

Total votes: 76

D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
8 door The Punishment :)
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
The Punishment is echt super tof, een 8.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Raven wrote:Hyperdrive, die ken ik nog van Jumpforce. Maar 2 releases gehad als Hyperdrive en deze is toch wel bijna "Legendarisch" te noemen.

9.
Kendem?
http://www65.zippyshare.com/v/76221397/file.html
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Is dat niet die anthem ofzo? Ben nooit naar zo'n meeting geweest, vond alleen de muziek leuk. :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
The Punishment heeft alles wat hardstyle zo geweldig maakte rond die tijd en is voor mij een absolute klassieker.
Een lekker energieke kick, fijne opzwepende intro, een (net iets te lange) break die geweldig opbouwt naar een melodie die voor mij telt tot één van de mooiste ooit gemaakt. Krijg er ieder feest dat ik hem hoor weer kippenvel van. Vooral de opbouw door het hele nummer door is zó goed en onderscheidt dit nummer net van de rest :worship:

The Oldskool Rule vind ik dan weer een minder geslaagd exemplaar. En wel een beetje een voorbeeld van hoe rond die tijd alles geforceerd een melodie moest hebben...

Al met al een dikke 8, en een 9,5 voor The Punishment :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Grappig dat er veel van dezelfde soort patronen te zien zijn, nu zal en moet alles anti-climaxen hebben en dat klinkt tegenwoordig zo geforceerd.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
The Punishment is zo achterlijk gestoord goed, nog steeds! Meesterwerk :loving: 9,5.

The Oldskool Rule verder niets uitzonderlijks, gewoon een lekker plaatje, 7.
J
Hardtraxxer
330 posts member since 2013
last seen 8 days ago
The Punishment :loving:
dawasiknie wrote:The Punishment heeft alles wat hardstyle zo geweldig maakte rond die tijd en is voor mij een absolute klassieker.
Een lekker energieke kick, fijne opzwepende intro, een (net iets te lange) break die geweldig opbouwt naar een melodie die voor mij telt tot één van de mooiste ooit gemaakt. Krijg er ieder feest dat ik hem hoor weer kippenvel van. Vooral de opbouw door het hele nummer door is zó goed en onderscheidt dit nummer net van de rest
Precies dit! En dan die BASS! voor de climax :worship:
S
The Punishment heeft gewoon alles wat hardstyle voor mij hardstyle maakt.

10/10
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
The Punishment is zo vet, dawasiknie beschrijft het net zo perfect als het nummer. The Oldskool Rule leuk plaatje, maar niet heel bijzonder verder. The Punishment 9,5 & The Oldskool Rule 6.5. 8 voor deze release
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
stefaneke wrote:The Punishment heeft gewoon alles wat hardstyle voor mij hardstyle maakt.

10/10
Mee eens :D Net als Atmosphere weer één van de beste releases ooit.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Mee eens met bovenstaande dat het (The Punishment) een van de gaafste nummers ooit is. Ik geef er een 9 voor in totaal.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
8 voor The Punishment en een 6 voor The Oldskool Rule.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Een 10 voor The Punishment. Ik kon die plaat niet, maar wat ben ik daarop verliefd sinds 3 weken. Heerlijk.

The Oldskool Rule is erg vet, maar heeft niet het repeat niveau van The Punishment. Daarom een 8.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Wat kon je met die plaat niet?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Lyst wrote:Wat kon je met die plaat niet?
Sorry, Rotterdams dialect. :$

Maar ik kende de plaat niet.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
The Punishment! Die heerlijke track uit dat B-Front setje op q-Base 2009 :love: . Inderdaad, dikke kicks, sfeervolle break en een goede melodie. Zeker een 9 waard.
The Oldschool Rule kende ik nog niet, en die is ook best goed, 7.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Een 9 dankzij The Punishment :loving:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Oef the punishment op tijdmachine :love:
Wat een heerlijk moment. Met die herinnering nog fris in mijn gedachten een 9
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Ah good old times. Herinner me deze plaat nog maar al te goed. Steven die destijds ook bij recess zat en vanuit daar torque een beetje is voortgekomen.

Ik heb toen veel gepraat met steven als beginnende producer en weet hoeveel tijd en ziel hij in deze release heeft zitten en nog steeds was hij niet tevreden.

Erg gedreven dus en the punishment is tot op de dag van vandaag nog een floorfiller

voor mij een dikke 10 !
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
dawasiknie wrote:The Punishment heeft alles wat hardstyle zo geweldig maakte rond die tijd en is voor mij een absolute klassieker.
Een lekker energieke kick, fijne opzwepende intro, een (net iets te lange) break die geweldig opbouwt naar een melodie die voor mij telt tot één van de mooiste ooit gemaakt. Krijg er ieder feest dat ik hem hoor weer kippenvel van. Vooral de opbouw door het hele nummer door is zó goed en onderscheidt dit nummer net van de rest :worship:

The Oldskool Rule vind ik dan weer een minder geslaagd exemplaar. En wel een beetje een voorbeeld van hoe rond die tijd alles geforceerd een melodie moest hebben...

Al met al een dikke 8, en een 9,5 voor The Punishment :)
Mooi neergezet Daan :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
8,5 voor The Punishment en een 8 voor The Oldskool Rule, beide prachtplaten. :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
8 voor the Punishment en 7 voor The Oldskool Rule. Gemiddeld 7,5 dus, afgerond een 8 gestemd.
8 posts member since 2014
last seen Sep 2014
The Punishment 8,5 en The Oldskool Rule 7,5, dus een 8 gegeven.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
9 voor The Punishment en 7 voor The Oldskool rule, 8 gemiddeld dus.