Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende

Welk cijfer geef jij deze release?
1. 1%  1%  [ 1 ]
2. 0%  0%  [ 0 ]
3. 1%  1%  [ 1 ]
4. 0%  0%  [ 0 ]
5. 4%  4%  [ 3 ]
6. 4%  4%  [ 3 ]
7. 17%  17%  [ 13 ]
8. 47%  47%  [ 36 ]
9. 17%  17%  [ 13 ]
10. 8%  8%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 76
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

8 door The Punishment :)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Punishment is echt super tof, een 8.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Hyperdrive, die ken ik nog van Jumpforce. Maar 2 releases gehad als Hyperdrive en deze is toch wel bijna "Legendarisch" te noemen.

9.


Kendem?
[zippy]http://www65.zippyshare.com/v/76221397/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat niet die anthem ofzo? Ben nooit naar zo'n meeting geweest, vond alleen de muziek leuk. :P
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Punishment heeft alles wat hardstyle zo geweldig maakte rond die tijd en is voor mij een absolute klassieker.
Een lekker energieke kick, fijne opzwepende intro, een (net iets te lange) break die geweldig opbouwt naar een melodie die voor mij telt tot één van de mooiste ooit gemaakt. Krijg er ieder feest dat ik hem hoor weer kippenvel van. Vooral de opbouw door het hele nummer door is zó goed en onderscheidt dit nummer net van de rest :worship:

The Oldskool Rule vind ik dan weer een minder geslaagd exemplaar. En wel een beetje een voorbeeld van hoe rond die tijd alles geforceerd een melodie moest hebben...

Al met al een dikke 8, en een 9,5 voor The Punishment :)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig dat er veel van dezelfde soort patronen te zien zijn, nu zal en moet alles anti-climaxen hebben en dat klinkt tegenwoordig zo geforceerd.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Punishment is zo achterlijk gestoord goed, nog steeds! Meesterwerk :loving: 9,5.

The Oldskool Rule verder niets uitzonderlijks, gewoon een lekker plaatje, 7.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 22:32 
 
Hardtraxxer

The Punishment :loving:

dawasiknie schreef:
The Punishment heeft alles wat hardstyle zo geweldig maakte rond die tijd en is voor mij een absolute klassieker.
Een lekker energieke kick, fijne opzwepende intro, een (net iets te lange) break die geweldig opbouwt naar een melodie die voor mij telt tot één van de mooiste ooit gemaakt. Krijg er ieder feest dat ik hem hoor weer kippenvel van. Vooral de opbouw door het hele nummer door is zó goed en onderscheidt dit nummer net van de rest


Precies dit! En dan die BASS! voor de climax :worship:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 23:42 
 

The Punishment heeft gewoon alles wat hardstyle voor mij hardstyle maakt.

10/10
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Punishment is zo vet, dawasiknie beschrijft het net zo perfect als het nummer. The Oldskool Rule leuk plaatje, maar niet heel bijzonder verder. The Punishment 9,5 & The Oldskool Rule 6.5. 8 voor deze release
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
The Punishment heeft gewoon alles wat hardstyle voor mij hardstyle maakt.

10/10

Mee eens :D Net als Atmosphere weer één van de beste releases ooit.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 16:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mee eens met bovenstaande dat het (The Punishment) een van de gaafste nummers ooit is. Ik geef er een 9 voor in totaal.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 19:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

8 voor The Punishment en een 6 voor The Oldskool Rule.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Een 10 voor The Punishment. Ik kon die plaat niet, maar wat ben ik daarop verliefd sinds 3 weken. Heerlijk.

The Oldskool Rule is erg vet, maar heeft niet het repeat niveau van The Punishment. Daarom een 8.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat kon je met die plaat niet?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wat kon je met die plaat niet?


Sorry, Rotterdams dialect. :$

Maar ik kende de plaat niet.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:02 
 
Hardtraxx Addict

The Punishment! Die heerlijke track uit dat B-Front setje op q-Base 2009 :love: . Inderdaad, dikke kicks, sfeervolle break en een goede melodie. Zeker een 9 waard.
The Oldschool Rule kende ik nog niet, en die is ook best goed, 7.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9 dankzij The Punishment :loving:
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oef the punishment op tijdmachine :love:
Wat een heerlijk moment. Met die herinnering nog fris in mijn gedachten een 9
Bericht Geplaatst op 30 aug 2014 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah good old times. Herinner me deze plaat nog maar al te goed. Steven die destijds ook bij recess zat en vanuit daar torque een beetje is voortgekomen.

Ik heb toen veel gepraat met steven als beginnende producer en weet hoeveel tijd en ziel hij in deze release heeft zitten en nog steeds was hij niet tevreden.

Erg gedreven dus en the punishment is tot op de dag van vandaag nog een floorfiller

voor mij een dikke 10 !
Bericht Geplaatst op 30 aug 2014 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
The Punishment heeft alles wat hardstyle zo geweldig maakte rond die tijd en is voor mij een absolute klassieker.
Een lekker energieke kick, fijne opzwepende intro, een (net iets te lange) break die geweldig opbouwt naar een melodie die voor mij telt tot één van de mooiste ooit gemaakt. Krijg er ieder feest dat ik hem hoor weer kippenvel van. Vooral de opbouw door het hele nummer door is zó goed en onderscheidt dit nummer net van de rest :worship:

The Oldskool Rule vind ik dan weer een minder geslaagd exemplaar. En wel een beetje een voorbeeld van hoe rond die tijd alles geforceerd een melodie moest hebben...

Al met al een dikke 8, en een 9,5 voor The Punishment :)


Mooi neergezet Daan :)
Bericht Geplaatst op 30 aug 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8,5 voor The Punishment en een 8 voor The Oldskool Rule, beide prachtplaten. :)
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 voor the Punishment en 7 voor The Oldskool Rule. Gemiddeld 7,5 dus, afgerond een 8 gestemd.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

The Punishment 8,5 en The Oldskool Rule 7,5, dus een 8 gegeven.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 voor The Punishment en 7 voor The Oldskool rule, 8 gemiddeld dus.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle