Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 21:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Daan32 schreef:
THArdstyler schreef:
Waarom je zo graag een relatie wilt zien/vinden tussen een track en een classic set, blijft me een raadsel.


T is niet dat ik t wil, ik herken gewoon heel erg veel kicks uit Fragments die ook in die classic set voorkomen, als je ze allebei luistert snap je wel wat ik bedoel ;)

De set en deze track zijn beiden geïnspireerd door de 2009-2013 sound. Je bent vast jong en kon in die periode nog niet naar feesten, maar dat was toen de standaard :cry:
Wel mooi om te zien dat er tegenwoordig nog jeugd van classic sets houdt.


ik ben inderdaad afgelopen jaar net 18 geworden, en luister pas naar hardstyle sinds medio 2018 (wou dat ik t eerder ontdekt had), ik kon dus inderdaad niet naar feesten in die tijd, en nu nog steeds niet.... Maar alhoewel ik vooral naar 'moderne' Raw Hardstyle luister gaan de nummers uit the golden age er ook zeker wel in :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

^

Voorbeeld voor de nieuwe luisteraars. Pompen die classics!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 22:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Daan32 schreef:
Broken Balance schreef:
De inspiratie voor deze plaat komt van dit.


oh cool, thanks :D
zal Chain Reaction wel wat inspiratie van díe plaat hebben of wat dan ook


Zoals BB aangeeft is Fragments geïnspireerd op Different Kind Of Therapy, deze is door High Voltage dan ook gebruikt in de mashup in die classics set. Dit heeft vrij weinig met Chain Reaction te maken, buiten het feit dat hij die mashup draait :P


Dit inderdaad :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle