Vond dit stijltje vroeger niks aan, maar kan het nu inmiddels wel waarderen
. Fijn duister sfeertje, stevige kicks, niet te veel poespas, prima 
Related topics
- View the latest post: Chris One & The Machine - Different kind of Therapy (2nd Mix/ Chris One Mix)
- View the latest post: Chris One Minimix by Chris One
- View the latest post: Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (Chris One Remix) (TILLT031)
- View the latest post: [Free Release] Brennan Heart - Faith in Your DJ(Chris One Remix) / Rev!val X (Chris One Remix)
- View the latest post: Sasha F Vs The Machine VS Chris One @ Knock Out! (Mixed by Nuracore)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Dit is echt de raw zoals ik het graag zie: duister, hard en gruwelijke kicks. Heel veel meer van dit aub
Ook leuk die hints naar DKOT.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heb deze al uren op repeat. Hoe gestoord vet is deze plaat.
Oude raw sound, vieze screeches, en die outro.
Oude raw sound, vieze screeches, en die outro.
Heerlijke sounds! Doet me idd denken aan DKOT.
Heerlijke sounds en sfeer, maar de kick kan ik niet echt meer hebben. Daarnaast mist hij wat laag naar mijn mening. Outro is wel dik qua sounds en die 2e kick.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Hopen dat Stay de volgende release is
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
DitMYTZE wrote:![]()
![]()
Dit is echt een hele dikke plaat en zou precies tussen de platen rond 2014/2015 van Chris One en The Machine passen. Maar nu ik de outro erbij hoor, snap ik de keuzes niet helemaal die zijn gemaakt.
Het hele concept is al zo'n beetje een opvolger van Different Kind of Therapy zijn, waarom dan ook nog een (bijna) exact stuk van die plaat gebruiken? De verwijzingen in de climax zijn veel beter imo. Subtiel genoeg om de referentie aan te duiden maar het hoort wel echt bij een nieuwe plaat. Het is meer opvolger met een snufje origineel dan origineel met een snufje opvolger zoals in de outro. Daarnaast is de hele plaat gericht op de sound van aantal jaar geleden dus wat voegt die 2e kick in de outro toe? Past imo niet bij de plaat.
Ik vind het fijn dat er moeite is genomen voor een outro/2e climax maar deze voegt niks toe en de plaat is voor mij al klaar na de climax.
Het hele concept is al zo'n beetje een opvolger van Different Kind of Therapy zijn, waarom dan ook nog een (bijna) exact stuk van die plaat gebruiken? De verwijzingen in de climax zijn veel beter imo. Subtiel genoeg om de referentie aan te duiden maar het hoort wel echt bij een nieuwe plaat. Het is meer opvolger met een snufje origineel dan origineel met een snufje opvolger zoals in de outro. Daarnaast is de hele plaat gericht op de sound van aantal jaar geleden dus wat voegt die 2e kick in de outro toe? Past imo niet bij de plaat.
Ik vind het fijn dat er moeite is genomen voor een outro/2e climax maar deze voegt niks toe en de plaat is voor mij al klaar na de climax.
Stond origineel vóór Rebirth op de planning (begin festival seizoen) maar een en ander liep in de soep ;-)! Alle releases die origineel voor de zomer zijn gepland zijn nu weer opnieuw ingepland. Stay is de volgende en komt volgende maandPedaalemre wrote:DitMYTZE wrote:![]()
![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Titatovenaar wrote:Stay is de volgende en komt volgende maand
Kijk dit zijn de betere berichten!Titatovenaar wrote:Stond origineel vóór Rebirth op de planning (begin festival seizoen) maar een en ander liep in de soep ;-)! Alle releases die origineel voor de zomer zijn gepland zijn nu weer opnieuw ingepland. Stay is de volgende en komt volgende maandPedaalemre wrote:DitMYTZE wrote:![]()
![]()
-
THardtraxxer
- 155 posts member since 2018
- last seen Jan 2024
Leuk stijltje maar gewoon een saaie plaat.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Krijg beetje zelfde gevoel erbij als Necropcy
Dit heb ik inderdaad ook..Tim889 wrote:Leuk stijltje maar gewoon een saaie plaat.
dat waren de tijden, amigo.Juniorstylez wrote:
Plaatje doet mij meteen denken aan de gloriejaren van Loudness!
ben echt belachelijk laat hiermee, maar doet me heel erg denken aan de Chain Reaction Classic set op Supremacy 2019, haast alsof ze inspiratie van die set hebben genomen (waar zeker niks mis mee is :p )
De inspiratie voor deze plaat komt van dit.Daan32 wrote:ben echt belachelijk laat hiermee, maar doet me heel erg denken aan de Chain Reaction Classic set op Supremacy 2019, haast alsof ze inspiratie van die set hebben genomen (waar zeker niks mis mee is :p )
View on YouTube
oh cool, thanksBroken Balance wrote:De inspiratie voor deze plaat komt van dit.
zal Chain Reaction wel wat inspiratie van díe plaat hebben of wat dan ook
Waarom je zo graag een relatie wilt zien/vinden tussen een track en een classic set, blijft me een raadsel.
Omdat ie erin zit. Een mashup van Record Breaking en meerdere classics door High Voltage als ik de beschrijving moet geloven! @29:29THArdstyler wrote:Waarom je zo graag een relatie wilt zien/vinden tussen een track en een classic set, blijft me een raadsel.
View on YouTube
T is niet dat ik t wil, ik herken gewoon heel erg veel kicks uit Fragments die ook in die classic set voorkomen, als je ze allebei luistert snap je wel wat ik bedoelTHArdstyler wrote:Waarom je zo graag een relatie wilt zien/vinden tussen een track en een classic set, blijft me een raadsel.
De set en deze track zijn beiden geïnspireerd door de 2009-2013 sound. Je bent vast jong en kon in die periode nog niet naar feesten, maar dat was toen de standaardDaan32 wrote:T is niet dat ik t wil, ik herken gewoon heel erg veel kicks uit Fragments die ook in die classic set voorkomen, als je ze allebei luistert snap je wel wat ik bedoelTHArdstyler wrote:Waarom je zo graag een relatie wilt zien/vinden tussen een track en een classic set, blijft me een raadsel.
Wel mooi om te zien dat er tegenwoordig nog jeugd van classic sets houdt.
Zoals BB aangeeft is Fragments geïnspireerd op Different Kind Of Therapy, deze is door High Voltage dan ook gebruikt in de mashup in die classics set. Dit heeft vrij weinig met Chain Reaction te maken, buiten het feit dat hij die mashup draaitDaan32 wrote:oh cool, thanksBroken Balance wrote:De inspiratie voor deze plaat komt van dit.
zal Chain Reaction wel wat inspiratie van díe plaat hebben of wat dan ook