Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Brennan Heart - Faith in Your DJ(Chris One Remix):
View on YouTube

Brennan Heart - Rev!val X (Chris One Remix):
View on YouTube

http://www23.zippyshare.com/v/40103607/file.html

Harde en duistere tracks. :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Faith in your DJ-remix = :worship:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Klinkt goed :woot: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Gratis? Alstijd meenemen! :thumbsup:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Dit is echt heel goed, Chris One is echt goed bezig!! Lekkere nummers, lekkere setjes!
Q-dance/b2s/organisatie van Sector 01, geef deze man een mainstage performance!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mainstage is wel erg snel dan, maar zeker wel iemand om in de gaten te houden. Ik ga ze zo luisteren en als het bevalt meenemen! Dank voor het plaatsen.
Donateur
last seen Nov 2014
Wel erg snel, maar waarom niet vraag ik me af.
Gostosa kan niet mixen, produceert niet zelf, deze kerel wel plus hij heeft z'n eigen manier van setjes opbouwen.
Anders dan veel van de DJ's die we vaak zien.
Donateur
last seen Mar 2017
Chris One mag zeker wel ergens op een talentstage van een groter feest optreden. Volgens mij ist een hele jonge knul dus laten we rustig aan doen :)

Ben nu wel fan van zijn stijl, het valt iig wat beter te plaatsen dan de overige Thera-releases. Het is echt hardstyle, en dan precies die vorm van hardstyle waar we op dit moment een beetje te kort aan hebben.
Gostosa kan niet mixen, produceert niet zelf
Chris One heb ook geen dikke jetsen of wel >.<
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
kandidaat voor purple stage @ defQon?
Donateur
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:Chris One mag zeker wel ergens op een talentstage van een groter feest optreden. Volgens mij ist een hele jonge knul dus laten we rustig aan doen :)

Daar zit wel wat in.. :P
dawasiknie wrote:Ben nu wel fan van zijn stijl, het valt iig wat beter te plaatsen dan de overige Thera-releases.
:thumbsup:
dawasiknie wrote: Het is echt hardstyle, en dan precies die vorm van hardstyle waar we op dit moment een beetje te kort aan hebben.
Dat vind ik de laatste tijd wel wat mee vallen, vooral omdat Fusion zo goed bezig is.
dawasiknie wrote:
huh? :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
dawasiknie wrote:Chris One mag zeker wel ergens op een talentstage van een groter feest optreden. Volgens mij ist een hele jonge knul dus laten we rustig aan doen :)

Ben nu wel fan van zijn stijl, het valt iig wat beter te plaatsen dan de overige Thera-releases. Het is echt hardstyle, en dan precies die vorm van hardstyle waar we op dit moment een beetje te kort aan hebben.
Chris One is inderdaad net een maandje 17, die komt er wel. Eindelijk weer een talentje die goede ruige hardstyle produceert en niet van die kaas melodietjes. :')
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Er zijn wel meer "talentjes" die hards maken, maar die lijken minder door te breken. Kijk naar Digital Punk, Profyler. Na een zooi goeie tracks toch niet heel veel te zien. Degos & Re-Done ook niet echt.

Maar verder wel eens. Rustig brengen, talent stages is deze man qua producties in ieder geval helemaal klaar voor!
Donateur
last seen Mar 2017
Mwah dat valt wel mee. DP en Profyler doen het zeker niet minder dan bijv. B-Front of Ran-D. Alleen zijn ze tot op heden nog nooit door Q-dance geboekt dacht ik. Wel al een paar keer door B2S voor Decibel en Euphoria, toch niet de meest misselijke feestjes. En ze hebben een beetje de pech dat Seismic nooit een supergroot label was/is.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
dawasiknie wrote:Mwah dat valt wel mee. DP en Profyler doen het zeker niet minder dan bijv. B-Front of Ran-D. Alleen zijn ze tot op heden nog nooit door Q-dance geboekt dacht ik. Wel al een paar keer door B2S voor Decibel en Euphoria, toch niet de meest misselijke feestjes. En ze hebben een beetje de pech dat Seismic nooit een supergroot label was/is.
DP en Profyler stonden beide op Defqon, en Digital Punk op XQ Holland met Max Enforcer.
Donateur
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:Mwah dat valt wel mee. DP en Profyler doen het zeker niet minder dan bijv. B-Front of Ran-D. Alleen zijn ze tot op heden nog nooit door Q-dance geboekt dacht ik. Wel al een paar keer door B2S voor Decibel en Euphoria, toch niet de meest misselijke feestjes. En ze hebben een beetje de pech dat Seismic nooit een supergroot label was/is.
DP en Profyler stonden volgens mij samen op Purple op Defqon dit jaar? Toen de boel nog stuk ging daar xd
Donateur
last seen Mar 2017
Ja Profyler was daar op het einde, stond voor 10 man te draaien haha.
Heb ze op Defqon niet gezien maar op Decibel vond ik ze een van allerbeste acts van de dag. Half 2 's middags ofzo en gewoon vol gas erop :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Klopt, maar hoor je nu veel van ze? Ik vind het wel meevallen. Misschien dat het weer aantrekt als ze nieuwe plaatjes uit gaan geven of iets dergelijks. Zal allemaal wel loslopen.
Terug naar de plaatjes :).
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Is downloaden & beluisteren ;)
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
had chris one nou verloren? wtf
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Lekkere remixen! Deze jongen had van mij mogen winnen!
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Edwinn wrote:Gratis? Altijd meenemen! :thumbsup:
Fixed :thumbup:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Neem deze ook is mee!! klinken lekker!
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Just4Music wrote:had chris one nou verloren? wtf
Hij heeft ze voor de fun gemaakt en niet opgestuurd dus hij deed niet mee met de competitie xd
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
hij had toch nooit gewonnen. Break is minder als 2min... :')
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
_dp_ wrote:hij had toch nooit gewonnen. Break is minder als 2min... :')
Ja en veels te rauw. :')