Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:18 

Hardtraxx Elite

Doet me niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Doet me niks dit.

want???
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 08:56 

Hardtraxx Addict

Ik vind hem ook niet echt superdik ofzo hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 09:14 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
Doet me niks dit.

want???

Hahah, verslagenheid bij zo'n berichtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 09:33 

FRArnold schreef:
RAW-vizion schreef:
Doet me niks dit.

want???

Hahah, verslagenheid bij zo'n berichtje.

idd zeg :P Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je dit niks vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 09:57 

Hardtraxx Addict

Tracks vallen me nog wel mee, dacht vooral dat er zonder de kicks een vrijwel nutteloze track over bleef maar hij is nog redelijk te doen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:02 

Hardtraxx Elite

RAW-vizion schreef:
Doet me niks dit.

want???

Gewoon totaal niet mijn ding, heb je wel is hé.. ;)
Beetje raar dat je het op zo´n manier vraagt trouwens..
Omdat iedereen het hier leuk vind betekent het nog niet dat IK het ook leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:05 

Aan het typen...

Nee maar er is net duidelijk gemaakt waarom je beter je standpunt kunt onderbouwen als je mening afwijkt en wat jij doet is twee keer hetzelfde zeggen en niks onderbouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:16 

Niet zijn ding, zegt toch genoeg? :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:25 

Aan het typen...

- Ja dit is me een kutplaat
> Waarom vind je dat?
- Omdat dit geen goede plaat is.

Dat is geen onderbouwen, nu weet ik nog niet waarom het zijn ding niet is..
Zijn de kicks te hard, zit er geen melodie in, krijg je er geen blij gevoel bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:26 

Hij zei dat het hem niks doet, dat zegt toch meer over zijn smaak dan over de track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:32 

Aan het typen...

Ja alles is smaak, als je iets mooi vind is het wel je smaak als je iets niet mooi vind is het niet je smaak of is het slecht afgewerkt. Alle reacties hier gaan om smaak. Dat wil nog niet zeggen dat je het niet hoeft te kunnen onderbouwen.

1. Ik vind mainstream niks, dat is mijn smaak.
2. Ik vind mainstream niks, omdat er teveel breaks in zitten, de melodietjes te vrolijk zijn, het idee van met rare geluiden iets vet maken weg is, hoge pitch kicks niet om aan te horen zijn, omdat het vaak niet hard genoeg noch genoeg energie heeft, omdat het vaak meer van hetzelfde is. Tig argumenten om mijn smaak mee te onderbouwen. Dat je het er niet mee eens bent, oke iedereen heeft een andere smaak. Maar nu begrijp jij wel waarom ik mainstream niets aan vind, en dat begreep jij niet bij reactie 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:37 

Neem jij er geen genoegen mee als iemand zegt; Het is mijn ding niet?
Zoals ik al zei; Ik zie jou al voor als vader :P
Kind: Papa ik lust geen friet
Lyst: Waarom niet? ONDERBOUW JE MENING EENS.
Kind: ....
Lyst: Nee maakt niet uit, ik hou ook meer van Early-Friet

Sorry die laatste was een obvious grapje wat je niet persoonlijk moet nemen oid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:45 

Aan het typen...

Naja ik ben van mening als je over dingen praat op een forum je jezelf ook uit moet kunnen leggen anders kun je net zo goed geen berichten plaatsen en alleen meelezen als je dat moeilijk vind.

En je voedsel smaak is een stuk lastiger te beschrijven dan muzieksmaak en dat weet je zelf ook. Bij voedsel kom ik niet verder dan zoet/zuur/zout/bitter en hoe het voelt in de mond. Bovendien bevindt dat kind zich in een compleet andere situatie, maar dat moge duidelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:48 

Was ook maar een lomp voorbeeld. Maargoed, ik neem al genoegen met "Het is mijn ding, niet". Ik voel me niet verplicht om alles tot in details te onderbouwen.

Maar goed, fair enough :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:56 

Artiest

Ja maar soms kun je niet uitleggen waarom iets niet je smaak is, ik kan ook niet uitleggen waarom Hockey niks voor mij is, maar voetbal weer wel. Terwijl beide een teamsport is met een bal in een net werken, soms is het gewoon een bepaalde smaak van iemand die niet echt duidelijk kan verklaren waarom iets wel of niet zijn smaak is. Tja die dingen heb je nou eenmaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:57 

Hardtraxxer

Op 170-180 BPM zijn het allebei bijna volwaardige hardcore tracks. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 22:13 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
G1LL schreef:
En toch hoef je 't woord niet te gebruiken, snap best dat mensen zich er WEL aan ergeren (algemeen wel bekend dacht ik zelfs). Dus let idd een beetje op je woorden, wat voor de 1 niks ergs is kan de ander wel erg opvatten (kanker is hier een goed voorbeeld van denk ik zelf).

OT Vanaf nu :)

Moet er toch op reageren, pure onzin.
Dat is hetzelfde als dat iemand een vrouw wilt zijn en een ander een plaat kut noemt en zich beledigt voelt omdat diegene geen kut heeft.
Kankeren is een Nederlands woord dat los staat van de ziekte, mensen die janken om het gebruik daarvan moeten zich even achter de oren krabben. Ik accepteer het feit dat schelden met kanker niet is toegestaan, maar het werkwoord 'kankeren' verbannen is ronduit een achterlijke gang van zaken.

Ik moest het gewoon even melden want dit gaat anders echt te ver. Verder weer OT :thumbup:

Jij hebt geniaale uitspraken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 08:47 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel kills hebben jullie al? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:02 

Hardtraxx Addict

Josh-T schreef:
Hoeveel kills hebben jullie al? :P

Vandaag 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:06 

Hardtraxx Veteran

kvind de intros van allebij super, lekkere harde kick met een vage synth maar vind de climax dan weer saai worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 04:27 

Hardtraxxer

Psycho heeft wel wat, niet te vaak, maar ik vind het zo raar dat killshot bijna hetzelfde is, alleen ietsje minder.
Hopelijk gaat ie wel meer varieren in zn tracks.

Ik snap niet waarom ze tillt black in het leven hebben geroepen... het main label tillt draaide toch ook om duistere en rauwe sounds of heb ik dat verkeerd?

Enige verschil is dat dit gewoon lomp beuken is, en ja voor thuis heel snel verveel maar dat heb ik ook al vaak genoeg bij tillt tracks van hun hoofdlabel. (niet alle!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:17 

Hardtraxxer

Klementino schreef:
Psycho heeft wel wat, niet te vaak, maar ik vind het zo raar dat killshot bijna hetzelfde is, alleen ietsje minder.
Hopelijk gaat ie wel meer varieren in zn tracks.

Ik snap niet waarom ze tillt black in het leven hebben geroepen... het main label tillt draaide toch ook om duistere en rauwe sounds of heb ik dat verkeerd?

Enige verschil is dat dit gewoon lomp beuken is, en ja voor thuis heel snel verveel maar dat heb ik ook al vaak genoeg bij tillt tracks van hun hoofdlabel. (niet alle!)

Heb ik dus ook precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:
kvind de intros van allebij super, lekkere harde kick met een vage synth maar vind de climax dan weer saai worden

Mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:19 

Hardtraxxer

Valt het jullie ook op dat psycho van de hardbass cd 2011 vanaf 3:10 heel anders klinkt dan psycho van de originele release op tillt black?
Daar kwam ik dus net achter :oh:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle