Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:01 

Hardtraxx Addict

Jawel want wij, Nederlanders, zitten wat langer in de Hardstyle en zijn bezig met de rauwere fase. Andere landen zitten nog in de fase waarin wij een paar jaar geleden zitten. En aangezien hier zelden buitenlanders zitten behalve de Belgen. ligt het wel aan Hardtraxx.
Maar ik zal het hier maar erbij laten aangezien ik nu ook pauze heb ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:18 

Aan het typen...

Ach dat meelopers argument, het zijn inderdaad vooral meelopers die van headhunterz houden. Hier op het forum lopen ze volgens jou achter de raw-massa aan terwijl ze eigenlijk van headhunterz houden en onder de grote massa heerst een en al meelopers gedrag. Er zijn weinig kritische mensen die dus maar een relatief klein groepje artiesten leuk vinden en waarbij headhunterz in dat kleine groepje zit, al ze al bestaan. Dus als je het op die manier wilt beargumenteren dan blijft er weinig nog van headhunterz over.

Het heeft ook niks met ons Nederlanders te maken, op Harderstate is Headhunterz en Wasted Penguinz net zo min geliefd. Dat soort artiesten zijn enkel niet geliefd op de fora. En daar zit 95% van de mensen die zich verdiept hebben. Die "rauwe fase" wat jij zegt leeft ook vrijwel alleen op de fora en heeft ook niets met het land te maken waar je vandaan komt. Enige wat het met Nederland te maken heeft is dat er meer Nederlandse "kenners" zijn dan buitenlandse.

Dat wil overigens nog niet zeggen dat nadat je je verdiept hebt je niet nog steeds van headhunterz kunt houden, noch dat als je van headhunterz houdt je een meeloper bent. Maar je bent in dat geval wel ruim in de minderheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel te zeggen dat 'Raw' liefhebbers ook HHZ liefhebbers kunnen zijn en dat het niet losstaat.

Hierom ben ik trouwens, om nog even te benadrukken, een tegenstander van al die sub-stylen, want je houd van het ene Early Hardstyle nummer, van het andere niet, van het ene mainstream nummer, van het andere niet, van het ene Rawstyle nummer, van het ander niet. Fuck it, ik hou van het ene Hardstyle nummer en de ander niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:23 

Artiest

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... h6RJXhv-PI
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:29 

Aan het typen...

FRArnold schreef:
Ik bedoel te zeggen dat 'Raw' liefhebbers ook HHZ liefhebbers kunnen zijn en dat het niet losstaat.

Hierom ben ik trouwens, om nog even te benadrukken, een tegenstander van al die sub-stylen, want je houd van het ene Early Hardstyle nummer, van het andere niet, van het ene mainstream nummer, van het andere niet, van het ene Rawstyle nummer, van het ander niet. Fuck it, ik hou van het ene Hardstyle nummer en de ander niet.

Natuurlijk kan dat, er zijn er alleen niet zoveel van.
En je argument tegen een onderverdeling is weer een non-argument. Jij vind het ene Hardstyle nummer goed en het andere niet, als dat bij de subgenres een probleem is, waarom is Hardstyle dan een subgenre van EDM. Als je zo als jou zou redeneren zouden er helemaal geen genres bestaan.
Maar als je daarover wilt discussiëren:
algemeen/discussie-topic-t11071-125.html#p449695
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:47 

Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:50 

Hardtraxx Newbie

Psycho is wel vet vanwege de dikke kick en omdat er een goede duistere sfeer inzit. Maar killshot vind ik een beetje inspiratieloos. Als het gewoon hard gaat vinden mensen het hier al snel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:02 

Hardtraxxer

Sorry maar dit gaat mij te lomp! Krijg geen gevoel bij deze platen :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

oeh de 2e kick in de climax :drool: ...wat gaat die tering hard he :)
maar Psycho over het hele nummer genomen is die wel beter dan Killshot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:10 

Hardtraxxer

Ik ben groot liefhebber van de raw-sound en vind nummertjes van Wildstylez en Headhunterz op het moment ook geen zak aan. Iedereen kankert ze af maar hoe je het ook wendt of keert, ze hebben flink wat toegevoegd aan de hardstyle van deze tijd. Iets wat opkomende artiesten zoals B-Front, Crypsisen Ran-D, bij lange na nog niet hebben gedaan. Hoewel hun nu wel de 'lijsten' domineren en terecht overigens want al die kazige melodieën vanuit de Scantraxx stal komt, op A2 na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Ik ben groot liefhebber van de raw-sound en vind nummertjes van Wildstylez en Headhunterz op het moment ook geen zak aan. Iedereen kankert ze af maar hoe je het ook wendt of keert, ze hebben flink wat toegevoegd aan de hardstyle van deze tijd. Iets wat opkomende artiesten zoals B-Front, Crypsisen Ran-D, bij lange na nog niet hebben gedaan. Hoewel hun nu wel de 'lijsten' domineren en terecht overigens want al die kazige melodieën vanuit de Scantraxx stal komt, op A2 na dan.

let een beetje op je woorden ;)

OT: nog 1 dag :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:33 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:35 

Donateur

RAW-vizion schreef:
Stinkjanus schreef:

Kankeren is een gewoon nederlands werkwoord ..

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:52 

Artiest

RAW-vizion schreef:
Stinkjanus schreef:

aansteller, dat woord staat los van het scheld woord of de ziekte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:24 

Hardtraxxer

Ik zal er ook eens een comment aan wagen xd

Ik heb respect voor alle producers van hardstyle. Al diegene die hun passie omzetten in hardstyle / hardcore
vind ik al een prestatie op zich. Ik zal dus ook niet snel een producer / dj gaan lopen afzeiken op een forum

We denken met zijn allen (including me) dat we veel van hardstyle af weten maar uiteindelijk zijn wij niet de
mensen achter de knoppen. De mensen die muziek producen verdienen respect ongeacht zijn stijl bij jou
in de smaak valt. De een vind dit lomp, de ander brilliant.... lekker boeiend iedereen zijn mening

en respect voor chris one.....

Een mening ventileren op een forum is leuk voor een discussie zolang het over persoonlijke smaak gaat (oftewel ik vind dit nummer
wel of niet tof) en niet om t bashen of zeiken op een producer omdat hij een bepaalde stijl maakt.

vind je dat niks prima toch .... links laten liggen en no need om je minst favo producer te bashen.

Dat is mijn mening die vast niet velen zullen delen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:20 

Hardtraxxer

Ik ga het ook maar wagen, ook al is dat met gevaar voor eigen leven...

Ik vind dit ook helemaal niks. Deze tracks draaien volledig om de kicks, wat dan ook meteen zo'n beetje het enige is wat je hoort. De kick is overdreven hard, waardoor de kick niet "mooi" is en niet afgewerkt klinkt. Een distorted kick is leuk, maar niet op deze manier. Dat is iets wat ik bij Hardstyle Mafia ook altijd heb.

Door die lompe kicks brengen de tracks ook totaal geen gevoel over, wat bij muziek (in voor wat genre dan ook) toch het geval moet zijn. Voor mij is dit het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:41 

Ik vind Killshot VER-SCHRIK-KE-LIJK
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:03 

Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
Ik ga het ook maar wagen, ook al is dat met gevaar voor eigen leven...

Ik vind dit ook helemaal niks. Deze tracks draaien volledig om de kicks, wat dan ook meteen zo'n beetje het enige is wat je hoort. De kick is overdreven hard, waardoor de kick niet "mooi" is en niet afgewerkt klinkt. Een distorted kick is leuk, maar niet op deze manier. Dat is iets wat ik bij Hardstyle Mafia ook altijd heb.

Door die lompe kicks brengen de tracks ook totaal geen gevoel over, wat bij muziek (in voor wat genre dan ook) toch het geval moet zijn. Voor mij is dit het niet.

Mij geeft 't juist wel een goed gevoel, juist om de kicks omdat ze juist zo lomp en hard zijn! Juist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:04 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
RAW-vizion schreef:
Stinkjanus schreef:

Sorry dat ik hierdoor offtopic ga, maar ik wil hier wel even op reageren.

Of dat woord nu los staat van het scheldwoord of van de ziekte doet er niet toe. Kanker = kanker en kanker is niet leuk. Ik hoop dat je dat toch met me eens bent
Als je dat woord zo graag wilt gebruiken dan doe dat alsjeblieft ergens waar andere mensen er geen last van hebben. Ik ga jou ook niet lastig vallen met woorden die je niet wilt horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:10 

Kankert is van Kankeren dat is iets anders dan de ziekte Kanker -.-
Vind beide tracks nog steeds heerlijk, super lomp maar wel vet! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:13 

Hardtraxxer

haha scherpe reactie hierzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:14 

WIJNUH schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
RAW-vizion schreef:

Sorry dat ik hierdoor offtopic ga, maar ik wil hier wel even op reageren.

Of dat woord nu los staat van het scheldwoord of van de ziekte doet er niet toe. Kanker = kanker en kanker is niet leuk. Ik hoop dat je dat toch met me eens bent
Als je dat woord zo graag wilt gebruiken dan doe dat alsjeblieft ergens waar andere mensen er geen last van hebben. Ik ga jou ook niet lastig vallen met woorden die je niet wilt horen

Kankeren
Uitspraak: ˈkɑŋkərə(n) (kankerde, heeft gekankerd) Werkwoord [Informeel] heel erg klagend praten. Synoniem: mopperen `kankeren over de troep op straat` `kankeren op de overheid`

Klaag de dikke Van Dalen maar aan als je je beledigt voelt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

En toch hoef je 't woord niet te gebruiken, snap best dat mensen zich er WEL aan ergeren (algemeen wel bekend dacht ik zelfs). Dus let idd een beetje op je woorden, wat voor de 1 niks ergs is kan de ander wel erg opvatten (kanker is hier een goed voorbeeld van denk ik zelf).

OT Vanaf nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:56 

Hardtraxx Veteran

DJFraction schreef:
BAM!!! nog 17 minuutjes :woot:

4! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:00 

Hardtraxx Veteran

Uit @ hardstyle.com! :woot:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle