Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:12 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Dat is heel simpel, je onderbouwt je mening als iemand er naar vraagt. En de kans is groot dat iemand er naar gaat vragen als je een heel erg afwijkende mening hebt. Dus als jij het tegenovergestelde vindt als de rest, dan is het slimmer om je reactie te onderbouwen, om rare uithalen richting jou te voorkomen.

Normaal snap ik jouw redeneringen altijd, ook al ben ik het er niet altijd mee eens.
Maar wat je nu zegt slaat echt nergens op, het komt erop neer dat als de meerderheid iets vindt ze dit niet hoeft te onderbouwen maar de minderheid wel? Beetje vreemd allemaal :D
En dan kun je leuk erover gaan praten dat bijna alleen maar meelopers van Headhunterz houden, maar sommige mensen die hem hier zonder argumenten afzeiken.. dat zijn pas meelopers.

OT: Psycho vind ik wel lekker en heb ik ook aangeschaft, zit een heerlijk agressief en duivels sfeertje in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:12 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
DJFraction schreef:
BAM!!! nog 17 minuutjes :woot:

4! :beer:

staat erop :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:20 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
patrickjeb schreef:
DJFraction schreef:
BAM!!! nog 17 minuutjes :woot:

4! :beer:

staat erop :woot:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:49 

Artiest

G1LL schreef:
En toch hoef je 't woord niet te gebruiken, snap best dat mensen zich er WEL aan ergeren (algemeen wel bekend dacht ik zelfs). Dus let idd een beetje op je woorden, wat voor de 1 niks ergs is kan de ander wel erg opvatten (kanker is hier een goed voorbeeld van denk ik zelf).

OT Vanaf nu :)

Moet er toch op reageren, pure onzin.
Dat is hetzelfde als dat iemand een vrouw wilt zijn en een ander een plaat kut noemt en zich beledigt voelt omdat diegene geen kut heeft.
Kankeren is een Nederlands woord dat los staat van de ziekte, mensen die janken om het gebruik daarvan moeten zich even achter de oren krabben. Ik accepteer het feit dat schelden met kanker niet is toegestaan, maar het werkwoord 'kankeren' verbannen is ronduit een achterlijke gang van zaken.

Ik moest het gewoon even melden want dit gaat anders echt te ver. Verder weer OT :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:52 

Hardtraxx Veteran

Oh yay ik zie nu dat we weer de volle prijs moeten betalen op Hardstyle.com, maarja, hij is het waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 02:08 

Artiest

Hebbes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 02:20 

Hardtraxxer

hij is binnen! en de buren zijn weer wakker woehaha! :evil:

ze klinken allebij 10x beter nu ze full zijn!!
psycho klapt er zo heerlijk in he :D PSYCHO WHAAAAAAAA BAMM BAMM BAMM!!!! :love:

killshot ook echt heerlijk die kicks zijn zo hard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 02:23 

Dacht eerst dat je hem alleen op 192 kbps kon kopen, koop namelijk zelden bij Hardstyle.com.
Maar in de checkout kon ik WAV aan klikken, dus deze kan ik morgen ook lekker draaien op Hardstyle Fantasy ben benieuwd hoe hard die gaat live! :drool:

Zit er trouwens een bug/fout bij de prijs aangezien de hele release 2.98 euro kostte, maar toen ik WAV aan klikte bleef de prijs hetzelfde! :P Kwam alleen nog 1 eurie PayPal bij. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 02:46 

Artiest

Convert schreef:
Dacht eerst dat je hem alleen op 192 kbps kon kopen, koop namelijk zelden bij Hardstyle.com.
Maar in de checkout kon ik WAV aan klikken, dus deze kan ik morgen ook lekker draaien op Hardstyle Fantasy ben benieuwd hoe hard die gaat live! :drool:

Zit er trouwens een bug/fout bij de prijs aangezien de hele release 2.98 euro kostte, maar toen ik WAV aan klikte bleef de prijs hetzelfde! :P Kwam alleen nog 1 eurie PayPal bij. ;)

Vervelend nou :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 03:01 

Festuca schreef:
Vervelend nou :lol:

Whaha, dat zeker niet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 11:37 

Donateur

Binnen!! :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 11:43 

Hardtraxx Veteran

Ook binnen.
Killshot vind ik toch nét iets beter dan Psycho :bomb:
Beiden zijn geweldig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 12:36 

Hardtraxx Addict

Psycho is gewoon lomp beukwerk zeker fijn nummertje! Denk ook dat ik killshot toch wat lekkerder vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 12:43 

Hardtraxxer

Monsters van platen allebei! Moet zeggen dat Killshot nu op de een of andere manier veel beter uit de verf lijkt te komen, vind em beter dan ik had verwacht. Maar toch blijft Psycho net ff iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:08 

Artiest

Sinds lange tijd niet meer zuulke harde tracks gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Die kicks uit killshot zijn mooier maar Psycho ragt gewoon te hard :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:18 

Artiest

Ik vind de kicks helemaal niet mooi, maar ze raggen wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

gelijk gehaalt om 12 uur..echt super release :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:06 

Aan het typen...

KickinAzz schreef:
Lyst schreef:
Dat is heel simpel, je onderbouwt je mening als iemand er naar vraagt. En de kans is groot dat iemand er naar gaat vragen als je een heel erg afwijkende mening hebt. Dus als jij het tegenovergestelde vindt als de rest, dan is het slimmer om je reactie te onderbouwen, om rare uithalen richting jou te voorkomen.

Normaal snap ik jouw redeneringen altijd, ook al ben ik het er niet altijd mee eens.
Maar wat je nu zegt slaat echt nergens op, het komt erop neer dat als de meerderheid iets vindt ze dit niet hoeft te onderbouwen maar de minderheid wel? Beetje vreemd allemaal :D
En dan kun je leuk erover gaan praten dat bijna alleen maar meelopers van Headhunterz houden, maar sommige mensen die hem hier zonder argumenten afzeiken.. dat zijn pas meelopers.

OT: Psycho vind ik wel lekker en heb ik ook aangeschaft, zit een heerlijk agressief en duivels sfeertje in :P

Allereerst hoef je je mening nooit te onderbouwen, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als mensen opmerkingen gaan maken.
Voorbeeld: Als iedereen een kick hard vind, behalve ik, dan is de kans erg groot dat niemand mij begrijpt als ik zeg: "Wat een slappe kicks :sick: ". Dan krijg ik zeer waarschijnlijk reacties als "ben je doof ofzo" of "heb je wel goede speakers?". Als ik er ook bij vertel dat ze slap zijn, omdat de bass aan een stuk doorloopt, dan krijg ik hele andere reacties als "ja dat klopt wel" of "daarom vind ik het juist hard". Zie je het verschil? Iedereen die die kick hard vond begreep elkaar, omdat ze het zelfde vonden (misschien om andere redenen, maar dan nog denken ze dat ze elkaar begrijpen). Ze zullen nooit elkaar de vraag stellen van, waarom vind jij deze track hard, want ik vind hem om deze redenen hard. Ze gaan ervan uit dat ze elkaar begrijpen.

Als je mening heel erg afwijkt van de meerderheid, dan is dit begrip er niet tot nauwelijks. Dus het heeft in principe niets met negatief of positief over iets praten te maken, maar met het onderling begrijpen van elkaar. Natuurlijk mag ik in mijn eentje aan hun ook vragen waarom zij een kick hard vinden, maar dan ga ik niet eerst een reactie plaatsen van "wat een slappe kicks", om vervolgens allemaal nare reacties over mij heen te krijgen, om vervolgens pas te vragen waarom ze het wel vinden, tenzij je geilt op nare reacties :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

die kicks zijn best ziekelijk in psycho (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:52 

Hardtraxxer

release van 2011 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:20 

Hardtraxx Addict

psycho AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:07 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
KickinAzz schreef:
Lyst schreef:

Allereerst hoef je je mening nooit te onderbouwen, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als mensen opmerkingen gaan maken.
Voorbeeld: Als iedereen een kick hard vind, behalve ik, dan is de kans erg groot dat niemand mij begrijpt als ik zeg: "Wat een slappe kicks :sick: ". Dan krijg ik zeer waarschijnlijk reacties als "ben je doof ofzo" of "heb je wel goede speakers?". Als ik er ook bij vertel dat ze slap zijn, omdat de bass aan een stuk doorloopt, dan krijg ik hele andere reacties als "ja dat klopt wel" of "daarom vind ik het juist hard". Zie je het verschil? Iedereen die die kick hard vond begreep elkaar, omdat ze het zelfde vonden (misschien om andere redenen, maar dan nog denken ze dat ze elkaar begrijpen). Ze zullen nooit elkaar de vraag stellen van, waarom vind jij deze track hard, want ik vind hem om deze redenen hard. Ze gaan ervan uit dat ze elkaar begrijpen.

Als je mening heel erg afwijkt van de meerderheid, dan is dit begrip er niet tot nauwelijks. Dus het heeft in principe niets met negatief of positief over iets praten te maken, maar met het onderling begrijpen van elkaar. Natuurlijk mag ik in mijn eentje aan hun ook vragen waarom zij een kick hard vinden, maar dan ga ik niet eerst een reactie plaatsen van "wat een slappe kicks", om vervolgens allemaal nare reacties over mij heen te krijgen, om vervolgens pas te vragen waarom ze het wel vinden, tenzij je geilt op nare reacties :P

Je snapt me niet helemaal :D
Ik wou ermee zeggen dat ik vind dat juist iedereen hun mening zou moeten onderbouwen ongeacht hoeveel hetzelfde vinden, en jij denkt dat ik ermee bedoel dat niemand zijn mening hoeft te onderbouwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:13 

Aan het typen...

Oh, ik bedoel te zeggen dat iedereen het moet kunnen onderbouwen als men er naar zou vragen en dat het verstandig is om je mening direct te onderbouwen (zonder dat iemand daar naar vraagt) als je mening compleet afwijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:26 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Oh, ik bedoel te zeggen dat iedereen het moet kunnen onderbouwen als men er naar zou vragen en dat het verstandig is om je mening direct te onderbouwen (zonder dat iemand daar naar vraagt) als je mening compleet afwijkt.

Dat bedoel ik ook xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle