Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Laten we met zijn allen lekker gaan zeiken op iemand die dit niet bijzonder vind. :nono:

Dat is niet de reden waarom ik zeikte, maar goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:47 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
xljarno schreef:
volgens mij hoef ik mijn mening niet te onderbouwen met welke nummers ik wel en niet vet vind.

Ga dan lekker op Youtube reageren :thumbup:


Nutteloze comment weer :/
Een mening is een mening, so be it. Kan me best voorstellen waarom iemand zegt dat hij of zij dit niks vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
xljarno schreef:
volgens mij hoef ik mijn mening niet te onderbouwen met welke nummers ik wel en niet vet vind.

Ga dan lekker op Youtube reageren :thumbup:


Nutteloze comment weer :/
Een mening is een mening, so be it. Kan me best voorstellen waarom iemand zegt dat hij of zij dit niks vindt.

Ik bedoel ermee dat hij zijn mening dan wel mag onderbouwen waarom hij dit niks vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:52 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Ik bedoel ermee dat hij zijn mening dan wel mag onderbouwen waarom hij dit niks vindt :P


... you lost me at "Ik" >.<
ik snap nog niet wat je bedoelt, maar dat maakt ook niet uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
Ik bedoel ermee dat hij zijn mening dan wel mag onderbouwen waarom hij dit niks vindt :P


... you lost me at "Ik" >.<
ik snap nog niet wat je bedoelt, maar dat maakt ook niet uit xd

Ik kan het wel uitleggen xd

Sorry lig met koorts op bed, dus ben niet zo helder vandaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mannen zoals Skedoeldefloeps en kickinazz...
eerlijk; jullie spammen alle release topics van HT vol. true or false ?

houdt je gewoon eens in, en doe die reactie eens een paar uur/dag later.. kunnen mensen tussendoor ook nog reageren.. en hoeven wij niet altijd jullie gebekvecht te zien..+ ik vindt die avatar van skeldodlelefleops niet om aan te zien.. :P maar dat is persoonlijk..
maar jullie snappen het idee wel..

ik ben compleet niet degene om dit te zeggen en jullie overal op te wijzen blablabla.
normaal maak ik me compleet niet druk over zulke dingen,
maar het mocht wel eens gezegd worden vindt ik :) kom hier best vaak kijken, en hett wordt wat storend..

ik wil ook wel eens een andere mening weten dan altijd dezelfden snapje ;)
Mannen zoals dakpan (ik noem maar 1) die reageren op wat ze horen en afwisselend.
bij jullie valt mij dit op dat jullie je alleen maar drukmaken over HOE je moet reageren...
ipv gewoon een mening te geven..
of op andere mensen gaan letten hoe die reageren zodat je hun compleet kunt inmaken, zodat jij weer een iets betere status hebt (denk je) ... stelletje druktemakers..

mensen die echte reacties willen lezen hier, moeten altijd eerst door jullie rommel heen scrollen..
best wel vervelend soms :list: (vindt ik..)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:03 
 

Khadber schreef:
Laten we met zijn allen lekker gaan zeiken op iemand die dit niet bijzonder vind. :nono:

Ja want keihard en zo rauw mogelijk is nu de rage, en iedereen die er niet van houdt, is een dagjesmens

-mentaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ iSense: False. Die soorten discussies waar jij op doelt komen denk ik slechts in 1 op de 10 topics voor.

En bovendien proberen wij nog enigszins te discussiëren, en dit gaat dan niet altijd over de muziek.. het lijkt mij in ieder geval interessanter dan allemaal kots- en kwijlpoppetjes en meningen van 5 woorden zonder enige onderbouwing te lezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:29 
 
Artiest

@ iSense, nutteloosheid heerst in jouw bovenkamer. Als je het niet leuk vind dat mensen reageren op iets op een forum (wat daarvoor toch bedoeld is) zou ik iets anders zoeken om te doen in je vrije tijd :P
Je kunt lekker lopen zeiken over dat je een lamme vinger krijgt van het scrollen en dat je m'n avatar niks vind, maar dat kan me ongeveer evenveel schelen als de winnaar van het WK cricket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
maar dat kan me ongeveer evenveel schelen als de winnaar van het WK cricket.

:lol: Moest ik nou echt om lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Khadber schreef:
Laten we met zijn allen lekker gaan zeiken op iemand die dit niet bijzonder vind. :nono:

Ja want keihard en zo rauw mogelijk is nu de rage, en iedereen die er niet van houdt, is een dagjesmens

-mentaliteit

Het ging helemaal niet over de release, maar over iemand die van melodietjes houd, wat op zich niets mis mee is, maar doordat hij een theracords liefhebber was vond ik dat een beetje vreemd gezien het merendeel van de theracords releases niet echt om de melodietjes draait. Waarop hij antwoordde dat hij de kicks van Theracords erg vet vind, maar lang niet alle releases oid. Ook prima, je houdt van nummers met melodietjes en van nummers met harde kicks. Maar omdat het zo vaag is, denken sommige mensen dat hij zomaar wat roept en vragen ze of hij het wil onderbouwen (om misverstanden de wereld uit te helpen?) waarop hij zegt, ik hoef het niet te onderbouwen. Tja, als je de onduidelijkheden zelf niet weg wil nemen, dan moet je achteraf ook niet zeuren dat mensen je verkeerd begrijpen. Kortom het heeft helemaal niks met zo hard en rauw mogelijk mentaliteit te maken, maar met iemand die een redelijk aparte mening heeft en deze weigert uit te leggen waardoor het beeld ontstond dat hij zomaar wat roept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Almighty schreef:
Khadber schreef:
Laten we met zijn allen lekker gaan zeiken op iemand die dit niet bijzonder vind. :nono:

Ja want keihard en zo rauw mogelijk is nu de rage, en iedereen die er niet van houdt, is een dagjesmens

-mentaliteit

Het ging helemaal niet over de release, maar over iemand die van melodietjes houd, wat op zich niets mis mee is, maar doordat hij een theracords liefhebber was vond ik dat een beetje vreemd gezien het merendeel van de theracords releases niet echt om de melodietjes draait. Waarop hij antwoordde dat hij de kicks van Theracords erg vet vind, maar lang niet alle releases oid. Ook prima, je houdt van nummers met melodietjes en van nummers met harde kicks. Maar omdat het zo vaag is, denken sommige mensen dat hij zomaar wat roept en vragen ze of hij het wil onderbouwen (om misverstanden de wereld uit te helpen?) waarop hij zegt, ik hoef het niet te onderbouwen. Tja, als je de onduidelijkheden zelf niet weg wil nemen, dan moet je achteraf ook niet zeuren dat mensen je verkeerd begrijpen. Kortom het heeft helemaal niks met zo hard en rauw mogelijk mentaliteit te maken, maar met iemand die een redelijk aparte mening heeft en deze weigert uit te leggen waardoor het beeld ontstond dat hij zomaar wat roept.


Jij verwoordt zo ongeveer letterlijk Wat ik denk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:36 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
maar met iemand die een redelijk aparte mening heeft en deze weigert uit te leggen waardoor het beeld ontstond dat hij zomaar wat roept.


En zelfs als dat dan inderdaad het geval is, waarom zou je je daar dan in hemelsnaam zo druk om maken. Het feit dat jij/kickinazz/skedoedelefloeps altijd een goed argument willen zien om de situatie helemaal 100% duidelijk te krijgen betekent niet dat je dat anderen ook maar altijd op moeten willen leggen. Ik ben het met je eens dat een forum voor discussie bedoeld is en dat goede beargumentatie van een mening een voorwaarde is voor het ontstaan en in stand houden van een discussie maar volgens mij moet het ook nog wel een beetje leuk blijven. Iemand hoeft maar een keer een halve opmerking te maken met even zoveel beargumentatie en jullie klappen er gelijk vol op als de Gestapo op een haakneus. Volgens mij is dat een beetje wat iSenSe bedoelt en daar kan ik me heel goed in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja dat je dat in eerste instantie niet doet maakt mij ook niet zoveel uit, ik onderbouw mijn standpunten ook lang niet altijd in eerste instantie. Maar als men dan vraagt waarom je zo denkt of terwijl of je je standpunt kunt onderbouwen en vervolgens antwoordt, ik hoef helemaal niks te onderbouwen. Tja, dan heb je de schijn gewoon tegen je en onderstreep je de gedachte bij die mensen dat je zomaar wat roept.

Ik dacht eerlijk gezegd toen hij dat zei in eerste instantie ook van hij roept zomaar wat. Nadat hij uitlegde dat hij ook van harde kicks hield, bleef dat idee bij mij bestaan, echter wilde ik hem het voordeel van mijn twijfel wel geven en het er op houden dat hij van melodietjes en harde kicks houdt en gewoon niet zo goed is in het verwoorden ervan. Echter toen hij daarna zei dat hij het niet hoeft te onderbouwen, dacht ik van tja dan zoek het zelf maar uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het is maar weer tijd om ontopic te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:02 
 
Hardtraxxer

Oke dan ontopic:

Ik vind er geen ruk aan.
lelijke schelle kicks en voor mn gevoel alleen maar gemaakt om zo kneiterhard mogelijk te zijn.
Vind dat dit soort nummers aan het einde van een set wel kunnen maar het is tevens de reden dat ik een feest als loudness niet trek. Alleen maar dit soort gebeuk. Ben ik toch meer een festival, zon op mn bek melodieentype denk ik.. Van deze stijl raak ik na drie nummers in een depressie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze nummers gaan maar niet vervelen zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het wel grappig dat er meteen een hele discussie ontstaat.

Voor de gene die er baat bij heeft, vind ik dat Q-dominic dezelfde mening over deze nummers heeft als ik. Bij deze citeer ik :

Q-Dominic schreef:
Oke dan ontopic:

Ik vind er geen ruk aan.
lelijke schelle kicks en voor mn gevoel alleen maar gemaakt om zo kneiterhard mogelijk te zijn.
Vind dat dit soort nummers aan het einde van een set wel kunnen maar het is tevens de reden dat ik een feest als loudness niet trek.


Om nog even kort terug te komen op de discussie...
Voor mij is Theracords een hele andere vorm van rauw en heb ik totaal niet het idee dat ze daar de muziek maken om zo hard mogelijk te zijn. Het is muziek waar IK goed op los kan gaan en daarom hou ik ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is deze al uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
is deze al uit?



Jup :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke plaat om tijdens t autorijden op te zetten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks aan...
wat is hier zo vet aan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hardlover15 schreef:
Niks aan...
wat is hier zo vet aan? :huh:


Ehm... smaak misschien?

De een houdt van melodieën, de ander van het wat hardere werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hardlover15 schreef:
Niks aan...
wat is hier zo vet aan? :huh:


Ehm... smaak misschien?

De een houdt van melodieën, de ander van het wat hardere werk.

nou ik hou van allebij dus dit zijn echt super tracks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Dit zijn voor mij typische plaatjes om te luisteren vind ik het niet veel aan. Maar als ik ze live hoor denk ik dat ik ze echt gruwelijk vet ga vinden!


Ik dacht ik quote mezelf even Psycho heb ik nu vaker geluisterd en kan me nu om te luisteren steeds meer boeien :D .
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle