Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2010 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Ravenwood schreef:
Jor-D schreef:
Release date: 12/07/2010
^^


Oh oke, thanks, stond niet in de first post namelijk :)


kreeg het idd bevestigd via freaky.nl nieuwsbrief
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 07:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardstyle.com/style/hardstyl ... t_releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 09:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er staan best een aantal super dikke tracks op :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die zaag tool niet gewoon Clive King & Xzellar - Evolution leaps fwd? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Is die zaag tool niet gewoon Clive King & Xzellar - Evolution leaps fwd? :whistle:


Is wel hetzelfde geluid ja :P maar volgens mij is ie net iets anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:44 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben echt niet onder de indruk van dit album. Zit veel overbodige zooi bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien zit er een hidden track na Remember, Remember. Die duurt echt geen 10 minuten.

Edit: En die hidden track is... Audiometric (Dutch version) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 13:32 
 
Hardtraxxer

Klote, geen fulls! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Zo te zien zit er een hidden track na Remember, Remember. Die duurt echt geen 10 minuten.

Edit: En die hidden track is... Audiometric (Dutch version) :clap:

Jaaaa! die was zo vet op XQ:HHZ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Hardstyle.com staat dat het CD versies zijn, dus misschien dat de fulls op een andere manier nog worden verspreid...?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 13:55 
 
Hardtraxxer

Pff.. wel veel lekkere tracks zeg :D.. kan niet wachten op de fulls!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:10 
 
Hardtraxxer

goeie cd moet ik zeggen.
vooral die audiometric versie met de dutch vocals. geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind hem wat tegenvallen, had er meer van verwacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
JolleNL schreef:
Zo te zien zit er een hidden track na Remember, Remember. Die duurt echt geen 10 minuten.

Edit: En die hidden track is... Audiometric (Dutch version) :clap:

Jaaaa! die was zo vet op XQ:HHZ :D


niceeee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk niet dat ik hem ga halen, kost me teveel geld en als het niet eens fulls zijn is 't nog minder waard om 'm te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:59 
 
Hardtraxxer

Leuk die hidden track weer! Maar waar is remember, remember?? Dat korte stukje is idd de outtro edit van Qlimax 2009.. maar had graag de echte remember, remember gehad :(

Voor de rest echt een TOP album!!!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Richy schreef:
Leuk die hidden track weer! Maar waar is remember, remember?? Dat korte stukje is idd de outtro edit van Qlimax 2009.. maar had graag de echte remember, remember gehad :(


De echte is toch gewoon uitgekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Richy schreef:
Leuk die hidden track weer! Maar waar is remember, remember?? Dat korte stukje is idd de outtro edit van Qlimax 2009.. maar had graag de echte remember, remember gehad :(


De echte is toch gewoon uitgekomen?

dat is ie idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vet album :thumbsup: vind vooral LSD erg lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:05 
 
Hardtraxxer

Echt he! Die LSD is echt geil! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Pure remix valt me erg mee in goede kwaliteit, vooral de 2e climax heeft een lekkere drive met die kicks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Album maar ff binnen gehaald. Als je van BH zijn stijl houdt dan kom je hier helemaal aan je trekken. Ik ben daar tegenwoordig een beetje op uitgekeken, maar hier zit wel het eea aan leuk spul tussen.

01. Blademasterz - In The End
Hoef denk ik niet weer uit te leggen dat ik dit een vreselijk nummer vind.

02. Brennan Heart - LSD (Love, Sadness & Desire)
Door de verschillende synths creëert het nummer wel een mooi gevoel. Tof nummer, goede intro ook!

03. Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar
Blijft me altijd bij als een van de hoogtepunten van zijn set op Qlimax. Toen die reversed bass erin kwam incl lasershow :drool: . Jammer dat het vervolg met die onnodig blije melodie niet aanslaat bij mij.

04. Dj Zany - Pure (Brennan Heart Rmx).
Onnodige remix, het enige wat een beetje is veranderd is de melodie in de eerste climax en die verandering vind ik niet zo geslaagd.

05. Brennan Heart - This Is Not...
Beetje lange opbouw naar de climax, maar als ie dan komt... whoapwhoap, heerlijk!

06. Brennan Heart & Frontliner: Search For More (Demo Mix)
Standaard BH-kost. Niet slecht echter, vind het nummer wel wat hebben. Outro klinkt leuk.

07. Brennan Heart - One-Master-Blade
Klassiekertje, hoef ik weinig over kwijt denk ik. Maar had er van mij niet zo nodig opgehoeven.

08. Brennan Heart - M!D!Mash Prt II
Had er van mij ook niet bij gehoeven, hoewel het stukje voor en na het Musical Impressions-stuk heel gaaf is.

09. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Rmx)
Hij kan klassiekers dus wel leuk remixen. Zet een hedendaagse BH-kick onder de Decibel-anthem van 2002 en je hebt een heerlijk nummertje hoor.

10. Unknown Analoque - Acid & Dubstyle
Deze sla ik maar ff over, word een beetje moe van Dubstyle.

11. Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten 2010 Vocal Mix)
Teringlange break. Voegt voor mij ook weinig toe aan het origineel.

12. Brennan Heart - FIYD (Blademasterz Rmx)
Faith in Your DJ is sowieso :love: . Andere en gelijk veel betere intro, heel erg dik dus!

13. Unknown Analoque - Like Your Style
Zelfde als In The End, zo vreselijk slecht.

14. Brennan Heart/Blademasterz - Zaag Tool Scantraxx Live
Het enige wat ik in dit nummer mis is een lekkere drive. Die zit er niet echt in. Voor de rest doet dit de naam "zaag" absoluut eer aan.

15. Brennan Heart - Revival Mash Up
Mash-up van Revival X + Showtek remix. Had er van mij ook niet per sé opgehoeven maar aangezien het hier een klassieker betreft, weinig moeite mee :)

16. Brennan Heart & A-lusion - Don't Speak
Nummer voelt leeg en inspiratieloos aan. Nope, totaal niet boeiend.

17. Brennan Heart - Watch Me Grow (Qrimetime Dj Tool)
Nummer begint goed, hiphop-break... alles doet vrij duister en agressief aan, en dan gooit ie er zo'n standaard hardstyle-melodie in. Zonde man!

18. Blademasterz/Brennan Heart - Secret Of The Blade (Live Act Mix)
Ook dit nummer begint goed maar de climax trekt opnieuw op niks.

19. Brennan Heart - Face The Enemy (Decibel Edit)
Een van z'n beste tracks ooit, maar ook deze edit is ietwat overbodig. Had dan liever de Zany-remix gezien :woot:

20. Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix)
Wellicht de meest onnodige track van de hele CD. Hell yeah... t zal wel.

21. Brennan Heart - M.!.D.!.F.Y. (Hardbass Tool)
Jammer van die KUT-vocals. Want voor de rest is dit nummer :thumbsup: :worship: . Heerlijk hard!

22. Brennan Heart - Audiometric Nederlandse Edit
Het is dat het een bonus-track is. Kan er wel om lachen eigenlijk.

Conclusie: ik was benieuwd omdat ik een hoop tracks ook niet kende en ik werd wel aangenaam verrast. Veel oude edits en DJ-tools kunnen me best bekoren en bijv. LSD en Search For More die als typische BH-tracks mij toch kunnen raken. Ook kan je hier horen dat Brennan Heart gedurende zijn carrière toch veel verschillende dingen heeft gedaan. Daarom des te minder dat zijn vorige studioalbum zo ongelofelijk veel van hetzelfde was. Dat is bij deze CD gelukkig niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zoals bij ieder album; een review:
01. Blademasterz - In The End 5/10
Beetje simpele pop remake. Heb het sowieso al niet zo met pop remixes, maar dit is kwalitatief gezien ook niet echt super noch origineel. Standaard Brennan Heart presets weer..
02. Brennan Heart - LSD (Love, Sadness & Desire) 3,5/10
De intro is echt leeg, ik ben wel fan van minimalistisch, maar dit straalt dan weer niks uit. En dan komt die climax synth erin :sick: wat een vals hoog geluid. Daarna niet verder geluisterd, kon dat niet aanhoren. :x
03. Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar 5/10
Weer een popremake, en weer een nummer dat zo vaak gecovered is.. Enige positieve aan deze track is de reversed bass. Er zit meer popmuziek in deze track dan hardstyle overigens :/
04. Dj Zany - Pure (Brennan Heart Rmx) 6/10
Deze remix haalt het bij lange na niet met het origineel. Enige goede elementen uit deze track komen dan ook rechtstreeks uit het origineel. Het is geen vreselijk nummer, maar brennan heeft er meer kapot aan gemaakt dan dat hij heeft toegevoegd.
05. Brennan Heart - This Is Not... 6/10
Erg simpele tool weer, dat bow bow klinkt vet, maar dat is het ook wel. Als je het vergelijkt met de brain ovulation track dan is dit zeer matig. Standaard BH kick er weer onder. Volgens mij heeft hij er niet al te veel zin in om nieuwe sounds te creëren..
06. Brennan Heart & Frontliner: Search For More (Demo Mix) 7/10
PPK synth, op zich qua melodie een best goede track (totaal niet mijn smaak), maar dan weer die synth en die kicks. Als hij iets meer moeite had gestoken in de synths en kicks, dan had dit wel eens een hele goede melodische hardstyle track kunnen wezen.
07. Brennan Heart - One-Master-Blade 6,5/10
Tja, wat moet ik hier van zeggen, redelijk simpele mashup. Opvullingsmateriaal.
Bovendien vind ik de climax van Masterblade het beste uit die plaat (ook al is dat ook weer gejat).
08. Brennan Heart - M!D!Mash Prt II 6/10
Intro is wel ok, mist drive en warmte, maar klinkt voor de rest wel goed. Die climax vond ik op zijn album ook al niks, dus nu nog steeds niet.
09. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Rmx) 6,5/10
Eens luisteren wat hij hier van gebakken heeft, het origineel blijft toch een van mijn favoriete nummers.
Dit nummer klinkt erg oppervlakkig, ik weet niet hoe ik dit uit moet leggen, maar ik heb het eigenlijk al met het hele album. De sounds komen niet echt over. Climax melodie blijft natuurlijk vet, maar goed dat komt rechtstreeks uit het origineel.. Synth en kicks doen ver onder voor het origineel. Slechte remix, maar op zich zelf een redelijk nummer.
10. Unknown Analoque - Acid & Dubstyle 5,5/10
lol, nou dat is dan ook weer duidelijk. BH kicks lonen zich niet voor dubstyle xd Acidline is wel lekker, maar die kicks wtf :lol:
11. Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten 2010 Vocal Mix) 6.5/10
De eerste track die wel overkomt qua geluid. Ben geen fan van breaks, dus ik vind dit een totaal zinloze toevoeging aan het nummer. Als ik me het origineel goed herinner is hier de pitch wel redelijk uit de kicks gehaald, wat op zich een plus is, maar nog klinken de kicks niet super.
12. Brennan Heart - FIYD (Blademasterz Rmx) 7/10
Redelijk nummer, niet slecht, ook totaal niet bijzonder
13. Unknown Analoque - Like Your Style 5/10
Begint redelijk goed. En dan, dan komt er weer een popbreak :slow: , gelukkig komt er dan weer een standaard BH melodie, met bijbehorende BH synth en mislukte kicks. De intro/outro heeft echt niks met de climax/break te maken, zo als wel vaker met de BH tracks.
14. Brennan Heart/Blademasterz - Zaag Tool Scantraxx Live 6/10
Tja leuke dj tool, maar release materiaal.. nee. Kan ik net zo goed naar Clive King tracks gaan luisteren.
15. Brennan Heart - Revival Mash Up 7/10
Waar is dit precies een mashup van? :huh:
16. Brennan Heart & A-lusion - Don't Speak 5/10
God wat origineel, een popbreak gevolgd door een 13 in een dozijn melodie met BH synth. Het wordt nu toch wel erg goedkoop.. Oh wacht er zit nog een lekkere outro aan vast, nou vooruit +0.5 dan
17. Brennan Heart - Watch Me Grow (Qrimetime Dj Tool) 5/10
Volgens mij snapt brennan niet helemaal wat ze bedoelen met genres combineren. Dit is gewoon hardstyle (nouja het moet er voor doorgaan), vervolgens een break met hiphop, en dan weer hardstyle. Dat is toch niet combineren, dat is knippen en plakken. En dan komt hij WEER met die synth aanzetten en dit maal de blademasterz kick. Ik snap echt niet meer waarom deze meneer op alle grote podiums kan staan. Dit is toch gewoon goedkope afzetterij.
18. Blademasterz/Brennan Heart - Secret Of The Blade (Live Act Mix) 6/10
Gast, had wat met die break gedaan in de climax.. nu heeft het toch niks meer met de climax te maken. >.<
Nee, kom maar weer met zo'n willekeurig melodietje aanzetten, synth iets finetunen en klaar is kees, ik bedoel fabian.
19. Brennan Heart - Face The Enemy (Decibel Edit) 5/10
Wat is dit? Face the enemy met een muziekje wat uit zo'n mobiel komt boven een babybedje. Nja, het voegt in ieder geval weinig toe. Hij zal wel niet genoeg breaks hebben gehad voor zijn decibel set. xd
20. Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix) 7/10
Ik had gehoopt dat ie de breaks er tussen uit had gehaald, maar volgens mij heeft hij er een paar extra aan toegevoegd. >.< De stukjes hardstyle in audiometric zijn vet, maar alle breaks van het origineel en de rotzooi die hij nu heeft toegevoegd maken dit nummer kapot.
21. Brennan Heart - M.!.D.!.F.Y. (Hardbass Tool) 7+/10
Dit is een redelijk nummer, maar waarom heeft hij dit niet uitgewerkt? Het nummer is 2 min lang. En wie is die MC van brennan die klinkt echt gay zonder effecten >.< .
22. Brennan Heart - Remember, Remember Qlimax 2009 (Outro Edit)-
Ehh, wat strings gekopieerd van adagio for strings en dat is het? Dat ga ik niet beoordelen
23. Hidden Track 8-/10
whatthefuck :lol: Ik moest hier toch wel even lachen
131.5/22 = 5,9
Conclusie: Ik heb geprobeerd bij dit album mild te blijven, gezien ik de melodische hardstyle sowieso niks aan vind. Maar zelfs dan voel ik mij bekocht. 100x dezelfde synth en kicks, dj tools die niet uitgewerkt zijn maar gewoon als 2 minuten op de CD zijn gepleurt, hier en daar nog wat extra breaks toegevoegd :slow:. Ik snap niet dat je hier nog weer geld uit wil trekken. Er staat niks, maar dan ook niks bijzonders op deze CD en het gros hangt een beetje rond de grens voldoende/onvoldoende. Een inspiratieloze CD, voornamelijk bestaande uit knip en plak werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
10. Unknown Analoque - Acid & Dubstyle 5,5/10
lol, nou dat is dan ook weer duidelijk. BH kicks lonen zich niet voor dubstyle xd Acidline is wel lekker, maar die kicks wtf :lol: Maar goed Fabian moet natuurlijk van deze hype ook weer even zijn graantje meepikken.


Je vergeet dat BH begonnen is met de dubstyle hype.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle