Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 10:47 
 
Hardtraxxer

Matig album, weinig echt bijzondere tracks..
Overigens klinkt Brennan Heart and Frontliner - Search for More (Demo Master 2008) wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De audio test aan het einde van remember remember is best wel grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 18:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
RiStyle schreef:
Ik d8 dat de tracks full waren?


:x :x wat voor een fulls gebruik jij altijd dan????

bij mij passen er geen 22 op cd'tje hoor!!!

:') :cry:

quote]


Nee duh bij mij ook niet moat.
Ik d8 het ergens te lezen dat een AANTAL tracks full waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er staat maar 1 full op en dat is de bonus track audio metric (dutch edit)

ik had gehoord dat de tracks uitkwamen net zoals bij de headhunterz cd, en er komt natuurlijk 1 album sampler met de 4 top rated tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 19:53 
 
Hardtraxx Newbie

Ja ik neem aan dat de full versies nog wel op de site komen, net zoals Musical Impressions.
Want was wel een beetje teleurgesteld dat het niet zo fulls waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
ik had gehoord dat de tracks uitkwamen net zoals bij de headhunterz cd

Hahaha
Daar wachten we nog 5 jaar op als het zo door gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuk of 5 springen er voor mij uit :D :

Secret of the Blade -
Mijn nummer 1 van het album. hele vette break, erg mooi en zeer geschikt als plaat om te draaien op feesten.
en met de wel-bekende 'pakkende' brennan heart elementen zoals die zware vocalen, mooie synth en beukende kicks is dit een hele dikke plaat geworden!
Ook is er veel gevoel in de melodie gestopt wat ik altijd erg lekker vind in een track! Een melodie moet je kippenvel geven, je emoties prikkelen en je handen doen stijgen zonder dat je het door hebt.

Unknown Analoq - Like Your Style -
Meeste zullen deze track wel kennen, en zo niet dan komen die vocalen je vast wel ergens bekend voor.
Voor dit album heeft hij volgens mij nog een kleine edit gedaan want hij klinkt namelijk iets anders dan in die Qlimax set.
Intro is prima, vette reverse kicks en een passende vocal eronder (titel) Vlak erna komen al snel die voor mij, heilige vocalen op.
Echt een sfeer maker deze plaat. Nadat iedereen in volle borst mee heeft geschreeuwt met die vocalen komt al snel weer zo'n dikke
synth op met de melodie op de maat van de vocal. Ook die climax ramt weer lekker door. Kicks knallen goed vanuit je speakers en die melodie past er goed onder. Ja, echt een top plaat! (Y)

One-Master-Blade -
Alweer zo'n vette party-track. Ook een vrij oude track volgens mij.
Hij begint gelijk met zo'n versnellende sound die altijd erg word gewardeerd door het publiek op feestjes.
Het trekt snel de aandacht van de mensen en herkennen vaak al welke plaat het is.
Verder vind ik de mid-intro erg mooi gedaan. Dat hij even vast blijft hangen en dan klapt hij er gelijk weer op.
Leuk op dat hij dat vocaal van 'Blademasterz' erin heeft gelaten. Was toch een hele mooie periode in de Carrière voor Fabian.
Hierop volgt weer zo'n sfeer volle break met van die donkere geluiden erdoor, Melodie is zoals hij altijd al was; geniaal.
Kick is ook niks mis mee, zit genoeg laag in om op te knallen! Outro is ook vet gedaan doormiddel van dat effectje op dat vocaal.

Pure (Brennan Heart Remix) -
Redelijk nieuwe remix van Fabian, erg vet ook dat hij zo'n ouwe-gouwe van Zany gebruikt.
Intro is gewoon weer lekker, beetje een early-sound gevoel heb ik erbij.
Vocalen zijn erg vet, weet niet meer waarvan ze zijn maar ik herken ze wel ergens van..
Ook hier is die melodie + synth weer een heerlijke combi, kippenvel stukje :)
Opbouw naar climax is vet, je voelt dat beuk stuk al aan komen en die vocal zorgt ook weer voor dat beetje extra power.

Watch me Grow -
Hier ook weer een typische Brennan Heart intro. Mooi is ook dat hierin een rap stuk is verwerkt, wat toch weer de breedde
muziek visie van Brennan Heart weergeeft. Ballen dat hij dit zo verwerkt in z'n muziek, kan verkeerd vallen maar ik vind het vet!
Zo'n catchy vocaal voor de break is ook heel prima gedaan. Melodie is alweer met zoveel gevoel en emotie, knap hoe Fabian dat steeds weer voor elkaar weet te krijgen, Het raakt je gewoon. Ook op feesten is dat goed te merken.


:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
djpatt schreef:
ik had gehoord dat de tracks uitkwamen net zoals bij de headhunterz cd

Hahaha
Daar wachten we nog 5 jaar op als het zo door gaat.


ik heb de fulls gewoon hoor, dus begrijp je punt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
dawasiknie schreef:
djpatt schreef:
ik had gehoord dat de tracks uitkwamen net zoals bij de headhunterz cd

Hahaha
Daar wachten we nog 5 jaar op als het zo door gaat.


ik heb de fulls gewoon hoor, dus begrijp je punt niet


Hoe dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
Stuk of 5 springen er voor mij uit :D :

Secret of the Blade -
Mijn nummer 1 van het album. hele vette break, erg mooi en zeer geschikt als plaat om te draaien op feesten.
en met de wel-bekende 'pakkende' brennan heart elementen zoals die zware vocalen, mooie synth en beukende kicks is dit een hele dikke plaat geworden!
Ook is er veel gevoel in de melodie gestopt wat ik altijd erg lekker vind in een track! Een melodie moet je kippenvel geven, je emoties prikkelen en je handen doen stijgen zonder dat je het door hebt.

Unknown Analoq - Like Your Style -
Meeste zullen deze track wel kennen, en zo niet dan komen die vocalen je vast wel ergens bekend voor.
Voor dit album heeft hij volgens mij nog een kleine edit gedaan want hij klinkt namelijk iets anders dan in die Qlimax set.
Intro is prima, vette reverse kicks en een passende vocal eronder (titel) Vlak erna komen al snel die voor mij, heilige vocalen op.
Echt een sfeer maker deze plaat. Nadat iedereen in volle borst mee heeft geschreeuwt met die vocalen komt al snel weer zo'n dikke
synth op met de melodie op de maat van de vocal. Ook die climax ramt weer lekker door. Kicks knallen goed vanuit je speakers en die melodie past er goed onder. Ja, echt een top plaat! (Y)

One-Master-Blade -
Alweer zo'n vette party-track. Ook een vrij oude track volgens mij.
Hij begint gelijk met zo'n versnellende sound die altijd erg word gewardeerd door het publiek op feestjes.
Het trekt snel de aandacht van de mensen en herkennen vaak al welke plaat het is.
Verder vind ik de mid-intro erg mooi gedaan. Dat hij even vast blijft hangen en dan klapt hij er gelijk weer op.
Leuk op dat hij dat vocaal van 'Blademasterz' erin heeft gelaten. Was toch een hele mooie periode in de Carrière voor Fabian.
Hierop volgt weer zo'n sfeer volle break met van die donkere geluiden erdoor, Melodie is zoals hij altijd al was; geniaal.
Kick is ook niks mis mee, zit genoeg laag in om op te knallen! Outro is ook vet gedaan doormiddel van dat effectje op dat vocaal.

Pure (Brennan Heart Remix) -
Redelijk nieuwe remix van Fabian, erg vet ook dat hij zo'n ouwe-gouwe van Zany gebruikt.
Intro is gewoon weer lekker, beetje een early-sound gevoel heb ik erbij.
Vocalen zijn erg vet, weet niet meer waarvan ze zijn maar ik herken ze wel ergens van..
Ook hier is die melodie + synth weer een heerlijke combi, kippenvel stukje :)
Opbouw naar climax is vet, je voelt dat beuk stuk al aan komen en die vocal zorgt ook weer voor dat beetje extra power.

Watch me Grow -
Hier ook weer een typische Brennan Heart intro. Mooi is ook dat hierin een rap stuk is verwerkt, wat toch weer de breedde
muziek visie van Brennan Heart weergeeft. Ballen dat hij dit zo verwerkt in z'n muziek, kan verkeerd vallen maar ik vind het vet!
Zo'n catchy vocaal voor de break is ook heel prima gedaan. Melodie is alweer met zoveel gevoel en emotie, knap hoe Fabian dat steeds weer voor elkaar weet te krijgen, Het raakt je gewoon. Ook op feesten is dat goed te merken.


:innocent:


Oja LSD is ook erg vet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

o jij bedoelde van deze cd :P

never mind, ik begrijp het nu :lol: lees: album sampler 5 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In The End: Wel aardige party track maar absoluut niet mijn ding. 5/10
LSD: Goeie intro, schitterende melodie. 8/10
Van Halen Is A Rockstar: Fantastisch. 3/10
Pure Remix: Goeie intro, melodie op zich ook niet slecht. 7/10
This Is Not: Echt zo'n nummer die er niet op had gehoeven. 4/10
Search For More: Niks bijzonders. 5/10
One Master Blade: Uitgemolken shit. 5/10
Midi Mash: ... 5/10
Decibel Anthem Remix: 3/10 voor de outro
Acid & Dubstyle: Niks voor mij..
Memento Vocal Edit: Belachelijk. 1/10
FIYD Remix: Sleeeeeeeeeeeeeecht. 3/10
Like Your Style: Leuke intro, maar past totaal niet bij de climax. De melodie is wel mooi maar voelt zo langzaam aan, zit geen energie in. 6/10
Zaag Tool: Geen idee wat ik hier nou van moet vinden. 5/10
Revival X Mash Up: Weinig veranderd aan het origineel dus blijft goed. 7/10
Don't Speak: Het is leuk om een keer te luisteren.. Maar niet meer dan dat. 5/10
Watch Me Grow: Intro is verdomde vet, rap break is verdomd vet en de melodie is ook niet zo slecht. 8/10
Secret of the Blade: Wel mooie melodie, en een goeie intro. Jammer van de break. 7/10
Face The Enemy Edit: Weer een lange break, terwijl het melodietje toch wel erg sterk is.. 6/10
Audiometric Edit: Origineel blijft het beste, dit voegt niks toe.. 5/10
MIDIFY: Die vocals... 4/10
Remember Remember: een break...

Nou lijkt het nog redelijk positief maar het hele album bevat zo'n 3 verschillende kicks, 3 verschillende synths en de vocals zijn ook allemaal hetzelfde. Dat maakt het album over het algemeen een dikke onvoldoende, jammer maar helaas.

Brennan Heart :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Nou lijkt het nog redelijk positief maar het hele album bevat zo'n 3 verschillende kicks, 3 verschillende synths en de vocals zijn ook allemaal hetzelfde. Dat maakt het album over het algemeen een dikke onvoldoende, jammer maar helaas.

Brennan Heart :')

Jij snapt er echt helemaal niks van he? Het is denk ik toch wel duidelijk dat dit een verzamel cd is met al zijn DJ tools, kun je sowieso al niet echt een volwaardig album noemen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 15:10 
 
Hardtraxxer



anyone know this song?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Nou lijkt het nog redelijk positief maar het hele album bevat zo'n 3 verschillende kicks, 3 verschillende synths en de vocals zijn ook allemaal hetzelfde. Dat maakt het album over het algemeen een dikke onvoldoende, jammer maar helaas.

Brennan Heart :')

Jij snapt er echt helemaal niks van he? Het is denk ik toch wel duidelijk dat dit een verzamel cd is met al zijn DJ tools, kun je sowieso al niet echt een volwaardig album noemen toch?


Jij snapt niet dat een producer moet variëren, dit is een verzamel album, moet perse iedere track dan dezelfde sound hebben? Moet iedere Dj Tool dezelfde sound hebben? Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
maarten1410 schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Nou lijkt het nog redelijk positief maar het hele album bevat zo'n 3 verschillende kicks, 3 verschillende synths en de vocals zijn ook allemaal hetzelfde. Dat maakt het album over het algemeen een dikke onvoldoende, jammer maar helaas.

Brennan Heart :')

Jij snapt er echt helemaal niks van he? Het is denk ik toch wel duidelijk dat dit een verzamel cd is met al zijn DJ tools, kun je sowieso al niet echt een volwaardig album noemen toch?


Jij snapt niet dat een producer moet variëren, dit is een verzamel album, moet perse iedere track dan dezelfde sound hebben? Moet iedere Dj Tool dezelfde sound hebben? Nee.

Je zegt het zelf al. Het moet niet, het mag dus wel, zeurpiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iedere producer streeft naar zijn "eigen" sound.

Als ik jullie reacties lees dan heeft mr. heart echt zijn eigen sound gecreeerd

vandaar ook de overeenkomsten in veel nummers... Dat is denk ik zijn streven .... een eigen onderscheidende sound hebben.
als dat zijn doel is petje af voor brennan heart want de brennan heart sound is for real.

dat mensen het saai en of eentonig vinden zou hem denk ik een worst wezen :P aangezien er meer zijn die het wel goed vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 18:45 
 
Hardtraxxer

Lekker albumpje :) Ik ben BH's sound iig nog lang niet zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Als ik jullie reacties lees dan heeft mr. heart echt zijn eigen sound gecreeerd

Ja idd, dat heeft meneer heart gedaan ja. Gelukkig maar, want Brennan vind ik maar niets ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iets met c van dijk en presets enzo.
Zo kan ik ook wel produceren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
iedere producer streeft naar zijn "eigen" sound.

Als ik jullie reacties lees dan heeft mr. heart echt zijn eigen sound gecreeerd

vandaar ook de overeenkomsten in veel nummers... Dat is denk ik zijn streven .... een eigen onderscheidende sound hebben.
als dat zijn doel is petje af voor brennan heart want de brennan heart sound is for real.

dat mensen het saai en of eentonig vinden zou hem denk ik een worst wezen :P aangezien er meer zijn die het wel goed vinden


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er is wel een verschil tussen je sound uitmelken tot dat er niks meer overblijft en gewoon een eigen sound hebben.

Nu vind ik het in dit geval echter minder erg aangezien het hier met name om oudere DJ-tools gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Arthurhoihoi schreef:
maarten1410 schreef:
Jij snapt er echt helemaal niks van he? Het is denk ik toch wel duidelijk dat dit een verzamel cd is met al zijn DJ tools, kun je sowieso al niet echt een volwaardig album noemen toch?


Jij snapt niet dat een producer moet variëren, dit is een verzamel album, moet perse iedere track dan dezelfde sound hebben? Moet iedere Dj Tool dezelfde sound hebben? Nee.

Je zegt het zelf al. Het moet niet, het mag dus wel, zeurpiet.


Je wil me niet begrijpen of wat :')

dawasiknie schreef:
Er is wel een verschil tussen je sound uitmelken tot dat er niks meer overblijft en gewoon een eigen sound hebben.

Nu vind ik het in dit geval echter minder erg aangezien het hier met name om oudere DJ-tools gaat.


Dit is een eigen uitgemolken sound.. En het ik vind het juist erg omdat het hier om oudere DJ Tools gaat, die oudere nummers hebben dezelfde sound als dat zijn nummers nu hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel hoor Arthur, ik wil en kan je wel begrijpen maar ik denk dat het niet zo gek is dat op dit album alles hetzelfde klinkt. Ik denk ook dat we daar niet zo om moeten zeuren want je kunt het niet echt een album noemen. Zo wordt er nu wel over gesproken, alsof het een volwaardig en nieuw album is. Het is een verzameling voor iedereen die het leuk vind om het te hebben maar je moet er niet te veel van verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben beetje teleurgestelt door BH, zijn track "About Time", verschrikkelijk! gaat hij nu over naar de rap-scene ofwat?
Gelukkig zit die track niet op de cd...
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle