Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dutch_hardstyle schreef:
Ben beetje teleurgestelt door BH, zijn track "About Time", verschrikkelijk! gaat hij nu over naar de rap-scene ofwat?
Gelukkig zit die track niet op de cd...


dude, die track is er al een jaar of wat?
stond op zn album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind deze cd echt teveel hetzelfde.... Alles lijkt op elkaar, kicks bijna overal hetzelfde, synths zelfde verhaal...
Ben geloof ik ook niet de enige die dit meld, maar moest et toch even kwijt..

En die pure remix... tja, jammer...

Edit: en ja, het is idd voor de verzamelaars, liefhebbers en fans.
Ik vind het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel een hele slechte vergelijking, maar vind het net Inna, elk nummer is zowat hetzelfde xd



Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Misschien wel een hele slechte vergelijking, maar vind het net Inna, elk nummer is zowat hetzelfde xd





Haha helemaal gelijk!

Bij Brennan Heart vind ik sommige tracks zoals : Till U Believe It, Come As One Remix, LSD, I Like Your Style die dezelfde synth hebben wel vet :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het voordeel van inna is is dat ze ietsje pietsje lekkerder is dan brennan heart :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 02:21 
 
Hardtraxxer

Persoonlijk snap ik niet wat iedereen weer loopt te zeuren over de synths, kicks en wat dan ook.. Ik hoor liever een Brenan Heart synth in LSD dan dat een HHZ synth zou moeten zijn want je kan ook net zo goed zeggen dat HHZ en Wildstylez synths op elkaar lijken. Denk ook zeker niet dat BH inspiratie mist want tracks die mij diep raken zijn Secret of the blade en Like your style, LSD brengen toch wel een emotioneel gevoel over. Maar het blijft smaak waar niet over valt te twisten :) Natuurlijk mag die wel is wat anders proberen maar vind zijn sounds wel goed combineren -.- Er zijn ook tracks die er van mij niet op haden gehoefd maar is wel leuk om een keer te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 22:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even gedownload SSST! :x
Maar er zit nergens intro en outro bij, dus ga ik hem niet kopen. Hopelijk brengt hij van een paar wel de fulls uit in WEB..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Even gedownload SSST! :x
Maar er zit nergens intro en outro bij, dus ga ik hem niet kopen. Hopelijk brengt hij van een paar wel de fulls uit in WEB..


denk dat ze allemaal wel komen ;)

keep patient
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig, iedereen begon zo enthausiast en als je nu de meningen leest.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Persoonlijk snap ik niet wat iedereen weer loopt te zeuren over de synths, kicks en wat dan ook.. Ik hoor liever een Brenan Heart synth in LSD dan dat een HHZ synth zou moeten zijn want je kan ook net zo goed zeggen dat HHZ en Wildstylez synths op elkaar lijken. Denk ook zeker niet dat BH inspiratie mist want tracks die mij diep raken zijn Secret of the blade en Like your style, LSD brengen toch wel een emotioneel gevoel over. Maar het blijft smaak waar niet over valt te twisten :) Natuurlijk mag die wel is wat anders proberen maar vind zijn sounds wel goed combineren -.- Er zijn ook tracks die er van mij niet op haden gehoefd maar is wel leuk om een keer te luisteren :)

Dit is wel grofweg mijn mening inderdaad.

BH heeft een te herkennen stijl, met een bepaald soort synths en kicks, maar ze zijn niet precies hetzelfde en ze zijn wel heel erg goed. Andere DJs hebben vaak ook wel ongeveer dezelfde sounds, maar ik denk dat dat minder opvalt omdat ze wat meer lijken op 'normale' hardstyle sounds.

Deze CD staat vol met tracks die ietwat overbodig zijn, maar LSD, Zaag Tool, Search For More, This Is Not, Like Ur Style en nog wat anderen zijn toch wel echt tracks op zichzelf met, in mijn ogen, kwaliteit.

En ja, Like Ur Style heeft een popbreak, maar de melodie is gewoon prachtig. En zoals hij op zijn site zegt: hij zal zo'n track nooit in een club draaien, maar zo nu en dan voor een groot evenement is het een geschikte plaat. Ik denk ook dat je dat soort tracks zo moet zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Grappig, iedereen begon zo enthausiast en als je nu de meningen leest.. ;)


Logisch eigenlijk. Als je de tracklist voor het eerst ziet, denk je "YES! Die, die en die staan er op, die moet ik hebben!". Nu heeft iedereen de hele cd geluisterd en waarschijnlijk zijn alleen de tracks die je vooraf al boeiden interessant. Nu wordt het meer als album of verzameling beoordeeld en over het algemeen zijn de tracks oninteressant. Vandaar de negatieve reviews denk ik.

Ik zou ook niet graag de hele CD luisteren, maar ik ben toch wel blij eindelijk LSD te hebben. Watch Me Grow, Van Halen is a Rockstar en Search For More kan ik ook wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 13:32 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Grappig, iedereen begon zo enthausiast en als je nu de meningen leest.. ;)


Ik had er meer van verwacht, toen ik hem aan het luisteren was toen vond ik hem ineens toch tegenvallen. Vind nu dat er ook maar een paar nummers op staan die de moeite waard zijn (LSD, Van Halen Is A Rockstar, Pure Rmx en die verborgen Dutch Edit van Audiometric)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle