Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2010 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LSD is gewoon pure kaas maar wel goeie kaas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 11:34 
 
Hardtraxxer

yeahh
full tracks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het een beetje tegenvallen allemaal! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij en ik de enige die In the end wel een lekker zomer plaatje vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 17:54 
 
Hardtraxxer

neee neee... valt mee xd alleen break duurt te lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 20:16 
 
Hardtraxx Elite

wat een schijt nummer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen doen net alsof ze dit nummer nog nooit gehoord hebben :/?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Mensen doen net alsof ze dit nummer nog nooit gehoord hebben :/?


Ik ken het nummer wel, van de dvd van D1 2008 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Mannonymous schreef:
Ik heb hier maar 1 woord voor: BAH...
Geld uit de zak klopperij release dit..

Want?

Voegt vrij weinig toe.. Tracks zijn al lang overdatum
djpatt schreef:
ik heb hier 3 woorden voor
voor de fans :worship:

Als hij het écht voor z'n fans zou doen, had hij ze beter kunnen weg geven voor de mensen die die musical impressions legaal hadden aangeschaft.
Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden? Bijvoorbeeld die 'In The End' Rapemix.. Daar wordt je toch gewoon triest van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan kun je net zo goed zeggen dat alle artiesten hun nummers beter gratis weg kunnen geven. Kijk, of je de tracks vet vind of niet, dat is een kwestie van smaak. Maar als je ze vet vind, is het leuk dat ze gereleast worden, en ook logisch dat je er voor moet betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Dan kun je net zo goed zeggen dat alle artiesten hun nummers beter gratis weg kunnen geven. Kijk, of je de tracks vet vind of niet, dat is een kwestie van smaak. Maar als je ze vet vind, is het leuk dat ze gereleast worden, en ook logisch dat je er voor moet betalen.

Ik ga écht niet betalen voor uitgerangeerde tracks die van 3 jaar terug (die overigens de zelfde leads/kicks hadden als BH's huidige tracks :lol: ) Ik geef m'n geld liever uit aan muziek die nog iets toevoegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Sunboom schreef:
Dan kun je net zo goed zeggen dat alle artiesten hun nummers beter gratis weg kunnen geven. Kijk, of je de tracks vet vind of niet, dat is een kwestie van smaak. Maar als je ze vet vind, is het leuk dat ze gereleast worden, en ook logisch dat je er voor moet betalen.

Ik ga écht niet betalen voor uitgerangeerde tracks die van 3 jaar terug (die overigens de zelfde leads/kicks hadden als BH's huidige tracks :lol: ) Ik geef m'n geld liever uit aan muziek die nog iets toevoegt.

Dat vind jij en is jou smaak + kijk daarop, niet iedereen denkt zoals jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 01:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Sunboom schreef:
Dan kun je net zo goed zeggen dat alle artiesten hun nummers beter gratis weg kunnen geven. Kijk, of je de tracks vet vind of niet, dat is een kwestie van smaak. Maar als je ze vet vind, is het leuk dat ze gereleast worden, en ook logisch dat je er voor moet betalen.

Ik ga écht niet betalen voor uitgerangeerde tracks die van 3 jaar terug (die overigens de zelfde leads/kicks hadden als BH's huidige tracks :lol: ) Ik geef m'n geld liever uit aan muziek die nog iets toevoegt.

Dat zeg ik dus net: "Kijk, of je de tracks vet vind of niet, dat is een kwestie van smaak."

antwoord je hier 'nee' op, dan is de release voor jou niet interessant. Antwoord je hier ja op, zie dan de rest van m'n post. En blijkbaar zeggen veel mensen hier ja op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik zeg ook ja, lekker cd'tje....doet ie slim :D nu nog leren omgaan met de download portal....niet dat we straks weer pas na anderhalf jaar alle fulls hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
ik zeg ook ja, lekker cd'tje....doet ie slim :D nu nog leren omgaan met de download portal....niet dat we straks weer pas na anderhalf jaar alle fulls hebben :/


dat zal wel meevallen de vorige cd was een cd waar de vinyls uitkwamen als album sampler.

deze cd komt maar 1 vinyl van uit met 4 tracks, de rest is digitaal. dus het zal niet lang duren voordat alles uit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
antwoord je hier 'nee' op, dan is de release voor jou niet interessant. Antwoord je hier ja op, zie dan de rest van m'n post. En blijkbaar zeggen veel mensen hier ja op ;)

De tracks waren leuk geweest als ze 2 maanden na eerste keer horen uit waren gebracht, aangezien er niet erg veel replay value aan de platen zit (vind ik, ja dat is inderdaad objectief!) maar ehm.. kun je mij vertellen wat hier zo vet aan is dan? Ik ben gewoon erg benieuwd met welk argument je op de proppen komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 15:13 
 
Hardtraxxer

Ik vind het chill dat ik platen als search for more eindelijk op goeie kwaliteit kan beluisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Sunboom schreef:
antwoord je hier 'nee' op, dan is de release voor jou niet interessant. Antwoord je hier ja op, zie dan de rest van m'n post. En blijkbaar zeggen veel mensen hier ja op ;)

De tracks waren leuk geweest als ze 2 maanden na eerste keer horen uit waren gebracht, aangezien er niet erg veel replay value aan de platen zit (vind ik, ja dat is inderdaad objectief!) maar ehm.. kun je mij vertellen wat hier zo vet aan is dan? Ik ben gewoon erg benieuwd met welk argument je op de proppen komt :D

Ten eerste vind ik niet dat de tracks verouderd zijn, omdat het dj-tools zijn en ze dus niet overmatig vaak gedraaid zijn. Zitten zelfs een aantal tussen die ik nog nooit had gehoord (true, ik bezoek niet heel vaak feestjes, maar toch).

De tracks die ik wel al had gehoord heb ik één of twee keer in een liveset gehoord, en het is leuk dat ik ze nu zo vaak kan luisteren als ik wil, en in HQ. Want ik vind het goede tracks.

Nou weet ik ook dat sommige artiesten de laatste tijd unreleased shit als free-release wegdoen, maar eigenlijk vind ik dit nog veel vetter, omdat het in de vorm van een album is, wat gevoelsmatig toch een meerwaarde heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2010 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Tekst

Duidelijk, maar ik word zo gek van die brennan heart leads :') Elk feest hoor ik die shit echt 1000x langs komen en ik moet er onderhand van kotsen... Maar ik ben dan ook wel een vreemde eend in de bijt kwa muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Sunboom schreef:
Tekst

Duidelijk, maar ik word zo gek van die brennan heart leads :') Elk feest hoor ik die shit echt 1000x langs komen en ik moet er onderhand van kotsen... Maar ik ben dan ook wel een vreemde eend in de bijt kwa muziek

Daar hoor ik meer mensen over inderdaad, maar ik vind 't de beste leads die er zijn eigenlijk, dus mij hoor je niet klagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 13:52 
 
Hardtraxxer

Hmmm niet zo'n hele hoge pet op van deze man! :huh:

Maar wie weet overtuigt ie me met deze cd... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Ik denk dat hier maar 1 woord bij past: Prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die heb ik twee jaar geleden gehoord ergens in een setje.. Brennan Heart @ IQ 2008 ofzo of @Scantraxx festival ofzo.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Die heb ik twee jaar geleden gehoord ergens in een setje.. Brennan Heart @ IQ 2008 ofzo of @Scantraxx festival ofzo.. :D


Die dan, dat is de enige keer dat ie m gedraaid heeft geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Edwinn schreef:
Die heb ik twee jaar geleden gehoord ergens in een setje.. Brennan Heart @ IQ 2008 ofzo of @Scantraxx festival ofzo.. :D


Die dan, dat is de enige keer dat ie m gedraaid heeft geloof ik.

Maar ik heb hem toch echt een keer eerder gehoord, dus dat moet wel. :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle